Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2005, 12:50
illogical
illogical is offline
omfg bob saget
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-06-2005, 14:13
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
strutter schreef op 21-06-2005 @ 22:34 :
ik mocht het niet kijken, vonden mn ouders slechte opvoeding

( Y )
Slechte opvoeding? Als er iets met goede opvoeding te maken had, was Full House het wel. Of je ouders moeten een aparte manier van opvoeden hebben, richting het asociale toe??
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 14:31
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 22-06-2005 @ 15:13 :
Slechte opvoeding? Als er iets met goede opvoeding te maken had, was Full House het wel. Of je ouders moeten een aparte manier van opvoeden hebben, richting het asociale toe??
'Married... with children'!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 15:31
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-06-2005 @ 14:31 :
'Married... with children'!
Dat is ook leuk, maar na een tijdje begint het een beetje te vervelen .
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 15:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Ici-Paris_# schreef op 22-06-2005 @ 16:31 :
Dat is ook leuk, maar na een tijdje begint het een beetje te vervelen .
Ja, inderdaad, maar 'Full House' ook. Ik kan me zo geen sitcom herinneren die van begin tot eind leuk en fris is gebleven. Behalve 'Fawlty Towers' dan, maar daar zijn dan ook maar 13 afleveringen van gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 20:17
DaisyDeadPetals
DaisyDeadPetals is offline
Citaat:
The Bible of Bob
The word of God

Sagenesis 1

In the beginning Bob created comedy and entertainment. And the comedy was without punch lines, and the entertainment was mediocre; and eagerness was upon the face of the audience. And the Spirit of Bob moved upon the face of the masses.

haha
Oud 22-06-2005, 20:44
Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-06-2005 @ 11:44 :
10 jaar geleden wel, maar geef toe ze loopt nu in de 40. Is dat niet een beetje oud? Tuurlijk naar verhouding met 99% van de andere vrouwen van die leeftijd ziet er fantastisch uit. Maar daar houd ik mij wel mee bezig als ik ook zo oud ben.
Oud 22-06-2005, 20:47
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 22-06-2005 @ 21:44 :
10 jaar geleden wel, maar geef toe ze loopt nu in de 40. Is dat niet een beetje oud? Tuurlijk naar verhouding met 99% van de andere vrouwen van die leeftijd ziet er fantastisch uit. Maar daar houd ik mij wel mee bezig als ik ook zo oud ben.
Ok, maar ik heb d'r ook niet meer gezien na 'Full House'... op een paar stukjes uit m'n moeder's waargebeurde-woensdagavond-shit na, dan.

En op een foto van de bruiloft van Candace Cameron (DJ), een paar jaartjes geleden. Andrea Barber (Kimmy Gibbler) is lelijk geworden. Voor zover ze dat al niet was.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 21:19
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-06-2005 @ 16:51 :
Ja, inderdaad, maar 'Full House' ook. Ik kan me zo geen sitcom herinneren die van begin tot eind leuk en fris is gebleven. Behalve 'Fawlty Towers' dan, maar daar zijn dan ook maar 13 afleveringen van gemaakt.
12 toch?

Trouwens, Blackadder ook wel, vooral omdat om de zes afleveringen de setting veranderde, en The Young Ones omdat ze telkens schijt bleven hebben aan logica en verhaallijnen en dat toch keer op keer enigszins verassend was.
Oud 22-06-2005, 21:23
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Juice schreef op 22-06-2005 @ 22:19 :
12 toch?
12, inderdaad.

Trouwens, 'Full House' was in het eerste seizoen nog wel écht grappig. Danny was nog geen schoonmaak-freak, de verhaallijnen waren minder zoet, en de drie mannen wisten nog helemaal niet hoe ze het huishouden moesten doen. Nu is het nog leuk om naar te kijken uit nostalgie.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 21:41
FAC51
FAC51 is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 22-06-2005 @ 15:13 :
mijn ouders hielden mij liever de werkelijkheid voor
dus jij vindt full house een essentieel onderdeel van de opvoeding ? geen wonder dat je met zo'n monsterlijke wesley beland bent

vervlogen idealen hé,
zelfs ík vind dat lastig

en de manier waarop jij op een vrij vulgaire manier mijn mening aanvalt -zonder aanleiding- is pas gebrek aan opvoeding
maargoed

Laatst gewijzigd op 22-06-2005 om 22:01.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-06-2005 @ 21:47 :
Ok, maar ik heb d'r ook niet meer gezien na 'Full House'... op een paar stukjes uit m'n moeder's waargebeurde-woensdagavond-shit na, dan.

En op een foto van de bruiloft van Candace Cameron (DJ), een paar jaartjes geleden. Andrea Barber (Kimmy Gibbler) is lelijk geworden. Voor zover ze dat al niet was.
Die Candace ziet er nu wel goed uit als ik die pic op imdb zie
En die meid die Stephanie deed ziet er tegenwoordig ook niet al te kwaad uit als ik nu een fansite bekijk.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 21:57
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Morridin schreef op 22-06-2005 @ 22:53 :
Die Candace ziet er nu wel goed uit als ik die pic op imdb zie
En die meid die Stephanie deed ziet er tegenwoordig ook niet al te kwaad uit als ik nu een fansite bekijk.
Nah, Candace vind ik niet echt je-van-het... Jodie Sweetin (Stephanie) wel, trouwens! En jammer dat de Olsens aan anorexia lijden... Echt niet normaal zo dun.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 22:49
Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-06-2005 @ 22:57 :
Nah, Candace vind ik niet echt je-van-het... Jodie Sweetin (Stephanie) wel, trouwens! En jammer dat de Olsens aan anorexia lijden... Echt niet normaal zo dun.
Die 2 zijn volgens mij echt verpest. Ze hebben dan wel tientallen miljoenen, maar of ze echt gelukkig zijn.
Maar met 5 kilo erbij zien ze er denk ik wel een stek beter uit.
Oud 23-06-2005, 10:22
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 22-06-2005 @ 23:49 :
Die 2 zijn volgens mij echt verpest. Ze hebben dan wel tientallen miljoenen, maar of ze echt gelukkig zijn.
Maar met 5 kilo erbij zien ze er denk ik wel een stek beter uit.
En binnenkort worden ze 18, toch? Eens kijken welk blootblad er het eerst bij is met een riant bod.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 11:57
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 23-06-2005 @ 11:22 :
En binnenkort worden ze 18, toch? Eens kijken welk blootblad er het eerst bij is met een riant bod.
Volgens mij zijn ze al een tijdje 18
Oud 23-06-2005, 12:52
Summerlover
Summerlover is offline
aaaah geweldige serie! Vroeger tenminste..

Heb ze gelukkig niet al te vaak in de herhaling gezien, dus ik zou 't mentaal nog wel aankunnen als ze in de zomer weer 's herhaald zouden worden denk ik.

Volg Bob Saget de meest irritante, en Michelle en die vriendin van Steffie (Kimmie volgens mij?) De hipste..
Oud 23-06-2005, 13:19
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
strutter schreef op 22-06-2005 @ 22:41 :
mijn ouders hielden mij liever de werkelijkheid voor
dus jij vindt full house een essentieel onderdeel van de opvoeding ? geen wonder dat je met zo'n monsterlijke wesley beland bent

vervlogen idealen hé,
zelfs ík vind dat lastig

en de manier waarop jij op een vrij vulgaire manier mijn mening aanvalt -zonder aanleiding- is pas gebrek aan opvoeding
maargoed
Ik vind het helemaal geen essentieel onderdeel van je opvoeding, maar er zit ook niets kwaads in. Zo erg anders dan de werkelijkheid was die serie niet eens.

Mag ik vragen wat je met een monsterlijke wesley bedoelt??

Het was overigens niet eens jouw mening, je zei waarom je het niet mocht zien van je ouders. Dat is een mening van jouw ouders. En ja, die mening vind ik raar ja. En dat mag ik best zeggen.

Ik kan ook zeggen: dat jij je zo snel aangevallen voelt laat een gebrek aan opvoeding zien.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 13:20
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 23-06-2005 @ 12:57 :
Volgens mij zijn ze al een tijdje 18
Waarom heb ik dan nog niks gehoord over een aanbod van de Playboy? Had gedacht dat die er wel meteen bovenop zouden springen. Of moet je daar in de States 21 voor zijn?

Citaat:
BMF schreef op 23-06-2005 @ 13:52 :
Volg Bob Saget de meest irritante, en Michelle en die vriendin van Steffie (Kimmie volgens mij?) De hipste..
Kimmy Gibbler was de vriendin van DJ (en het buurmeisje van de Tanners).
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 13:26
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 23-06-2005 @ 14:19 :
Ik vind het helemaal geen essentieel onderdeel van je opvoeding, maar er zit ook niets kwaads in. Zo erg anders dan de werkelijkheid was die serie niet eens.
Nou, dat ben ik heel erg met je oneens. Niet normaal waarmee die meiden allemaal wegkwamen! Op een keer reed Stephanie de auto van Jesse de keuken in! Ze kreeg een maand huisarrest en een knuffel omdat ze ongedeerd was. En iedereeen bleef zo lekker rustig. Zeker weten dat dat bij mij thuis -en bij ieder ander denk ik- heel anders gelopen was.

En dan die keer dat Michelle een reclame op tv zag van Rigby the Rhino. Het zag eruit als een gigantische knuffel, maar toen Joey het voor haar bestelde, kreeg ze een grote doos met piepschuim thuis, waar een heel klein lullig poppetje inzat. Dus Michelle en Joey naar het winkelcentrum om te klagen, met nul op het rekest. Kinderen die naar 'Full House' keken hadden toen de les kunnen leren dat fabrikanten gewoon geen flikker om kinderen geven, zolang ze maar verdienen en dat je daarom voorzichtig moet zijn met wat je koopt. Maar wat blijkt? Aan het einde van de aflevering komt een vent verkleed als Righby aan de deur, om zijn excuses te maken. Michelle en al haar vriendjes krijgen gratis grote Righby-knuffels en ze doen samen een dansje om het heuglijke feit te vieren.

Realiteit?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 13:32
Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 23-06-2005 @ 14:26 :
Nou, dat ben ik heel erg met je oneens. Niet normaal waarmee die meiden allemaal wegkwamen! Op een keer reed Stephanie de auto van Jesse de keuken in! Ze kreeg een maand huisarrest en een knuffel omdat ze ongedeerd was. En iedereeen bleef zo lekker rustig. Zeker weten dat dat bij mij thuis -en bij ieder ander denk ik- heel anders gelopen was.

En dan die keer dat Michelle een reclame op tv zag van Rigby the Rhino. Het zag eruit als een gigantische knuffel, maar toen Joey het voor haar bestelde, kreeg ze een grote doos met piepschuim thuis, waar een heel klein lullig poppetje inzat. Dus Michelle en Joey naar het winkelcentrum om te klagen, met nul op het rekest. Kinderen die naar 'Full House' keken hadden toen de les kunnen leren dat fabrikanten gewoon geen flikker om kinderen geven, zolang ze maar verdienen en dat je daarom voorzichtig moet zijn met wat je koopt. Maar wat blijkt? Aan het einde van de aflevering komt een vent verkleed als Righby aan de deur, om zijn excuses te maken. Michelle en al haar vriendjes krijgen gratis grote Righby-knuffels en ze doen samen een dansje om het heuglijke feit te vieren.

Realiteit?
Idd, de realiteit was ver te zoeken. Maar dat is in de meeste serie's zo. Het is natuurlijk wel zo dat ze vaak een moraal aan het eind van een aflevering laten zien. Maar die heeft niet zo heel veel waarde als je ziet wat er allemaal gebeurd in zo'n serie.
Oud 23-06-2005, 13:39
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 23-06-2005 @ 14:20 :
Waarom heb ik dan nog niks gehoord over een aanbod van de Playboy? Had gedacht dat die er wel meteen bovenop zouden springen. Of moet je daar in de States 21 voor zijn?
Zal wel afgeraden worden door hun manager tot de rest van hun cariere een beetje afloopt.

Van mij mogen ze trouwens best een Full House reunie aflevering maken, wellicht dat ik die wél bekijk:

Oud 23-06-2005, 14:52
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 23-06-2005 @ 14:39 :
Zal wel afgeraden worden door hun manager tot de rest van hun cariere een beetje afloopt.

Van mij mogen ze trouwens best een Full House reunie aflevering maken, wellicht dat ik die wél bekijk:

[afbeelding]
Ik zit aan een ander soort film te denken met de 'Full House'-meisjes.

Maar een 'Full House'-reunie-film zit er dik in. Al een paar jaar gaan er geruchten over op Internet. En nu is het moment er goed voor: precies 10 jaar nadat de serie stopte. Behlave de Olsens doet niemand iets van belang in de film-wereld, dus wie weet?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 14:58
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 23-06-2005 @ 14:32 :
Idd, de realiteit was ver te zoeken. Maar dat is in de meeste serie's zo. Het is natuurlijk wel zo dat ze vaak een moraal aan het eind van een aflevering laten zien. Maar die heeft niet zo heel veel waarde als je ziet wat er allemaal gebeurd in zo'n serie.
Ik wilde net zeggen. Dan kan je dus net zo goed geen series kijken, ook geen tekenfilms. Want als jij niets mag zien dat te weinig "realiteit" is, blijft er bar weinig over. Ik vind niet dat ik er verkeerde lessen uit heb gehaald. En het moraal vond ik als klein kind ook duidelijk, ondanks wat er verder gebeurde.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 15:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
John Stamos heeft het wel goed voor mekaar: hij is getrouwd met het Nederlandse model Rebecca Romijn.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 15:55
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-06-2005 @ 16:51 :
John Stamos heeft het wel goed voor mekaar: hij is getrouwd met het Nederlandse model Rebecca Romijn.
waarom is Rebecca Romijn dan de vriendin van Jerry O'Connel althans, een maand geleden nog...
Oud 25-06-2005, 15:58
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 25-06-2005 @ 16:55 :
waarom is Rebecca Romijn dan de vriendin van Jerry O'Connel althans, een maand geleden nog...
Oh, dan zijn ze zeker uit elkaar? Wist ik niet. Laatste keer dat ik nog wat van Stamos hoorde (een jaar terug ofzo), was hij nog getrouwd met Rebecca.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 16:01
lithuania
lithuania is offline
ze zijn op 24 februari gescheiden zag ik zojuist
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 00:44
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Dit ontdekte ik gisteren: uit deze screenshot's van de niet-uitgezonden pilot blijkt dat men in eerste instantie iemand anders op het oog had voor de rol van Danny Tanner (ipv Bob Saget): ene John Posey.

Dit is er trouwens van Jodie Sweetin (Stephanie) geworden:

Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 09:30
Verwijderd
Hmm, die Danny Tanner ziet er uit alsof hij veel meer een humoristisch (waarschijnlijk té humoristisch) karakter van Danny zou maken. Misschien hadden ze aan 1 Joey al genoeg.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 16:20
Wammus
Wammus is offline
Dat keek ik vroeger ook altijd echt geweldig . Toen dan. Nu stelt het natuurlijk weinig meer voor. Ik heb zo'n beetje alles er wel van gezien en gelukkig niet te veel herhalingen .
Oud 28-10-2005, 14:30
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik keek er ook altijd naar. Op zatedagochtend, volgens mij na telekids.
Toen vond ik het harstikke leuk. Vooral John Stamos vond ik goaf. (Have mercy!). En natuurlijk Kimmy.
Ik heb altijd gedacht dat zij een erg leuk setje zou vormen met Screech van Saved by the bell.

Oud 29-10-2005, 19:39
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Ik vond die vriendjes van Dj altijd wel leuk
Met citaat reageren
Oud 29-10-2005, 20:12
Verwijderd
Nahw, ze is zelfs voor Screech the irritant
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 21:34
Wintran
Wintran is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 28-10-2005 @ 15:30 :
Ik keek er ook altijd naar. Op zatedagochtend, volgens mij na telekids.
Toen vond ik het harstikke leuk. Vooral John Stamos vond ik goaf. (Have mercy!). En natuurlijk Kimmy.
Ik heb altijd gedacht dat zij een erg leuk setje zou vormen met Screech van Saved by the bell.

[afbeelding][afbeelding]
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 09:59
ChIn0_gUrL
ChIn0_gUrL is offline
whahahah screech jemig ze staan wel bij elkaar whahah en jaah ik keek er ook altijd naar het was altijd so leuk ik zou zo wel weer willen kijken
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 10:01
ChIn0_gUrL
ChIn0_gUrL is offline

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten