![]() |
||
![]() |
Citaat:
Is ook beetje haar eigen schuld, ze let nooooooooooit op, leert nooit en is té lui... We zitten in groep 7 en zij doet groep 5 rekenen.. 5x5= 35 zegt ze ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb hier de uitslag nog: taal: 97% rekenen-wiskunde: 91% wereldorientatie: 100% Dat klopt bij mij ook helemaal, ben relatief slecht in wiskunde en natuurkunde, talen zijn ontzettend simpel voor mij, geschiedenis en aardrijkskunde heb ik niet meer maar dat ging ook vrijwel vanzelf. Bovendien heb ik me de hele basisschoolperiode ontzettend verveeld omdat alles zo simpel was. (Nu niet meer zo erg, heb N&G gekozen omdat dat nog wel enigszins een uitdaging is) Dus in mijn geval zegt het wel degelijk wat.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
hebt gescoord ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heuh.. ik heb net die uitslag gepakt. En daar staat toch echt dat ik 549/550 heb. Citotoets. Tenminste: zo noemde mn lerares t hoor. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dieee.. ff zoeken.. 150/150 <3. maar het zegt geen flikker. Ik ben begonnen op 1 gymnasium, 2 gymnasium, 3 gymnasium, nog een keer 3 gymnasium. Alweer niet gehaald.. en nu 4 atheneum. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ga ik weer over mijn stage van afgelopen jaar... maar er zat een meisje bij. Ze werd in Nederland in groep 8 geplaatst maar moest bij ons beginnen uit boeken van groep 3 (!!) wij hebben haar in een halfjaartijd omhoog moeten helpen naar een enigzins groep 8 niveau. jammer dat ze wat dat betreft erg achterliep op de andere kinderen die haar ermee gingen plagen.... Dat maakt het alleen maar moeilijker weet je...
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Technasium of Gymnasium? Hoogscoren | 24 | 14-11-2012 23:23 | |
Algemene schoolzaken |
Uitslag Cito Eindtoets Catwoman6 | 26 | 08-02-2012 13:26 | |
Verhalen & Gedichten |