Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2005, 21:02
Multilot
Multilot is offline
Wat is onvolwassenheid? Waarom moet je als jongere je volwassen gedragen en waarom ergert iedereen zich aan onvolwassenheid? Ik vind het nogal raar uitgedrukt, kan iemand me het uitleggen?

Verder is de wereld prachtig als ik zo naar deze topic kijk, wanneer je je aan iets ergert, doe je het zelf over het algemeen niet, ik ben benieuwd wanneer we er iets van merken.
Oud 09-08-2005, 21:42
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 09-08-2005 @ 21:16 :
Gister was er in het nieuws, dat twee jongens van 17 en 19 waren veroordeeld tot 12-18 maanden cel wegens deelname aan groepsverkrachting van een 12-jarig meisje. Ik voel me beter dan dat tuig en ik weet dat ik beter ben dan dat tuig. In zo'n geval vind ik het niet erg dat mensen zich beter voelen dan een ander.
Ja daar heb je gelijk in.
Het lijkt echt of sommige mensen verder geëvolueerd/ontwikkeld zijn dan anderen.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 21:51
Sartre
Sartre is offline
- niet realistisch kunnen denken
- te aanwezig zijn
- te veel slap gelul vroeg in de ochtend
- romantische intieme momenten kunnen verstoren met domme opmerkingen
- gebrek aan ontwikkeling. (n ex wist bijvoorbeeld niet wie Karl Marx was )
Oud 09-08-2005, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Soron schreef op 08-08-2005 @ 23:41 :
Aanvulling:

- Het kuddedier. Het iedereen-vind-het-dus-vind-ik-het-ook-figuur. Mensen die dus dom achter de rest aanlopen, die geen eigen mening hebben en die jou raar vinden als jij net effe iets anders vind en doet dan de rest. Helaas zijn die types er veel. Zo is onze maatschappij eenmaal.
Ai, deze, zeker weten.

Verder mensen die zo wanhopig graag volwassen willen doen, die vergeten zijn hoe leuk het is om kind te zijn en je eens niets aan te trekken van wat de rest van de wereld denkt. Gelukkig heb ik niet zoveel van die mensen om mij heen

Domheid. Als mensen niet zelf wíllen nadenken. Daar wil ik mijn haren van uit mijn hoofd trekken.

Egocentrisme als het tot het punt komt dat ze gewoon domweg geen rekening meer houden met mij of mensen van wie ik houd. Ik erger me mateloos aan mijn broertje die gewoon blijft tv-kijken als hij hóórt dat mijn moeder aan het afwassen is. Het rotjoch, hij kan haar toch best even helpen?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 23:29
Skilly
Skilly is offline
domheid
kortzichtigheid
kinderachtig zijn
racistisch zijn
overdreven doen
aanstellerigheid
oneerlijkheid
opschepperigheid
alles goed vinden wat mensen zeggen
huilerigheid, overgevoelig
grote ego-heid
Mensen die denken dat ze beter zijn dan de rest met een mentaliteit van: I am the best f*** the rest
Aan zich zelf denken
Alleen interesse tonen als het in zijn/haar voordeel licht

ETC ETC
Oud 10-08-2005, 00:29
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Morgan schreef op 09-08-2005 @ 22:59 :
Ik erger me mateloos aan mijn broertje die gewoon blijft tv-kijken als hij hóórt dat mijn moeder aan het afwassen is. Het rotjoch, hij kan haar toch best even helpen?
Of jij.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 00:50
blupp
blupp is offline
- Kortzichtige mensen
- Mensen die belangrijke dingen voor zich houden *denk aan iets heel belangrijks van je bloedeigen vriendin die wat voor zich houdt..en dat je het dan van een vriend van haar moet horen*
- Te egoistische mensen, mensen zijn van nature wel een beetje ego, vind ik normaal..als je dat niet bent..tsja, lijkt me gewoon vaag Maar ik heb t natuurlijk over mensen die gewoon alleen aan zichzelf denken
- Het tegenovergestelde; mensen die ALLEEN MAAR aan andere mensen denken en denken daarmee de wereld te beteren..terwijl als je zelf een wrak bent ofzo je erg weinig kunt doen.>_< (ik vind het bijna even erg als egoisme eigenlijk)
- Leugenaars (of course)
- Mensen die claimen niet goed na te kunnen denken of iets dergelijks maar zichzelf gewoon enorm onderschatten of dat gewoon uit aandachttrekkerij doen.
- Mensen die aandacht zoeken door een zielige/depri/verdrietige houding aan te nemen terwijl dat niet altijd nodig is.
- Mensen die alles PRECIES verkeerd opvatten alsof het lijkt dat ze alles expres ,op een negatieve manier, verdraaien en zo hun eigen humeur en de jouwe verpesten
- Irritante mensen
- Bevooroordeelde mensen, denk aan immigranten, culturen of godsdiensten.
- Luie mensen, ik ben ook vrij lui maar dan bedoel ik lui op een manier van niks voor iemand over hebben...is eigenlijk ook egoisme
- Mensjes die om de kleinste dingen zeggen dood te willen of te lang bij een bepaalde gebeurtenis blijven hangen...een lieveheerbeestje die je geschept had op de snelweg met de voorruit van je auto bijvoorbeeld..20 jaar geleden

- Vaders die jaren vreemdgaan en de bankrekening van z'n vrouw plundert om euhm...tja hè pa?
- Meelopers>>>'nuff said
- Mensuh dieJ breezah typuh
- Gevallen die hun hersenen niet schijnen te kunnen gebruiken of het nooit geleerd hebben thuis...denk aan een meid op het station die een simpele tabel met treintijden niet (wil?) snapt(/snappen) wat gewoon echt gestoord is omdat je er met je neus op staat, dan kan je denk ik ook niet de tijd aflezen van een digitale wekker.
- En last but not least: Mensen die zich overal aan ERGEREN

Laatst gewijzigd op 10-08-2005 om 00:56.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 00:57
blupp
blupp is offline
Citaat:
mara18 schreef op 09-08-2005 @ 22:42 :
Ja daar heb je gelijk in.
Het lijkt echt of sommige mensen verder geëvolueerd/ontwikkeld zijn dan anderen.
Sommige mensen zijn gewoon meer 'wakker'.. meestal geestelijk gezien
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 01:11
Rohit
Rohit is offline
Ik kan werkelijk geen karaktereigenschappen bedenken, waar ik me aan zou kunnen ergeren
Oud 10-08-2005, 03:10
Verwijderd
Het meeste van al het bovenstaande. Zo, scheelt me weer een lijstje typen.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 04:10
Verwijderd
Zwakte, in vele vormen.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 07:00
Roos
Roos is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 09-08-2005 @ 21:16 :
Gister was er in het nieuws, dat twee jongens van 17 en 19 waren veroordeeld tot 12-18 maanden cel wegens deelname aan groepsverkrachting van een 12-jarig meisje. Ik voel me beter dan dat tuig en ik weet dat ik beter ben dan dat tuig. In zo'n geval vind ik het niet erg dat mensen zich beter voelen dan een ander.
ja die wonen hier om de hoek, wat een mongolen
Oud 10-08-2005, 08:17
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
blupp schreef op 10-08-2005 @ 01:50 :
- En last but not least: Mensen die zich overal aan ERGEREN
Wat zal jij het moeilijk hebben met jezelf
Oud 10-08-2005, 08:53
Verwijderd
-Oppervlakkigheid
-Onverschilligheid
-Preutsheid
-Politiek correctheid (Zo van: 'O, dit mag je niet zeggen. Daar kun je mensen mee kwetsen' etc.)
-Gebrekkige algemene ontwikkeling
-Materialisme
-Zich beter voelen dan anderen, alleen op basis van maatschappelijke positie of aangeboren eigenschappen als intelligentie
-Onzeker doen en zo afdwingen dat ik lieve dingen ga zeggen. Ik zeg uit mezelf wel lieve dingen, niet op commando.

Laatst gewijzigd op 10-08-2005 om 09:01.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 10:32
Maurice
Maurice is offline
zeuren, ergeren en anders willen zijn.
Oud 10-08-2005, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 10-08-2005 @ 01:29 :
Of jij.
Ik doe het altijd al, haar helpen dus. Hij kan dan alleen óók meehelpen. Hij zat de hele tijd al in de keuken en deed niks, ik kom er net langslopen en besluit maar een theedoek te pakken.

Hoewel, nu niet meer, sinds kort hebben we een afwasmachine. Het principe blijft echter hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 11:43
Luna
Luna is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-08-2005 @ 14:38 :
Ja, gruwelijk is dat he? Dat je gewoon aan iemands stem hóórt dat er iets mis is, maar dat die persoon toch niet wil dat je erover doorvraagt: 'nee hoor, is niet erg'. Of hele flegmatieke mensen, van het type: 'ik zie geen probleem, dus is er geen probleem' en dan iedereen die er wél een probleem van maakt als aansteller beschouwen.

Dat haalt bij mij ook echt het bloed onder de nagels vandaan.
ja tering. mijn ex was zo.
en idd, ik was dan altijd 'de zeikerd'
Oud 10-08-2005, 12:14
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Morgan schreef op 10-08-2005 @ 12:22 :
Ik doe het altijd al, haar helpen dus. Hij kan dan alleen óók meehelpen. Hij zat de hele tijd al in de keuken en deed niks, ik kom er net langslopen en besluit maar een theedoek te pakken.

Hoewel, nu niet meer, sinds kort hebben we een afwasmachine. Het principe blijft echter hetzelfde.
Oh, ok. In dat geval heb je gelijk natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Kshatriya schreef op 10-08-2005 @ 02:11 :
Ik kan werkelijk geen karaktereigenschappen bedenken, waar ik me aan zou kunnen ergeren
Ongeloof?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 08:47
Al Murphy
Al Murphy is offline
Dan wil ik het graag wel even omdraaien:
welke van die lelijke, onhebbelijke karaktertrekken heb je zelf?

* In al mijn goedheid en eerlijkheid durf ik een romantisch intiem moment wel eens te verstoren met een totaal ongepast opmerking.
* Ik ben al eens egoïstisch (alhoewel ik er nog altijd van uitga dat dat daarom ongepast hoeft te zijn)
* Als er ruzie is, zeg ik veel te snel en gemakkelijk: "laat maar, we zullen het daar een andere keer wel over hebben" en dan maak ik het inderdaad soms nog erger
* Als er 'iets' is, wil dat nog niet automatisch zeggen dat ik er ook over wil praten.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 10:37
Pierreke
Pierreke is offline
* Arrogantie
* Mensen die menen van iemand anders zijn goede kwaliteiten te moeten profiteren.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Multilot schreef op 09-08-2005 @ 22:02 :
Wat is onvolwassenheid? Waarom moet je als jongere je volwassen gedragen en waarom ergert iedereen zich aan onvolwassenheid? Ik vind het nogal raar uitgedrukt, kan iemand me het uitleggen?

Verder is de wereld prachtig als ik zo naar deze topic kijk, wanneer je je aan iets ergert, doe je het zelf over het algemeen niet, ik ben benieuwd wanneer we er iets van merken.
Waarom moet je je uberhaupt volwassen gedragen? Ja, er zijn situaties waar het nodig is, maar over het algemeen is het leven een stuk leuker als je je niet zoveel aantrekt van mensen die je misschien kinderachtig kunnen vinden.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 11:02
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Morgan schreef op 10-08-2005 @ 12:22 :

Wat een herkenning. Meestal ben ik degene die mijn moeder helpt, en blijven mijn broertje en vader zitten. Dan wordt ik kwaad, ontaardt dat in een ruzie, en het komt erop neer dat ik de zeikerd van het geheel ben.
Oud 11-08-2005, 11:10
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 11-08-2005 @ 12:02 :
Wat een herkenning. Meestal ben ik degene die mijn moeder helpt, en blijven mijn broertje en vader zitten. Dan wordt ik kwaad, ontaardt dat in een ruzie, en het komt erop neer dat ik de zeikerd van het geheel ben.
Mateloos irritant, hè. Dan wíl je best je moeder helpen, maar het is gewoon stom dat hij dat nooit doet. Ben jij weer de typische vrouw in het gezelschap.
Ondertussen begint mijn broertje trouwens eindelijk te leren dat hij ook wel iets kan doen. Hij zal nog niet zelf aanbieden om een keer te stofzuigen, maar hij ruimt in ieder geval wel zonder mokken de tafel af en de afwasmachine in.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 11:16
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Morgan schreef op 11-08-2005 @ 12:10 :
Mateloos irritant, hè. Dan wíl je best je moeder helpen, maar het is gewoon stom dat hij dat nooit doet. Ben jij weer de typische vrouw in het gezelschap.
Ondertussen begint mijn broertje trouwens eindelijk te leren dat hij ook wel iets kan doen. Hij zal nog niet zelf aanbieden om een keer te stofzuigen, maar hij ruimt in ieder geval wel zonder mokken de tafel af en de afwasmachine in.
Verschrikkelijk. Precies dat 'de vrouw moet het weer doen'gevoel. Mijn broertje ruimt nu uit zichzelf zn kamer op, maar als hij de tafel gedekt heeft moet ik het weer afruimen, én moet ik het de hele dag horen. Dus meestal letten we verschrikkelijk op elkaar (heb ook nog een zusje ) wie wat doet, en dat je geen bord teveel opruimt. Het kan mij eigenlijk niets schelen hoeveel ik doe, maar ik wil dat hij ook wat doet. Slome donder.
Oud 11-08-2005, 11:18
Verwijderd
Mensen die aan een discussie beginnen, maar hem niet af willen maken. En dan de eigenschap die daar bij hoort.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 11:22
Maurice
Maurice is offline
als je dit doorleest heb je een aardige indruk van waar ik me aan kan irriteren.
Oud 11-08-2005, 11:39
Verwijderd
mensen die snel liegen... altijd lachen en arro zijn
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 11:45
Verwijderd
- arrogantie of zogenaamde arrogantie (sommige mensen willen het graag zijn, maar zijn het niet)
- opscheppen
- roddelen (sommige mensen hebben echt op iedereen wat aan te merken)
- meelopers
- dominant aanwezige mensen
- kortzichtigheid
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 12:50
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 10-08-2005 @ 09:53 :

-Politiek correctheid (Zo van: 'O, dit mag je niet zeggen. Daar kun je mensen mee kwetsen' etc.)
Oh, dat heel erg ja
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 13:41
Metallinos
Metallinos is offline
Hmm.. ik zie hier een paar keer onverschilligheid staan en ik vind dat toch een beetje vreemd. Iedereen is over miljoenen dingen onverschillig (stel je eens voor dat je je overal druk om zou maken of een mening over zou hebben! "Oh, wat een leuk grassprietje! Hey, nog een! Oh, dat grassprietje vind ik maar stom.."), dus in totale zin wordt het niet bedoeld. Wat dan wel? Mensen die onverschillig doen om dingen waar jij je druk om maakt? Soms is het dan misschien een slechte eigenschap van jou dat je er druk om maakt, terwijl dat niet hoeft. Er zijn natuurlijk dingen waarvan het zeer storend is als de ander er onverschillig over doet, maar om dan 'onverschilligheid' in totaal als slechte eigenschap te zien vind ik een beetje vreemd..

Maargoed, misschien denk ik er ook te veel over na.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 14:16
Verwijderd
- Domheid/Kortzichtigheid (daar kan ik me écht aan storen)
- Koppigheid (tot op een zekere hoogte is dat gezond, lijkt me, maar 't moet niet te erg worden),
- Arrogantie (wederom; zelfverzekerheid mag natuurlijk wel, maar 't moet niet om slaan naar pure arrogantie).

Dat zijn wel de basisdingen...
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Metallinos schreef op 11-08-2005 @ 14:41 :
Hmm.. ik zie hier een paar keer onverschilligheid staan en ik vind dat toch een beetje vreemd. Iedereen is over miljoenen dingen onverschillig (stel je eens voor dat je je overal druk om zou maken of een mening over zou hebben! "Oh, wat een leuk grassprietje! Hey, nog een! Oh, dat grassprietje vind ik maar stom.."), dus in totale zin wordt het niet bedoeld. Wat dan wel? Mensen die onverschillig doen om dingen waar jij je druk om maakt? Soms is het dan misschien een slechte eigenschap van jou dat je er druk om maakt, terwijl dat niet hoeft. Er zijn natuurlijk dingen waarvan het zeer storend is als de ander er onverschillig over doet, maar om dan 'onverschilligheid' in totaal als slechte eigenschap te zien vind ik een beetje vreemd..

Maargoed, misschien denk ik er ook te veel over na.
Ik denk onverschilligheid met betrekking op mensen om wie jij geeft of spullen waar jij zuinig op bent. Het is bijvoorbeeld mateloos irritant dat mijn broertje (ja, weer dat broertje, daar erger ik me dan ook het meest aan ) zo vaak weg ging zonder de deur op slot te doen, of dat hij mijn fiets leende en 'm vervolgens gewoon op de grond liet vallen e.d. Ik vind het ook heel irritant als ganggenoten hun afwas laten staan of het aanrecht niet tenminste een béétje schoonhouden. Dat soort dingen?..
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 16:21
Optima
Optima is offline
Citaat:
Morgan schreef op 11-08-2005 @ 17:07 :
. Ik vind het ook heel irritant als ganggenoten hun afwas laten staan
maar goed dat je niet mijn huisgenoot bent dan ik spaar het altijd een week, en doe het dan in een keer ( maar ik spoel het wel af zodat het zeg maar niet gaat 'lopen' )
Oud 11-08-2005, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 11-08-2005 @ 17:21 :
maar goed dat je niet mijn huisgenoot bent dan ik spaar het altijd een week, en doe het dan in een keer ( maar ik spoel het wel af zodat het zeg maar niet gaat 'lopen' )
Ahahaha, nee, dat lijkt me inderdaad niet verstandig. Het is om gek van te worden als alle pannen in andermans afwas staan en die ook nog eens het hele aanrecht bezet, zodat je domweg niet meer kan koken behalve als je iemand anders vaat gaat doen. Te gek om los te lopen. Gelukkig heb ik ondertussen een fatsoenlijke gang...
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 17:59
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-08-2005 @ 14:38 :
Ja, gruwelijk is dat he? Dat je gewoon aan iemands stem hóórt dat er iets mis is, maar dat die persoon toch niet wil dat je erover doorvraagt: 'nee hoor, is niet erg'. Of hele flegmatieke mensen, van het type: 'ik zie geen probleem, dus is er geen probleem' en dan iedereen die er wél een probleem van maakt als aansteller beschouwen.

Dat haalt bij mij ook echt het bloed onder de nagels vandaan.
Nog erger zijn die gevallen dat als ze dan toegeven dat er iets niet goed zit, dan gaan zeggen: "het ligt niet aan jou, het ligt aan mij", om er vervolgens niet verder op in te gaan
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 19:34
mara18
mara18 is offline
oh, een hele waslijst

koppigheid
te laat komen!
egoistisch in de zin van: gewoon doen wat je wil zonder rekening te houden met de anderen waarmee je hebt afgesproken, met de planning, ...
onverschillig reageren (in de zin van 'uhu' , 'whatever')
wisselvalligheid
roddelen
opschepperigheid
dikkenekkerigheid
respectloosheid

dit zijn zowat de voornaamste ...
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 21:35
poepdrol
poepdrol is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 09-08-2005 @ 01:26 :
Wat ben je toch ook een triest figuur.
Toch heeft hij gelijk
Oud 11-08-2005, 21:36
poepdrol
poepdrol is offline
Enkel ergeren is nutteloos
Oud 11-08-2005, 21:38
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Morgan schreef op 11-08-2005 @ 12:10 :
Haha, bij mij thuis is het juist andersom. Mijn broertje helpt altijd mijn moeder en als mijn ouders weg zijn, wast hij mijn kleren enzo. tis echt een schatje.
Oud 12-08-2005, 13:06
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Morgan schreef op 11-08-2005 @ 11:57 :
Waarom moet je je uberhaupt volwassen gedragen? Ja, er zijn situaties waar het nodig is, maar over het algemeen is het leven een stuk leuker als je je niet zoveel aantrekt van mensen die je misschien kinderachtig kunnen vinden.
Ik vroeg het omdat op de eerste pagina het nogal eens voorkwam dat mensen zich ergeren aan 'onvolwassen' gedrag.
Voor de rest ben ik het volkomen met je eens
Oud 12-08-2005, 13:31
Optima
Optima is offline
ik versta onder onvolwassenheid onverantwoordelijkheid.
Oud 12-08-2005, 13:51
Big Brother
Big Brother is offline
pure domheid

één (echt) domme opmerking uit een persoons mond en ik ben totaal afgeknapt

laatst was ik in gesprek met iemand en toen had ik het over spullen die "van de vrachtwagen gevallen waren". toen vroeg zij of ze niet kapot waren gegaan dan.......

dan hoeft het van mij al niet meer
Oud 12-08-2005, 15:19
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Big Brother schreef op 12-08-2005 @ 14:51 :
pure domheid

één (echt) domme opmerking uit een persoons mond en ik ben totaal afgeknapt

laatst was ik in gesprek met iemand en toen had ik het over spullen die "van de vrachtwagen gevallen waren". toen vroeg zij of ze niet kapot waren gegaan dan.......

dan hoeft het van mij al niet meer
Daar moet je je niet aan ergeren, daar moet je gewoon hard om lachen en in mee gaan praten. Soms krijg je dan echt de mooiste en simpelste gesprekken.

Ik erger me niet zo snel aan mensen. En wanneer ik het toch wel doe, zorg ik dat ik diegene ontloop zodat ik het niet meer doe
Oud 12-08-2005, 16:55
Verwijderd
- Domheid
- Overdreven vrolijkheid
- Kinderachtigheid
- Domheid
- Arrogantie bij domme mensen
- Overdreven ijdelheid
- Domheid
- Agressiviteit
- Meeloperig gedrag
- Domheid
- Overdreven assertiviteit
- Totaal geen assertiviteit
- Domheid
- Ruziezoekend gedrag
- Te veel eerlijkheid
- Domheid
- Domheid
Met citaat reageren
Oud 12-08-2005, 19:01
VeGs
VeGs is offline
Naast veel van wat hier al genoemd is, ga ik spontaan over m'n nek van mensen die zich zeer prettig voelen in de slachtofferrol.
Het type: de hele wereld is tegen mij, mensen moeten me sowieso niet, ik heb geen echte vrienden en het heeft toch geen nut om mezelf te veranderen, want de hele wereld is toch tegen me en mensen moeten me toch.... etc.
Het laatste is het ergste; er vanuit gaan dat het toch geen nut heeft om iets te doen, want het ligt niet aan hun en het ligt niet aan; het is gewoon 'besloten' dat ze je niet mogen.
Gek he, dat mensen je niet mogen als je iedereen wantrouwt en afwijzend reageert naar mensen die wel vriendelijk doen?

Ooh, ik word echt link als iemand begint dat hij geen échte vrienden heeft, want die vrienden 'begrijpen me niet echt'. Vooral als die vrienden gewoon aardige mensen zijn, die niet eens weten dat er problemen zijn, of juist wel proberen te helpen, maar het blijkbaar niet goed doen in de ogen van meneer/mevrouw.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2005, 19:29
Vice
Vice is offline
Citaat:
VeGs schreef op 12-08-2005 @ 20:01 :
Naast veel van wat hier al genoemd is, ga ik spontaan over m'n nek van mensen die zich zeer prettig voelen in de slachtofferrol.
Het type: de hele wereld is tegen mij, mensen moeten me sowieso niet, ik heb geen echte vrienden en het heeft toch geen nut om mezelf te veranderen, want de hele wereld is toch tegen me en mensen moeten me toch.... etc.
Het laatste is het ergste; er vanuit gaan dat het toch geen nut heeft om iets te doen, want het ligt niet aan hun en het ligt niet aan; het is gewoon 'besloten' dat ze je niet mogen.
Gek he, dat mensen je niet mogen als je iedereen wantrouwt en afwijzend reageert naar mensen die wel vriendelijk doen?

Ooh, ik word echt link als iemand begint dat hij geen échte vrienden heeft, want die vrienden 'begrijpen me niet echt'. Vooral als die vrienden gewoon aardige mensen zijn, die niet eens weten dat er problemen zijn, of juist wel proberen te helpen, maar het blijkbaar niet goed doen in de ogen van meneer/mevrouw.
depressief misschien
Oud 12-08-2005, 21:08
VeGs
VeGs is offline
Het is niet zozeer de stemming, maar de onwil iets te willen veranderen. Dat je nog zo lang tegen iemand aan kan praten, maar dat ze gewoon te koppig zijn om iets te veranderen.
Het idee te hebben heel zielig te zijn en daarmee te gaan dwepen.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2005, 21:42
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-08-2005 @ 14:03 :
Ongeloof?
Iehw
Oud 12-08-2005, 23:07
Charly Brown
Charly Brown is offline
Domheid.
Kinderachtigheid.
Arrogantie.
Overdreven ijdelheid.
Agressiviteit.
Meeloperig gedrag.
Ruziezoekend gedrag (ook al heb ik dat ook wel een beetje geloof ik, ik voel me altijd aangevallen namelijk).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten