Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En op een foto van de bruiloft van Candace Cameron (DJ), een paar jaartjes geleden. Andrea Barber (Kimmy Gibbler) is lelijk geworden. Voor zover ze dat al niet was. |
![]() |
||
Citaat:
Trouwens, Blackadder ook wel, vooral omdat om de zes afleveringen de setting veranderde, en The Young Ones omdat ze telkens schijt bleven hebben aan logica en verhaallijnen en dat toch keer op keer enigszins verassend was.
||
Citaat:
Trouwens, 'Full House' was in het eerste seizoen nog wel écht grappig. Danny was nog geen schoonmaak-freak, de verhaallijnen waren minder zoet, en de drie mannen wisten nog helemaal niet hoe ze het huishouden moesten doen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() dus jij vindt full house een essentieel onderdeel van de opvoeding ? geen wonder dat je met zo'n monsterlijke wesley beland bent vervlogen idealen hé, ![]() zelfs ík vind dat lastig en de manier waarop jij op een vrij vulgaire manier mijn mening aanvalt -zonder aanleiding- is pas gebrek aan opvoeding ![]() maargoed Laatst gewijzigd op 22-06-2005 om 22:01. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En die meid die Stephanie deed ziet er tegenwoordig ook niet al te kwaad uit als ik nu een fansite bekijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar met 5 kilo erbij zien ze er denk ik wel een stek beter uit. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
aaaah geweldige serie!
![]() ![]() Heb ze gelukkig niet al te vaak in de herhaling gezien, dus ik zou 't mentaal nog wel aankunnen als ze in de zomer weer 's herhaald zouden worden denk ik. Volg Bob Saget de meest irritante, en Michelle en die vriendin van Steffie (Kimmie volgens mij?) De hipste.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Mag ik vragen wat je met een monsterlijke wesley bedoelt?? ![]() Het was overigens niet eens jouw mening, je zei waarom je het niet mocht zien van je ouders. Dat is een mening van jouw ouders. En ja, die mening vind ik raar ja. En dat mag ik best zeggen. Ik kan ook zeggen: dat jij je zo snel aangevallen voelt laat een gebrek aan opvoeding zien. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En dan die keer dat Michelle een reclame op tv zag van Rigby the Rhino. Het zag eruit als een gigantische knuffel, maar toen Joey het voor haar bestelde, kreeg ze een grote doos met piepschuim thuis, waar een heel klein lullig poppetje inzat. Dus Michelle en Joey naar het winkelcentrum om te klagen, met nul op het rekest. Kinderen die naar 'Full House' keken hadden toen de les kunnen leren dat fabrikanten gewoon geen flikker om kinderen geven, zolang ze maar verdienen en dat je daarom voorzichtig moet zijn met wat je koopt. Maar wat blijkt? Aan het einde van de aflevering komt een vent verkleed als Righby aan de deur, om zijn excuses te maken. Michelle en al haar vriendjes krijgen gratis grote Righby-knuffels en ze doen samen een dansje om het heuglijke feit te vieren. Realiteit? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Van mij mogen ze trouwens best een Full House reunie aflevering maken, wellicht dat ik die wél bekijk: ![]()
||
Citaat:
![]() Maar een 'Full House'-reunie-film zit er dik in. Al een paar jaar gaan er geruchten over op Internet. En nu is het moment er goed voor: precies 10 jaar nadat de serie stopte. Behlave de Olsens doet niemand iets van belang in de film-wereld, dus wie weet? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik keek er ook altijd naar. Op zatedagochtend, volgens mij na telekids.
Toen vond ik het harstikke leuk. Vooral John Stamos vond ik goaf. (Have mercy!). En natuurlijk Kimmy. Ik heb altijd gedacht dat zij een erg leuk setje zou vormen met Screech van Saved by the bell. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Grind House (2007, Rodríguez, Tarantino) Carn | 100 | 15-06-2007 08:24 | |
Films, TV & Radio |
irritantste acteur/actrice Tulpje6 | 53 | 02-03-2003 15:55 | |
Films, TV & Radio |
Blossom droomkoningin | 27 | 24-08-2002 20:17 | |
Films, TV & Radio |
Welk programma zou jij wel weer op tv terug willen zien? angel_undercover | 109 | 06-04-2002 18:28 | |
Films, TV & Radio |
Alf Girly! | 15 | 07-01-2002 13:22 |