Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2002, 08:09
love is life
love is life is offline
Ik let er niet zo op maar mijn vriendinnen letten er meer op dan ik want alsik met iemand ben dan zeggen ze :' ow wat is die heeft ook wat spieren!'
Oud 16-06-2002, 09:47
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Mooi vinden en aantrekkelijk vinden zijn 2 verschillende dingen

En aardigheid enzo doen ook ontzettend mee

Maar vrouwen worden verliefd op een aantal kenmerken van mannen en enkele belangrijke zijn capaciteiten en wil om haar te verdedigen, beschermen en helpen (denk: jagers-verzamelaars mens - zo zijn we nog steeds). Andere kenmerken waar ze op vallen zijn rijkdom en matigheid.
Mensen met weinig geld enzo, in arme landen dus, daar vallen mannen op dikke vette vrouwen en vrouwen op dikke vette sterke mannen. Ze zijn duidelijk beter gesteld dan de rest van de bevolking. In rijke landen op magere (sterk telt nog wel even hard) mensen. Want die magerheid die laat zien dat die persoon in staat is zich goed te controleren.

En een andere belangrijke factor is dat meisjes veel meer aardig zijn dan jongens en ook om niemand te kwetsen (toch snel onbewust) zeggen dat ze wel mooi zijn ofzo.
Om die slappe magere jongen niet te kwetsen zeg je dat je dat ook mooi vind, om die dikke depressieve vetzak niet te kwetsen zeg je dat hij ook mooi is.

Maar dit ff ter zijde, met mooi vinden weer (niet meer aantrekkelijk vinden) zeg ff iets over volgende stappen... en we hebben het alleen over spier/vet, niet over of ze smerig zijn ofzow. Laat alle andere factoren er buiten.
1) Erg dik
2) Dik
3) spieren net niet zichtbaar
4) spieren net zichtbaar
5) gespierd
6) erg gespierd zoals Arnold Schwarzenegger
7) super gespierd ==> echte bodybuilder met enorme spierkluiten

owja, en ik ben aan't trainen voor niveau 6 - o.a. voor mezelf, ik wil gewoon sterk genoeg zijn om de meeste mensen die ik ken aan te kunnen en ik vind het er mooi uit zien (ook als je al die aders zo kunt zien )
[edit]vergat ik ff te zeggen dat ik het ook deed voor het onderbewuste effect op meisjes dat ik net zo mooi had beschreven [/edit]

owja, en ik train niet op sportschool ofzo, gewoon zelf. Opdrukken, optrekken en ik heb een ladder opgehangen waaraan ik hangloop enzo en dat traint alle spieren van nek tot bovenbeen. Voor benen loop ik 3 tot 10 keer per week zo lang mogelijk hard.
(opdrukken is rodnd e 40; optrekken rond de 10; ladder 1x heen & weer; hardlopen 20 minuten (nog nooit echt tot uiterste gegaan) - en ik heb door gebroken pink afgelopen 5 weken niks kunnen doen )

Laatst gewijzigd op 16-06-2002 om 09:51.
Oud 16-06-2002, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:

1) Erg dik
2) Dik
4) spieren net zichtbaar
5) gespierd

1) neej, vink niet mooi
2) soms lief, maar niet aantrekkelijk
3) jep, that's what I like, met beetje vet dr aan owk, maar geen schrielkip dus he! wel spier, maar niet echt zichtbaar, want beetje ja, niet mollig, maar dr zit wat aan zeg maar
4) Ook okeej, en mooi, maar moet et wel nog heel zacht zijn, geen wasbordje!
5)
6)
7)
Oud 16-06-2002, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
Mooi vinden en aantrekkelijk vinden zijn 2 verschillende dingen

Maar vrouwen worden verliefd op een aantal kenmerken van mannen en enkele belangrijke zijn capaciteiten en wil om haar te verdedigen, beschermen en helpen (denk: jagers-verzamelaars mens - zo zijn we nog steeds). Andere kenmerken waar ze op vallen zijn rijkdom en matigheid.
Mensen met weinig geld enzo, in arme landen dus, daar vallen mannen op dikke vette vrouwen en vrouwen op dikke vette sterke mannen. Ze zijn duidelijk beter gesteld dan de rest van de bevolking. In rijke landen op magere (sterk telt nog wel even hard) mensen. Want die magerheid die laat zien dat die persoon in staat is zich goed te controleren.

En een andere belangrijke factor is dat meisjes veel meer aardig zijn dan jongens en ook om niemand te kwetsen (toch snel onbewust) zeggen dat ze wel mooi zijn ofzo.
Om die slappe magere jongen niet te kwetsen zeg je dat je dat ook mooi vind, om die dikke depressieve vetzak niet te kwetsen zeg je dat hij ook mooi is.

Maar dit ff ter zijde, met mooi vinden weer (niet meer aantrekkelijk vinden) zeg ff iets over volgende stappen... en we hebben het alleen over spier/vet, niet over of ze smerig zijn ofzow. Laat alle andere factoren er buiten.
1) Erg dik
2) Dik
4) spieren net zichtbaar
5) gespierd

owja, en ik ben aan't trainen voor niveau 6 - o.a. voor mezelf, ik wil gewoon sterk genoeg zijn om de meeste mensen die ik ken aan te kunnen en ik vind het er mooi uit zien (ook als je al die aders zo kunt zien )
[edit]vergat ik ff te zeggen dat ik het ook deed voor het onderbewuste effect op meisjes dat ik net zo mooi had beschreven [/edit]

Mogen wij meiden dat alsjeblieft even zelf bepalen? Ik val helemaal niet op iemand die mij beschermd en verdedigd, als ik dat deed zou ik niet de hele tijd eenzaam rondsjouwen! *wordt om de een of andere reden alleen verliefd op jongens die haar nauwelijks zien staan en laat de jongens die verliefd op haar zijn en haar dus willen beschermen en zo links liggen*

Waaah, 6 en 7 zijn eng!! 4 en 5 zijn het mooiste. Arnold Schwarzenegger ziet er niet uit, net of hij verdrinkt in al zijn spieren. Jakkes.
Oud 16-06-2002, 17:32
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Mogen wij meiden dat alsjeblieft even zelf bepalen? Ik val helemaal niet op iemand die mij beschermd en verdedigd, als ik dat deed zou ik niet de hele tijd eenzaam rondsjouwen! *wordt om de een of andere reden alleen verliefd op jongens die haar nauwelijks zien staan en laat de jongens die verliefd op haar zijn en haar dus willen beschermen en zo links liggen*

Waaah, 6 en 7 zijn eng!! 4 en 5 zijn het mooiste. Arnold Schwarzenegger ziet er niet uit, net of hij verdrinkt in al zijn spieren. Jakkes.
Ik had het over onbewust psychologisch effect. Niet meningen hoor.
En hij moet je niet constant beschermen enzo; daar gaat je rationele geest dus niet mee akkoord. Ik had het over capaciteiten en wil. En ik sprak het over de jagers-verzamelaars mens. Nu is het anders en tegelijk onveranderd. Alleen zijn er nu meer andere dingen nodig. Je vriend hoeft je niet tegen roofdieren en andere mannen te verdedigen.

Maar je verstaat toch onder echte liefde dat bijvoorbeeld je vriend je helpt als je emotionele problemen hebt? Dat je er bent voor elkaar? - Dit is dus dat beschermen in een gewenste vorm. Owja, en die mannen worden op dat punt ook onderbewust om die acties verzocht.
En dan nog, mensen verschillen... en de een wil een ander type dan de ander...

Laatst gewijzigd op 16-06-2002 om 18:51.
Oud 20-06-2002, 13:38
I_am_anouk
I_am_anouk is offline
Citaat:
J-tjuh schreef:
maar dan moet het nie zo'n vette bierbast zijn tuurlijk!!!
en het moet ook niet zo overdreven gespierd zijn
Oud 20-06-2002, 13:55
*** is offline
gaat in mijn geval iig niet op
lange slungels doen 't minstens net zo goed
Oud 20-06-2002, 13:58
casey
casey is offline
Neen, dat vond ik nooit, niet goed..
nu heb ik een vriend en die heeft wel wat spieren ja.. *zucht* heb ik mezelf iets voorgelogen?

Nee, ik denk 't niet. Ik heb al verschillende jongens gevallen en die hoeven niet per se gespierd te zijn.
En zo van die felbespierde gasten, da's meestal nog lelijk ook.
Oud 20-06-2002, 15:00
blauwkapje
blauwkapje is offline
ik val in ieder geval wel harder op gespierd...
maar overdreven is vies...

en ik ga heus niet bij elke jongen kijken of hij wel genoeg spiertjes heeft of niet...
Oud 21-06-2002, 00:54
Verwijderd
Ik val juist vaak meer op wat molligere jongens... maarja wie ben ik
Oud 21-06-2002, 10:09
Rosie
Rosie is offline
Ik val alleen op lekkere behaarde gespierde benen, voor de rest moet ik zacht en lief zijn..
En heeee! Das de mijne ook!

Bye
Oud 21-06-2002, 10:27
Signy
Signy is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:

serieus??!

1) Erg dik
Vind ik niet aantrekkelijk.
2) Dik Valt ook niet echt mijn aandacht op.
3) spieren net niet zichtbaar Okeey
4) spieren net zichtbaar Ook okeey
5) gespierd

Oud 21-06-2002, 10:33
miro
miro is offline
een btje spier is wel mooi. Maar erg nodig is het nie.
Oud 21-06-2002, 11:10
Squall
Squall is offline
dank u alle voor alle posts
Oud 21-06-2002, 16:06
endymion
endymion is offline
tja dit is altijd wel grappig.
ik ben altijd de dunste onder mn vrienden geweest.

maar ondanks dat ben ik onder de meisjes nog steeds nr 1.

want als je het koppie hebt en de babbel komje veel verder.....
haar speelt ook een grote rol,stel sommige jongens eens voor met een ander kapsel.
en denk dan hoe lelijk/mooi ze dan opeens zijn.....

dus een tip voor jongens die denken dat ze dr minder uitzien:
verander je coupe in een vlot kapsel,en koop snel wat trendy kleding...
meisjes die je niet kennen zal et dan ook niet opvallen dat je dr niet mooi uit ziet.
Oud 21-06-2002, 16:25
Verwijderd
Citaat:
endymion schreef:
tja dit is altijd wel grappig.
ik ben altijd de dunste onder mn vrienden geweest.

maar ondanks dat ben ik onder de meisjes nog steeds nr 1.

want als je het koppie hebt en de babbel komje veel verder.....
haar speelt ook een grote rol,stel sommige jongens eens voor met een ander kapsel.
en denk dan hoe lelijk/mooi ze dan opeens zijn.....

dus een tip voor jongens die denken dat ze dr minder uitzien:
verander je coupe in een vlot kapsel,en koop snel wat trendy kleding...
meisjes die je niet kennen zal et dan ook niet opvallen dat je dr niet mooi uit ziet.

Ja, want meisjes kijken alleen maar naar welke kleren een jongen heeft. Kom nou, dit is net zo belachelijk als zeggen dat jongens alleen kijken naar welke kleren.
Oud 21-06-2002, 17:32
girl4you
girl4you is offline
Citaat:
Squall schreef:
IS dat zo volgens mij wel daarom kweek ik spieren maar overdreven gespierd worden dat niet hoor
het hoeft natuurlijk niet TE erg worden ... dat vindt i ker echt vreselijk uitzien .. maar het hoeft er ook niet allemaal zo bij te hange .. gewoon normaal .. klein beetje gespierd ..blokjes die je vet goed kan zien op de buik hoeft nou ook weer niet ....van mij tenminste niet ..... gewoon een klein beetje van alles .... vette spieren wat je echt super goed kan zien hoeft van mij echt niet !!!
beetje raar verhaal majah als je et maar snapt

xx
Oud 21-06-2002, 22:51
Verwijderd
ik hoop het
Oud 22-06-2002, 16:43
malien
malien is offline
ikkuh ben volgens mij de enige die gespierd wel heeeeeeeeel erg lekker vind....
van die mooie armen...
brede schouders....
hmmmm
maar geen strak shirt....
een overhemd ofzo...
Oud 15-12-2011, 21:18
StRiCtLy
StRiCtLy is offline
In my opinion, toch wel.
maarja ik zit wel op een school waar alle meiden hard naar het uiterlijk kijken, maar gelukkig ook leuke meiden die naar het innerlijk kijken, en die pik ik er dan ook uit haha
want ik moet toegeven ik ben niet een van de slanke gespierde boys, maar als ik meer spieren zou hebben zou ik toch wel makkelijker in contact raken met meiden die ik niet ken
Strict
Oud 15-12-2011, 22:40
Verwijderd
Goeie up zeg.
Oud 16-12-2011, 09:09
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Inderdaad zeg. Ik ga deze maar even sluiten.

Regels voor berichten