Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2005, 08:44
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
Citaat:
Type schreef op 16-08-2005 @ 19:25 :
Dat bedoel ik ook meer.

Ik hoor al van paddo's dat mensen 3 dagen later nog vaag zijn, en aangezien LSD 'zwaarder' is, ben je dan niet constant nog half-half aan het trippen doordeweeks...?
lsd is helemaal niet zwaarder, dat hangt er maar van af. kzou er niet aan moeten denken om elke week op paddo's te trippen..
en ezblade heeft wel gelijk met dat speed betreft.
toen ik nog elke week speed snoof, werd ik daar zwaar psychotisch en parranoia van. met lsd heb ik eigenlijk helemaal nergens last van. het heeft me juist geholpen bewuster te worden van bepaalde dingen die ik beter heel anders kan aanpakken.
Oud 19-08-2005, 08:45
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
Citaat:
little nemo schreef op 16-08-2005 @ 23:45 :
niet iedereen neemt een paddotrip zo serieus
nee en dat is juist het probleem bij die mensen.
Oud 19-08-2005, 19:12
Luna
Luna is offline
Citaat:
Oma schreef op 13-08-2005 @ 19:51 :
ja zkr
ik kan dat echt niet, als iets super chill is dan wil je het het feest erna toch weer..of heb je die behoefte niet? of heb je um wel maar vind je het verstandig om het niet elk weekend te doen ofzo?
op de een of andere manier heb ik de weken nadat ik pillen/mdma gedaan heb echt een soort van afkeer ervan, ik denk dat het komt doordat ik me de dagen na het gebruikt te hebben zo kut voel meestal. Ik vind het wel best want op die manier raak ik niet verslaafd
Oud 19-08-2005, 20:33
nps
nps is offline
afentoe pillen, als ik uitga word ik meestal wel fatsoenlijk wasted en doorde weeks ben ik tegenwoordig geheelonthouder. laatst weer een keertje pep gedaan maar brr wat een jeuk drug, niks voor mij. vroega blowde ik wel vaker 2/3x per week soms nog meer maar ergens sinds de helft van dit jaar boeide dat me niet meer zo eigenlijk en nu doe ik het als ik uitga en voor de rest is het verwaarloosbaar. ohja in de vakantie drink ik wel meer maar niet dat ik elke dag wasted word.
Oud 22-08-2005, 09:56
Verwijderd
Als ik heel eerlijk moet zijn:

Ik drink maximaal eens per 2 weken. En dan drink ik maximaal 4 wijntjes. Dat is ongeveer mijn grens tussen aangeschoten en ernstig aangeschoten. Dat ligt ook aan de tijd die ik heb om uit te gaan. Mijn ouders vinden dat ik wel om 1 uur thuis moet zijn. Dus ik heb maar 4 uurtjes om te drinken. Ja, dat is zielig.

Goed. Ik blow niet meer. Dat vond ik na meer dan 10x geen effect te hebben gehad, zowel met alcohol als zonder alcohol, wiet, hash, 's middags, 's avonds, sterk, minder sterk, etc etc etc, niet de moeite meer. Alhoewel ik t wel mis hoor, dat sfeertje. Gezellig enzo.

Ik rook elke dag. Behalve op zondag. Ik heb een principe-afspraak met mijn ouders. Zij zeuren niet dat ik rook, en ik rook niet waar zij het kunnen zien. Op zondag ben ik de hele dag thuis, meestal brak, en dan ga ik niet weg. En als ik wel weg ga, dan rook ik wel. Ik rook 6 sigaretten, tot een half pakje per dag. Als ik uitga, dan komt er nog een half pakje bij.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 11:08
Verwijderd
aight ben je brak als je om 1 uur al thuis ben en max 4 wijntjes drinkt?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Oma schreef op 22-08-2005 @ 12:08 :
aight ben je brak als je om 1 uur al thuis ben en max 4 wijntjes drinkt?
Nee, dan ben ik niet brak.

Dan voel ik me dus nog steeds goed. En heb ik geen kater.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 11:37
Verwijderd
oh omdat je zei dat je zondag meestal brak was..
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 11:38
Mir-idiotA
ja ze lult er raar in om!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 11:42
Verwijderd
btje de weg kwijt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten