| Inloggen |
![]() |
||
Poema weer gesignaleerd op de Veluwe
|
||
![]() |
|
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Auteur |
Poema weer gesignaleerd op de Veluwe |
|
|
Citaat:
heliosuperjos schreef op 03-07-2005 @ 16:52 :
mmmm ik twijfel sterk. Kijk eens nbaar het gras achter de "kat". Bovendien zijn de stroken in het gras veroorzaakt door een machine maaier. Die dingen zijn niet zo heel breed. FF in perspectief denken.... ik denk niet dat die "kat" echt groter is dat een verwilderde huiskat. |
||||
|
|
|
Citaat:
0oFZo0 schreef op 02-07-2005 @ 16:03 :
Tuurlijk, er lopen huiskatten rond die een schofthoogte hebben van meer dan 60 cm. wel van 50, dus zou ik niet te hard roepen... |
||||
|
|
Verwijderd
|
Zo'n kat hebben wij wel gehad, het was een enorm beest. In z'n jeugd was er iets fout gegaan; hij was als kitten sterk ondervoed doordat hij om de één of andere reden zwaar aan de diarree was. De enige manier om z'n leven te redden was hem volspuiten met hormonen. En zo is het beest ontzettend gegroeid, hij was ook heel sterk. Helaas had hij wel wat hartproblemen door zijn enorme bloedsomloop. Hij overleed op zeventienjarige leeftijd aan een hartaanval.
Schitterend dier. Hoe dan ook, ik denk dat de medewerkers van Pantera wel weten waar ze over praten en dat dit niet zomaar een soort publiciteitsstunt is. |
||||
|
|
|||||
|
|
Citaat:
perseus schreef op 05-07-2005 @ 13:49 :
Hoe dan ook, ik denk dat de medewerkers van Pantera wel weten waar ze over praten en dat dit niet zomaar een soort publiciteitsstunt is.
|
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
perseus schreef op 05-07-2005 @ 13:49 :
Hoe dan ook, ik denk dat de medewerkers van Pantera wel weten waar ze over praten en dat dit niet zomaar een soort publiciteitsstunt is. |
||||
|
|
|
Citaat:
wammus schreef op 14-07-2005 @ 19:16 :
Dus ze hebben m nog steeds niet . Ik vind het echt steeds genialer worden en ik ga me nog helemaal rotlachen als ie straks nog iemand aanvalt. (Ja ik weet het dat mag ik niet zeggen enzo maar ik vind het gewoon grappig ). |
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
wizkid schreef op 14-07-2005 @ 20:13 :
Ik heb liever niet dat hij iemand aanvalt, niet omdat ik dat zielig zou vinden voor die persoon, maar omdat ze hem dan wel gaan dood schieten omdat hij dan 'gevaarlijk' is. .
|
||||
|
|
|
Citaat:
wammus schreef op 14-07-2005 @ 20:26 :
Tsja de heerlijke kortzigtigheid van Nederland. Dat beest is helemaal niet gevaarlijk alleen als ie bang word (gemaakt) dan schiet ie in de verdediging en ja dan gaat ie aanvallen. Maarja zie dat de Nederlandse overheid maar eens wijs te maken . |
||||
|
|
|
||||
![]() |
|
|