Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2005, 17:30
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-06-2005 @ 18:28 :
Nee, jij was er niet bij. Sowieso vind ik vrágen of iemand anders gebanned mag worden een teken van zwakte. Iemand mag mij nóg zo de grond in boren, ik zal nooit vragen om een ban. Hooguit een linkje op M&M.
Tsja.. beetje triest. Vooral omdat je gewoon door kan gaan op een andere nick. (Tenzij ip ban natuurlijk)
Oud 26-06-2005, 17:37
juno
juno is offline
Ik heb wel een keer op Beleid een topic geopend over de verrotte sfeer op N en A, want daar werd flink gescholden, en het bleef maar aan de gang. Er was geen discussie meer te voeren zonder dat er met rotte vis werd gesmeten.. Maar om een ban voor een bepaald persoon heb ik nooit gevraagd.

Ik heb wel voorgesteld om flamers, wie dan ook, lik op stuk met afkoelbans om hun oren te slaan, maar een afkoelban duurt maar een dag, dat is genoeg om de gemoederen weer tot bedaren te brengen. Dat is meer een maatregel dan een straf, wat een weekban wel is. (heb er zelf ook al een gehad)
Oud 26-06-2005, 17:53
Verwijderd
Wow, dat dit ding überhaupt nog open is
Oud 26-06-2005, 17:58
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 26-06-2005 @ 18:53 :
Wow, dat dit ding überhaupt nog open is
Loontjuh ligt zeker te maffen. Wie de andere forumbazen zijn weet ik niet eens, en ik kom hier iedere dag.
Oud 26-06-2005, 18:00
fractuur
fractuur is offline
Sowieso zijn de FB's mij onbekend. iK kom misschien tot de helft van alle forumbazen, en dan weet ik nog niet eens wie bij wat hoort.
Oud 26-06-2005, 18:04
Verwijderd
Ik denk dat het erger zou zijn als je precies zou weten welke fb bij welk subforum hoort.
Oud 26-06-2005, 18:13
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 26-06-2005 @ 19:04 :
Ik denk dat het erger zou zijn als je precies zou weten welke fb bij welk subforum hoort.
Dan ben je redelijk addicted ja.
Oud 26-06-2005, 18:32
Graph
Graph is offline
omg
dat vind ik nogal veel
Oud 26-06-2005, 18:37
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
fractuur schreef op 26-06-2005 @ 19:00 :
Sowieso zijn de FB's mij onbekend. iK kom misschien tot de helft van alle forumbazen, en dan weet ik nog niet eens wie bij wat hoort.
'k Heb hete evn nagekeken en de andere fb op L&R is natuurlijk Alicia Silverstone, die altijd goed modereert. Maar dat ik het even niet meer wist is eigenlijk een goed teken. Dat wil zeggen dat ze weinig komt, en dat wil zeggen: weinig slotjes of waarschuwingen en dat wil weer zeggen: goede sfeer.
Oud 26-06-2005, 19:27
Verwijderd
Hij is gewoon nog steeds niet gesloten
Oud 26-06-2005, 19:31
Cookie
Cookie is offline
Kzal loontjuh hier ook net en dacht dat ie wel gesloten werd maar blijkbaar niet.
Oud 26-06-2005, 19:33
Verwijderd
Nou ja, er worden wel verschillende discussies gevoerd, dat dezen niets te maken hebben met de topicstart is een tweede natuurlijk
Oud 26-06-2005, 19:37
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Cookie schreef op 26-06-2005 @ 20:31 :
Kzal loontjuh hier ook net en dacht dat ie wel gesloten werd maar blijkbaar niet.
Misschien dat Loontjuh nog hoofdpijn heeft van Impulz?
Oud 26-06-2005, 19:48
evanescence
evanescence is offline
21 jaar is best veel

als het in jouw geval is, is je vriend? ofzo dus 39 (als ik goed gerekend heb)...
mja zitten voor en nadelen aan...
als het goed is, is de man redelijk ervaren in allerlei dingen en kan je goed mee praten als het goed is...
maar er zijn veel nadelen....denk daar goed over na...het zal een hele oude vader zijn, hij zit in een totaal andere fase in zijn leven dan jij...

mijn vriend is 8 jaar ouder, en wij merken al verschil...met 21 jaar is dat helemaal zo...ik zou als ik jou was echt goed erover nadenken wat je jezelf hiermee aan kan doen..
Oud 26-06-2005, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Nonaj schreef op 26-06-2005 @ 20:37 :
Misschien dat Loontjuh nog hoofdpijn heeft van Impulz?
Dat heb ik ook ja na een nacht slapen en gedreun van Impulz aan de overkant
En ik heb de hele dag gewerkt. (jaja, ik werd gebeld, want ik stond reserve) En net moest ik eten
Maar nu dus een slotje
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten