![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De Myst-reeks (is al eens genoemd natuurlijk): Myst, Real Myst, Riven, Exile, Uru en Revelation. Ik raad Riven het meest aan, erna Myst.
Black & White, kun je zelf kiezen of je dingen wilt afmaken. Emperor: Rise of the middle Kingdom . Hierbij zal je wel af en toe steden moeten veroveren, maar dat gebeurt buiten je om, je stuurt gewoon je leger op pad en hoort het vanzelf wel. Als je er geen zin in hebt, doe je het niet, tenzij het in de objectives staat natuurlijk. Verdedigen is iets belangrijker, maar als je gewoon een beetje een groter leger maakt, die op verschillende plekken neerplant, ook niet iets om je druk over te maken. Maar na een paar dynastieën wordt het wel ontieglijk saai. Vooral het monumenten bouwen neemt me teveel tijd in beslag. *denkt* Rollercoaster Tycoon natuurlijk, vind ik nog steeds leuk. Dune1. Oudje, maar blijft leuk. Al zul je ook daar de verdediging en overname in gedwongen worden. Het is niet echt afmaken ![]() Ook al wat ouder:Frankenstein, trough the eyes of the monster. 7th guest, 11th hour, ook al genoemd. Of Light and Darkness . Bladerunner zou ook wel interessant kunnen zijn, al komt daar moord enzo in voor en moet je heel af en toe eens een keer zelf schieten... En dat kan ik zo even bedenken. Ik heb vast nog wel iets in de kast staan, maar daar kan ik zo niet opkomen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() "I've caused more pain then you." "No, I think you'll find I've caused more pain than you!" ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|