Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2005, 22:24
LostInTime
LostInTime is offline
tak zoeken met bochtje, tak door de brievenbus om het haakje van de deur, trekken en deur is open...en in het geval van geen tak gewoon aanbellen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2005, 22:41
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
dan slaap ik bij iemand anders.
of ga de kroeg weer in
Oud 29-07-2005, 22:44
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 29-07-2005 @ 18:48 :
Ja en? Ze doen heus wel de deur open voor hun kind en hebben er ook vast wel begrip voor dat je eens je sleutel kan vergeten. Ik vind het ronduit kinderachtig als mensen thuis niet aan de bel durven te trekken als er zoiets is.
Waarom zou je je ouders hun bed uit bellen als je zelf zo stom bent geweest de sleutel te vergeten?
JIJ vergeet de sleutel, dus is het ook JOUW probleem... hoef je je ouders niet lastig mee te vallen

vind ik
Met citaat reageren
Oud 30-07-2005, 00:00
Crunchie
Crunchie is offline
Dat gebeurde me vorige week.
Ik belde niet aan want dan zou het hele huis wakker zijn geworden en dat vind ik nogal rot voor ze, dus gooide steentjes tegen het raam van de kamer waar mijn zus slaapt, net zolang totdat haar hoofd verscheen. Mijn heldin

Laatst gewijzigd op 30-07-2005 om 00:03.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2005, 01:38
dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
Crunchie schreef op 30-07-2005 @ 01:00 :
Dat gebeurde me vorige week.
Ik belde niet aan want dan zou het hele huis wakker zijn geworden en dat vind ik nogal rot voor ze, dus gooide steentjes tegen het raam van de kamer waar mijn zus slaapt, net zolang totdat haar hoofd verscheen. Mijn heldin
Alleen even goed uitkijken dat je niet te hard of met te grote steentjes gooit .
Oud 30-07-2005, 08:01
Verwijderd
Citaat:
dutch gamer schreef op 30-07-2005 @ 02:38 :
Alleen even goed uitkijken dat je niet te hard of met te grote steentjes gooit .
Ervaring?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2005, 08:59
Wawl
Wawl is offline
Aanbellen of even opbellen.
Oud 30-07-2005, 09:29
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Even naar de thuistelefoon bellen. Als ik de deurbel zou bellen dan zouden ze zich of rot schrikken, of er niet op reageren dus even bellen is het efficientst. Ik heb wel al een paar keer gehad dat ik s nachts thuiskwam en de klemmen zaten erop .
Met citaat reageren
Oud 30-07-2005, 10:06
Verwijderd
Ik klim langs de regenpijp het dak op ( riskant, want de regepijp is zeer oud en gammel ) en dan door het dakraam in de badkamer naar binnen ( riskant met zatte hersens, want de toiletpot staat onder dat raam, dus als je niet oppast kun je alsnog benen breken ).
Met citaat reageren
Oud 30-07-2005, 10:24
Xabzof
Xabzof is offline
Citaat:
nare man schreef op 29-07-2005 @ 17:16 :
Stad weer in en aan de bar hangen tot de volgende ochtend. Evt. in de tuin slapen wanneer de kroeg dicht gaat.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2005, 10:34
melkpakje
melkpakje is offline
Tja, dan bel ik gewoon aan.
Oud 30-07-2005, 11:40
dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
mrboot schreef op 30-07-2005 @ 09:01 :
Ervaring?
Nee, ik vergeet mijn sleutel nooit, maar zoiets zou echt iets voor mij zijn .
Oud 30-07-2005, 19:12
DJ_HyPaH
DJ_HyPaH is offline
wagte op me zus dies tog wel later thuis zoniet haar opbelle
Oud 30-07-2005, 22:43
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
- Als er iemand thuis is, bel ik ze gewoon wakker.
- Als er niemand thuis is, ga ik snel naar familie (gelukkig wonen ze op een steenworp ), bel ik ze wakker en vraag ik daar onze huissleutel (een aantal familieleden hebben een reservesleutel).

Dus ja... wel niet leuk voor die mensen dat ik ze wakker bel maar ik ga echt geen ruiten ingooien of op de oprit slapen.
Oud 31-07-2005, 08:50
Verwijderd
mijn ouders slapen zeg maar tussen 2 verdiepingen in
dus ik klop heel hard op hun slaapkamerraam
dan wordt mijn vader wel wakker
Met citaat reageren
Oud 31-07-2005, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Lunae schreef op 29-07-2005 @ 10:47 :
Ik bel waarschijnlijk dan toch aan, en dan schrikt iedereen zich dood maar dan kan ik wel naar binnen. Ik kan namelijk nergens naar binnen sluipen
Met citaat reageren
Oud 31-07-2005, 12:48
kalinho
kalinho is offline
roep door de brievenbus mn hond wakker

Denk dat het toch met lood in de schoenen(en teveel alcohol in mn kop) aanbellen word, en dan de komende dagen niet al te vrolijke ouders heb
Oud 31-07-2005, 13:20
paco de taco
paco de taco is offline
ik snap niet wat het probleem is met al die ouders van jullie.
wat maken die ff 2 minuten uit bed nou uit. dat moet je toch ook als je gaat pissen.
zoiets hete medeleven, en dat zou je toch minstens van je ouders moeten kunnen verwachten.
als ze nou een dozijn kinderen hebben die allemaal hetzelfde doen op 1 nacht dan wordt het al wat vervelender.
Oud 31-07-2005, 14:42
Roelof
Roelof is offline
Dan gooi ik steentjes tegen de ruit van mijn zusje
Met citaat reageren
Oud 31-07-2005, 14:42
Phlox
Phlox is offline
Dan klim ik op de schuur en molesteer ik het badkamerraam en kruip naar binnen.
Of ik bel vriendje, die komt dan met zijn brommer en neemt me mee naar huis
Oud 31-07-2005, 18:21
vrijgezel
vrijgezel is offline
dan bel ik mijn moeder op haar mobiel dat ze open moet doen... staat die uit dan bel ik aan of bel op de huistelefoon....
Oud 31-07-2005, 20:31
LittleLucille
LittleLucille is offline
Zou eerst mijn neef wakker bellen (woont bij mij), zodat die even de deur open kan maken.
Anders aanbellen (met tegenzin)..
Als er niemand thuis is, zal ik via de buren door de tuin moeten gaan om in onze tuin te komen,(via hun schutting kun je klimmen) (alle sleutels zitten aan 1 bus dus ook de poort), dan via een container op het plat dak en dan via een raam (die meestal/altijd) openstaat naar binnen...
Als het raam dicht zou zijn, bij de buurman aanbellen en vragen om de reserve sleute....
Oud 31-07-2005, 20:34
Balance
Balance is offline
Gewoon even op- of aanbellen.
Ze zullen het niet leuk vinden, maar het is toch ook m'n eigen stomme schuld dan. Bovendien vinden ze het nog minder leuk als ik buiten ga slapen.
Oud 31-07-2005, 20:37
wann
wann is offline
Toen ik nog bij m'n ma woonde: over het hek/het tuinhok klimmen en in het tuinhok gaan slapen (deur stond meestal open en er staat een bed in).

Nu (studentenaccomodatie): (nog niet getest) proberen over het stalen hek van 2 meter hoog te komen (ik denk dat er iets stekeligs bovenop zit) dat het onderste gedeelte van de wenteltrap naar boven ontoegankelijk maakt, dan naar boven. Daar is een deur die altijd open staat.

Mocht dat niet lukken, probeer ik het bij 1 van de andere 3 trappen nog eens of ik probeer het balkon op te klimmen.

Laatste mogelijkheid: aanbellen.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2005, 21:12
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Ik bel mijn broer wakker, of ik wacht tot hij ook lam thuis komt.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2005, 21:19
All Out Of Love
All Out Of Love is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 29-07-2005 @ 14:29 :
Mijn zus vergat vroeger de sleutel wel eens, dan ging ze altijd onder mijn slaapkamerraam mijn naam zeggen Steeds ietsjes harder Als ik daar niet wakker van werd, dan ging ze aanbellen (maar die bel maakte een vreselijk lawaai, dus werden de buren er ook wel eens wakker van). Vreselijk. Ik heb haar uit boosheid een keer een paar uur buiten laten staan, daarna is ze de sleutel nooit meer vergeten

Andijvie
Andijvie
Andijvie
Andijvie
Andijvie
Oud 01-08-2005, 00:21
Friezo
Friezo is offline
ik ga wel in het kippenhok liggen
Oud 01-08-2005, 10:11
dwight88
dwight88 is offline
bel denk k mn broertje uit zn bed. en mocht er niemand thuis zijn, dan gaat 't kleine badkamerraampje er toch echt uit..
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 10:25
Naru
Naru is offline
Ik tik ff op de deur en dan slaat de hond aan. dan wordt mijn moeder vanzelf wakker en doet ze de deur open.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 10:51
AlopiA
AlopiA is offline
ik zou eerst kijken of er geen raampjes openstaan boven de deuren, die smalle. Die gaan open met klemmen, maar die kun je losschroeven en dan kun je je naar binnen laten glijden.
Als dat niet het geval is bel ik toch maar aan, of als het warm is buiten zou ik misschien wel in een tuinstoel gaan slapen.
Oud 01-08-2005, 12:13
Mara
Mara is offline
- Dat gebeurt nooit, m'n ouders laten de deur open (van 't slot) als ik 's nachts pas terug kom
- Mocht het toch gebeuren, bel ik aan
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 12:59
Nijn*
Nijn* is offline
Ik denk dat ik mijn broer op z'n mobieltje bel, en die mag dan de deur open doen, ik neem toch aan dat hij vast ook wel eens in zo'n situatie heeft gezeten.

Maar in het geval dat hij z'n mobiel uit heeft of in Amsterdam is, bel ik denk ik toch aan. Dan maar boze ouders maar ik vind buiten slapen toch wel erg koud (ja, ik heb het al eens gedaan)..

Deze situatie lijkt me sowieso vreemd want mijn moeder slaap echt nog niet als ik niet thuis ben gekomen hoor

EDIT: Ik moet overigens wel een sleutel bij me hebben omdat ik in een klein klote dorpje woon, ver weg van de bewoonde wereld en ik dus altijd een fiets nodig heb om ergens heen te gaan. Dus...heb ik altijd fietssleutels bij me en daaraan zit standaard mijn huissleutel

Laatst gewijzigd op 01-08-2005 om 13:01.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 14:44
Muchacha
Muchacha is offline
Ik kan mijn sleutel nooit vergeten omdat ik heel vaak met de auto weg ben... Als ik niet met de auto weg ben en ik heb geen sleutels bij, dan zou ik eerst proberen op mijn zus haar gsm, maar die zal wel op stil staan... En anders bel ik aan
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 29-07-2005 @ 13:41 :
Ik bel mijn zusje op, zodat niet het hele huis wakker wordt en als die niet te bereiken is dan bel ik aan of bel ik naar de huistelefoon
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 21:26
Sasbeest
Sasbeest is offline
Meestal als ik 's avonds laat thuis kom, word ik thuisgebracht. Die persoon dus even lief aankijken, of ik misschien bij hem/haar kan logeren. Anders toch gewoon aanbellen denk ik. Iedereen vergeet wel eens iets.
Oud 02-08-2005, 19:17
Fantôme
Fantôme is offline
als ik mazzel heb dat de buren nog wakker zijn ga ik eerst daar de sleutel vragen. Anders ga ik denk ik via de garage het dak op en door mijn raam naar binnen (als die openstaat). mocht dit beide niet het geval zijn dan ligt het eraan hoe laat het is. is het een uur of drie, dan bel ik toch wel aan omdat ik anders zolang buiten moet blijven liggen. is het al een uurtje of vijf dan ga ik wel in de tuin liggen in een tuinstoel ofzo. een uur /anderhalf uur later komt er dan wel iemand zijn bed uit.
xxx
Oud 02-08-2005, 19:39
Verwijderd
Via het raam bij de garage naar binnen klimmen en hopen dat de deur naar de garage niet op slot zit.

Anders bij m'n broertje op het raam bonzen en hem zo wakker maken
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 20:37
Wickey
Wickey is offline
Citaat:
Cosa_nostra schreef op 29-07-2005 @ 23:41 :
dan slaap ik bij iemand anders.
of ga de kroeg weer in
idem, liefst t laatste
Oud 02-08-2005, 20:46
Verwijderd
Één keer gehad. Iedereen lag net in bed. Eerst 2 broertjes proberen te bellen, maar die hadden hun telefoon uit. En daarna maar een vriend van m'n broertje die die nacht bij ons was blijven slapen. Die nam wel op en heeft de deur toen even voor mij open gedaan.

Oh ja, had wel de sleutel, maar ze waren vergeten om de sleutel aan de binnenkant terug te trekken en de voordeur kreeg ik om de één of andere reden ook niet open

En anders was ik denk ik maar in de schuur gaan slapen.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 21:27
kalinho
kalinho is offline
hmm, dat zijn best geniale ideeën, van zusjes en broertjes wakkerbellen
Oud 02-08-2005, 21:29
JanDeVries
JanDeVries is offline
Buiten slapen
Oud 02-08-2005, 22:31
Verwijderd
Ik klim op de kliko, hijs me dan op het dak van de garage, stap dan op een soort van schoorsteen en hijs me dan op het balkon en daar ga ik dan naar binnen. Die deur staat altijd open
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 06:14
Verwijderd
Citaat:
Zanne schreef op 02-08-2005 @ 23:31 :
Ik klim op de kliko, hijs me dan op het dak van de garage, stap dan op een soort van schoorsteen en hijs me dan op het balkon en daar ga ik dan naar binnen. Die deur staat altijd open
ergens is dit de tip voor een inbreker
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 09:05
Optima
Optima is offline
Ik bel eerst mobiel
dan aan de deurbel

als er niemand thuis is ga ik bij iemand anders slapen ( genoeg mensen in Nijmegen waar ik bij kan blijven overnachten)

In het onwaarschijnlijke geval dat die ALLEMAAL niet thuis zijn dan tik ik een ruitje in, draai de deur van het slot, en bel 's ochtends meteen de glaszetter.
Oud 03-08-2005, 11:35
JanDeVries
JanDeVries is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 03-08-2005 @ 07:14 :
ergens is dit de tip voor een inbreker
Voor een inbreker? Eerder van een inbreker. Ik hoop niet dat die snoodaard bij mij in de buurt woont..
Oud 03-08-2005, 18:31
hippiemeisje
hippiemeisje is offline
ik bel mijn broertje op
die zit bijna altijd de hele nacht achter de computer
en kan dus best de deur even open komen doen
ik bel niet aan bij de deur want dan worden mijn ouders heel chagerijnig
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 18:33
drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
Citaat:
hippiemeisje schreef op 03-08-2005 @ 19:31 :
ik bel niet aan bij de deur
Heel verstandig
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 20:54
-RoB-
-RoB- is offline
Ik verstop mn sleutels altijd bij ons in de bloempot achterthuis dus als de poort dicht zit klim ik er over ( met zatte kop ) en ga ik met een zatte kop in die bloempot graven ( heb wel es in de verkeerde zitten te graven ^^ eentje waarin bloemen zaten )
Oud 06-08-2005, 13:25
Verwijderd
Ik bel gewoon op. M'n ouders vinden het meestal niet zo'n ramp.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2005, 14:51
hurricane
hurricane is offline
Ik zou gewoon aanbellen. Zolang het maar geen wekelijks ritueel wordt zullen m'n ouders daar niet echt veel problemen mee hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten