Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2005, 09:58
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Sarah schreef op 26-07-2005 @ 08:27 :
dat is echt zo'n onzin ik ken echt geen enkel meisje dat op vuile klootzakken valt hoor... de enige mensen die ik dit hoor zeggen, zijn jongens die een hele tijd geen vriendin hebben gehad.
nah, zo'n meisje zal zo'n jongen ook nooit zien als vuile klootzak. maar ik heb wel gemerkt dat als je gewoon wat ongeďnteresseerder doet en je zo nu en dan ns iets erg vervelends doet, dat een meisje dan eerderf geďnteresseerd is en het langer blijft dan als je de hele tijd uberlief bent.
Oud 26-07-2005, 10:02
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 26-07-2005 @ 10:58 :
nah, zo'n meisje zal zo'n jongen ook nooit zien als vuile klootzak. maar ik heb wel gemerkt dat als je gewoon wat ongeďnteresseerder doet en je zo nu en dan ns iets erg vervelends doet, dat een meisje dan eerderf geďnteresseerd is en het langer blijft dan als je de hele tijd uberlief bent.
Nee, maar ik kant toch zien of een ander meisje op een vuile klootzak valt? En de hele tijd uberlief is dan ook super irritant. Ik denk toch dat de meeste meisjes het 't leukst vinden als een jongen gewoon vriendelijk is.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 10:07
pizza-amigo
pizza-amigo is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 25-07-2005 @ 18:47 :
Als je haar meteen boven op haar springt zal ze er juist meteen vandoor gaan nadat ze je een klap voor je harses heeft gegeven
Jij misschien, maar 90% van de nederlandse meisjes staan met de schaamlippen te klapperen langs de straat.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 10:08
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Sarah schreef op 26-07-2005 @ 11:02 :
Nee, maar ik kant toch zien of een ander meisje op een vuile klootzak valt? En de hele tijd uberlief is dan ook super irritant. Ik denk toch dat de meeste meisjes het 't leukst vinden als een jongen gewoon vriendelijk is.
niet, dan is een jongen al snel niet meer zo interessant. een meisje moet vaak wel het idee hebben dat ze nog wat moeite voor m moet doen en dat lukt niet als je gewoon vriendelijk bent
Oud 26-07-2005, 10:20
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 26-07-2005 @ 11:08 :
niet, dan is een jongen al snel niet meer zo interessant. een meisje moet vaak wel het idee hebben dat ze nog wat moeite voor m moet doen en dat lukt niet als je gewoon vriendelijk bent
hallo, wie is er hier nou een meisje?

En hoezo zou je geen moeite moeten doen voor iemand die vriendelijk is? Als iemand onvriendelijk is, moet je wel echt stom zijn om te denken 'oohh dan moet ik meer moeite doen'; een normaal mens denkt dan toch echt 'ach rot toch op met je chagrijn'
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 10:21
Maurice
Maurice is offline
hard-to-get is het credo.
Oud 26-07-2005, 10:28
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 26-07-2005 @ 11:20 :

En hoezo zou je geen moeite moeten doen voor iemand die vriendelijk is? Als iemand onvriendelijk is, moet je wel echt stom zijn om te denken 'oohh dan moet ik meer moeite doen'; een normaal mens denkt dan toch echt 'ach rot toch op met je chagrijn'
Ik moet hem hier toch echt gelijk geven. Het is meestal zo dat je eerder uitgekeken raakt op iemand waarvan je toch al weet dat hij of zij wel terugbelt. Dan is er gewoon geen prikkel om moeite te doen. Bovendien is het leuk om niets van je te laten horen en dan uiteindelijk toch te weten dat het zij is die contact zoekt. Dat geeft vertrouwen.

Maar ik heb zo'n vermoeden dat little nemo en jij in andere kringen hun partners zoeken.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 10:30
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
little nemo schreef op 25-07-2005 @ 21:08 :
bedankt ! geweldige tips !
was dat nu sarcasme of niet ?
Oud 26-07-2005, 10:35
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 26-07-2005 @ 11:28 :
Ik moet hem hier toch echt gelijk geven. Het is meestal zo dat je eerder uitgekeken raakt op iemand waarvan je toch al weet dat hij of zij wel terugbelt. Dan is er gewoon geen prikkel om moeite te doen. Bovendien is het leuk om niets van je te laten horen en dan uiteindelijk toch te weten dat het zij is die contact zoekt. Dat geeft vertrouwen.

Maar ik heb zo'n vermoeden dat little nemo en jij in andere kringen hun partners zoeken.
als iemand niet per se terugbelt, dan is dat toch niet meteen onvriendelijk van diegene? en dan is-ie al helemaal geen vuile klootzak.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 11:12
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Sarah schreef op 26-07-2005 @ 08:27 :
dat is echt zo'n onzin ik ken echt geen enkel meisje dat op vuile klootzakken valt hoor... de enige mensen die ik dit hoor zeggen, zijn jongens die een hele tijd geen vriendin hebben gehad.
onzin, je ziet het vaak genoeg.
maar ja, dan zijn ze verliefd en dat soort dingen, dan zien ze dat allemaal niet zo nauw.
Tegelijkertijd kan die jongen natuurlijk heel erg leuk en zelfverzekerd zijn. Daarbij het meisje een beetje onder zich plaatsen, soort van rangschikken. Maar 't meisje blijkt dit allemaal niet zo erg te vinden.
Oud 26-07-2005, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 26-07-2005 @ 11:35 :
als iemand niet per se terugbelt, dan is dat toch niet meteen onvriendelijk van diegene? en dan is-ie al helemaal geen vuile klootzak.
Nou, het gaat wel snel hoor, als je laat merken dat je zelf geďnteresseerd bent en SMSjes en belletjes worden niet beantwoord.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 11:25
juno
juno is offline
Als iemand in dat voorstadium al hard to get speelt kan hij het heel snel vergeten, wat mij betreft. Dan verlies ik gewoon mijn interesse. Maar als ik eenmaal al binnengehaald ben, als buit, zogezegd, blijf ik nog een hele tijd een sukkel, totdat eindelijk het besef doordringt dat dit gewoon een klootzak was.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 12:01
Optima
Optima is offline
Deel 1

- niet wanhopig doen
- niet te aanhankelijk worden
- hem niet willen controleren

Deel 2

- een vrolijke uitstraling hebben (veel lachen, glunderen)
- grapjes maken, en om zijn grapjes lachen
- niet teveel praten
- niet schaterlachen, of lompe dingen zeggen
- hem aankijken terwijl hij met je praat
- af en toe een sensuele beweging maken, zoals een plukje haar achter je oor doen, of, als je een topje aan hebt, even over je schouder naar hem kijken
- een verleidelijke oogopslag (dus niet dronken worden want hierdoor zie je e rniet uit)
- af en toe subtiel het over seks hebben
- interesse in hem tonen
- hem complimenten geven/ bewondering tonen ( dat hij zich goed over zichzelf voelt)

deel 1 is relevant als je een langdurige relatie wilt hebben
deel 2 is relevant voor een one night stand

en ja, beide getest, en beide werken

Laatst gewijzigd op 26-07-2005 om 12:03.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 12:12
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Optima schreef op 26-07-2005 @ 13:01 :

en ja, beide getest, en beide werken
Maar voor een meisje is dit überhaupt wel makkelijker.
Vooral die one-night-stand.

Laatst gewijzigd op 26-07-2005 om 12:37.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 18:13
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Rogue schreef op 25-07-2005 @ 21:07 :
Gelul.
Al laat je je zomaar door iemand bespringen ( neuken ) door iemand die je net kent, dan ben je een slet
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 18:19
little nemo
little nemo is offline
Citaat:

hallo, wie heeft er hier nou superveel ervaring met dat soort dingen ?

het punt is een beetje dat mensen niet 'vriendelijk' of 'onvriendelijk' op hun voorhoofd hebben staan. als een meisje een jongen wel een beetje interessant vindt, dan zal dat gevoel veel sneller veel sterker worden als hij minder makkelijk te krijgen is. en als je gewoon wat afstandelijker en ongeďnteresseerder doet, dan ontstaat dat idee al snel, waardoor je veel aantrekkelijker wordt. dat je dan misschien minder vriendelijk overkomt maakt niet zoveel uit, aangezien zo'n meisje minder van je verwacht - je bent immers toch onbereikbaar - en daarom al heel snel dingen van je enorm aardig gaat vinden.
Oud 26-07-2005, 18:34
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
little nemo schreef op 26-07-2005 @ 19:19 :
hallo, wie heeft er hier nou superveel ervaring met dat soort dingen ?

het punt is een beetje dat mensen niet 'vriendelijk' of 'onvriendelijk' op hun voorhoofd hebben staan. als een meisje een jongen wel een beetje interessant vindt, dan zal dat gevoel veel sneller veel sterker worden als hij minder makkelijk te krijgen is. en als je gewoon wat afstandelijker en ongeďnteresseerder doet, dan ontstaat dat idee al snel, waardoor je veel aantrekkelijker wordt. dat je dan misschien minder vriendelijk overkomt maakt niet zoveel uit, aangezien zo'n meisje minder van je verwacht - je bent immers toch onbereikbaar - en daarom al heel snel dingen van je enorm aardig gaat vinden.
dat is alleen in het begin zo
Oud 26-07-2005, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Phenobarbidoll schreef op 26-07-2005 @ 19:34 :
Precies. Uiteindelijk heb je niets aan dat soort jongens. Die vinden spelletjes spelen blijkbaar belangrijker dan te tonen dat ze om je geven.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 19:17
Verwijderd
Niet te hard willen. Als je te hard wil, vangt die ander dat (on)bewust op, en schrikt dat af. Willen is goed, TE hard willen is niet goed!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 19:18
Maurice
Maurice is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 26-07-2005 @ 20:17 :
Niet te hard willen. Als je te hard wil, vangt die ander dat (on)bewust op, en schrikt dat af. Willen is goed, TE hard willen is niet goed!
da's makkelijker gezegd dan gedaan. in de praktijk heb je wel gelijk, maar normatief is het niet.
Oud 26-07-2005, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 26-07-2005 @ 20:13 :
Precies. Uiteindelijk heb je niets aan dat soort jongens. Die vinden spelletjes spelen blijkbaar belangrijker dan te tonen dat ze om je geven.
Tja, daar komen ze ongeveer pas achter zodra ze kinderen willen. Vrouwen willen nu eenmaal met een ander type man kinderen maken dan waarmee ze kinderen willen opvoeden.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 20:08
DG
DG is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 26-07-2005 @ 19:13 :
Al laat je je zomaar door iemand bespringen ( neuken ) door iemand die je net kent, dan ben je een slet

DINGDINGSING
We have a winner!

Ontopic: laat haar een beetje haar gang gaan, als ze perse zelf haar drankjes wil betalen, laat dit dan toe, speel niet de rijke pimp, en duw je geld door haar strot heen.

Probeer niet haar principes te verkrachten, laat haar in haar waarde, en ga niet te veel over haar lullen als er (grote) kans is dat zij dit ter oren komt.
Oud 26-07-2005, 22:42
Roos
Roos is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 26-07-2005 @ 19:13 :
Oke, dan ben je een slet, en dan?
Oud 27-07-2005, 08:30
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Roos schreef op 26-07-2005 @ 23:42 :
Oke, dan ben je een slet, en dan?
Dan noem ik je een slet en dan ben je het in mijn ogen. Verder niets. Al noem jij iemand een sukkel/dwaas/trut o.i.d dan vraag ik toch ook niet "en dan"? Wat is dat nou weer voor achtelijke opmerking
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 08:47
Maurice
Maurice is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 27-07-2005 @ 09:30 :
Dan noem ik je een slet en dan ben je het in mijn ogen. Verder niets. Al noem jij iemand een sukkel/dwaas/trut o.i.d dan vraag ik toch ook niet "en dan"? Wat is dat nou weer voor achtelijke opmerking
achterlijke.
Oud 27-07-2005, 11:10
C-Cee
C-Cee is offline
Je moet niet een te perfecte jongen willen, jij bent niet perfect dus waardeer de ander zn imperfecties dan ook.
Kijk niet naar fouten maar kijk juist naar de goede kanten.

De jacht is vaak leuker dan de vangst, dus probeer als je de vangst hebt het nog avontuurlijk en spannend te houden.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 11:32
Maurice
Maurice is offline
Citaat:
C-Cee schreef op 27-07-2005 @ 12:10 :
De jacht is vaak leuker dan de vangst
da's een leuk liedje van Trockener Kecks
Oud 27-07-2005, 12:20
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Maurice schreef op 27-07-2005 @ 09:47 :
achterlijke.
zolang je het maar begrijpt
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 12:25
juno
juno is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 27-07-2005 @ 13:20 :
zolang je het maar begrijpt
Ik vrees dat een potentiele werkgever daar niet zo mals over zal denken als jij in je sollicitatiebrief een fout hebt zitten.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 12:29
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
juno schreef op 27-07-2005 @ 13:25 :
Ik vrees dat een potentiele werkgever daar niet zo mals over zal denken als jij in je sollicitatiebrief een fout hebt zitten.
mals (bn.)
1 (van vlees en groenten) zacht en sappig

..

hmm

..
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 26-07-2005 @ 20:54 :
Tja, daar komen ze ongeveer pas achter zodra ze kinderen willen. Vrouwen willen nu eenmaal met een ander type man kinderen maken dan waarmee ze kinderen willen opvoeden.
In principe (want nu hoeft het niet) zou ik best kinderen willen maken met mijn vriend en hij is zeker geen macho-type.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 15:25
RockerTjuh
RockerTjuh is offline
Praten! Daar kom je echt ver mee
Oud 27-07-2005, 15:27
Verwijderd
Gul zijn met alcohol
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 15:33
Verwijderd
ik vind nog altijd dat als je een beetje afstandelijk en ongeinteresseerd doet, dat niet onvriendelijk is en dat je dan al helemaal geen vuile klootzak bent.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 15:43
MB
MB is offline
Wat wordt er nou eigenlijk bedoeld met 'wat te bieden hebben'? Op dezeleeftijd kun je toch nog geen zekerheid, bescherming etcetera bieden, dus dan hebben we het over uiterlijk, humor enzo?
Oud 27-07-2005, 18:23
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Phenobarbidoll schreef op 26-07-2005 @ 19:34 :
Citaat:
moenbase schreef op 26-07-2005 @ 01:54 :

Daarentegen kun je beter de 'vuile klootzak' uithangen, dan maak je meer kans. Maar ja, wat je niet bent kun je soms niet altijd zijn.
het ging ook om het begin, als je eenmaal een relatie hebt moet je inderdaad niet zo blijven doen. maar in principe vallen de meeste meisjes gewoon sneller op jongens die minder aardig doen.
Oud 27-07-2005, 18:29
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 27-07-2005 @ 19:23 :
het ging ook om het begin, als je eenmaal een relatie hebt moet je inderdaad niet zo blijven doen. maar in principe vallen de meeste meisjes gewoon sneller op jongens die minder aardig doen.
Dat is echt dikke bullshit. Ze vallen grof gezegd op jongens die er goed uitzien en humor hebben, verder maakt het allemaal niet zoveel uit, in het begin.

Naja goed, dat is mijn ervaring/idee iig. En ik loop toch ook alweer een hele tijd in het wereldje mee.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 18:51
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Reverend schreef op 27-07-2005 @ 16:27 :
Gul zijn met alcohol
Als je ff een chick wil scoren bij het uitgaan wel ja

Is het voor de lange termijn, dan is dronkenschap niet zo heel aantrekkelijk
Oud 27-07-2005, 19:04
Muchacha
Muchacha is offline
Bij versieren:
- speel een beetje hard to get. Laat merken dat je wel geinteresseerd bent, maar ga er niet als een hond achterlopen.
- loop niet te snel van stapel.
- lach veel: het maakt je mooi en anderen worden er meestal blij van.

Bij relaties:
- houden van is niet genoeg: als het tig keer aan en uit gaat, lukt het gewoon niet en kan je er beter mee stoppen.
- relativeer.
- geef de ander het voordeel van de twijfel, tenzij je vertrouwen wordt beschaamd, dan moet je er best ook niet meer te veel energie insteken.
- als je ruzie hebt, koel eerst af en praat het dan uit ipv tegen mekaar te liggen brullen.
- communicatie is muy importante!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 19:50
Maurice
Maurice is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 27-07-2005 @ 20:04 :
Bij versieren:
- speel een beetje hard to get. Laat merken dat je wel geinteresseerd bent, maar ga er niet als een hond achterlopen.
- loop niet te snel van stapel.
- lach veel: het maakt je mooi en anderen worden er meestal blij van.

Bij relaties:
- houden van is niet genoeg: als het tig keer aan en uit gaat, lukt het gewoon niet en kan je er beter mee stoppen.
- relativeer.
- geef de ander het voordeel van de twijfel, tenzij je vertrouwen wordt beschaamd, dan moet je er best ook niet meer te veel energie insteken.
- als je ruzie hebt, koel eerst af en praat het dan uit ipv tegen mekaar te liggen brullen.
- communicatie is muy importante!
1: ik ken aardig wat lui die er niet mooier op worden als ze lachen
2: nog een tip; bekijk alles van de andere kant

3: het schreeuwen en brullen is in sommige gevallen ook wel eens goed. niet te vaak natuurlijk.
Oud 27-07-2005, 21:04
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Oud 04-08-2005, 21:26
Aapiee
Aapiee is offline
iig niet van die domme openingszinnetjes :
goh, deed het pijn toen je uit de hemel viel?

of

Ik zou je moeten arresteren, je hebt mn hart gestolen

blehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

wees gewoon sexy/lekker/mooi en dan komt het vanzelf wel
Met citaat reageren
Oud 04-08-2005, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 26-07-2005 @ 13:01 :
- af en toe subtiel het over seks hebben
Ja, en niet meteen als (bijna ) openingszin gebruiken: "mag ik vannacht bij jou slapen"... of krijg ik alleen van die sukkels op me af ...
Een raad bij versieren: uhmz zoiets moet toch wel spontaan gaan, ga er niet echt op uit om iemand aan de haak te slaan.

Verder in een relatie: eerlijk naar elkaar, en naar jezelf toe zijn, dat is denk ik toch wel het belangrijkste.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 11:41
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 25-07-2005 @ 12:56 :
Of je wel of niet iets aan je uiterlijk kunt verbergen, met sommige uiterlijken ben je altijd bij voorbaat kansloos.
Ik ken anders toch echt heel lelijke jongens en meisjes die wél een goede uitstraling hebben en genoeg fans van het andere geslacht. Het kán wel, het probleem is alleen dat als iemand lelijk is meestal ook een uitstraling en houding van niks heeft.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 26-07-2005 @ 20:54 :
Zoek een vriendje dat én stoer kan zijn, én lief, en die weet wanneer jij vruchtbaar bent
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 14:44
Roadrunner
Roadrunner is offline
Citaat:
Aapiee schreef op 04-08-2005 @ 22:26 :

wees gewoon sexy/lekker/mooi en dan komt het vanzelf wel
Maar het maakt natuurlijk niet uit of je aardig bent, of interesse toont he
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 20:40
Methuselah
Methuselah is offline