Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2005, 01:12
El Kim
El Kim is offline
Ik kan niet slapen.
Oud 05-07-2005, 01:22
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 05-07-2005 @ 01:56 :
Soms zijn er op bepaalde vragen geen antwoorden te vinden. Frustrerend, maar het is wel zo. *knuf*
Ik neem aan dat die voor mij bedoeld was?

Thanks.

Citaat:
El Kim schreef op 05-07-2005 @ 02:12 :
Ik kan wil niet slapen.
Oud 05-07-2005, 02:59
Verwijderd
Het doet enorm veel pijn, maar het is een hele opluchting. Eindelijk.
Uitgepraat...
Oud 05-07-2005, 05:40
Verwijderd
wat een kansloos leven is dit momenteel..

nouja, in elk geval is de soundtrack wel goed..
Oud 05-07-2005, 10:45
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 05-07-2005 @ 02:22 :
Ik neem aan dat die voor mij bedoeld was?

Thanks.
Ja, die was voor jou bedoeld..
Oud 05-07-2005, 11:10
Nona
Nona is offline
Christ, wat voel ik me nu stom. Hoe bedoel je, iets te verbergen hebben? En er dan nog omheen draaien ook.
Oud 05-07-2005, 11:50
Mara
Mara is offline
Aaargh, ik word gek.

Ok, feiten.

M'n cijfers:
Wiskunde 4.8
Natuurkunde 5.6
Scheikunde 6.0

Rest allemaal wel voldoende.

Technisch gezien kan ik hiermee over. Maar ik heb faalangst. Maw ik kan beter. Stukken beter. En als ik nu over ga en volgend jaar verneuk en dan zak moet ik alsnog een jaar over doen. Plus dat ik dan als ik toch sla zo laag kom voor m'n loting voor m'n vervolgopleiding. Aargh, als ik de feiten presenteer lijkt 't een logische keuze, blijven zitten.

Maar dan blijf ik zitten. Als enige. Geen vrienden in die andere klas, niet mij soort mensen, ik kan al niet vrienden maken. Verdere vervreemding. Iedereen straks van school, zit ik er nog. Iedereen zegt dat ik er gewoon voor moet kiezen om over te gaan, maar ik wil ook aan de verdere toekomst denken.

Ik weet 't niet
Oud 05-07-2005, 11:56
moon
moon is offline
BAH! Ik voel me echt zo zwaar klote. Sinds ik ben gaan twijfelen over naar welke school ik toe zal gaan, gaat het weer super slecht met me. suïcidale gedachtes zijn weer terug enz. Het gaat echt heel slecht. Mijn vriend kreeg gister ook nog eens paniekaanvallen van het feit dat ik me slecht voelde en toen liep hij de hele tijd zielig te doen en om aandacht te vragen. Dat kon ik op dat moment nou echt ff helemaal niet gebruiken. Ik stond bijna op het punt om het uit te maken, omdat de afgelopen tijd gewoon wel gebleken is dat we niet met elkaars problemen om kunnen gaan. We trekken elkaar de put in. Ik heb daar geen zin meer in, ik kan dat niet meer hebben. Aan de andere kant hebben we op een bepaalde manier ook juist heel veel steun aan elkaar. Het is zo rot allemaal dit. We gaan donderdag samen op vakantie en ik zie het zwaar niet zitten. Ik voel dat er een crisis aan komt en dan moet ik die een week lang wegduwen en proberen te genieten van de vakantie. Ow en na die vakantie ben ik meteen weer bij mijn zus, ik heb geen moment meer voor mezelf. Ik voel me eeeeeecht slecht. Zoals mijn vriend afgelopen zaterdag zei toen hij zich slecht voelde: "Schiet mij maar lek!".
Oud 05-07-2005, 12:01
El Kim
El Kim is offline
Godver, ik heb keelpijn.
Oud 05-07-2005, 12:03
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 05-07-2005 @ 12:50 :
Aaargh, ik word gek.

Ok, feiten.

M'n cijfers:
Wiskunde 4.8
Natuurkunde 5.6
Scheikunde 6.0

Rest allemaal wel voldoende.

Technisch gezien kan ik hiermee over. Maar ik heb faalangst. Maw ik kan beter. Stukken beter. En als ik nu over ga en volgend jaar verneuk en dan zak moet ik alsnog een jaar over doen. Plus dat ik dan als ik toch sla zo laag kom voor m'n loting voor m'n vervolgopleiding. Aargh, als ik de feiten presenteer lijkt 't een logische keuze, blijven zitten.

Maar dan blijf ik zitten. Als enige. Geen vrienden in die andere klas, niet mij soort mensen, ik kan al niet vrienden maken. Verdere vervreemding. Iedereen straks van school, zit ik er nog. Iedereen zegt dat ik er gewoon voor moet kiezen om over te gaan, maar ik wil ook aan de verdere toekomst denken.

Ik weet 't niet
Ik zou gewoon doorgaan als ik jou was!!! Je kunt toch altijd nog het jaar over doen als het moet (6 vwo dus), dus waarom nu terwijl het niet echt moet?
Echt ik zou er voor gaan, het komt heus wel goed!
Oud 05-07-2005, 12:04
Delicate
Delicate is offline
Verdomme, de laatste proefwerken finaal verkloot, nu ben ik zeker dat ik niet overga Ik weet gewoon dat het gaat uitdraaien op een ramp, ik begon na 4 (!) jaar pas aan deze klas te wennen en nu dit. Ik zal de mensen ontzettend missen en ik denk dat ik in een nog groter isolement ga raken

Zo'n vreselijk kutjaar en dan dit als beloning. Nou, hartelijk bedankt.
Oud 05-07-2005, 12:12
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
red5 schreef op 05-07-2005 @ 06:40 :
wat een kansloos leven is dit momenteel..
Ik ik zie er ook nog niet uit ook niet. Zelfs áls er vrienden iets met me zouden willen afspreken, zou ik niet gaan. Ik vind het al erg genoeg dat ik vandaag het huis uit moet om te gaan werken.
Oud 05-07-2005, 12:25
Mara
Mara is offline
Citaat:
Miracle schreef op 05-07-2005 @ 13:03 :
Ik zou gewoon doorgaan als ik jou was!!! Je kunt toch altijd nog het jaar over doen als het moet (6 vwo dus), dus waarom nu terwijl het niet echt moet?
Echt ik zou er voor gaan, het komt heus wel goed!
Omdat dan m'n eindlijst vrij beroerd is. Deze cijfers gaan mee naar volgend jaar en naar m'n examen. Ik heb 't gevoel dat ik echt een stevige basis nodig heb.

Als ik slecht sta, het gevoel heb dat ik goed móet scoren, dan flip ik volledig.
Oud 05-07-2005, 12:34
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 05-07-2005 @ 13:25 :
Omdat dan m'n eindlijst vrij beroerd is. Deze cijfers gaan mee naar volgend jaar en naar m'n examen. Ik heb 't gevoel dat ik echt een stevige basis nodig heb.

Als ik slecht sta, het gevoel heb dat ik goed móet scoren, dan flip ik volledig.
Een niet zo stevige basis is niet erg, je kunt in je examenjaar nog verschrikkelijk veel goedmaken.
Oud 05-07-2005, 14:47
Stefanie
Stefanie is offline
Al die dromen over vroeger en mn ouderlijk huis Ik word er gek van... Helemaal in paniek wakker worden
Oud 05-07-2005, 15:07
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Aaaargh, en ook nog een bad-hair-day.

En ik laat de hele tijd vanalles uit m'n ahnden vallen.

Wet van Murphy.
Oud 05-07-2005, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Stefanie schreef op 05-07-2005 @ 15:47 :
Al die dromen over vroeger en mn ouderlijk huis Ik word er gek van... Helemaal in paniek wakker worden
Oud 05-07-2005, 15:35
metallica
metallica is offline
Vannacht crisis een vriend van een huisgenote die wel vaker bij ons k wam lag bij ons voor de deur kon geen adem halen en een fles martini leeg gedronken. Dit was echt ontzettend eng, buren erbij gehaald ambulance gebeld. bah ik zie het nog steeds voor me....lieve timmy, ben benieuwd hoe het nu met hem is....

En ja, het is nu echt allemaal over, hij heeft er echt geen zin in. Dat is nu wel echt duidelijk dat ik hem zelfs voor de lol niet meer zover krijg om maar iets met mij te doen of te hebben....
Oud 05-07-2005, 17:10
Verwijderd
Een begrafenis met negen mensen...op zich best wel erg. Maar goed, zal wel vaker voorkomen. Er was wel één familielid meer als mensen van het begrafenisgebeuren (zes mensen die de kist droegen, één meneer die een praatje hield en nog één meneer waarvan ik niet weet wat ie er deed, maar die was er ook en dan waren er nog een paar mensen van de catering ed, maar die tel ik er nu even niet bij).

Citaat:

Die faalangst heb je in de tweede keer vijfde ook...denk ik...je hebt één onvoldoende en verder voldoendes, dat is toch goed? Zelf zou ik er idd voor kiezen om over te gaan, dan zie je volgend jaar wel waar het schip strand. Wie weet slaag je en anders kan je er altijd voor kiezen om de zesde nog een keer te doen (kan desnoods ook als je slaagt maar je vind je cijfers te laag voor de loting...wel erg overdreven, maar het kan wel - maar dan heb je iig wel kans op je diploma, zit je volgend jaar met vriendinnen in de klas, enz.).
Oud 05-07-2005, 18:17
WolterB
WolterB is offline
Citaat:

Met die instelling ben ik ook blijven zitten in de 5e, vooral omdat het bij mij een heleboel cijfers onder de 5 waren. Heb ik nooit spijt van gekregen

Maar mijn cijfers waren wel stukken slechter, vooral omdat ik het in de laatste periode echt af heb laten weten toen.

Maar met de lijst die jij hebt (ligt aan je SE-cijfers) kan je makkelijk door, geloof ik.

Laatst gewijzigd op 05-07-2005 om 18:26.
Oud 05-07-2005, 18:43
Tieneke
Tieneke is offline
lekker weertje en een leuke dag gehad wat kan mijn dag nu nog verpesten ???

Voor even weer gelukkig
Oud 05-07-2005, 19:08
Nijn*
Nijn* is offline
*doet dansje* Ik ga donderdag met vijf vriendinnen naar de Efteling!
Oud 05-07-2005, 19:24
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 05-07-2005 @ 20:08 :
*doet dansje* Ik ga donderdag met vijf vriendinnen naar de Efteling!
Ik hoopte dat je blij door de meeting zou zijn...

Ik ben vrolijk min één klein ietsje maar ja
Oud 05-07-2005, 19:56
Nona
Nona is offline
Als ik vol zit mag ik stoppen met eten. Get used to it.
Oud 05-07-2005, 19:59
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het voelt raar om gezakt te zijn maar eigenlijk dringt het allemaal nog niet zo tot me door. Op dit moment vind ik het moeilijker om afscheid te nemen dan om te stoppen met mijn studie.
Oud 05-07-2005, 20:28
Stefanie
Stefanie is offline
Cracked this morning worst and weak
Tears roll down from inside my cheek
Strange timing Oppurtunity knocks
Sun comes up, paradox
Take the whole part out this wine
Take a rope and tie these thoughts of mine down
Until I'm fine

Don't ask me if I'm hungry
I'm not sick
Somethings tearing me up
Brick by brick

And I feel guilty as I sigh
I'm feeling guilty
Why do I?

Take your hands out of mine
Take a rope and tie these thoughts of mine down
Until I'm fine

Cracked this morning worse and sad
Or have I already told you that
Forget my plans to grow a vine
You wern't dressed to burn these thoughts of mine
Until I'm fine
Oud 05-07-2005, 20:53
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 05-07-2005 @ 20:24 :
Ik hoopte dat je blij door de meeting zou zijn...

Ik ben vrolijk min één klein ietsje maar ja
Óók!!
Oud 05-07-2005, 21:06
moon
moon is offline
Een week met hem weg. Met een jongen die verslaafd is aan medicijnen en ook een alcoholverslaving aan het ontwikkelen is. Een jongen die echt werkelijk overal bang voor is en overal van in paniek raakt (zo lijkt dat tenminnste). Een jongen...............mijn vriendje! En nu?
Een meisje, totaal depri. vanwege haar toekomstbeeld. Een meisje met een chaos in haar hoofd. Een meisje dat alleen gelaten wil worden voor een tijdje. Een meisje..........ik! En nu?

En nu? moeten wij vrijdag nou samen op vakantie?
Oud 05-07-2005, 21:16
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
En om de dag helemaal af te maken wordt ik zeiknat geregend opw eg naar m'n werk en begin op het werk een collega mij te vertellen hoe ik m'n werk zou moeten doen.

Ik vervloek deze dag.
Oud 05-07-2005, 21:20
WolterB
WolterB is offline
Wegdromen in boeken en voor even je in een anderen wereld wanen, heerlijk
Oud 05-07-2005, 21:28
MissN0urri
MissN0urri is offline
Ik wil zo graag op vakantie..zooo graag. Weg van hier, weg van die klootte maanden en klootte mensen, die me steeds opnieuw kwetsen met dezelfde dingen.
Even adem halen, lol hebben. Pure lol die nergens begint maar ook nergens eindigt. Om dan op die dijk te eindigen die over de zee uitkijkt, en daar mn laatste traan te laten, om die rot maanden.

You didn't say you're sorry
I don't understand
You don't care that you hurt me
And now I'm half a man
That I used to be when it was you and me
You didn't love me enough
My heart may never mend
And you'll never get to love me again
Justin Timberlake

Zo waar..
Oud 05-07-2005, 21:33
Verwijderd
Ze komt misschien bij me wonen. Hoe enorm gaaf!!
Oud 05-07-2005, 21:57
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 05-07-2005 @ 22:51 :
*knuf*
Ga je de herkansingen dan nog wel maken, of ben je er nu nog serieuzer over aan het denken om te stoppen?
Ik heb me opgegeven voor de herkansingen zodat ik de mogelijkheid nog zo lang mogelijk open houd maar de kans is erg groot dat ik ga stoppen. Ik zou vijf examens over moeten doen in drie of vier weken tijd en dat is echt wel kort. Ik heb nu vijf weken keihard geblokt voor vier examens en dat was genoeg tijd maar ook zeker niet te weinig. Ik denk ook niet dat ik het in tweede zit wel ga halen want ik heb het idee dat ik het dan nog niet ga halen want mijn punten waren dusdanig slecht (7/20 voor anatomie, 6/20 voor celbio 1 en celbio 2, zelfs 4/20 voor filosofie) dat ik denk dat het verloren tijd en moeite is om het nog te proberen. Bovendien speelt (zoals jij weet als geen ander) dat ik al langer met het idee rondloop om te stoppen en wat anders ga doen dus het is ook wel fijn dat nu blijkt dat dit het echt niet is zodat mijn twijfels wel voor een groot deel verdwenen zijn
Oud 05-07-2005, 22:48
rare kwast
rare kwast is offline
ik voel me fucking nutteloos...doe echt de hele dag niets en mn vrienden/collega's/mede geslaagde maar hard werken..

jippie, ze hebben in de vakantie werk en voor erna alvast een baan en ik...ik heb NIETS
ja wel werk voor in de vakantie maar kennelijk willen ze mij niet...

ik heb geen idee wat ik in de toekomst wil, geen droom, geen beeld..
heb een diploma maar wat wil ik daarmee..verder leren? werken? andere diploma's halen (van mbo naar willekeurige hbo)
wil ik naar de andere kant van t land of hier blijven..
moet ik breken met die ene vriendin die ik steeds pijn doe of moet ik mezelf verbeteren, god mag weten hoe ik dat moet doen en waar ik moet beginnen..
hoe kan ik die andere vriendin het beste helpen...wat als ze weer zm wil plegen?
ik ben geen goede vriendin..heb dr al eens bijna laten zakken wegens drukte..in mn hoofd, op stage, bij school
damn...dat voelt zwaar kut

's nachts huil ik mezelf letterlijk in slaap, maak (te) korte nachten
heb en hou nachtmerries over de dingen die me te veel bezig houden
ben nu totaal gesloopt, niet alleen van de korte nachten, het huilen (wat mij op een of andere manier echt bek af maakt) maar ook van het masker dragen dat iedere dag zwaarder wordt...

*zucht*
zo maar weer naar bed...beetje paniekerig huilen en denken...
Oud 05-07-2005, 22:54
Verwijderd
Ik zou willen dat iedereen gewoon elke 10 minuten z'n mail checkte en dan heel lief terug mailde naar mij omdati k dat zo graag wil
Oud 05-07-2005, 22:55
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
@Moon.

Die paniekaanvallen, zouden die niet gewoon (het is uiteraard niet gewoon, maar je snapt m'n punt denk ik wel) door de medicijnen en/of alcohol kunnen komen?

Is er misschien iemand die je als backup kan inschakelen? Die je kunt bellen als het mis mocht gaan tijdens de vakantie? Want je gaat nu al met een rot gevoel je vakantie in, waar je daarbij nog rot voorgevoelens over hebt. Het lijkt me niet erg verstandig om dan op vakantie te gaan eerlijk gezegd. Vooral niet vanwege het suïcidale wat je zelf al aangeeft..

Gaan jullie in het buitenland of in Nederland op vakantie?

Liefs,

Laura
Oud 05-07-2005, 23:54
Verwijderd
Het is laat, hij is smerig. Ik ben boos en ik voel me alleen.
Oppassen ging goed, kids rustig. Challenge gekeken. Verder niet zoveel boeiends.
Ik ga een paar dagen naar mijn tante. Om te helpen. Om voor afleiding te zorgen. Om even gezellig te zijn. En misschien een beetje voor mezelf. Zodat ik eindelijk hier eens weg ben. Even.
Fuck, op dit soort momenten mis ik iedereen gewoon ontzettend. Waarom is er niemand in de buurt? Waarom is hij er niet?

Ik mis je, mis jij mij?
Oud 06-07-2005, 00:19
Cethlion
Cethlion is offline
*geeft zichzelf een por en moppert*

Ga nou eens naar bed, jij.
Oud 06-07-2005, 04:12
Verwijderd
godverdomme.. heerlijk nutteloos bezig, oude troep opruimen. slaap-stoned en high van de caffeine. oude chatlogs aan het sorteren enzo, probeer die van haar zo goed mogelijk te negeren.

m'n vriendin zit sinds vrijdag in polen.. kreeg een uur voordat ze vetrok een sms dat ze me zou missen.. ik wist wel dat ze naar polen ging, maar was wel een beetje een verassing dat het zo snel al was. is wel typisch het niveau van communicatie tussen ons tegenwoordig..

godver.. ik heb peuken nodig.
Oud 06-07-2005, 04:12
Verwijderd
Citaat:
Cethlion schreef op 06-07-2005 @ 01:19 :
...
H2G2 sig!
Oud 06-07-2005, 09:49
Nijn*
Nijn* is offline
Gadver, dat vier dromen achter elkaar je zo van je stuk kunnen brengen.
Oud 06-07-2005, 09:53
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik ben zo ontzettend moe...

Vannacht ruzie gemaakt in mijn droom, moest mijn hele persoonlijkheid verdedigen, verschrikkelijk En toen werd ik ook nog te vroeg wakker, blegh..

Ik heb het zo druk, en ook al zijn het allemaal leuke dingen, dan nog is het vermoeiend.

En ik heb spierpijn in één been
Oud 06-07-2005, 09:53
moon
moon is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 05-07-2005 @ 23:55 :
@Moon.

Die paniekaanvallen, zouden die niet gewoon (het is uiteraard niet gewoon, maar je snapt m'n punt denk ik wel) door de medicijnen en/of alcohol kunnen komen?

Is er misschien iemand die je als backup kan inschakelen? Die je kunt bellen als het mis mocht gaan tijdens de vakantie? Want je gaat nu al met een rot gevoel je vakantie in, waar je daarbij nog rot voorgevoelens over hebt. Het lijkt me niet erg verstandig om dan op vakantie te gaan eerlijk gezegd. Vooral niet vanwege het suïcidale wat je zelf al aangeeft..

Gaan jullie in het buitenland of in Nederland op vakantie?

Liefs,

Laura

Bedankt voor je reactie!
Die paniekaanvallen had hij al voor zijn alcohol en medicijnverslaving. Hij is verslaafd aan de kalmerende medicijnen vanwege zijn paniekaanvallen.

Ik ga wel met hem op vakantie, ik kom er niet meer onderuit. Ik hoop er het beste van. We blijven in Nederland (drente) en we hebben allebei telefoonnrs. van mensen die we in moeilijke situaties om hulp kunnen vragen.
Hij heeft schizofrenie, ik borderline, maar ik hoop er gewoon het beste van. Ik hoop dat we geen last krijgen van onze problemen en dat het gewoon een gezellige vakantie zal worden. Ik kan niet meer doen als hopen.
Oud 06-07-2005, 10:13
Verwijderd
Zei ie nou maar eens ja.
Oud 06-07-2005, 10:31
MissN0urri
MissN0urri is offline
Vandaag maar weer met haar afspreken, terwijl ik er geen zin heb. Ze is zoo egoistisch en ze eist me helemaal op. Mensen zeggen dat ik verander als ik bij haar ben, tis nog waar ook.

*Zucht*
Weer een dier dat ik moet laten inslapen, wat zeg ik, twee.
Eerst mn lieve lieve hond en nu weer twee huisdieren.
Oud 06-07-2005, 11:26
JJ13
JJ13 is offline
ik moet even mn gedachten kwijt, poeh poeh. op dit moment ben ik zo gelukkig, ik ben ontzettend verliefd op mijn vriendje en merk de laatste tijd steeds meer dat ik gewoon niet meer zonder hem kan. ook al hebben we nog maar zo kort iets, het voelt zo ontzettend goed, van beide kanten. hij zegt zo vaak dat hij weet dat t lang gaat duren tussen ons
Oud 06-07-2005, 12:04
Cethlion
Cethlion is offline
Citaat:
red5 schreef op 06-07-2005 @ 05:12 :
H2G2 sig!
Juh. Ik vind dat de meest briljante zin van het hele boek.

Het gaat steeds beter met m'n moeder. Daarbij heeft ze besloten dat het tijdperk van ik-kan-niet-koken-en-laat-het-dus-fijn-aan-mijn-mama-over voorbij is. Ik word aan het koken gezet! Stiekem vind ik het wel fijn, in de dagen dat ze in het ziekenhuis lag, heb ik gemerkt dat het toch wel handig is als je kan koken.
Oud 06-07-2005, 13:40
coopergirl
coopergirl is offline
Indien ik verkouden ben -zoals nu het geval is- word ik tamelijk sentimenteel... Zou er een verband zijn
Oud 06-07-2005, 13:53
Verwijderd
Het is een stomme gozer, en hij zal ook nooit veranderen..
Oud 06-07-2005, 15:13
Mariekje*
Mariekje* is offline
Voel me sterk, want ik koos voor mezelf. Dat het afgestraft wordt kan me eigelijk verdomd weinig schelen, lekker boeiend. Ik heb vanmiddag stapels nieuwe spulletjes voor m'n paard gekocht en daar ben ik blij Blij BLIJ mee, ik ben de hele avond wel zoet denk ik.

Net een tijd bij 2 vrienden van m'n broer gezeten, was supergezellig en ze vroegen of ik volgende week mee uit ging, ik vind het best. Ze zijn dan wel een stuk ouder, maar we liggen elkaar wel. Best grappig om te zien eigelijk . Net ook even een vriend van me gebelt, die ik de komende 6 weken ivm vakantie niet zal zien... Mocht ik mijn paard eind augustus nog meenemen op veluwetrail heeft hij beloofd een paar dagen met me mee te gaan (dat plan hebben we al ruim 2 jaar), lijkt me wel gezellig, in iedergeval leuker als dat ik helemaal in m'n eentje moet. Dus ben benieuwd, ik zou eigelijk ook nog een week Almelo (wedstrijdkamp) willen, maar ik vrees dat, dat door de blessure van m'n paard niet door zal gaan. *hoopt alsnog*

Vanmorgen vond ik vreemd, ik vind het al weken vreemd. Wil een uitleg, maar krijg hem niet. Begrijpt hij wel waar ik mee zit?
Het zal wel weer loslopen, maar momenteel voel ik me er gewoon kut over, bedoel nou ja.. Ach laat ook maar

*zwaait*

Regels voor berichten