Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Thanks. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Echt ik zou er voor gaan, het komt heus wel goed! ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als ik slecht sta, het gevoel heb dat ik goed móet scoren, dan flip ik volledig. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Een begrafenis met negen mensen...op zich best wel erg.
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar mijn cijfers waren wel stukken slechter, vooral omdat ik het in de laatste periode echt af heb laten weten toen. Maar met de lijst die jij hebt (ligt aan je SE-cijfers) kan je makkelijk door, geloof ik.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose. Laatst gewijzigd op 05-07-2005 om 18:26. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben vrolijk min één klein ietsje maar ja ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Bedankt voor je reactie! Die paniekaanvallen had hij al voor zijn alcohol en medicijnverslaving. Hij is verslaafd aan de kalmerende medicijnen vanwege zijn paniekaanvallen. Ik ga wel met hem op vakantie, ik kom er niet meer onderuit. Ik hoop er het beste van. We blijven in Nederland (drente) en we hebben allebei telefoonnrs. van mensen die we in moeilijke situaties om hulp kunnen vragen. Hij heeft schizofrenie, ik borderline, maar ik hoop er gewoon het beste van. Ik hoop dat we geen last krijgen van onze problemen en dat het gewoon een gezellige vakantie zal worden. Ik kan niet meer doen als hopen.
||
Citaat:
![]() Het gaat steeds beter met m'n moeder. Daarbij heeft ze besloten dat het tijdperk van ik-kan-niet-koken-en-laat-het-dus-fijn-aan-mijn-mama-over voorbij is. Ik word aan het koken gezet! Stiekem vind ik het wel fijn, in de dagen dat ze in het ziekenhuis lag, heb ik gemerkt dat het toch wel handig is als je kan koken. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |