Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar TFT is een vorm van LCD. Andere LCD-technieken zijn bijvoorbeeld DSTN dat bij oude laptops nog voorkwam, had enorm veel last van ghosting en was van inferieure beeldkwaliteit. De opvolger van huidige TFT-schermen zal OLED worden, deze is gebaseerd op LED's, lichtgevende diodes. Een active matrix OLED scherm zal daardoor geen backlight nodig hebben, zoals huidige TFT-schermen nu nog wel gebruiken. Daar zit gewoon een witte lamp achter het scherm en de LCD laag houdt dat licht deels tegen, bij AM-OLED is dat juist omgedraaid (en ja dat is veel beter). ![]()
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
Een snelle opstart schijf + programma's is zeker een goede keus, maar daarmee kan ik je nog niks zeggen, nu is de 74 GB Raptor het snelste, misschien volgend jaar een andere. Citaat:
2 GB is geen overkill meer als je Battlefield 2 en F.E.A.R al op hoge settings speelt, aangezien jij een Pc gaat kopen van 2500 euro, lijkt me dat wel wat En mijn laatste vraag, ik kan maar niet kiezen tussen een mooie 19 inch en een 22 inch CRT. Kan je nu nog een mooie CRT kopen, en ik denk nog altijd dat het gamen op een CRT fijner en vooral scherper is. Citaat:
Maar over je config kan je nog niks zeggen, aangezien we niet in 2006 leven, waarschijnlijk is de R520 de next gen van ATI een goede keuze, maar dan moeten we kijken hoe hij presteert tegen de G70, c.q de 7800GTX of Ultra. Only time can tell
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Staat de toekomst vast? dirk-janusIV | 63 | 23-06-2011 20:54 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Toekomst voorspellen Iwein | 49 | 02-11-2008 11:46 | |
Software & Hardware |