![]() |
||
Citaat:
Persoonlijk ben ik meer voorstander van een uitgaansverbod voor bejaarden. ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
OT: Naar huis fietsen is toch echt geen probleem? Je moet wel in een erg criminele buurt wonen wil dat nodig zijn, daarnaast tegenwoordig wordt het om 5 uur al weer licht dus.. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ben het wel gedeeltelijk met je eens, maar het ligt ook erg aan de weg waar je langs moet fietsen. Ik ben laatst dus een keer door zo'n bos heen gefiets waar alles pikdonker is, ik was wel niet alleen maar toch. Je kon de weg nog niet eens zien liggen. Dan is het wel beter dat je niet alleen fietst, al was het maar dat je iemand bij je hebt om je uit de sloot te vissen ![]() Maar je hebt ook van die wegen waar gewoon 's nachts alles goed verlicht is, genoeg huizen langs de weg etc. Over de bejaarden: Laats kwam ik dus ook zo'n bejaarde man tegen, die nog niet eens meer kon lopen, die maloot ging dus autorijden. Hij wilde oversteken naar de parkeerplaats en daar reed ik hem bijna aan, omdat ie midden op het fietspad stond in de bocht. Ik was blij dat hij later de andere kant op reed.... ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat zie je volgens mij niet vaak meer tegenwoordig, ouders die hun kinderen een kerkbezoek verplichten. Ik moest vroeger weleens verplicht mee naar de kerk, maar nu natuurlijk niet meer.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik heb trouwens vandaag ook gehoord dat ik over ben naar 6V ![]() ![]() Ze mogen me wel wat meer loslaten. Al dat beschermende gedoe vind ik wel weer mooi geweest.
||
Citaat:
De kans dat er iets gebeurt, is best wel aanwezig. Hij hoeft ook niet groot te zijn, maar hij is er wel. Ten eerste kun je allerlei enge mensen tegenkomen, ten tweede kun je vallen of weet ik veel, het is wel donker, dus je ziet niets en dan is het gewoon eng. Als er iets gebeurt en je ouders weten niet hoe laat je thuis bent, weten ze ook niet of ze zich al zorgen moeten gaan maken. En zo raar is het toch niet om niet te durven? Er zijn zoveel mensen bang in het donker, toch?
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het is alsof ik niet leef! Dreamer1234 | 21 | 15-11-2016 08:32 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendje heeft na twee dagen al twijfels, wat nu? k@rlijn | 22 | 05-05-2010 18:23 | |
Algemene schoolzaken |
Studeren, hoe doe je dat? marrrk15 | 50 | 14-11-2005 16:14 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
Eten & Drinken |
kosjer Hernuel Fan | 23 | 30-01-2005 16:33 | |
Liefde & Relatie |
STELLING voor de jongens.. --> *EERST JIJ DAN HIJ* Rio | 18 | 09-06-2002 11:49 |