Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Misschien kun je gaan studeren met je geld? Of een huis kopen? Sparen? Weet ik veel, er is altijd wel iets beters te doen met je geld dan je leven verkrachten ![]() Ach, je moet het zelf weten. Met jullie soort mensen die zeggen 'dood ga je toch wel, daarom rook ik' valt nooit te praten. Alleen rokers zijn nog erger dan mensen die drinken, want die vergeten dat ze er andere mensen in hun huis ook kanker mee bezorgen. Dus die verpesten niet alleen hun eigen leven, maar ook dat van anderen omdat het hen niet boeit hoe en wanneer ze dood gaan. Onee, moeders met kinderen zonder geld die drinken zijn misschien nog erger.
|
Verwijderd
|
Zo is daar die mop die vertelt dat een vrouw bij de dokter kwam:
Vrouw: Dokter, kan ik 100 jaar worden? Dokter: Rookt u? Vrouw: Nee. Dokter: Drinkt u? Vrouw: Nee. Dokter: Heeft u veel sex? Vrouw: Nee. Dokter: Waarom wilt u dan in godsnaam 100 jaar worden? Volgens mij haal ik dat best wel vaak aan, niet dat het er hierover gaat, maar de opmerkingen hierboven doen me eraan denken. We zullen de middenweg tussen genieten en lang leven moeten zoeken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En nee ik hou mijn mening niet voor me. Die mag ik uiten en dat zal ik doen ook.
||
Citaat:
![]() ![]() en je uit je mening maar 'n eind weg, ik zal er niet wakker van liggen 's nachts.
||
Citaat:
Jaaahaaa, dat over dat kanker bezorgen was een beetje te direct. Dat weten we nou wel. Ik heb toch uitgelegd wat ik ermee bedoelde? Punt.
|||
Citaat:
En over de gevolgen zijn ze het nog steeds niet helemaal eens, dus daar zou ik me ook niet te hard aan vastklampen vooralsnog. Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Wat betreft roken bij niet-rokers, vind ik het wel sociaal als iemand eerst vraagt of iemand er bezwaar heeft. En wat ik al helemaal goor vind, zijn mensen die je rook zo half je gezicht in blazen, gadver, ronduit aso. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|