![]() |
||
Citaat:
JOan en Judith hielden zelf ook geld. JOan kocht bij Friedman zijn laptop en gaf die aan Adam. Zelf namen zij en Judith een navelpiercing. haar moeder kwam erachter wat ze deden en ze moesten alle kleren weer terugkopen. Zo ging de aflevering ongeveer. en volgens mij was het in deze aflevering dat Grace en Luke naar een groep gingen weer kinderen van alcoholisten bijeen kwamen. Op deze site kan je ook het script lezen (is wel lang en lang niet zo leuk als de aflevering zien) : http://www.twiztv.com/scripts/joanof...rcadia-206.htm
|
![]() |
|
Ik heb het voor je opgezocht, dit vond ik:
This episode once again contains dialogue at the end that is only available on the close-captioning. As the refrain of Fiona Apple's "Across the Universe" plays, the dialogue of Adam's Mom on the video he's playing continues on the close-captioning right about up until fade to black. (Edit) As Adam watches the video of himself and his mother at the end of the episode, Fiona Apple's remake of "Across the Universe" plays in the background. This song was last heard on the show when Helen Girardi read Mrs. Rove's letter to Adam in the first season episode. Dus volgens mij is het Across the Universe van Fiona Apple. Ik vond het op deze site, hier kan je ook van de andere afleveringen de liedjes vinden. Bij episodes (episode list) zoek je de aflevring waarvan je het wilt weten, dan druk je op die aflevering en scroll je een stukje naar beneden naar notes, daar staat het. Pas wel op dat je op de goede aflevering drukt, want op de site staan ook de aankomende afleveringen. En op de eerste pagina staat ook iets over de laatste aflevering. http://www.tv.com/joan-of-arcadia/show/17466/summary.html
||
Citaat:
Kun je ook een aflevering daar op die site lezen? zoja; waar moet je op klikken? |
![]() |
|
Op die site kan je alleen een korte samenvatting lezen (zo'n samenvatting die soms ook in de gids staat, waar ze niks proberen te verraden). Als je dat wilt lezen moet je op episodes klikken, dan op episode list en dan op de aflvering die je wilt lezen (op blz 1 staat seizoen 2, op 2 seizoen 2).
Op deze site staan de scripten: http://www.twiztv.com/scripts/joanofarcadia/. @moisture: asjbelieft ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
judith had een romantisch dineetje voor joan en adam geregeld, en adam zag er écht te schattig uit. na het diner komt joan thuis en hoort ze dat judith er slecht aan toe is. ze is neergestoken. haar 'vrienden' zijn wel weggegaan. joan zit aan haar bed en adam staat er bij, en hij zegt: hoe kon je, dit was zo dom van je etc. hij liep weg. judith vraagt joan te jongleren en dat vindt ze belachelijk maar ze wil judith niet teleurstellen dus doet ze het. en dan valt judith in een te diepe slaap... niet meer te redden dus thuis zitten grace, friedman en luke erook en nouja vet janken natuurlijk. adam komt eraan, joan loopt naar em toe en geeft em een harde duw: waarom was je dr niet etc etc. adam zegt: wou niet weer iemand zo zn leven zien vergooien (zn moeder) blabla uiteindelijk toch huggen. en dan komt zwerver-god er ook aan en gaat joan weer jongleren en tadaaaa ze kan het ook: luke en grace hadden voor de avond andere plannen, en krijgen een licht meningsverschil maar die avond gaan ze allebei naar waar de ander heen is gegaan om ze op te zoeken, dus ow wat een liefde en friedman had door dat er wat was tussen hun zoiets. en dan om half 8 |
![]() |
||
Citaat:
ten tweede: waarom wordt iedereen ineens 'blij' van Joan die kan jongleren? Die moeder had ook een glimlach op d'r gezicht van 'hè, is 't toch nog goed gekomen' ofzo, toen ze Joan zag jongleren. Beetje raar.
||
Citaat:
![]() @bagel: de laatste aflevering met CUTE BOY GOD, dus niet de laatste aflevering!
||
Citaat:
ik val van mn stoel
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ze zijn niet écht zo he ![]()
||
Citaat:
Ik heb gisteren de laatste drie afleveringen gezien want ik was op vakantie. Wat zielig dat Judith dood ging, ik dacht dat ze het wel zou overleven omdat ik het voorstukje van deze week had gezien ![]() Ik kijk altijd helemaal uit naar de zondagavond ![]()
||
Citaat:
Ondertussen waren d'r ook stukjes waarin Joan boos was op God omdat die niet wil vertellen waarom Judith dood moest gaan en stukjes waarin blijkt dat Joan het nog steeds moeilijk heeft met de dood; ook Adam kan haar niet helpen. (misschien ben ik nog wat vergeten, kan verder ff nergens op komen)
||
Citaat:
![]() en ik weet nog niet of ik stop met kijken ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |