Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2005, 09:15
pizza-amigo
pizza-amigo is offline
Neem aan dat je bij jongens het over meisjes hebt

Ik zeg "Best" en smeer m. Als ik er echt op in ga verliest het meisje toch intresse aangezien ik een cynische pessimist van het eerste uur ben
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-08-2005, 10:04
Verwijderd
Moet je de gothic scene proberen?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 12:54
iLaySha_007
iLaySha_007 is offline
Ik zei dan altijd : "ja lekker hoor en met jou "
Oud 03-08-2005, 13:49
pizza-amigo
pizza-amigo is offline
Citaat:
FuSe schreef op 03-08-2005 @ 11:04 :
Moet je de gothic scene proberen?
Godver, nee, been there done that, got black lipstick all over my dick!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 13:56
Verwijderd
-_-
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 16:31
ExVaal
ExVaal is offline
Jezus, ik zou al mijn matties optrommelen en die gozer een paar bossen geven dattie nooit meer normaal kan kijken! Hoe durft ie!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 17:05
Luna
Luna is offline
wat een grappige reacties allemaal
Oud 03-08-2005, 20:06
boer
boer is offline
Citaat:
Sanoeske schreef op 01-08-2005 @ 17:38 :
ik zou er gewoon op in gaan, tenminste als ik hem indd echt leuk vond. Anders zou ik hem waarschijnlijk een vuile blik toewerpen als ik hem uberhaupt niet wilde kennen en anders gewoon een keer vriendelijk lachen en doorlopen ofzo...
dus als een jongen de hele avond de moed bij elokaar verzamelt om aan jou te vragen hoe het gaat, en jij vind hem niet zo leuk, geef je hem een vuile blik.

of

iemand wil gewoon vriendelijk zijn en even een praatje maken, maar jij denkt dat ie wat van je wil en je geeft hem een vuile blik.
Oud 03-08-2005, 21:44
juno
juno is offline
Er komen wel eens mensen op je af die een praatje met je willen maken. Dat is op zich helemaal niet erg, vaak is het wel gezellig, ik ben nogal een kwek, en ik blijf dus altijd vriendelijk en beleefd, maar ik vind het zelf niet altijd leuk, omdat de persoon niet leuk blijkt te zijn of het gewoon niet klikt. En hoe lullig dat ook klinkt, dat heb je in de eerste paar tellen al door.

Helaas zijn dat ook de vasthoudende types die meteen alles over je willen weten, en je zowat aan een kruisverhoor onderwerpen. Als je er niet op ingaat, en vaag blijft, schrikt dit ze niet af, ze worden alleen maar nog opdringeriger. De aanhouder wint immers?

Vroeger bleef ik beleefd en vriendelijk, maar was dan gedwongen om beleefdheden uit te wisselen met iemand die ik echt niet zag zitten, en die na een tijdje zelfs mijn adres en telefoonnummer wil. Kijk, dat gaat echt te ver, dus nu ben ik duidelijk. Als ik iemand niet moet, om wat voor reden dan ook, dan laat ik merken niet van verdere voortzetting van de kennismaking gediend te zijn.

Hoe gaat het? Goed, dankje. Prettige avond verder! Lijkt mij een duidelijke hint...

Een hele goede als dat niet helpt is hem recht aankijken en zeggen: maar ik ken u helemaal niet. Wat wilt u van mij?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2005, 19:44
Aapiee
Aapiee is offline
Kijk, alsut een lekker ventje is die ik wel beter wil leren kennen zeg ik: "Goed hoor, met jou dan?" en dan probeer ik hem verder nog wat beter te leren kennen maar alsie gewoon lelijk is dan zeg ik : "Goed, maar ik moet ff weg, zie je". niet duss
Maja,,thats what i would do

CiaoOoo

Aapiee
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 00:29
*** is offline
Citaat:
JNR schreef op 01-08-2005 @ 18:06 :
Jah prima hoor, met jou dan?

Dat was toch zijn vraag? Ik vind het een beetje vergezocht om dan meteen te denken dat hij iets van me wil.
zo zou ik waarschijnlijk ook reageren

Maar ik kan me ook wel weer voorstellen dat ze op d'r hoede was. (Helaas) zit er vaak wel wat achter. En als je dan een gesprekje aangaat, maar niks van 'm wil, is het ook niet goed. Dat had ik pas, gezellig praatje gemaakt, maar toen ik liet blijken dat het daar bij ging blijven, was meneer een beetje pissig, ik had te lang met 'm gepraat ofzo...
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 10:16
Dark Dawn
Dark Dawn is offline
Ik zeg meestal vriendelijk: "goed hoor met jou?" Of als het een engerd is kijk ik hem idd vuil aan en loop door. Maar dan moet hij wel erg eng zijn.
Toch bedoelen de meeste mannen wel: "Hey Neuken?" Maar ja daar kunnen ze ook niets aan doen.
Reageren

Regels voor berichten