Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() whahaahha wat een crap maar toch leuk ![]() [edit] whaha *wijst en lacht* roel jij burgerlul ![]() [/edit]
|
![]() |
om even terug te komen op het onderwerp of kakkers een stadium overslaan. Nouja.. dat betwijfel ik, ik betwijfel uberhaupt aan dingen als een stadium. Iedereen heeft z'n eigen weg naar volwassen-worden. Of je nou op een hockey vereniging zit en lekker elke week beest (we hebben gebeest man.. zo ontzettend gebeest man LUL
![]() Qua kleding.. mensen die op een bankje zitten die hebben niet echt eisen aan hun kleding, en toch moet je er niet van schrikken.. want ik ben zelf nu Ralph Lauren Fanaat van hier tot uuhmm (kies maar iets) en die blousen zijn misschien wat duurder dan een C&A overhemd (DUH), maar die skaters bijvoorbeeld.. die broeken zijn ook niet gering prijzig. Kakker zijn of niet heeft dus helemaal niets met geld te maken.. okee.. het is misschien bij rol.. Maar goed.. mensen die op een hockey vereniging zitten en mee naar de green gaan met vader om te gaan golfen.. okee.. ik snap best dat die zich wat netter kleden (ik zeg netter.. jah .. omdat ik misschien een kakker ben, maar als ik alto was geweest moet je maar ipv NETTER ... uhmm.. lees maar KAKKERIGER) .. tuurlijk kleden die zich wat netter.. is heel normaal.. dat komt omdat die omgeving waar ze zich in bevinden zo is .. ik ben zelf ook skater geweest. jah.. echt .. maar ik ben gewoon vroegtijdig bekeerd ![]() noujah.. het is nu kwart voor 6 .. kzal zometeen maar eens gaan beesten in de kroeg ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Het ligt volgens mij helemaal niet of je je wil afzetten ja of nee.
Ik denk dat het ligt aan je opvoeding en aan je omgeving. Mijn ouders hebben me al heel vroeg vrij gelaten in het kiezen van mijn kleding, maar ik heb ook helemaal niet de behoefte gehad om me af te zetten. Sterker nog: Mijn ouders vinden de kleding die ik draag over het algemeen nog leuk ook. Het is zelfs te vergelijken met wat zij vroeger droegen. Ik ben het dus niet echt eens met de stelling dat kakkers een stadium overslaan, het kan dus ook bij anderen gebeuren. Waar dat precies aan ligt, weet ik niet.
|
|