![]() |
||
Citaat:
![]() Ook ernstig: de MILF (Mother I Like To Fuck oid). Zei hij laatst ook toen er een 45jarige vrouw langskwam en vanmiddag bij dezelfde vrouw voor de 2e keer... Mja, stiekem ga ik dan denken: PERVERT! Maar ik wijk ook best wel af merk ik, want ik vind het eigenlijk echt niet leuk als mijn vriend een stijve krijgt van een andere vrouw. Gewoon daarom niet. Word bang & jaloers en snap het gewoon niet. Maar soms moet je je er maar overheen zetten, want ik had het, voor zo'n jaloers meisje als ik, veel en veel erger kunnen treffen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Klopt ja. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik snap je gewoon echt helemaal, heb précies hetzelfde. Ik kan af en toe ook gek worden van jaloezie, waardoor ik weer helemaal gek van mezelf wordt. Ik denk altijd dat hij die andere meisjes aantrekkelijker vindt.. Maar dan bedenk ik me dat hij mij wel aantrekkelijker moet vinden, aangezien we een relatie hebben. Toch blijft die gedachte door me hoofd spoken. Om gek van te worden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vrouwen.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
E-cursus Vrouwen versieren jjohan | 3 | 09-01-2010 19:52 | |
Seksualiteit |
Vinden vrouwen mekaar doorgaans ook aantrekkelijk/prikkelend? TheCreator | 58 | 26-07-2007 21:29 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Abortus naar aanleiding van een ander topic ***ailá*** | 108 | 14-04-2007 16:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
Anabolen... Hornyboy | 18 | 27-03-2002 21:03 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |