Advertentie | |
|
![]() |
|
hmm een zwart designtruitje van een deens merk... ij een heel klein winkeltje in denemarken,,, had ik toen 375 gulden voor betaald..... *ik wilde hem gewoon graag hebben*
dat is wel erg duur ja ![]() Ik hebook een hoop Versace en Girbaud kleding.. maar dat heb ik vroeger van klanten gehad... was vast ook wel duur denk ik *giechel*
|
ontopic...
ik heb helemaal nie zo veel echt dure dingen... ik wil een jas gaan kopen die ik heb gezien, een zwarte tot de knie ongeveer met zown lange puntmuts, nou jah ik vond hem iig gaaf... en die was zown beetje 130 euro geloof ik... en dat vond ik erg duur maar aangezien ik anders toch geen vervanger vind voor mijn oude jas die nou toch wel uitelkaar begint te vallen..
||
Citaat:
Maar aangezien ik maar drie introducees per jaar mag meenemen en ik al 2 heb verbruikt, wordt dat een beetje moeilijk! En ik neem aan dat je geen hcp 24 of lager hebt en dan kom je er helemaal niet op ![]() ik zal wel goed woordje voor je doen ![]() Even ontopic ![]() ik heb ook nog een keer een handgeweven shirtje van dkny gekocht, die was 260 gulden ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Bergschoenen van Lowa... die kostten ongeveer 400 gulden, maar dat was wel bijzonder uitzonderlijk duur voor mijn doen. Maar zoals moonmonkey al zegt, die dingen zijn er niet voor veel goedkoper...
Over het algemeen ga ik voor 1 kledingstuk nooit boven de 50 euro, tenzij een winterjas oid.
|
Euhm ik denk een paar schoenen, omgerekend 100 euro. Die heb ik amper gedragen
![]() ![]()
|
mijn broek koste 2 koeien 1 schaap en een kan melk...
![]() *vind vraag een beetje nutteloos k bedoel wat wil je met die info ??* maar ok ik ben in een gulle bui vandaag k zal even braaf antwoord geven ![]() uhms k denk dat mijn timberland trui 't duurst was van de truien dingen die ik bezit, iets van 180 gulden (een euro of 90 dus) ofzo.. en uhms van de broekjes mijn broek van ['am kei] (ofzoiets k weet niet presies en ben te lui om te gaan kijken) die was iets van 140 gulden (70 euro ofzo) maja das netzoveel als een overzeas dus...
|
nou ja het was niet het duurste wak ooit heb gekocht maar voro het artikel was het vrij duur..
keb ooit 100 gulden betaald voor een t shirt toen ik 12 was, vodn ik toen erg veel voor zo'n koud kleding stuk ma goed verder uhmmm ben niet zo iemand die veel geld uitgeeft aan kleding hoor... ik denk een jas van 180 gulden ofzo
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Fl. 380,- voor mn schoenen (hoge boots met veters en gespen)
Fl. 275,- voor mn goffik jurk Fl. 250,- voor mn corset... Ik vond ze alle 3 wel duur ![]()
|
![]() |
Daafje...het is trouwens...hoeveel koste....en niet hoe duur.
![]() ![]() Maareh ik heb net nieuwe kisten gekocht en die waren 65 Euro en dat was afgezien van het feit dat de anderen dingen die ik kocht rond de 10 Euro zaten, het duurste wat ik vandaag gekocht heb. Maar 65 E'tjes voor ksiten valt eigenlijk best wel mee, vinnik.
||
![]() |
Citaat:
Kost + te = verleden tijd van kosten. Goed zo marge ![]() Dat duurste heeft dur geen reet mee te maken, d'r had net zo goed Hoeveel kostte jouw mooiste kledingstuk? kunnen staan. Het gaat hier dus niet over de contaminatie (toch?) duur kosten .. bah, wat een vreselijk warm weer vandaag. *loopt weg*
|
Hey...
Kijk, sommigen hier betalen 1200 gulden voor een jasje van River Woods, maar dat vind ik gewoon onzin.. tuurlijk iedereen moet het zelf weten.. en meestal ben ik ook wel zo van: nou dan heb ik tenminste iets wat anderen niet hebben maar 1200 voor een jasje voor de winter gaat me iets ver, aangezien ik toch elke winter weer iets nieuws wil hebben... mijn duurste van wat ik zelf heb betaald is: broek: 200 euro jas: 250 euro schoenen: 200 euro trui: 160 euro nou dat vind ik toch al heel wat voor iemand van 15 jaar.... maja, iedereen moet het zelf maar weten toch?! xxx |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|