![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Rick, get lost. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als ik baldadig was riep ik bijvoorbeeld geen 'hoer' of 'kankerskater' naar willekeurige voorbijgangers, ik randde ook geen meisjes aan, begon geen (gewapende) vechtpartijen, etc etc.
||
Oh, maar nozems waren ook tuig, evengoed. Maar tegen nozems werd tenminste nog opgetreden. Net als tegen de smerige hippies. Dat kwam omdat ze baldadig waren, maar inzagen dat hun acties eigenlijk niet echt welkom waren, meer irritatie als begrip opwerkte.
Citaat:
![]() ![]() Damn, wat was ik daar graag bij geweest ![]() Je kan de Marokkaanse jochies niet vergelijken met nozems, hippies of provo's. Dat is gewoon baldadigheid. Natuurlijk had je bij die groepen ook weleens een vechtpartij, maar georganiseerd tuig was het niet echt, in tegenstelling tot de Marokkanen, die het normale leven al een decennia lang voor vele mensen proberen te verzieken hier. Scooters stelen, inbraken, en niet alleen meisjes uitdagen. Groepsverkrachtingen hebben we laatste jaren al zo vaak gezien. Maar ik zou onredelijk zijn als ik zou beweren dat alleen Marokkaanse medelanders dat doen. Jaja Rick, je weet het mooi goed te praten. Zijn we gewend van Marokkaantjes. Slachtofferrollen, goedpraterij, etc. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
At your service ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb nooit gezegd dat jij hebt gestolen. (wees eens eerlijk, nog nooit een snoepje uit de snoeptrommel gepikt?) ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Verder: haha.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Gatara | 500 | 05-11-2006 15:35 |