Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2005, 20:55
Verwijderd
Je hebt hem iig al aangesproken Hij weet nou dat je bestaat, en dat je nog iets te melden hebt ook, dat is al heel wat! Probeer vaker een praatje te maken, en vind dan uit of hij net zo leuk is als hij er uit ziet. Als dat het geval is, vraag dan heel nonchalant of hij een keer ergens iets mee wil gaan drinken ofzo. In de trant van: We spreken elkaar nu best vaak, maar bijna altijd alleen maar op je werk. Zullen we eens kijken of het in een café (oid) net zo gezellig is als hier?

Succes meid
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-09-2005, 21:12
elledc
elledc is offline
Leuk verhaal
Laat ons weten hoe het afloopt he
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 21:21
devilcat
devilcat is offline
hij is wel iemand van doorgaan, ik geloof niet echt dat hij iemandis die ook wel eens lekker op de bank luiert met zijn vriendin.

En wat vinden jullie van :
ik 20 hij 30
dat hij me niet meevroeg uit. (die avond)
dat hij mijn tel.nr niet vroeg.

( dat kan ook uit verlegenheid zijn...alhoewel hij niet verlegen overkwam )

thx alvast

ach misschien moet ik het niet te serieus zien, af en toe afspreken zoenen is ook leuk !
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 21:32
elledc
elledc is offline
Ik ging bijna zeggen dat de meeste koks houden van snel tempo, zoals ze in de keuken snel moeten werken. Maar m'n vriend houdt wel van relaxen en is ook kok.
Weet je wat zo'n voordeel is als je vriend kok is, dat je nooit zelf moet koken en dat je heerlijke gerechten voorgeschoteld krijgt
Verschil van 10 jaar is best mogelijk vind ik, dat moet je zelf zien he
En verder, als ie nou niet meteen je nummer vraagt, wil dit nog niets zeggen, hij wil misschien niet opdringerig zijn, ... hehe
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 00:26
Tiño
Tiño is offline
wat een topic verdomme, haha.rofl lol etc.

nare man, waar blijf je.

@ devilcat; goed hoor,dat je em aangesproken hebt...succes enzo..enne,hou ons op de hoogte.

Oud 19-09-2005, 01:41
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
nare man schreef op 31-07-2005 @ 20:56 :
Tenzij je ten minste 1 (een) gesprek met hem hebt gevoerd, kun je niet weten of hij leuk is. Je weet nu alleen dat hij er leuk uitziet.
Inderdaad

Leuk dat je trouwens verteld hoe het verder is gegaan!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 10:52
Escapism
Escapism is offline
eerder kansloos.
heb je geen vrienden om dit soort dingen in (besloten) kring te bespreken ofzo?
Oud 19-09-2005, 12:36
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Escapism schreef op 19-09-2005 @ 11:52 :
eerder kansloos.
heb je geen vrienden om dit soort dingen in (besloten) kring te bespreken ofzo?
Ja, als die jongeman voor de gein eens op dit forum komt neuzen en hij ziet daar een uitgebreide beschrijving van zichzelf staan, inclusief wat jij allemaal met hem van plan bent... hmm, dan zullen je kansen snel verkeken zijn

Trouwens, jij spreekt al over zoenen. Weet je wel zeker dat hij dat zou willen met een of ander jong ding dat achter hem aanhuppelt?

Hou ons op de hoogte... en veel succes iig
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 19:39
devilcat
devilcat is offline
ja dat bedoel ik

ik ben dus benieuwd offie wel zit te wachten op een jong ding van bijna 20.. en ik zie eruit als 17/18 jaar
maar ik vind niet dat ik me zo gedraag.

anyway, hoe kan ik aan hem vragen of een normale manier wat hij van me vindt?
Dus , ik ben wel erg benieuwd wat ie van me vindt.

maar echt een relatie zit er sowieos niet echt in denk ik, aangezien wanneer hij begint met werken zo rond 17:00 uur dan ben ik net terug van school. En savonds gaat ie nog uit tot weet ik veel hoelaat, en ja misschien komt ie dan ook jan en alleman tegen..
argg..
Ik ben gewoon erg verliefd en wil hem gewoon
hoeft van mij heus niet serieus.
je kan toch ook van elkaar genieten?

maar hoe vraag je het...
ik bedoel, misschien denkt ie wel ´leuk meisje maar meer niet´ en dan kom ik met me vraag van ´vind je me leuk?´
hmm
maar, volgens mij moet ie me wel leuk vinden anders gaat ie niet naast me zitten en met mij een gesprek hebben van een half uur.

ENNN!!!!---------> we hebben heel veel oogcontact gehad, echt overdreven oogcontact, gewoon te llang keken we elkaar aan als ie zich omdraaide in de keuken.
oefff
hahaha
ik zal er eerdaags niet meer komenwant we gaan ook weer niet elke week uit eten.
maar ik woon 2 huizen er vandaan.
en ik loop er vaak genoeg langs
ik weet ongeveer wanneer hij stopt met werken en ik weet welke scooter van hem is..

begrijp dus dat we veel oogcontact hebben !!!!!
dan moet ie me toch wel leuk vinden?

en dat ie niet meteen mijn tel.nr vroeg of het zijne gaf is misschien vanwege ´niet opdringerig iwllen overkomen´
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 19:40
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
mara18 schreef op 19-09-2005 @ 13:36 :
Ja, als die jongeman voor de gein eens op dit forum komt neuzen en hij ziet daar een uitgebreide beschrijving van zichzelf staan, inclusief wat jij allemaal met hem van plan bent... hmm, dan zullen je kansen snel verkeken zijn

Trouwens, jij spreekt al over zoenen. Weet je wel zeker dat hij dat zou willen met een of ander jong ding dat achter hem aanhuppelt?

Hou ons op de hoogte... en veel succes iig

ik denk dat ie dat alleen maar leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 19:52
mara18
mara18 is offline

eerst zeg je dat je zelf benieuwd bent of ie een jong ding ziet zitten en dan ineens een roloog van: ik denk dat ie dat alleen maar leuk vindt

Ik zei gewoon wat ik aanvoelde bij je verhaal.
Als je te enthousiast bent en te veel hoopt kan je alleen maar ontgoocheld worden als het niet blijkt te zijn wat het lijkt...
Ik ken die jongen helemaal niet dus no offence hé
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 20:59
Multilot
Multilot is offline
Het eerste wat in me opkwam was: liefde, blind, kansloos...

Maar goed, wie weet heb jij voldoende sexapeal om hem te verleiden...

Citaat:
Ik ben gewoon erg verliefd en wil hem gewoon
hoeft van mij heus niet serieus.
je kan toch ook van elkaar genieten?
Net doen of je niet verliefd bent zeg maar??
Oud 19-09-2005, 21:33
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
mara18 schreef op 19-09-2005 @ 20:52 :

eerst zeg je dat je zelf benieuwd bent of ie een jong ding ziet zitten en dan ineens een roloog van: ik denk dat ie dat alleen maar leuk vindt

Ik zei gewoon wat ik aanvoelde bij je verhaal.
Als je te enthousiast bent en te veel hoopt kan je alleen maar ontgoocheld worden als het niet blijkt te zijn wat het lijkt...
Ik ken die jongen helemaal niet dus no offence hé
ehehe, nee ik bedoelde over dat ie het wel leuk vindt als ie leest dat ik zoveel over hem schrijf en dat ik hem dus wel erg leuk vind.
misschiendat ie zich wel gevleit voelt.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 22:09
Roos
Roos is offline
Ik was een keer op date met een jongen in een supermooi restaurant. De ober was ook supermooi echt zooo'n schatje
Ik wou eigenlijk mn nummer sneaky geven maar dat vond ik een beetje lullig voor mijn date

Heb nog altijd spijt
Oud 20-09-2005, 05:28
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Roos schreef op 19-09-2005 @ 23:09 :
Ik was een keer op date met een jongen in een supermooi restaurant. De ober was ook supermooi echt zooo'n schatje
Ik wou eigenlijk mn nummer sneaky geven maar dat vond ik een beetje lullig voor mijn date

Heb nog altijd spijt
Oud 20-09-2005, 12:52
mara18
mara18 is offline
Citaat:
devilcat schreef op 19-09-2005 @ 22:33 :
ehehe, nee ik bedoelde over dat ie het wel leuk vindt als ie leest dat ik zoveel over hem schrijf en dat ik hem dus wel erg leuk vind.
misschiendat ie zich wel gevleit voelt.
ah ok ja dat zou natuurlijk ook kunnen
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 13:58
Verwijderd
Ik stel me hier bepaalde dingen bij voor.. heb er echt een beeld bij van hoe dat in dat restaurant is gegaan.
Jij komt daar iedere maand, je kijkt rond, je ogen zoeken hem meteen.. en zodra je hem ziet ga je veel te opvallend naar hem staren. Zeker de laatste keer.
Nou ja, dan spreek je hem aan en is aan alles wat je doet te merken dat je hem leuk vindt.
Ik vind het heel knap van je dat je hem durfde aan te spreken, daar niet van. Maar ik denk dat je een beetje te hard van stapel loopt.
Je weet welke scooter van hem is, je wil daar zo af en toe eens langs gaan lopen... zulke dingen vallen enorm op!

Probeer wat rustiger aan te doen. Doe subtiel. Gedraag je niet als een overmatig verliefd meisje, maar als een volwassen serieuze dame.
Klinkt een beetje overdreven, maar ik denk dat het een goede richtlijn is. Ook aangezien je verliefd bent en een relatie met hem wilt, ipv een paar keer sex. Je moet dus niet te "makkelijk" overkomen. Laat je niet gebruiken!

Je kunt daar best eens wat vaker gaan eten, met een paar vriendinnen ofzo.. en dan zo af en toe zijn kant op kijken, lief glimlachen. Maar laat hem nu ook eens naar jou toe komen. Probeer te voorkomen dat je achter hem aan gaat lopen!

succes
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 14:03
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
devilcat schreef op 18-09-2005 @ 17:13 :
joepie!!
heb hem aangesproken!!!

Ik ben bijna 20 en hij is 30 jaar, had ik no way gedacht, ...

(1)

Als ie even pauze had kwam ie naast me zitten aan de bar en even gesproken, wel leuk!
met de andere mensen kan ik ook opschieten van het restaurant.
Maar hij is dus 30 en een echte doorhaler savonds/snachts, geen ochtendmens, werkt 5 dagen en is 30..

(2)

ja ik weet niet hoeveel je kan verschillen in gedachtes, mij maakt leeftijd niet uit, maar misschien hij wel..
ik bedoel, ik zie er meer uit als 17, en ik denk dat hij wel een volwassen lekker wijf wil hebben.

(3)

ik liep met hem de deur uit hij zijn scooter losmaken ( echt een vertrapt ding, dus hij is geen pimp ijdeltuit) en ik liep naar huis en ik zei dat ik hem nog wel zal zien en hij zei ook van " ja je komt toch wel vaker langs he?dus ik zie je wel weer"

(4)

daarvoor nog gaf hij mij zijn wang om hem een kus te geven en hij zei " leuk je ontmoet te hebben meisje" en hij gaf zijn vrouwelijk collega ook een wangzoen. ( maar daar hoeft niks achter te zitten)

(5)

ach ja,nog niet op de zaken vooruit lopen met het idee van een relatie, maar vriendschap en zo nu en dan zoenen ofzo is ook wel leuk

(6)

(1) Op zich hoeft dat natuurlijk geen probleem te zijn, maar het speelt toch ook niet in je voordeel.

(2) Dat is natuurlijk wel een probleem. Twee partners waarvan de ene overdag leeft, en de ander 's avonds en 's nachts... het is enorm vaak een bron van ergernissen, en heel vaak ook de hoofdreden waarom het misloopt. Ik zou er alvast nooit aan beginnen.

(3) Het hangt er natuurlijk van af waarvoor het moet dienen. Als het is om onder het werk wat tegen te lullen, of om wat mee aan de bar te hangen, dan maakt het absoluut geen fluit uit hoe oud jullie precies zijn.
Als je hem toch graag wil verleiden, speelt je leeftijd enorm in je voordeel. Dan gaat er niks boven een flirtende, strakke, 20-jarige brok energie.
Als je alleen maar een serieuze relatie wil, en een felle stoeipartij je minder aanspreekt, dan kunnen die 10 jaar wel in je nadeel spelen. De meeste 20-jarigen zijn alleszins met heel andere dingen bezig dan de meeste 30-jarigen. Alles kan, maar ik zou er niet te hoog op inzetten.

(4) Euh, ja... je komt vaker in dat restaurant, dus is het toch normaal dat je er nadien ook nog wel zal kmen? Leuk dan, dan zal hij je daar nog wel eens tegen het lijf lopen. Flirten is sowieso leuk en bevrijdend als je aan het werk bent, zeker als je dan ook nog eens een leuke babbel hebt.

(5) Neen, en ook in jouw geval: zoek daar niks achter, een zoen is hier blijkbaar niet meer of minder dan een manier om "goeienavond" te zeggen.

(6) Ik kan me niet voorstellen dat die jongen uit is om wat met je te kleffen of te zoenen in een tochtig hoekje van de bar. Verander die zin in "vriendschap en/of af en toe eens goed seksen" lijkt me eerder haalbaar.

Maar al bij al zie ik niet in dat er iets gebeurd is dat wijst op interesse van hem om een fatsoenlijke relatie met jou te beginnen. Echt niks. Dit is gewoon een manier waarop mensen met elkaar omgaan, en onschuldig flirten hoort daar inderdaad ook bij. Als ik met iedereen een relatie zou gehad hebben, met wie ik ooit intensief oogcontact had...
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 14:12
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 20-09-2005 @ 14:58 :
Klinkt een beetje overdreven, maar ik denk dat het een goede richtlijn is. Ook aangezien je verliefd bent en een relatie met hem wilt, ipv een paar keer sex. Je moet dus niet te "makkelijk" overkomen. Laat je niet gebruiken!
Hola, hola. Zij heeft duidelijk meer interesse voor deze mooie jongen dan voor de andere gemiddelde kerel op straat. Maar waarom zou die kerel haar dan gebruiken als het tot een paar keer seks komt?

Als iemand mij 3 avonden na elkaar zit te verleiden, en de vierde avond ga ik daarop in (desnoods alleen maar uit verveling)... heb ik haar dan meer gebruikt dan zij mij gebruikt heeft? Dan heb ik me hoogstens laten meeslepen, maar ik zie niet in wat er fout aan is, ook al zal ik die meid niet onmiddellijk ten huwelijk vragen.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Al Murphy schreef op 20-09-2005 @ 15:12 :
Hola, hola. Zij heeft duidelijk meer interesse voor deze mooie jongen dan voor de andere gemiddelde kerel op straat. Maar waarom zou die kerel haar dan gebruiken als het tot een paar keer seks komt?

Als iemand mij 3 avonden na elkaar zit te verleiden, en de vierde avond ga ik daarop in (desnoods alleen maar uit verveling)... heb ik haar dan meer gebruikt dan zij mij gebruikt heeft? Dan heb ik me hoogstens laten meeslepen, maar ik zie niet in wat er fout aan is, ook al zal ik die meid niet onmiddellijk ten huwelijk vragen.
Mja, gebruiken zeg ik ook meer naar aanleiding van eerdere topics van devilcat, over andere jongens. Die jongens hadden wel degelijk door dat devilcat verliefd was (sterker nog, ze hadden een relatie met haar) en maakten daar misbruik van.
Een hoop van de mensen die in dit topic gereageerd hebben baseren hun reacties op de eerdere topics die ze van devilcat kennen.

Maar over dat verleiden en sex hebben:
Ik denk dat als zoiets inderdaad zou gebeuren, dan zou devilcat het doen omdat ze denkt dat hij haar leuk vindt. Zij wil een relatie met hem, ze zou het niet doen voor een paar keer seks.
Hij misschien wel, dat weten we nog niet.
Ik vind dat je iemand gebruikt als je weet dat diegene je leuk vindt en je doet alsof het wederzijds is, zodat je sex of aandacht of whatever krijgt.

Wat ik met mijn stukje bedoelde, was dat er weleens verkeerde verwachtingen bij die kok kunnen ontstaan als devilcat overkomt als een meisje wat makkelijk in bed te krijgen is. Dan denkt die man eerder aan een one night stand, waar devilcat weleens op in zou kunnen gaan, en dan is er dus alweer een verdrietige situatie voor devilcat ontstaan.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 15:41
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 20-09-2005 @ 15:25 :
Ah, bedankt voor de opheldering. En dan geef ik je op de koop toe nog gelijk ook, maar vertel dat tegen niemand verder...
Ik ben enorm slecht in namen, dus van devilcat herinner ik me niet echt meer andere verhalen.

Maar natuurlijk heb je gelijk dat je in erg vervelende/verdrietige situaties terecht kan komen als je met z'n tweeën andere verwachtingen hebt van elkaar. En sommige mensen zijn daar vatbaarder voor dan andere.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 15:49
Mark
Mark is offline
Ik werk zelf in de keuken en wij kijken naar alles wat lekker is en voorbij komt.
Oud 20-09-2005, 17:18
elledc
elledc is offline
Is het kok zijn zo opwindend misschien? Het lijkt wel een afrodisiacum.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 21:37
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Mark schreef op 20-09-2005 @ 16:49 :
Ik werk zelf in de keuken en wij kijken naar alles wat lekker is en voorbij komt.
idd, idem, sta dan wel een in een open keuken, maar al wat vrouwelijks schoon word wel gechecked, en nodige opmerkingen over gemaakt.

Maar wel natuurlijk als ze weg zijn, stoort anders de andere gasten
Oud 20-09-2005, 22:14
audio bully
audio bully is offline
horeca personeel zijn echt beesten (de mannen) ik was er zelf een. het gaat zeg maar de hele dag over wijven zuipen en die kutklanten van tafel whatever

ik wil niet persee tegen de baas ingaan maar ik doe het heel eventjes TOCH .

@ alicia: hoezo praat jij eigenlijk over devilcat alsof ze er niet is ofzo/?

Laatst gewijzigd op 20-09-2005 om 22:24.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 08:31
elledc
elledc is offline
Citaat:
audio bully schreef op 20-09-2005 @ 23:14 :
horeca personeel zijn echt beesten (de mannen) ik was er zelf een. het gaat zeg maar de hele dag over wijven zuipen en die kutklanten van tafel whatever
Leuk. Gelukkig is mijn vriend niet zo
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 10:00
Verwijderd
Citaat:
audio bully schreef op 20-09-2005 @ 23:14 :

@ alicia: hoezo praat jij eigenlijk over devilcat alsof ze er niet is ofzo/?
Huh? In mijn eerste post richt ik me juist tot devilcat.. in mijn tweede post niet, maar dat is gewoon vanwege de manier van uitleggen. Tis niet dat ik alles over devilcat denk te weten ofzo hoor.. En als wat ik zeg niet klopt dan moet ze dat natuurlijk zeggen.

Dus devilcat, misschien komt het een beetje raar over als ik schrijf "devilcat dit, devilcat dat", maar zo is het niet bedoeld hoor.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Al Murphy schreef op 20-09-2005 @ 16:41 :
Ah, bedankt voor de opheldering. En dan geef ik je op de koop toe nog gelijk ook, maar vertel dat tegen niemand verder...
Ik ben enorm slecht in namen, dus van devilcat herinner ik me niet echt meer andere verhalen.
Ow, naja maakt niet uit.. alsnog hoef je het niet met me eens te zijn hoor.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 11:14
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef op 31-07-2005 @ 20:51 :

NU ben ik bang dat dit misschien ook FAKE is.
nope, sorry dat ik je teleurstellen moet.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 14:34
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 21-09-2005 @ 09:31 :
Leuk. Gelukkig is mijn vriend niet zo
Maar zijn collega's wel
Oud 21-09-2005, 16:35
devilcat
devilcat is offline
Dus het is geen goeie zet , als ik hem tegenkom op de trap, dat ik hem ronduit vraag`vind je me nou leuk of niet?´
(maar dan iets diplomatieker natuurlijk)

Inderdaad wat ALicia zegt, helpt me wel.
Dat ik vooral niet over moet komen als een wanhopig verleifd meisje die je makkelijk wel ff kan gebruiken
Bedankt voor de raad!

p.s. heb hem nog niet gezien/gesproken.

maar als ie niet naar mij toekomt de volgende keer, kan dat toch ook met verlegenheid te maken hebben?

[[[[[[[ ik had echt 10 seconden lang oogcontact minimaal met hem, we keken elkaar echt zo aan , speelt ie dan een spel of...?]]]]]]]]
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 17:33
I C U
I C U is offline
Uh, als jij hem zo ronduit gaat vragen wat hij van je vindt, denk ik niet dat je dan een zinnig antwoord terugkrijgt. Come on, jullie hebben een gesprek gehad en veel oogcontact... Je moet wel realistisch blijven. Ga de volgende keer gewoon weer met hem praten en vraag zijn telefoonnummer (als je die nog niet had ). Probeer wat meer contact te maken dan je tot nu toe gehad hebt. Ofzo.
Oud 21-09-2005, 18:23
devilcat
devilcat is offline
maar je hebt toch niet zomaar oogcontact zo lang???
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 18:41
Verwijderd
Niet zo achter hem aanrennen meisje je zet jezelf voor schut, je lijkt wel 13 Als hij jou ook wel ziet zitten komt er ook heus wel iets van zijn kant.

edit: en dat oogcontact kan idd gewoon een spelletje zijn. Beetje flirten, altijd leuk.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 10:39
minpuntje
minpuntje is offline
tsja, als ik net een relatie van 10 jaar achter de rug zou hebben zou ik ook lekker flirten met iedereen.
en waarom zou je niet eens afspreken met hem, kan best leuk zijn toch?
alleen als jij al helemaal hoteldebotel bent zou ik het niet doen, de kans dat het echt wat wordt is denk ik heel klein, en dan heb je jezlef ermee

shit zeg, waarom is er nou nooit eens een leuke kok als ik met mijn oersaaie familie uit eten moet...
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 17:47
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
minpuntje schreef op 22-09-2005 @ 11:39 :

shit zeg, waarom is er nou nooit eens een leuke kok als ik met mijn oersaaie familie uit eten moet...
Kom dan eens in ons restaurant eten
Oud 24-09-2005, 14:16
devilcat
devilcat is offline
ben zondag jarig, en we gaan weer naar het restaurant !!!!!!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2005, 14:25
I C U
I C U is offline
Haha, heeft hij meteen een goede reden om je te zoenen: je bent tenslotte jarig.

Veel succes
Oud 24-09-2005, 23:52
devilcat
devilcat is offline
oeiiii
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 19:53
devilcat
devilcat is offline
nou. ben net terug.
Ik had niet verteld dat ik jarig was , daar had ik geen gelegenheid voor want hij stond constant achter de bar.

we hadden een paar keer stevig oogcontact, te erg lang gewoon

maarja, op een gegeven moment kwamen er ook andere dames in de zaak....
En ja daar wordt ook naar gekeken, en ik merkte dat ie daarna niet meer naar me keer.

Toen ik rond 1800 uut binnne kwam om te reserveren, toen zei hij me wel gedag en ik hem.

maar ik weet gewoon niet...hij verkiest 100 x eerder een meid van 25 dan van net 20... (hij is 30)

ik voel me op de een of andere manier zwaar kut.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 19:56
devilcat
devilcat is offline
ik wil gewoon g@dverdomme weten waar ik sta..
vindt hij me leuk?

zuucht,
misschien is het gewoon een dom spelletje..

maar stel hij vindt me wel intens leuk? want hij keek me vandaag weer zo super lang aan.

ik weet het dus sniet..

en dat haat ik
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 19:57
Escapism
Escapism is offline
ik vind het serieus een beetje treurig dat je een forum nodig hebt om dit kwijt te kunnen.
Oud 25-09-2005, 20:00
I C U
I C U is offline
Meid, verwacht gewoon niet teveel van die goser, en zoek iemand op bij wie je wel kans maakt. Zo te lezen komt hier niets van... Hooguit een beetje geflirt. En als je daar genoegen mee neemt, okay, maar....
Oud 25-09-2005, 21:43
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
Escapism schreef op 25-09-2005 @ 20:57 :
ik vind het serieus een beetje treurig dat je een forum nodig hebt om dit kwijt te kunnen.
Nou dankje..
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 21:44
devilcat
devilcat is offline
ik vraag me gewoon af hoe ik erachter kom of hij mij ECHT leuk vindt?

want, ik zou nu weleens uit de droom geholpen willen worden als het fake is. want dan kan ik ook verder...

maar ja , hoe pak je dat aan?

meot ik straks richting het restaurant lopen, want zo rond 23:00 gaat ie naar zijn scooter, maar ja , dan komt het ook weer zo dreigend over..
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 21:46
Bloem
Bloem is offline
Er is niks 'fake', hij houdt gewoon van flirten en meer niet. Je moet niet overal iets achterzoeken en meteen zo doordraven.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 21:51
ZerO
ZerO is offline
ha ik heb het niet gevolgd maar ik weet genoeg
Oud 25-09-2005, 22:09
Verwijderd
Niet naar die scooter gaan lopen... niet doen!
Inmiddels weet ie heus wel allang dat jij 'm leuk vindt.. Ga gewoon af en toe eens naar dat restaurant, knoop af en toe eens een praatje met 'm aan (hoeft niet iedere keer als je daar bent). Ga daar niet vaker dan 1x per week heen.
Ga ook niet de hele tijd naar hem staren en hem volgen.

Gewoon af en toe eens wat gaan eten in dat restaurant en weleens met hem praten.. af en toe verleidelijk naar hem glimlachen mag heus wel.
Maar jij loopt nu teveel achter 'm aan..
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 15:07
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 25-09-2005 @ 23:09 :
Niet naar die scooter gaan lopen... niet doen!
Inmiddels weet ie heus wel allang dat jij 'm leuk vindt.. Ga gewoon af en toe eens naar dat restaurant, knoop af en toe eens een praatje met 'm aan (hoeft niet iedere keer als je daar bent). Ga daar niet vaker dan 1x per week heen.
Ga ook niet de hele tijd naar hem staren en hem volgen.

Gewoon af en toe eens wat gaan eten in dat restaurant en weleens met hem praten.. af en toe verleidelijk naar hem glimlachen mag heus wel.
Maar jij loopt nu teveel achter 'm aan..
Inderdaad
Ik denk niet dat ie je leuk vindt als ik mijn gevoel volg bij wat ik lees.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 15:21
Verwijderd
Hebben jullie deze keer nou ook weer gepraat?

Kijk, als jullie 1 keer een praatje maken in een restaurant is het logisch dat hij een paar weken later denkt 'he, dat meisje ken ik' en even naar haar glimlacht. Dat betekent echt he-le-maal niets. Ik glimlach aanhouwend naar mensen zonder enige intentie diegene te versieren.

Daarbij: hij kent je nauwelijks. Natuurlijk vindt hij je niet leuk (tenminste niet op de manier waarop jij 'leuk vinden' bedoelt), hij heeft je een paar keer gezien en 1 keer met je gepraat. Dat neemt niet weg dat hij je misschien leuk zou kunnen gaan vinden als jullie meer contact zouden hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten