Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waaah, 6 en 7 zijn eng!! 4 en 5 zijn het mooiste. Arnold Schwarzenegger ziet er niet uit, net of hij verdrinkt in al zijn spieren. Jakkes. |
![]() |
||
Citaat:
En hij moet je niet constant beschermen enzo; daar gaat je rationele geest dus niet mee akkoord. Ik had het over capaciteiten en wil. En ik sprak het over de jagers-verzamelaars mens. Nu is het anders en tegelijk onveranderd. Alleen zijn er nu meer andere dingen nodig. Je vriend hoeft je niet tegen roofdieren en andere mannen te verdedigen. Maar je verstaat toch onder echte liefde dat bijvoorbeeld je vriend je helpt als je emotionele problemen hebt? Dat je er bent voor elkaar? - Dit is dus dat beschermen in een gewenste vorm. Owja, en die mannen worden op dat punt ook onderbewust om die acties verzocht. En dan nog, mensen verschillen... en de een wil een ander type dan de ander...
Laatst gewijzigd op 16-06-2002 om 18:51. |
![]() |
|
![]() |
Neen, dat vond ik nooit, niet goed..
nu heb ik een vriend en die heeft wel wat spieren ja.. *zucht* heb ik mezelf iets voorgelogen? Nee, ik denk 't niet. Ik heb al verschillende jongens gevallen en die hoeven niet per se gespierd te zijn. En zo van die felbespierde gasten, da's meestal nog lelijk ook.
||
Citaat:
|
![]() |
tja dit is altijd wel grappig.
ik ben altijd de dunste onder mn vrienden geweest. maar ondanks dat ben ik onder de meisjes nog steeds nr 1. want als je het koppie hebt en de babbel komje veel verder..... haar speelt ook een grote rol,stel sommige jongens eens voor met een ander kapsel. en denk dan hoe lelijk/mooi ze dan opeens zijn..... dus een tip voor jongens die denken dat ze dr minder uitzien: verander je coupe in een vlot kapsel,en koop snel wat trendy kleding... meisjes die je niet kennen zal et dan ook niet opvallen dat je dr niet mooi uit ziet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, want meisjes kijken alleen maar naar welke kleren een jongen heeft. Kom nou, dit is net zo belachelijk als zeggen dat jongens alleen kijken naar welke kleren. |
![]() |
||
Citaat:
beetje raar verhaal majah als je et maar snapt ![]() xx
|
![]() |
In my opinion, toch wel.
maarja ik zit wel op een school waar alle meiden hard naar het uiterlijk kijken ![]() ![]() want ik moet toegeven ik ben niet een van de slanke gespierde boys ![]() ![]() Strict |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |