Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2005, 15:06
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 25-06-2005 @ 13:13 :
Nee, de herhalingen beginnen de 15e.
Twee weken lang.
En dan de... uhh...
29e beginnen de nieuwe afleveringen.
Goh, lekker dat ze dat dan niet ff goed aangeven bij RTL4 bij de aftiteling...

Citaat:
ratsja schreef op 25-06-2005 @ 10:35 :
Trix was het zusje van Henk Jan die een vriend was van Daniel Daniel en verbleef ook bij hem thuis. Trix kreeg een verhouding met Frits en Herman-Rien is het resultaat. Herman Hoogendoorn de vader van Rien Hoogendoorn en Frits van Houten, heeft toen Herman-Rien de zoon van Trix en Frits meegenomen naar Amerika.
Nee, dit is écht te lang geleden. Ik ben het gaan volgen toen Roos er ongeveer in kwam. Ik heb de Hoogendoorns helemaal niet meer meegemaakt.

Ja, laten we alle cliffhangers van op het einde van het seizoen op een rijtje zetten!!!
2005: Yasmin en Stefano die in de zinkende auto zitten, Yasmin overleeft het niet.
2004: Brand in Scala
2003: Confrontatie tussen Ray en Benjamin in ??? (weet al niet meer welk land)
????: Charlie die werd aangereden door Robert (of was dat ook in 2003? )
????: Rik die niet door de douane in Thailand komt omdat hij drugs moest vervoeren (volgens mij was dat ook op het einde van het seizoen)
????: Bruiloft van Julian en Alexandra, waar Alexandra werd doodgeschoten en Robert verwondingen opliep (pooier schoot op ze) (goede cliff was dat )
????: Bowien die aan de rots hangt in Finland, Ludo is de enige die haar kan redden (mijn persoonlijke favoriete cliff )
????: Helen Helmink die Peter wilde vertellen dat hij haar zoon was

Pfffff... wie weet er nog een paar? En de jaartallen weet ik echt niet meer.

Oh ja, toen Nina ontvoerd was door de Maffia, Ludo kwam haar "ophalen", Stefano kwam aangelopen met haar, Janine hield zich verborgen achter wat kisten en zo (dat was langs het water ergens in Italië ), maar ze maakte een touw los waardoor er een vat tegen Stefano's hoofd vloog, waardoor hij in het water viel. Voordat dat gebeurde riep Nina volgens mij nog iets van: "Stefano, Stefano!" en toen wist Ludo dus dat zijn zoon (oke, later broer ) nog leefde.
Ik weet niet of het zo ging, maar zo ongeveer als hierboven wel. Dat was ook een mooie cliff, maar ik weet niet meer of die aan het einde van een seizoen was.
Oud 25-06-2005, 15:10
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Mr. Oizo, dat was inderdaad aan het einde van het seizoen. De maffia kwam aangereden en nam Jeanine en Nina mee, en Stefano lag bewusteloos in het water. Toen moest Ludo kiezen wie hij ging redden en koos uiteindelijk voor Stefano.

Overigens was dus de cliff niet met Ray en Benjamin, twee jaar geleden, maar met Charlie en Robert. Hij had haar aangereden.

De cliff met Bowien aan de rots hoort chronologisch ná de cliff met Stefano (van hierboven) en die komt weer (een paar jaar?) ná de cliff met Julian's bruiloft.
Oud 25-06-2005, 15:44
zus en zo
zus en zo is offline
was er ook niet iets met dokter Simon die ging trouwen met Annette en dat ze doodging ofzo

en Roos die ging trouwen met Gijs en toen doodging? of was dat geen cliffhanger?
Oud 25-06-2005, 15:59
Dinalfos
Dinalfos is offline
Annette stierf inderdaad. In Burma, geloof ik.

En heeft die Henk Jan frits van Houten niet een keer gruwelijk in elkaar geslagen?
Oud 25-06-2005, 16:09
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
soulflytribe schreef op 25-06-2005 @ 15:03 :
http://www.google.nl/search?hl=nl&bi...dra+gtst&meta=

de dvierde. is het.
Het mooiste staat er niet op: de schietpartij.

Overigens, nog even terugkomend op het verwisselen van Arnie en Dennis: hoe meer ik erover nadenk, hoe belachelijker ik het vind. Nu is een Alberts opeens geen Alberts meer!
Oud 25-06-2005, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-06-2005 @ 16:06 :
Dat was Terra, nadat ze verkracht was door de vader van Sylvester en dat was geen cliff.
Nee, toen was ze nog niet verkracht. Dat kwam het seizoen erna. Ze sneed haar polsen door omdat ze Sylvester en (een invaller-)Charlie gelukkig en smoorverliefd samen piano zag spelen bij Charlie thuis. En toen sneed ze dus haar polsen door, terwijl iedereen verliefd liep te zijn (de Love-cliff).
Ja, die van vorig jaar van de brand was vooral slecht uitgewerkt ja "Mijn rolstoel staat beneden!" en "Milan! Waar is Milan?" enzo. Het verhaal erachter was natuurlijk wel bijzonder cliffwaardig.

Ja, de eerste cliff die ik zag was die van Bowien, het seizoen daarvoor ben ik ingestroomd in de gtst-verslaving.

2000: Bowien aan de klif.
2001: Iedereen verliefd, waaronder Rik en Anita in Nepal.
2002: Rik en Anita gaan op huwelijksreis naar Singapore, maar Rik moet - om zoon Job te redden - een pakketje coke afleveren daar en ze worden gepakt.
2003: Charlie is aangereden door Robert, wordt gevonden door Valerie die tegen haar aan begint te blèren dat ZIJ haar mama is.
2004: Brand in Scala na ontvoering van Nina.
2005: Yasmin en Stefano in de auto in het water.

zoiets?
Oud 25-06-2005, 16:14
Solid
Solid is offline
Citaat:
ratsja schreef op 25-06-2005 @ 10:35 :
Trix was het zusje van Henk Jan die een vriend was van Daniel Daniel en verbleef ook bij hem thuis. Trix kreeg een verhouding met Frits en Herman-Rien is het resultaat. Herman Hoogendoorn de vader van Rien Hoogendoorn en Frits van Houten, heeft toen Herman-Rien de zoon van Trix en Frits meegenomen naar Amerika.
pff dit volg ik echt niet meer

Trouwens, ik zweer je dat de cliffhanger van gister op dezelfde plek is opgenomen als een paar jaar terug toen Stefano in de serie kwam!! hij had toen Nina ontvoerd (goh arm kind) voor de mafia (oid?) en in de haven gingen ze ruilen en door een slingerende haak ergens kwamen hij en ludo in het water terecht (sorry ik weet het echt niet meer precies iemand?) toch?

arnie en dennis is echt te sick voor woorden gewoon ten 1e; why the hell moet het begrip arnie weer gebruikt worden ten 2e; en was geheugenverlies niet al erg genoeg ofzo ten 3e; nu komt laura weer veel in beeld en tot slot; het is ontzettend ongeloofwaardig, achtelijk en belachelijk

hm verder idd niet erg spannend, er was eigelijk maar 1 cliffhanger? meestal heb je meerdere scenes die 'spannend' zijn..tja alleen dat sjors + broer, maar dat was slechts introductie. Barbara valerie gedoe sloeg nergens op en was saai, en verder??
Oud 25-06-2005, 16:14
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
1999: Stefano bewusteloos in het water. Ludo moet kiezen: redt hij hem of toch Nina en Jeanine?
2000: Bowien aan de klif.
2001: Iedereen verliefd, waaronder Rik en Anita in Nepal.
2002: Rik en Anita gaan op huwelijksreis naar Singapore, maar Rik moet - om zoon Job te redden - een pakketje coke afleveren daar en ze worden gepakt.
2003: Charlie is aangereden door Robert, wordt gevonden door Valerie die tegen haar aan begint te blèren dat ZIJ haar mama is.
2004: Brand in Scala na ontvoering van Nina.
2005: Yasmin en Stefano in de auto in het water.

Volgens mij klopt het so far. Nu de rest nog.
Oud 25-06-2005, 16:16
Solid
Solid is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-06-2005 @ 17:14 :
1999: Stefano bewusteloos in het water. Ludo moet kiezen: redt hij hem of toch Nina en Jeanine?
jaaa die bedoel ik

(hm damn kijk ik het al zo lang)
Oud 25-06-2005, 16:19
rare kwast
rare kwast is offline
ludo heeft hier iig op de begraafplaats gestaan...
Oud 25-06-2005, 16:31
Laen
Laen is offline
Er was er ook nog een waarbij Robert en nog iemand, een vrouw geloof ik (Mira of Bowien of Laura??) op een boot zaten waar een bom in zat. Toen moesten ze kiezen welk draadje ze door moesten knippen. Echt geen idee van wanneer!
Oud 25-06-2005, 16:33
zus en zo
zus en zo is offline
welk jaar was dat ludo ging trouwen met Sophia en dat Janine levend werd begraven? dat was ook een cliffhanger...

en 1999 of 1998 is dan dat Julian en Alexandra trouwden.
Oud 25-06-2005, 16:43
Laen
Laen is offline
Alle cliffhangers kun je hier bekijken en nalezen, membership is tegenwoordig gratis.

Laatst gewijzigd op 25-06-2005 om 16:47.
Oud 25-06-2005, 16:44
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
Hm en dat Simon dood geschoten werd? Was dat geen cliff?
Oud 25-06-2005, 16:45
Laen
Laen is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 25-06-2005 @ 17:33 :
welk jaar was dat ludo ging trouwen met Sophia en dat Janine levend werd begraven? dat was ook een cliffhanger...

2002 was dat met Sophia en Janine. En Julian en Alexandra trouwden idd in 1998.
Oud 25-06-2005, 16:55
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 25-06-2005 @ 00:02 :
Whoa, is dat zó hard gegaan de laatste maanden? Sjeez...

Oeps typefoutje :$ maar ik bedoelde eigenlijk 2 beste vriendinnen in een hele korte tijd.
Oud 25-06-2005, 17:00
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Laen schreef op 25-06-2005 @ 17:31 :
Er was er ook nog een waarbij Robert en nog iemand, een vrouw geloof ik (Mira of Bowien of Laura??) op een boot zaten waar een bom in zat. Toen moesten ze kiezen welk draadje ze door moesten knippen. Echt geen idee van wanneer!
Dat heb je gedroomd volgens mij.

Citaat:

Julian's bruiloft is echt langer geleden. Dat met Sophia was hetzelfde jaar als Rik's smokkeltruc in Singapore.
Oud 25-06-2005, 17:17
zus en zo
zus en zo is offline
Julian en Alexandra was seizoen 8, gtst begon in 1990 (dacht ik), dus was dat 1998.
Oud 25-06-2005, 17:25
Laen
Laen is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 25-06-2005 @ 18:17 :
Julian en Alexandra was seizoen 8, gtst begon in 1990 (dacht ik), dus was dat 1998.
dat zeg ik?
Oud 25-06-2005, 17:28
Laen
Laen is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-06-2005 @ 18:00 :
Dat heb je gedroomd volgens mij.
Of jij hebt niet goed gekenen

Het was dan misschien geen cliffhanger maar er is echt wel zoiets gebeurd.
Oud 25-06-2005, 17:35
Solid
Solid is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 25-06-2005 @ 16:06 :
G
Oh ja, toen Nina ontvoerd was door de Maffia, Ludo kwam haar "ophalen", Stefano kwam aangelopen met haar, Janine hield zich verborgen achter wat kisten en zo (dat was langs het water ergens in Italië ), maar ze maakte een touw los waardoor er een vat tegen Stefano's hoofd vloog, waardoor hij in het water viel. Voordat dat gebeurde riep Nina volgens mij nog iets van: "Stefano, Stefano!" en toen wist Ludo dus dat zijn zoon (oke, later broer ) nog leefde.
oeps niet goed gelezen, deze cliff bedoel ik! thanks! voor mijn gevoel was die van gister op dezelfde plek of ben ik de enige
Oud 25-06-2005, 17:47
Sasz
Sasz is offline
Citaat:
die jah, wilde ik ook net zeggen.
Oud 25-06-2005, 17:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Solid schreef op 25-06-2005 @ 18:35 :
oeps niet goed gelezen, deze cliff bedoel ik! thanks! voor mijn gevoel was die van gister op dezelfde plek of ben ik de enige
Nee, ik dacht hetzelfde.
Oud 25-06-2005, 17:56
Roos
Roos is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 25-06-2005 @ 16:06 :
Ja, laten we alle cliffhangers van op het einde van het seizoen op een rijtje zetten!!!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Oud 25-06-2005, 18:07
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Laen schreef op 25-06-2005 @ 17:31 :
zoiets had je ook bij westenwind...
Oud 25-06-2005, 18:13
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik vind de cliffhangers eigenlijk nooit zo heel erg spectaculair, jammer eigenlijk..
Oud 25-06-2005, 18:42
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Laen schreef op 25-06-2005 @ 18:25 :
dat zeg ik?
ja maar Mark Almighty zei dat het veel langer geleden is, dus het was een reactie op hem
Oud 25-06-2005, 18:47
Dinalfos
Dinalfos is offline
Wacht even...Is Stefano nu de broer van Ludo?
Oud 25-06-2005, 18:56
Love_Fulfilled
Citaat:
Dinalfos schreef op 25-06-2005 @ 19:47 :
Dat was allang bekend hoor ..
Oud 25-06-2005, 19:06
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 25-06-2005 @ 19:56 :
Dat was allang bekend hoor ..
Dat heb ik dan kennelijk gemist
Oud 25-06-2005, 19:10
Love_Fulfilled
Citaat:
Dinalfos schreef op 25-06-2005 @ 20:06 :
Dat heb ik dan kennelijk gemist
Dan heb je GTST al een half jaar niet gezien ofzo..
Oud 25-06-2005, 19:14
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 25-06-2005 @ 20:10 :
Dan heb je GTST al een half jaar niet gezien ofzo..
Ja, dat klopt wel, eigenlijk. Ik ben pas eigenlijk enkele weken geleden weer begonnen met kijken, na een pauze van een jaar ofzo. Tussendoor heb ik wel een paar stukjes gezien, maar dat was klaarblijkelijk niet voldoende om het ontwikkelingstempo van de familie Sanders bij te kunnen benen.
Oud 25-06-2005, 19:28
Laen
Laen is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 25-06-2005 @ 19:42 :
ja maar Mark Almighty zei dat het veel langer geleden is, dus het was een reactie op hem
sorry!
Oud 25-06-2005, 19:29
Love_Fulfilled
Citaat:
Dinalfos schreef op 25-06-2005 @ 20:14 :
Ja, dat klopt wel, eigenlijk. Ik ben pas eigenlijk enkele weken geleden weer begonnen met kijken, na een pauze van een jaar ofzo. Tussendoor heb ik wel een paar stukjes gezien, maar dat was klaarblijkelijk niet voldoende om het ontwikkelingstempo van de familie Sanders bij te kunnen benen.
Dat verklaart alles .
Oud 25-06-2005, 19:41
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 25-06-2005 @ 19:47 :
Yep, dat is zo'n anderhalf jaar uit de doeken gedaan. Stefano is de zoon van Sophia en Maximiliaan (Ludo's vader), die haar verkrachtte. Op vakantie in Thailand vertelde Ludo dat aan Stefano. Hij was er op zijn beurt achter gekomen door oude dagboeken van Sophia te lezen, die hij toegestuurd kreeg na haar zelfmoord. Eerst flipte Stefano natuurlijk helemaal, maar daarna gingen ze aan een bar wat zitten drinken en hebben ze de nieuwe familieverhoudingen besproken. De schrijvers staken flink de draak met zichzelf! Iemand heeft destijds hier nog een heuse Sanders-stamboom geplaatst. Ik weet niet meer wie. Wil ie persoon zich melden?
Oud 25-06-2005, 19:46
Love_Fulfilled
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-06-2005 @ 20:41 :
Yep, dat is zo'n anderhalf jaar uit de doeken gedaan. Stefano is de zoon van Sophia en Maximiliaan (Ludo's vader), die haar verkrachtte. Op vakantie in Thailand vertelde Ludo dat aan Stefano. Hij was er op zijn beurt achter gekomen door oude dagboeken van Sophia te lezen, die hij toegestuurd kreeg na haar zelfmoord. Eerst flipte Stefano natuurlijk helemaal, maar daarna gingen ze aan een bar wat zitten drinken en hebben ze de nieuwe familieverhoudingen besproken. De schrijvers staken flink de draak met zichzelf! Iemand heeft destijds hier nog een heuse Sanders-stamboom geplaatst. Ik weet niet meer wie. Wil ie persoon zich melden?
De Sanders-stamboom?? Dat belooft wat haha .
Oud 25-06-2005, 19:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 25-06-2005 @ 20:46 :
De Sanders-stamboom?? Dat belooft wat haha .
Ja, alle takken kruisten elkaar natuurlijk op de meest onmogelijke manieren. En toen stond Amy er geloof ik nog niet eens op!
Oud 25-06-2005, 23:25
Balance
Balance is offline
Ik heb de rest niet gelezen, maar over die post die verwijderd is: ik ben heel de dag niet online geweest, dus ik was 't niet. En van een zonnesteek kan je toch alleen last hebben als je tijd genoeg hebt om in de zon te gaan zitten? Dat heb ik dus al helemáááál niet
Oud 26-06-2005, 11:34
Verwijderd
Hoeveel kinderen heeft Robert eigenlijk?
iig heeft hij er best veel!
Oud 26-06-2005, 11:41
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Yoka schreef op 26-06-2005 @ 12:34 :
Hoeveel kinderen heeft Robert eigenlijk?
iig heeft hij er best veel!

arnie (eigenlijk dennis)
lotje
milan
daantje
sil

5 kinderen, is niet uit zonderlijk veel bij 2 vrouwen
Oud 26-06-2005, 12:07
Verwijderd
Citaat:
zus en zo schreef op 26-06-2005 @ 12:41 :
arnie (eigenlijk dennis)
lotje
milan
daantje
sil

Dan valt het idd nog wel mee
Ik wist eigenlijk wel dat hij er ong. 5 had..
Maar ik las net iets over Julian, en dacht even dat hij ook een zoon van Robert was, maar dit bleek ee pleegzoon van hem te zijn..
Oud 26-06-2005, 12:31
Balance
Balance is offline
1991:
- Simon die niet dood blijkt te zijn.

1992:

1993:
- Gaat Helen Peter vertellen dat zij zijn moeder is?
- Laura dreigt volledig opgeslokt te worden door een sektelid.

1994:
- Laura die met Tessel staat te zoenen als Robert binnenkomt.
- Arnie en Roos trouwen.

1995:
- Het geweldige kussengevecht tussen Linda en Laura (toch? of was dit al eerder?)

1000ste aflevering cliffhanger:
- Frits wordt vermoord doordat iemand een tv in het bad duwt waar hij in ligt. Later blijkt Hannie de schuldige te zijn.

1996:
- Dian wordt van de trap geduwd (en verliest hierbij haar kindje)
- Anita en Rik gaan trouwen, maar Anita zegt 'nee' als ze vlak daarvoor ontdekt dat Rik met haar wil emigreren.
- Arnie die uit de boot valt en dreigt te verdrinken.

1997:
- Daniël wil van 't dak afspringen.

1998:
- Joop Zwartjes opent het vuur op Julian en Alexandra's bruiloft. Robert, Alexandra en Julian liggen op de grond met bloed om hen heen.

1999:
- Stefano bewusteloos in het water. Ludo moet kiezen: redt hij hem of toch Nina en Janine?

2000:
- Bowien aan de klif.
- Wordt Charlie ontvoerd?

2000ste aflevering cliffhanger:
- Roos gaat dood.

2001:
- Iedereen verliefd. (o.a. Rik en Anita die met elkaar naar bed gaan in Nepal)

2002:
- Rik en Anita gaan op huwelijksreis naar Singapore, maar Rik moet - om zoon Job te redden - een pakketje coke afleveren daar en ze worden gepakt
- Ludo trouwt zonder het te weten met zijn ex Sophia, terwijl Janine levend begraven ligt.

2003:
- Charlie is aangereden door Robert, wordt gevonden door Valerie die tegen haar aan begint te blèren dat ZIJ haar mama is.
- Benjamin en Ray zitten in Egypte in de grot.
- Sjors gaat naar de gevangenis en ontmoet daar Martine.

2004:
- Brand in Scala na ontvoering van Nina.

2005:
- Yasmin en Stefano in de auto in het water.

1992 mis ik nog en het neerstorten van Arnie (of was dat geen cliffhanger?)
Oud 26-06-2005, 12:32
Balance
Balance is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 26-06-2005 @ 12:41 :
arnie (eigenlijk dennis)
lotje
milan
daantje
sil

en pleegzoon julian
Oud 26-06-2005, 12:34
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Robert heeft Julian erkent als zoon dus dat is eigenlijk wel nummer 6.
Oud 26-06-2005, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Laen schreef op 25-06-2005 @ 17:43 :
Alle cliffhangers kun je hier bekijken en nalezen, membership is tegenwoordig gratis.
Niet meer, volgens mij. Ik kan het in elk geval nergens meer vinden. Ja, ze stonden er een jaar terug ofzo wel, en toen heb ik ze nog bekeken ook. Maar ik kan ze me allemaal niet meer herinneren.
Oud 26-06-2005, 12:44
zus en zo
zus en zo is offline
je kan nog wel de cliffhangers bekijken

1992: arnie die verhaal komt halen bij herman hogendoorn ivm linda. herman wordt neergeschoten (blijkt achteraf nep te zijn). martine had de politie al ingeschakeld omdat ze frits erin wilde luizen, maar ze ziet arnie met het pistool in zijn hand ipv frits.

ik weet niet precies hoe het nou in elkaar zat
Oud 26-06-2005, 12:47
Verwijderd
Citaat:
zus en zo schreef op 26-06-2005 @ 13:44 :
je kan nog wel de cliffhangers bekijken
Waar dan?
Ik kan het echt niet vinden op de site.
Oud 26-06-2005, 13:05
Balance
Balance is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 26-06-2005 @ 13:47 :
Waar dan?
Ik kan het echt niet vinden op de site.
Ik kan ook nergens bij op die site. Telkens als je ergens op klikt krijg je zo'n scherm met foto's en tekst, waarin onder andere staat dat je om een media paspoort wordt gevraagd. Maar ik kan nergens vinden hoe je die aanmaakt of hoe je lid wordt oid.

@ zus en zo: tnx. volgens mij is ie nu compleet, tenzij er meerdere verhaallijnen waren in sommige cliffhangers. Die van 1992 heb ik gemist btw Volgens mij heb ik de rest allemaal gezien
Oud 26-06-2005, 13:08
zus en zo
zus en zo is offline
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/member/...agmenten/home/

hier staan ze, ik kreeg gewoon vanzelf een schermpje waarmee je kan aanmelden/inloggen
Oud 26-06-2005, 13:14
Verwijderd
Citaat:
zus en zo schreef op 26-06-2005 @ 14:08 :
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/member/...agmenten/home/

hier staan ze, ik kreeg gewoon vanzelf een schermpje waarmee je kan aanmelden/inloggen
Ja, ingelogd was ik al. En nu zie ik het.
Bij 'fragmenten' dus.
Danku
Nou, de mensen die vanaf het begin kijken, kunnen het rijtje cliffhangers zo aanvullen denk ik
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten