Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Leuk dat je trouwens verteld hoe het verder is gegaan! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Trouwens, jij spreekt al over zoenen. Weet je wel zeker dat hij dat zou willen met een of ander jong ding dat achter hem aanhuppelt? Hou ons op de hoogte... en veel succes iig ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik denk dat ie dat alleen maar leuk vindt. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
misschiendat ie zich wel gevleit voelt. |
![]() |
|
Ik was een keer op date met een jongen in een supermooi restaurant. De ober was ook supermooi echt zooo'n schatje
![]() Ik wou eigenlijk mn nummer sneaky geven maar dat vond ik een beetje lullig voor mijn date ![]() Heb nog altijd spijt ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik stel me hier bepaalde dingen bij voor.. heb er echt een beeld bij van hoe dat in dat restaurant is gegaan.
Jij komt daar iedere maand, je kijkt rond, je ogen zoeken hem meteen.. en zodra je hem ziet ga je veel te opvallend naar hem staren. Zeker de laatste keer. Nou ja, dan spreek je hem aan en is aan alles wat je doet te merken dat je hem leuk vindt. Ik vind het heel knap van je dat je hem durfde aan te spreken, daar niet van. Maar ik denk dat je een beetje te hard van stapel loopt. Je weet welke scooter van hem is, je wil daar zo af en toe eens langs gaan lopen... ![]() Probeer wat rustiger aan te doen. Doe subtiel. Gedraag je niet als een overmatig verliefd meisje, maar als een volwassen serieuze dame. Klinkt een beetje overdreven, maar ik denk dat het een goede richtlijn is. Ook aangezien je verliefd bent en een relatie met hem wilt, ipv een paar keer sex. Je moet dus niet te "makkelijk" overkomen. Laat je niet gebruiken! Je kunt daar best eens wat vaker gaan eten, met een paar vriendinnen ofzo.. en dan zo af en toe zijn kant op kijken, lief glimlachen. Maar laat hem nu ook eens naar jou toe komen. Probeer te voorkomen dat je achter hem aan gaat lopen! succes |
![]() |
||
Citaat:
(2) Dat is natuurlijk wel een probleem. Twee partners waarvan de ene overdag leeft, en de ander 's avonds en 's nachts... het is enorm vaak een bron van ergernissen, en heel vaak ook de hoofdreden waarom het misloopt. Ik zou er alvast nooit aan beginnen. (3) Het hangt er natuurlijk van af waarvoor het moet dienen. Als het is om onder het werk wat tegen te lullen, of om wat mee aan de bar te hangen, dan maakt het absoluut geen fluit uit hoe oud jullie precies zijn. Als je hem toch graag wil verleiden, speelt je leeftijd enorm in je voordeel. Dan gaat er niks boven een flirtende, strakke, 20-jarige brok energie. Als je alleen maar een serieuze relatie wil, en een felle stoeipartij je minder aanspreekt, dan kunnen die 10 jaar wel in je nadeel spelen. De meeste 20-jarigen zijn alleszins met heel andere dingen bezig dan de meeste 30-jarigen. Alles kan, maar ik zou er niet te hoog op inzetten. (4) Euh, ja... je komt vaker in dat restaurant, dus is het toch normaal dat je er nadien ook nog wel zal kmen? Leuk dan, dan zal hij je daar nog wel eens tegen het lijf lopen. Flirten is sowieso leuk en bevrijdend als je aan het werk bent, zeker als je dan ook nog eens een leuke babbel hebt. (5) Neen, en ook in jouw geval: zoek daar niks achter, een zoen is hier blijkbaar niet meer of minder dan een manier om "goeienavond" te zeggen. (6) Ik kan me niet voorstellen dat die jongen uit is om wat met je te kleffen of te zoenen in een tochtig hoekje van de bar. Verander die zin in "vriendschap en/of af en toe eens goed seksen" lijkt me eerder haalbaar. Maar al bij al zie ik niet in dat er iets gebeurd is dat wijst op interesse van hem om een fatsoenlijke relatie met jou te beginnen. Echt niks. Dit is gewoon een manier waarop mensen met elkaar omgaan, en onschuldig flirten hoort daar inderdaad ook bij. Als ik met iedereen een relatie zou gehad hebben, met wie ik ooit intensief oogcontact had... |
![]() |
||
Citaat:
Als iemand mij 3 avonden na elkaar zit te verleiden, en de vierde avond ga ik daarop in (desnoods alleen maar uit verveling)... heb ik haar dan meer gebruikt dan zij mij gebruikt heeft? Dan heb ik me hoogstens laten meeslepen, maar ik zie niet in wat er fout aan is, ook al zal ik die meid niet onmiddellijk ten huwelijk vragen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een hoop van de mensen die in dit topic gereageerd hebben baseren hun reacties op de eerdere topics die ze van devilcat kennen. Maar over dat verleiden en sex hebben: Ik denk dat als zoiets inderdaad zou gebeuren, dan zou devilcat het doen omdat ze denkt dat hij haar leuk vindt. Zij wil een relatie met hem, ze zou het niet doen voor een paar keer seks. Hij misschien wel, dat weten we nog niet. Ik vind dat je iemand gebruikt als je weet dat diegene je leuk vindt en je doet alsof het wederzijds is, zodat je sex of aandacht of whatever krijgt. Wat ik met mijn stukje bedoelde, was dat er weleens verkeerde verwachtingen bij die kok kunnen ontstaan als devilcat overkomt als een meisje wat makkelijk in bed te krijgen is. Dan denkt die man eerder aan een one night stand, waar devilcat weleens op in zou kunnen gaan, en dan is er dus alweer een verdrietige situatie voor devilcat ontstaan. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben enorm slecht in namen, dus van devilcat herinner ik me niet echt meer andere verhalen. Maar natuurlijk heb je gelijk dat je in erg vervelende/verdrietige situaties terecht kan komen als je met z'n tweeën andere verwachtingen hebt van elkaar. En sommige mensen zijn daar vatbaarder voor dan andere. |
![]() |
||
Citaat:
Maar wel natuurlijk als ze weg zijn, stoort anders de andere gasten ![]()
|
horeca personeel zijn echt beesten (de mannen) ik was er zelf een. het gaat zeg maar de hele dag over wijven zuipen en die kutklanten van tafel whatever
ik wil niet persee tegen de baas ingaan maar ik doe het heel eventjes TOCH ![]() @ alicia: hoezo praat jij eigenlijk over devilcat alsof ze er niet is ofzo/?
Laatst gewijzigd op 20-09-2005 om 22:24. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dus devilcat, misschien komt het een beetje raar over als ik schrijf "devilcat dit, devilcat dat", maar zo is het niet bedoeld hoor. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Dus het is geen goeie zet , als ik hem tegenkom op de trap, dat ik hem ronduit vraag`vind je me nou leuk of niet?´
(maar dan iets diplomatieker natuurlijk) Inderdaad wat ALicia zegt, helpt me wel. Dat ik vooral niet over moet komen als een wanhopig verleifd meisje die je makkelijk wel ff kan gebruiken Bedankt voor de raad! ![]() p.s. heb hem nog niet gezien/gesproken. ![]() maar als ie niet naar mij toekomt de volgende keer, kan dat toch ook met verlegenheid te maken hebben? [[[[[[[ ik had echt 10 seconden lang oogcontact minimaal met hem, we keken elkaar echt zo aan , speelt ie dan een spel of...?]]]]]]]] |
![]() |
|
Uh, als jij hem zo ronduit gaat vragen wat hij van je vindt, denk ik niet dat je dan een zinnig antwoord terugkrijgt. Come on, jullie hebben een gesprek gehad en veel oogcontact... Je moet wel realistisch blijven. Ga de volgende keer gewoon weer met hem praten en vraag zijn telefoonnummer (als je die nog niet had
![]()
|
![]() |
tsja, als ik net een relatie van 10 jaar achter de rug zou hebben zou ik ook lekker flirten met iedereen.
en waarom zou je niet eens afspreken met hem, kan best leuk zijn toch? alleen als jij al helemaal hoteldebotel bent zou ik het niet doen, de kans dat het echt wat wordt is denk ik heel klein, en dan heb je jezlef ermee shit zeg, waarom is er nou nooit eens een leuke kok als ik met mijn oersaaie familie uit eten moet... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
nou. ben net terug.
Ik had niet verteld dat ik jarig was , daar had ik geen gelegenheid voor want hij stond constant achter de bar. we hadden een paar keer stevig oogcontact, te erg lang gewoon ![]() maarja, op een gegeven moment kwamen er ook andere dames in de zaak.... En ja daar wordt ook naar gekeken, en ik merkte dat ie daarna niet meer naar me keer. Toen ik rond 1800 uut binnne kwam om te reserveren, toen zei hij me wel gedag en ik hem. maar ik weet gewoon niet...hij verkiest 100 x eerder een meid van 25 dan van net 20... (hij is 30) ik voel me op de een of andere manier zwaar kut. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik vraag me gewoon af hoe ik erachter kom of hij mij ECHT leuk vindt?
want, ik zou nu weleens uit de droom geholpen willen worden als het fake is. want dan kan ik ook verder... maar ja , hoe pak je dat aan? meot ik straks richting het restaurant lopen, want zo rond 23:00 gaat ie naar zijn scooter, maar ja , dan komt het ook weer zo dreigend over.. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Niet naar die scooter gaan lopen... niet doen!
Inmiddels weet ie heus wel allang dat jij 'm leuk vindt.. Ga gewoon af en toe eens naar dat restaurant, knoop af en toe eens een praatje met 'm aan (hoeft niet iedere keer als je daar bent). Ga daar niet vaker dan 1x per week heen. Ga ook niet de hele tijd naar hem staren en hem volgen. Gewoon af en toe eens wat gaan eten in dat restaurant en weleens met hem praten.. af en toe verleidelijk naar hem glimlachen mag heus wel. Maar jij loopt nu teveel achter 'm aan.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik denk niet dat ie je leuk vindt als ik mijn gevoel volg bij wat ik lees. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hebben jullie deze keer nou ook weer gepraat?
Kijk, als jullie 1 keer een praatje maken in een restaurant is het logisch dat hij een paar weken later denkt 'he, dat meisje ken ik' en even naar haar glimlacht. Dat betekent echt he-le-maal niets. Ik glimlach aanhouwend naar mensen zonder enige intentie diegene te versieren. Daarbij: hij kent je nauwelijks. Natuurlijk vindt hij je niet leuk (tenminste niet op de manier waarop jij 'leuk vinden' bedoelt), hij heeft je een paar keer gezien en 1 keer met je gepraat. Dat neemt niet weg dat hij je misschien leuk zou kunnen gaan vinden als jullie meer contact zouden hebben. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Psychologie |
veranderde mama synclinorium | 24 | 22-06-2004 00:03 | |
Verhalen & Gedichten |
story: geef je mening... Ronella | 5 | 14-05-2004 16:02 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
ARTistiek |
Vuur (verhaal) | 4 | 09-07-2001 16:34 |