Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2005, 00:25
Zyh
Zyh is offline
verhalen door mekaar halen (niet altijd even handig)
Oud 05-08-2005, 23:04
Verwijderd
Citaat:
EZBlade schreef op 26-07-2005 @ 12:36 :
dan ben je gewoon een aftandse mongool
Inderdaad.

Ik kom soms niet uit mijn woorden, draai woorden om, heb geen tijdsbesef meer, moet vreselijk lachen om de stomste dingen, ga dingen vertellen die ik eigenlijk niet wil vertellen, dat soort dingen. Maar ik ga echt geen dingen roepen naar mensen op straat
Met citaat reageren
Oud 06-08-2005, 17:21
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 05-08-2005 @ 00:01 :
dude, een beetje op je taal letten kan ook wel hoor
ohkay
Oud 11-08-2005, 16:52
HTID
HTID is offline
Mja ik lul slap en heb nergens meer zin in maar zo verkeerd is dat toch eigk niet
Oud 11-08-2005, 16:58
MikeyMo
MikeyMo is offline
ik heb trouwens echt een aantal soorten stonedheid, soms dan ben ik zo fuckedup hyperactief dat ik echt allemaal lompe dingen ga doen (overal salto's indoen, bijv. met een trampoline over een tuinheg naar de buren) en soms moet ik overal om lachen en diep nadenken. Soms heb ik ook dat ik overal wat achterzoek..
Oud 11-08-2005, 17:04
Jolene
Jolene is offline
Als ik met vrienden blow ga ik altijd heel erg dom doen.Dansen en zingen en andere vage dingen.Als ik alleen blow ga ik altijd tekenen en films kijken ,en dan ben ik vaak ook para als ik alleen ben en te lui om op te staan en naar bed te gaan.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2005, 16:07
FEARandLOATHING
FEARandLOATHING is offline
We zouden een keer gaan smoken, we deden dat in Breda achter de MEZZ (poppodium), een leuk idee maar er was net een hardcore feest bezig. heeel veel politie dus. dat hadden we niet door. op een gegeven moment komen er twee wouten aan, wij wegrijden. die deden niks voor de rest. we staan ergens anders in Breda stopt er een politieauto. wij wegrijden en die agent stapt uit en begint achter ons aan te rennen. wij, hartstikke vaag, fietsen hard weg. die wout sprint als een gek en gaat onderuit. wij blij. we staan daarna rustig bij het monument en rijdt dezelfde auto het park in en zet zijn zwaailichten aan. wij door een donker paadje wegwezen. een andere gast fiets een hels verlichte weg in. Die weg is bijna de enige zonder zijweggetjes in breda. die gast is uiteindelijk opgepakt en mocht vier uur lang het NAC-stadion schoonmaken.

wat deden we nou verkeerd. wegrijden terwijl er niks aan de hand is. de politie is redelijk soepel en als je staat te smoken zeggen ze niet veel. erg dom van ons maar wel een leuke ervaring
Met citaat reageren
Oud 12-08-2005, 16:34
adri1200
adri1200 is offline
Doe eigenlijk weinig fout als ik hi ben.

alleen soms stomme zetten zetten als ik aan het schaken ben
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 17:31
HTID
HTID is offline
Citaat:
FEARandLOATHING schreef op 12-08-2005 @ 17:07 :
We zouden een keer gaan smoken, we deden dat in Breda achter de MEZZ (poppodium), een leuk idee maar er was net een hardcore feest bezig. heeel veel politie dus. dat hadden we niet door. op een gegeven moment komen er twee wouten aan, wij wegrijden. die deden niks voor de rest. we staan ergens anders in Breda stopt er een politieauto. wij wegrijden en die agent stapt uit en begint achter ons aan te rennen. wij, hartstikke vaag, fietsen hard weg. die wout sprint als een gek en gaat onderuit. wij blij. we staan daarna rustig bij het monument en rijdt dezelfde auto het park in en zet zijn zwaailichten aan. wij door een donker paadje wegwezen. een andere gast fiets een hels verlichte weg in. Die weg is bijna de enige zonder zijweggetjes in breda. die gast is uiteindelijk opgepakt en mocht vier uur lang het NAC-stadion schoonmaken.

wat deden we nou verkeerd. wegrijden terwijl er niks aan de hand is. de politie is redelijk soepel en als je staat te smoken zeggen ze niet veel. erg dom van ons maar wel een leuke ervaring
Ja die vallende wout is wel een van de grappigste dingen die ik meegemaakt heb
Reageren

Regels voor berichten