Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Bekijk resultaten poll: Vind je SM leuk ?
Ja 37 25.52%
Nee 40 27.59%
weet ik nog niet 68 46.90%
Aantal stemmers: 145. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2005, 22:29
-Enid-
-Enid- is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 05-07-2005 @ 23:13 :
Maar uhm... Eigenlijk ga je bij (BD)SM al wat over je eigen grenzen heen, heb ik het idee. Je lichaam vertelt je wel keihard dat je weg moet uit zo'n situatie (dat is natuurlijk ook wel de kick), maar je gaat niet. Hoe bepaal je dan je uiteindelijke grenzen?
Daar heb je zeker een punt en een goede vraag. Heb afgelopen jaren veel gelezen en ben steeds dingen tegen gekomen die voor zouden kunnen komen in een 'spel' (irriant woord, maar weet even 't niet anders te noemen). En heb daar over nagedacht. Geprobeerd een inschatting te maken van de reacties daarop en of ik 't uberhaubt zou willen proberen. Van een aantal dingen weet ik sowieso dat ik die niet wil, van andere dingen ben ik 't lang niet zeker... En wil ik eruit en voel ik dat er een grens is (ook al lag die de week daarvoor er niet) dan kan ik altijd m'n stopwoord geven (nee, niet stop) en dan weet ik ook dat hij zal stoppen en we kunnen knuffelen en 't er over kunnen hebben.
Maar er zijn dingen die ik niet wil maar wel wil doen voor hem en dingen die ik zelfs niet voor hem wil doen, lastig om uit te leggen waardoor ik 't een wel en 't ander niet wil doen...
Oud 05-07-2005, 23:01
Raven
Raven is offline
Citaat:
-Enid- schreef op 05-07-2005 @ 23:21 :
Snap dat je 't niet beledigend bedoeld, kan 't best begrijpen dat je je dat afvraagt, is ook iets wat ik mezelf af en toe afvraag. Maar heb er niet echt een verklaring voor. Weet ook niet of die op internet te vinden zijn, vast wel, maar weet niet of ze allemaal even zinnig zijn
ik wel .. endorfine rush .. niet te erge pijn kan erg prettig zijn .. net als rek oefeningen na het sporten .. dat doet ook "pijn" maar verdomme dat is lekker
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 09:45
-Enid-
-Enid- is offline
Citaat:
Raven schreef op 06-07-2005 @ 00:01 :
ik wel .. endorfine rush .. niet te erge pijn kan erg prettig zijn .. net als rek oefeningen na het sporten .. dat doet ook "pijn" maar verdomme dat is lekker
Dat is inderdaad waar, maar daar is voor de meeste mensen een grens aan. De grens voor waar pijn nog lekker is ligt bij mij een stuk hoger, en denk dat Morgan dat bedoelde, waarom dat zo is en ik 't lekker vind m'n kont letterlijk bont en blauw te laten slaan....daar een antwoord op?
Oud 06-07-2005, 09:49
Stefanie
Stefanie is offline
Weleens vastgebonden voor de lol. Of doen alsof je geen seks wilt met je vriend en dan tegenstribbelen
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 10:43
Raven
Raven is offline
Citaat:
-Enid- schreef op 06-07-2005 @ 10:45 :
Dat is inderdaad waar, maar daar is voor de meeste mensen een grens aan. De grens voor waar pijn nog lekker is ligt bij mij een stuk hoger, en denk dat Morgan dat bedoelde, waarom dat zo is en ik 't lekker vind m'n kont letterlijk bont en blauw te laten slaan....daar een antwoord op?
dat weet ik niet..
ik speel ook een stuk minder hard .. miss vind jij mij wel een watje..

ik ben echt een beetje een uuh knuffel Dom
veel verder dan een rood gloeiend velletje ga ik eigenlijk niet

ik ben wel gek om plagen met vanalles en nog wat..
zwepen (zeemleer, dressuurzweep)
prikwieltje,kaarsvet,klemmetjes enz..
en dan echt lekker sarren

en dan het liefst een subje die een beetje uitdaagt beetje ondeugend relsubje dus ..
en tussendoor ook lekker knuffelen enzo
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 11:07
Raven
Raven is offline
Citaat:
-Enid- schreef op 05-07-2005 @ 23:08 :
Op dat eerste punt ben ik 't niet helemaal met je eens, maar dank je wel *bloost en glimt* (btw, als je meer schrijfels wilt lezen: bdsmzaken.nl -> piccolo (profiel en dagboeken)

*kan er ook ontzettend van genieten om lichamelijk te worden geplaagd heur* En met m'n bolletje is hij ook heel lief af en toe
net ff gelezen .. je vriend schrijft idd ook mooi ..
je kan gewoon lezen hoe gek jullie op elkaar zijn. is leuk
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 11:28
Verwijderd
Nee sorry, het trekt me niet zo. Doe mij maar het gewone simpele boerenneukwerk.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 11:45
-Enid-
-Enid- is offline
Citaat:
Raven schreef op 06-07-2005 @ 11:43 :
dat weet ik niet..
ik speel ook een stuk minder hard .. miss vind jij mij wel een watje..

ik ben echt een beetje een uuh knuffel Dom
veel verder dan een rood gloeiend velletje ga ik eigenlijk niet

ik ben wel gek om plagen met vanalles en nog wat..
zwepen (zeemleer, dressuurzweep)
prikwieltje,kaarsvet,klemmetjes enz..
en dan echt lekker sarren

en dan het liefst een subje die een beetje uitdaagt beetje ondeugend relsubje dus ..
en tussendoor ook lekker knuffelen enzo
vind je helemaal geen watje, ieder z'n ding toch, en het een is niet minder dan de ander. vind 't geweldig als iemand zich helemaal kan laten gaan binnen de grenzen die hij heeft, en waar die dan liggen maakt dan toch niet uit?

klinkt uh....geil

*is zelf niet zo rellerig* soms een klein beetje, maar dat houdt meestal vrij snel op

Citaat:
net ff gelezen .. je vriend schrijft idd ook mooi ..
je kan gewoon lezen hoe gek jullie op elkaar zijn. is leuk
dank je wel
Oud 06-07-2005, 11:48
Raven
Raven is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-07-2005 @ 12:28 :
Nee sorry, het trekt me niet zo. Doe mij maar het gewone simpele boerenneukwerk.
weet jij hoe boeren het doen dan ?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 11:58
Raven
Raven is offline
Citaat:
-Enid- schreef op 06-07-2005 @ 12:45 :
vind je helemaal geen watje, ieder z'n ding toch, en het een is niet minder dan de ander. vind 't geweldig als iemand zich helemaal kan laten gaan binnen de grenzen die hij heeft, en waar die dan liggen maakt dan toch niet uit?

klinkt uh....geil

*is zelf niet zo rellerig* soms een klein beetje, maar dat houdt meestal vrij snel op

dank je wel
Hebben jullie trouwens wel eens iets met electrostimulatie gedaan ?
we weten er nog niet veel van maar.... nieuwsgierig.. vooral mijn uuh kersverse "slachtoffer"
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 12:04
-Enid-
-Enid- is offline
Citaat:
Raven schreef op 06-07-2005 @ 12:58 :
Hebben jullie trouwens wel eens iets met electrostimulatie gedaan ?
we weten er nog niet veel van maar.... nieuwsgierig.. vooral mijn uuh kersverse "slachtoffer"
Ik niet in elk geval, of hij 't heeft gedaan, denk 't wel maar weet 't niet zeker. Hij heeft iig wel dingen met injecties gedaan, zal 't hem keertje vragen. En ben er zelf ook wel benieuwd naar
Oud 06-07-2005, 12:15
Raven
Raven is offline
Citaat:
-Enid- schreef op 06-07-2005 @ 13:04 :
Hij heeft iig wel dingen met injecties gedaan,
ehmm ..

hoe wat waar ? en is dat wel gezond ?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 12:52
Nona
Nona is offline
Iep, ik las laatst iets over naalden overal in prikken (en dan geen acupunctuur)! Dat is echt te eng.
Oud 06-07-2005, 12:54
Raven
Raven is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 06-07-2005 @ 13:52 :
Iep, ik las laatst iets over naalden overal in prikken (en dan geen acupunctuur)! Dat is echt te eng.
da's voor mij ook een grens hoor .. doe ik niet .. maar ben wel altijd nieuwsgierig
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-07-2005 @ 12:28 :
'Ieder zijn meug,' zei de boer en kuste zijn varken.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 13:28
-Enid-
-Enid- is offline
Citaat:
Raven schreef op 06-07-2005 @ 13:15 :
ehmm ..

hoe wat waar ? en is dat wel gezond ?
wat is gezond? alcohol is ook niet gezond, maar een biertje op z'n tijd zeg ik geen nee tegen. het hoe en wat weet ik niet precies, maar 't was in de borsten/tepels om ze groter en gevoeliger te maken (nee, niet de mijne). en als je even zoekt kan je denk ik wel wat vinden op 't internet erover.
Oud 06-07-2005, 13:29
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 06-07-2005 @ 10:49 :
Weleens vastgebonden voor de lol. Of doen alsof je geen seks wilt met je vriend en dan tegenstribbelen
Dat laatste zou niks voor mij zijn (als je dat echt hebt meegemaakt is dat geen leuk 'spelletje' meer), maar het eerste wil ik nog wel eens proberen .
Verder dan dat zou ik ook niet willen gaan.
Oud 06-07-2005, 13:33
Raven
Raven is offline
Citaat:
-Enid- schreef op 06-07-2005 @ 14:28 :
wat is gezond? alcohol is ook niet gezond, maar een biertje op z'n tijd zeg ik geen nee tegen. het hoe en wat weet ik niet precies, maar 't was in de borsten/tepels om ze groter en gevoeliger te maken (nee, niet de mijne). en als je even zoekt kan je denk ik wel wat vinden op 't internet erover.
hu ja was ook meer bij wijze van spreken hoor ..

alcohol is trouwens best gezond .. maar overdaad schaadt

maar naalden en injecties .. denk niet dat dat mijn cup of thea is .. maar was wel nieuwsgierig .. ben ik altijd

P.S. je ziet er wel leuk uit trouwens .. ( ff stiekum in je fotoboek gekeken )
was al aan't fantaseren hoe je er aan een kruis of in de touwen uit zou zien
( ik blijf een jongentje he )
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 13:36
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Morgan schreef op 05-07-2005 @ 23:09 :
En je hebt mijn msn-avatar
Maar goed, ik kan me voorstellen dat het spannend en leuk is. Ik vraag me alleen af of er ergens iets 'mis' is gegaan in je hersens, als je van pijn geniet? Dit bedoel ik absoluut niet beledigend. Het lijkt me niet natuurlijk om van pijn te genieten, en ik vraag me af of er misschien ervaringen zijn die zoiets hebben veroorzaakt.
Ik heb me dat ook wel eens afgevraagd.. maar dan niet zozeer voor de pijn, maar meer het vernederen. Wat maakt nou dat iemand dat fijn en geil vindt.
Oud 06-07-2005, 14:09
noa-zut
noa-zut is offline
Ik zag laatst een reportage op tv over dit onderwerp en daar kwam toch vaak naar voren dat juist mannen die slaaf zijn die pijn nodig hebben om klaar te kunnen, dat dat vooral kwam omdat ze vroeger in hun jeugd vaak geslagen en/of vernederd zijn. Dat zit er bij hen zo in dat ze niet meer kunnen. Bij vrouwen daarentegen zijn juist de timide types vaak domina's, dus net andersom. Zij hebben wel machtsgevoelens, maar zijn er niet zo goed in dat te uitten irl en doen dat op deze manier.

Nou klinkt dit erg generaliserend en zal dit ook niet altijd opgaan, maar toch komt dat opmerkelijk vaak voor. Dit is overigens een beetje offtopic maar meer voor GRL omdat zij dat zich afvroeg
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 15:19
Raven
Raven is offline
Citaat:
noa-zut schreef op 06-07-2005 @ 15:09 :
Ik zag laatst een reportage op tv over dit onderwerp en daar kwam toch vaak naar voren dat juist mannen die slaaf zijn die pijn nodig hebben om klaar te kunnen, dat dat vooral kwam omdat ze vroeger in hun jeugd vaak geslagen en/of vernederd zijn. Dat zit er bij hen zo in dat ze niet meer kunnen. Bij vrouwen daarentegen zijn juist de timide types vaak domina's, dus net andersom. Zij hebben wel machtsgevoelens, maar zijn er niet zo goed in dat te uitten irl en doen dat op deze manier.

Nou klinkt dit erg generaliserend en zal dit ook niet altijd opgaan, maar toch komt dat opmerkelijk vaak voor. Dit is overigens een beetje offtopic maar meer voor GRL omdat zij dat zich afvroeg
nou je hebt hier al een mannelijke Dom en een vrouwelijk subje gezien dus daar GAAT die theorie
voor mij persoonlijk geldt dat ik het gewoon erg leuk vind als iemand zich helemaal aan mij durft te geven
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 18:05
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Raven schreef op 07-07-2005 @ 16:19 :
nou je hebt hier al een mannelijke Dom en een vrouwelijk subje gezien dus daar GAAT die theorie
een theorie is niet waardeloos als ie 1x niet opgaat. verder vind ik jou best eng
Oud 07-07-2005, 18:31
Raven
Raven is offline
Citaat:
little nemo schreef op 07-07-2005 @ 19:05 :
een theorie is niet waardeloos als ie 1x niet opgaat. verder vind ik jou best eng
ik vind jou ook eng, met zo'n grote gitaar bij je edele delen Huuuuu
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 20:51
Nona
Nona is offline
Oooooooooooooontopic!!!

Maar uhm, weet iemand hoe het zit met de verhouding m/v en dom/sub? Want dit maakt me toch wel nieuwsgierig.
Oud 07-07-2005, 22:24
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Raven schreef op 07-07-2005 @ 16:19 :
voor mij persoonlijk geldt dat ik het gewoon erg leuk vind als iemand zich helemaal aan mij durft te geven
Ze stelt dat bazige mannen vaak sub zijn en timide dames dom zijn. Natuurlijk zijn niet alle mannen 'bazig' en alle vrouwen 'timide', dus de stelling is nog niet weerlegd.

@ Kruimel. Geen idee, maar ik vermoed dat t niet zo heel veel zal uitmaken. Ik denk dat er echter nog veel 'verborgen' subs en doms zijn, of die zichzelf niet die titel durven opleggen omdat ze liever niet met SM geassosieerd willen worden. Op zich is iedereen die vnl de leiding heeft in bed de dominante figuur.
Je kan zeggen dat dat niks met SM te maken heeft, maar toch 1 van de twee heeft 'de touwtjes in handen, daarom vind ik dat je het met dom/sub kan assosieren.
Oud 07-07-2005, 22:33
Verwijderd
Tja, ik kan me voorstellen dat het allebei wel wat heeft.

En Raven, moest je dat nou zeggen over Enid? *heeft foto's gezien en vindt Enid een véél te schattig meisje, die ze zich nu voorstelt in touwen en in leer*
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 22:51
Raven
Raven is offline
Citaat:
Morgan schreef op 07-07-2005 @ 23:33 :
Tja, ik kan me voorstellen dat het allebei wel wat heeft.

En Raven, moest je dat nou zeggen over Enid? *heeft foto's gezien en vindt Enid een véél te schattig meisje, die ze zich nu voorstelt in touwen en in leer*
zo'n roodleren stoeipakje staat d'r best goed volgens mij
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 02:16
probeer
probeer is offline
ok wat is dom en sub?

(en nu niet moeilijk doen over de zoekfunctie he
Oud 08-07-2005, 09:04
Raven
Raven is offline
Citaat:
scrolllock schreef op 08-07-2005 @ 03:16 :
ok wat is dom en sub?

(en nu niet moeilijk doen over de zoekfunctie he
de Dom is de Dominante/uitvoerende kant

de sub is de onderdanige/ondergaande kant
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 09:27
Souris
Souris is offline
ja das zeker leuk
BDSM is mijn ding
ik ben graag sub
Oud 08-07-2005, 10:24
Verwijderd
Ik vind het niets. Nogal infantiel.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 10:27
Raven
Raven is offline
Citaat:
Reverend schreef op 08-07-2005 @ 11:24 :
Ik vind het niets. Nogal infantiel.
goh heb je een nieuw woordje geleerd van de juf
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 10:34
Verwijderd
Kinderachtig dan, begrijp je het nu wel?

No bad feelings verder, ik zeg alleen wat ik ervan vind.

dom, sub

Wel koddig verder.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 13:59
Verwijderd
Interessant topic dit..

100% sub hiero, maar kan af en toe wel eigenwijs uit de hoek komen

nu nog een goeie master vinden
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 14:31
Raven
Raven is offline
Citaat:
kimmie schreef op 08-07-2005 @ 14:59 :
Interessant topic dit..

100% sub hiero, maar kan af en toe wel eigenwijs uit de hoek komen

nu nog een goeie master vinden
een subje moet een beetje eigenwijs en ondeugend zijn ..
da's het leukste
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Raven schreef op 08-07-2005 @ 15:31 :
een subje moet een beetje eigenwijs en ondeugend zijn ..
da's het leukste
jeuj, ik voldoe
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 16:59
-Enid-
-Enid- is offline
Citaat:
Reverend schreef op 08-07-2005 @ 11:34 :
Kinderachtig dan, begrijp je het nu wel?

No bad feelings verder, ik zeg alleen wat ik ervan vind.

dom, sub

Wel koddig verder.
mag ik dan misschien vragen hoe 't komt dat je 't kinderachtig vindt?

ennuh...roodleren stoeipakjes waag ik me voorlopig niet aan, maar de voorkeur van m'n vriendje een beetje kennen zal dat latex jurkje er wel snel van komen
Oud 08-07-2005, 17:25
Raven
Raven is offline
Citaat:
-Enid- schreef op 08-07-2005 @ 17:59 :

ennuh...roodleren stoeipakjes waag ik me voorlopig niet aan, maar de voorkeur van m'n vriendje een beetje kennen zal dat latex jurkje er wel snel van komen
foto
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten