Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2005, 12:47
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Maryk schreef op 22-07-2005 @ 13:14 :

Oh kut het is juist andersom ja... Bij een meewerkend voorwerp is het 'hun' ALS er GEEN 'aan' of 'voor' bij staat. Als er WEL 'aan' of 'voor' staat is het 'hen' en dat moet juf ...

Oh. Naja ik had in ieder geval gelijk dat het in dat voorbeeld 'van hun' moest zijn.
Oud 25-07-2005, 11:24
Divinia
Divinia is offline
Heerlijk offtopic weer

Het gaat wel weer met mij, ik probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken en het lijkt aardig te werken. Ik doe mijn best om hem te vertrouwen en hem zo min mogelijk te bellen en ik moet zeggen dat het aardig goed lukt
Oud 25-07-2005, 12:30
Anoukjuh
Anoukjuh is offline
Jongens zijn niet te vertrouwen al mijn vriendjes zijn tot nu toe allemaal vreemd gegaan, maar dat zal wel aan mij liggen. Hoe goed je ze ook kent maar goed je moet hem denk gewoon proberen te vertrouwen en afentoe met hem bellen ofzo. (heb niet het hele verhaal gelezen). Ik wil je niet bang maken ofzo maar je moet toch een beetje realistisch blijven want hoe het er daar aan toe gaat (ben zelf op Texel geweest) is best wild, mijn 2 vriendinnen die ook die tijd een vriendje hadden die waren allebei vreemd gegaan tis een beetje de sfeer en de drank enzo. Maar ikzelf niet ook weer voor niks ingehouden dus. Maar goed je hebt natuurlijk ook jongens die niet vreemd gaan (alhoewel zeldzaam soort als je eht mij vraagt). Nah ja mijn tip veel contact met hem houden.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 16:35
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Anoukjuh schreef op 25-07-2005 @ 13:30 :
tis een beetje de sfeer en de drank enzo.
Nee, het is zwakte en achterbaksheid dat mensen vreemd doet gaan, echt niet sfeer en drank. Kom op zeg, je hebt toch een eigen wil, of niet?
Oud 27-07-2005, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Anoukjuh schreef op 25-07-2005 @ 13:30 :
Jongens zijn niet te vertrouwen al mijn vriendjes zijn tot nu toe allemaal vreemd gegaan, maar dat zal wel aan mij liggen.
Dat denk ik wel, dat dat aan jou ligt.

In mijn vriendengroep van een jongen of 15 is er maar één ooit vreemdgegaan en die wordt wat dat betreft ook met de nek aangekeken.

Ik kan verder alleen voor mijzelf spreken: ik ga dit jaar voor het vierde jaar op zuipvakantie met mijn vrienden (vooruit, heus wel meer dan zuipen alleen, maar het is er wel degelijk onderdeel van) en de eerste drie jaar had ik een relatie. Ik heb geen moment eraan gedacht om vreemd te gaan, al waren er zeker een paar kansen.

Ik moet wel toegeven dat wij nooit naar Salou/Terschellingachtige plaatsen gaan.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 21:04
brinta
brinta is offline
Ik laat mijn vriendje alleen op vakantie gaan. Hij is nu in Marokko. Ik laat hem bewaken door zijn conservatieve familieleden en koop zijn nichtjes om om me op de hoogte te houden of hij niet stiekum uitgehuwelijkt wordt
Met citaat reageren
Oud 30-07-2005, 14:30
annetjuh
annetjuh is offline
je moet er gewoon niet zo over nadenken, en waarom zou hij vreemdgaan als hij van jou houd? Alleen omdat hij daar een leuk iemand tegen komt in een dronken bui? Dan betekend dat waarschijnlijk ook gewoon helemaal niets, dus als ik jou was zou ik me er niet zo druk om maken, jij hebt hem het hele jaar en (misschien) zijn scharrel een paar dagen
Reageren

Regels voor berichten