![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als mensen zélf niet willen integreren kan je daar - al heb je nog zoveel geld - weinig aan veranderen, daar heb je gelijk in. Maar er zijn zóveel schrijnende gevallen op te merken, zoveel situaties waar geen passende oplossing voor te vinden is door geld- en kennisgebrek dat ik ervan overtuigd ben dat het geld daar beter op z'n plek zou zijn dan wanneer het naar de organisatie van een of ander malloot feestje zou zijn waar mensen hun papiertje komen halen, waarbij we dan voor het gemak maar even vergeten dat daarná de echte problemen pas beginnen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Denk dat hier ook de afkeer van elke vorm van nationalisme ons parten speelt. In Amerika is iedereen er echt trots op om Amerikaan te zijn, als je hier zegt trots te zijn dat je Nederlander bent wordt je meteen verdacht van Hitler-achtige ideeen . Dus kan me wel voorstellen dat immigranten geen enkele behoefte krijgen om Nederlander te worden en te voelen. |
![]() |
||
Citaat:
Ik blijf er namelijk van overtuigd dat (hoewel de verantwoordelijkheid op dit punt vooral bij de mensen zélf ligt, daar heb je gelijk in) het geld beter besteed kan worden dan aan zo'n flutfeest. Ook bínnen het project.
|
![]() |
|
|