Ik zal even mijn mening geven over het album, aangezien ik 'm eindelijk (dinsdag pas) heb gekocht.
01. Here To Stay - De eerste single van het album, geen slechte keus. Gewoon een goed nummer.
(4/5)
02. Make Believe - Argh, dit vind ik niks. De zang van Jonathan is niks. Het refrein valt dan nog wel mee.
(1/5)
03. Blame - Absoluut (op het moment) mijn favoriete track van het album. De zang is goed en het nummer loopt gewoon lekker.
(5/5)
04. Hollow Life - Rustig nummer, rustige zang in het begin. Tot mijn verbazing vind ik dit ook een goed nummer.
(3.5/5)
05. Bottled Up Inside - Wel redelijk nummer, beetje saai, vind de herhaling soms irritant.
(3 /5)
06. Thoughtless - Dit wordt de volgende single. Ik vond dit al een goed nummer toen ik 'm op mp3 had. Melodieus en zang van Jon is weer goed imo.
(4/5)
07. Hating - Mwoah, niet echt boeiend en saai.
(2.5/5)
08. One More Time - Deze klinkt ook lekker. Bass-loopje en drums zijn goed.
(3.5/5)
09. Alone I Break - Dit nummer had ik nog niet gehoord op mp3? Het is weer een redelijk rustig nummer. Vind het een goed nummer, hebben ze nog nooit echt eerder gedaan geloof ik.
(4/5)
10. Embrace - Zeer goed nummer, lekker hard. Alles is gewoon goed aan dit nummer.
(4.5/5)
11. Beat It Upright - Ook niet echt super.. wel grappig.
(3/5)
12. Wake Up Hate - weer iets totaal anders. Wel ok.
(3/5)
13. I'm Hiding - Zwakjes.. Refrein is wel ok.
(2.5/5)
14. No One's There - Wel een ok nummer, refrein is iets minder
(3/5)
Here To Stay (remix) - Funky, verder niet veel aan
(2/5)
Over het algemeen is het een divers album en het mag duidelijk zijn dat KoRn een eigen originele sound heeft en dat de bandleden gewoon hun eigen weg gaan. En beter dan Issues imo
Als ik een album top 5 zou maken zou het er zo uit zien:
1 - KoRn
2 - Life is Peachy
3 - Untouchables
4 - Follow The Leader
5 - Issues
^up^