Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2002, 14:34
Faery
Faery is offline
Citaat:
Dwarfie schreef:
Volgens mij ligt het dus niet aan je ouders.
Mijn broertje (faery) is behoorlijk alto al zeg ik het zelf. En mij zou je dan wel kakker kunnen noemen met m'n polo's en bootschoenen enzo.
Wanneer het wel of niet kakker zijn van je ouders zou af hangen zouden wij dus allebei alto, of allebei kakker moeten zijn .
Nou kerol... ik ben van mening dat wij de meest burgerlijke ouders op deze aardbal hebben, en ik weiger aan te nemen dat er ook maar een klein beetje kakkerigheid in onze ouderlijke macht schuilt >:]

.. ik ga je polo lenen

[edit] oeh, een nieuwe theorie glipt mijn gedachtengang binnen, genieten van een boterham met pindakaas

Aangezien paps en mams zelf niet zweverig-alternatief of kakkerig zijn, kun jij niet tegendraads de alto uithangen, want dat doe ik al... en als compensatie hang jij meneer-polo-fanaat uit (waar overigens nix mis mee is.. athell in een polo lijkt me juist een steengeile ervaring), wat mijn alto-status opheft... dit ertoe leidend dat wij de meest burgelijke kiddo's op deze aardbal zijn..

*neemt nog een hap uit z'n boterham*... laat ook maar :]

[/edit]

Laatst gewijzigd op 14-06-2002 om 14:39.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2002, 16:44
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Faery schreef:

athell in een polo lijkt me juist een steengeile ervaring
Mij ook lol lijkt me uitermate mieters, jaja echt dat je zegt van "Die ziet er puik uit"

whahaahha wat een crap maar toch leuk

[edit]

whaha *wijst en lacht* roel jij burgerlul

[/edit]
Oud 15-06-2002, 16:47
Chrisjuh
Chrisjuh is offline
om even terug te komen op het onderwerp of kakkers een stadium overslaan. Nouja.. dat betwijfel ik, ik betwijfel uberhaupt aan dingen als een stadium. Iedereen heeft z'n eigen weg naar volwassen-worden. Of je nou op een hockey vereniging zit en lekker elke week beest (we hebben gebeest man.. zo ontzettend gebeest man LUL ) of dat je onder boxen zit en gezellig met je maten op een bankje gaat hangen de hele zaterdag met een sixpack grolsch .. iedereen leert dingen in het leven. De een wat meer.. de ander wat minder..

Qua kleding.. mensen die op een bankje zitten die hebben niet echt eisen aan hun kleding, en toch moet je er niet van schrikken.. want ik ben zelf nu Ralph Lauren Fanaat van hier tot uuhmm (kies maar iets) en die blousen zijn misschien wat duurder dan een C&A overhemd (DUH), maar die skaters bijvoorbeeld.. die broeken zijn ook niet gering prijzig. Kakker zijn of niet heeft dus helemaal niets met geld te maken.. okee.. het is misschien bij rol..

Maar goed.. mensen die op een hockey vereniging zitten en mee naar de green gaan met vader om te gaan golfen.. okee.. ik snap best dat die zich wat netter kleden (ik zeg netter.. jah .. omdat ik misschien een kakker ben, maar als ik alto was geweest moet je maar ipv NETTER ... uhmm.. lees maar KAKKERIGER) .. tuurlijk kleden die zich wat netter.. is heel normaal.. dat komt omdat die omgeving waar ze zich in bevinden zo is ..

ik ben zelf ook skater geweest. jah.. echt .. maar ik ben gewoon vroegtijdig bekeerd

noujah.. het is nu kwart voor 6 .. kzal zometeen maar eens gaan beesten in de kroeg
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 17:07
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Chrisjuh schreef:
het is nu kwart voor 6 .. -> kroeg
AHA een echte ridder
Oud 21-06-2002, 11:56
mik-mak
mik-mak is offline
Citaat:
nare man schreef:

Moet jij maar eens op privéscholen als het Luzac of Instituut de Boer kijken...daar zitten alleen maar zoons en dochters van hartchirurgen, architekten, advocaten en andere rijkelui...en 75% van die kinderen is die-hard gothic, alto of anderszins gigantisch tegendraads, gewoon omdát ze schijt willen hebben aan die ouders. Zoals ik al zei, het hangt ervanaf in welk milieu je terechtkomt. Als jij gigantische kakker-ouders hebt, en je gaat met alto's om (even heel generaliserend) en die alto's bekritiseren jouw kakkerpapa en kakkermama, dan zul je zelf ook snel geneigd zijn om je af te zetten...
wat zijn altos ????
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 12:03
]{ing
]{ing is offline
interessant topic
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 12:07
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
maar schreef:
kakkerpapa's en kakkermama's zijn zo goed dat het kind zich niet wil afzetten
dus dan zou ik een kakker zijn
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 19:56
liesje 19
liesje 19 is offline
Het ligt volgens mij helemaal niet of je je wil afzetten ja of nee.
Ik denk dat het ligt aan je opvoeding en aan je omgeving.
Mijn ouders hebben me al heel vroeg vrij gelaten in het kiezen van mijn kleding, maar ik heb ook helemaal niet de behoefte gehad om me af te zetten. Sterker nog: Mijn ouders vinden de kleding die ik draag over het algemeen nog leuk ook. Het is zelfs te vergelijken met wat zij vroeger droegen.
Ik ben het dus niet echt eens met de stelling dat kakkers een stadium overslaan, het kan dus ook bij anderen gebeuren. Waar dat precies aan ligt, weet ik niet.
Oud 22-06-2002, 00:22
maar
maar is offline
Citaat:
TefnachT schreef:

dus dan zou ik een kakker zijn
of uitzondering op de regel
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 00:53
biertjehappen
biertjehappen is offline
UND? conclusie? slaan kakkers een (stadium) fase over?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten