Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2005, 20:05
Meisz
Meisz is offline
Toen ik in de 2e zat d8 ik een x grappig te zyn door op school deo in de brandmelder te spuiten... (Was in de kleedkamer mt gym) Ging dat ding af... Iedereen op school na buiten, les afgelast en pwen van andere klassen... Vonden de leraren ni zo grappig, dus 3 dagen geschorst. Maar de hele school vond my wl stoer.
Oud 23-08-2005, 20:06
Lorraine
Lorraine is offline
mag het ook een grap zijn die bij jou is uitgehaald en die bij jou niet zo in de smaak viel?

dan zal dat het stoepkrijt-incident wel zijn geweest :')
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 20:53
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
JCG schreef op 18-08-2005 @ 22:34 :
En keer op de ICT afdeling van mij school af keer bureau blad een screenshot gemaakt en die als achtergrond. en dan alleen icons verbergen. Vonden ze niet leuk.

hahaha geniaal. Die ga ik ook maar ns doen

edit: nou moet ik ineens denken aan iets wat iedereen grappig vond, behalve degene bij wie t gebeurde:

Vaak als ik buiten ben, ben ik op een asfaltpleintje bij mij in de buurt, wat een voetbalveld is. Daar komen altijd veel mensen, en ook wel ns iemand die niet helemaal goed in zn hoofd is. Hij heeft niet het syndroom van down ofzo, maar hij jankt nogal gauw, scheldt nogal gauw, denkt van zichzelf dattie heel goed kan voetballen(mn oma van 76 is nog beter), en nog wat van die dingen. Achter dat veldje is een grote sloot, waar al menig bal[en stoeptegel] in verdwenen is.
Op een dag kwam die jongen, Jeffrey, met zn rubberboot + een peddel naar die sloot. Gewoon om daar te varen.
Op dat moment was eigenlijk iedereen die wel ns op dat pleintje komt, ook op dat pleintje. Der was ook een jongen met een citta, met van die 'rupsbanden' veel profiel in ieder geval.
Dus jeffrey doet die boot in t water en gaat erin zitten. Nou is er een hoogte verschil van +\- 1-1.5meter tussen de straat en het water, het is zeg maar een zand/modderpadje wat het verschil overbrugt.
Dus Jeffrey zat eindelijk in de boot, en hij lag nog bij de kant. Op dat moment komt die jongen met die citta, en zet zn achterkant in de richting van de boot, en draait vol zn gas open(burnen).
gevolg: al het zand spuit als een fontein naar achteren, zo de boot in, en zo in de mond van de schreeuwende en krijsende Jeffrey.
Ik heb eigenlijk nog nooit zo hard gelachen, maar ik schaam me der nog steeds een beetje voor

overigens, Jeffrey is dat een dag later alweer vergeten en dan voetbaltie al weer mee

Laatst gewijzigd op 23-08-2005 om 21:01.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 21:49
Verwijderd
Citaat:
kalinho schreef op 23-08-2005 @ 21:53
Ik heb eigenlijk nog nooit zo hard gelachen, maar ik schaam me der nog steeds een beetje voor

overigens, Jeffrey is dat een dag later alweer vergeten en dan voetbaltie al weer mee [/B]
Met citaat reageren
Oud 24-08-2005, 19:10
Verwijderd
Een stukje haar van een vriendin afknippen.

En het was zelfs maar een klein stukje Nou was dat twee jaar geleden maar ik weet nog goed hoe boos ze was..
Met citaat reageren
Oud 24-08-2005, 19:18
bam
bam is offline
Zo'n beveiligingsmagneet/sticker in een folder geplakt.
Dus elke winkel waar ze in/uit liep ging dat ding piepen, hoe evul!
Oud 24-08-2005, 22:30
boer
boer is offline
Citaat:
Sasbeest schreef op 23-08-2005 @ 16:48 :
Ik heb in groep zes met 1 april een keer met twee vriendinnen het schoolbord ingesmeerd met zeep, zodat de leraar er niet op kon schrijven. Vond hij niet zo leuk, wij vonden het nog minder toen bleek dat die zeep er nogal moeilijk af ging.
Oud 26-08-2005, 00:10
Magican
Magican is offline
Achter een deur staan als je weet dat er iemand komt, en als die deur dan opengaat kneiter hard schreeuwen.

Naar onbekende vrouwen gaan, je hand op de buik leggen en vragen wanneer de kleine komt. (vond mijn moeder niet zo leuk)

Nog een verhaal van een oom van me, die ging de hele avond onder het bed van mijn nichtje liggen. Toen die midden in de nacht naar de wc ging greep hij haar kuit. Schreeuwen dat ze deed
Oud 26-08-2005, 14:24
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Citaat:
Magican schreef op 26-08-2005 @ 01:10 :
Nog een verhaal van een oom van me, die ging de hele avond onder het bed van mijn nichtje liggen. Toen die midden in de nacht naar de wc ging greep hij haar kuit. Schreeuwen dat ze deed
Oud 27-08-2005, 12:23
aapje
aapje is offline
Mijn vriend heeft een keer een zwangere muis bij iemand door de brievenbus gegooid, achteraf best lullig voor die mensen
Oud 27-08-2005, 12:52
Verwijderd
Ik heb eens een keer met een vriend van mij gedaan alsof we een stel waren, dat ik het met mijn vriend had uitgemaakt omdat ik toch gevoelens had voor die ander. Het slachtoffer, een meisje bij mij uit de klas, zei gelijk: Dat had ik wel verwacht.
Daar keek ik even van op, maargoed. Later vertelde iemand anders aan het slachtoffer dus dat het een grapje was en ze was wel een soort van boos. Maar ik heb wel gelachen.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2005, 14:03
TLO
TLO is offline
Hoe ik erbij kwam, mag God weten, maar dit was 'de grap'.

Ik kwam 's avonds een keer naar beneden, waar m'n ouders zaten.
Ik deed zogenaamd 'verdrietig/geschrokken'.
Ze zagen het, en ze vroegen wat er was.
Ik zei:'.......zwanger......' een beetje mompelend.
Ze schrokken zich kapot.
Mijn vader sprong op, en mijn moeder bleef met open mond zitten.
Toen zei ik:' Ik ben zwanger'.

Vonden ze niet leuk.
Oud 28-08-2005, 14:12
Pr0f
Pr0f is offline
met een romeinsekaars de nieuwe chrystler van de buren beschieten enzo
Met citaat reageren
Oud 28-08-2005, 14:27
Verwijderd
Citaat:
TLO schreef op 28-08-2005 @ 15:03 :
Hoe ik erbij kwam, mag God weten, maar dit was 'de grap'.

Ik kwam 's avonds een keer naar beneden, waar m'n ouders zaten.
Ik deed zogenaamd 'verdrietig/geschrokken'.
Ze zagen het, en ze vroegen wat er was.
Ik zei:'.......zwanger......' een beetje mompelend.
Ze schrokken zich kapot.
Mijn vader sprong op, en mijn moeder bleef met open mond zitten.
Toen zei ik:' Ik ben zwanger'.

Vonden ze niet leuk.
M?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2005, 22:36
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Citaat:
En keer op de ICT afdeling van mij school af keer bureau blad een screenshot gemaakt en die als achtergrond. en dan alleen icons verbergen. Vonden ze niet leuk.
Lol heb dat ook een keer gedaan, maar dan met het afsluit programma erop.
Oud 30-08-2005, 10:07
TLO
TLO is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 28-08-2005 @ 15:27 :
M?
Ja, M.

Daarom werden ze ook boos
Oud 30-08-2005, 12:42
Günther
Günther is offline
Citaat:
magnetronplastiek over de wc pot spannen
echt de enige grap in dit hele topic die grappig is, holy shit hebben jullie dan helemaal geen humor
Oud 30-08-2005, 13:35
TLO
TLO is offline
Citaat:
Günther schreef op 30-08-2005 @ 13:42 :
echt de enige grap in dit hele topic die grappig is, holy shit hebben jullie dan helemaal geen humor
Vertel eens, wat jij heb jij allemaal uitgespookt dan.
Ben benieuwd naar jouw humor.
Oud 30-08-2005, 13:36
Verwijderd
Ik zei tegen iemand die oranje all stars uit Amerika heeft laten komen dat ik oranje all stars had gekocht.
Ik heb ook al dezelfde blauwe als hem. Dat vond hij niet grappig.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2005, 14:28
REIE
REIE is offline
Op één april ontving een huisgenoot bezoek dus ik had een goed excuus om iets smerigs uit te halen. Ik heb de hele wc zo ingesmeerd met een melange van pindakaas, ontbijtkoek en wat druppels stinkende spiritus dat het leek alsof iemand een anale uitbarsting 20 cm boven de pot heeft gehad. Enfin, wat later kwam het bezoek binnen en natuurlijk moesten er een paar naar de wc. Luttele seconden na de ontvangst hoor ik een hysterisch gegil en zie ik teleurgestelde gezichten met daartussen het beschaamde gezicht van mijn huisgenoot. Ze konden er dus niet gelijk om lachen...
Oud 30-08-2005, 17:47
Angelos
Angelos is offline
hahaha ^

Ik heb in groep 4 een keer punaises gelegd op de stoelen van mijn 'groepje' waarin ik zat, behalve op die van mezelf
dus ze kwamen er al snel achter wie het gedaan had en dat vonden ze niet zo leuk

Ook een keer aarbeien gegooid vanaf een balkon in spanje ergens, en dan blijven staan , sommige gingen lachen maar andere riepen ook iets onverstaanbaars (lees: spaans)
Met citaat reageren
Oud 30-08-2005, 21:02
Magican
Magican is offline
Citaat:
mr praatpaal schreef op 30-08-2005 @ 21:53 :
onze leraar zij tijdens gym dat je niet je maar gewoon moest doen als het misgin maakt ehem het niks uit zei die eerder je ouders dus maakte ik een koprol tijdens gym en bleef doodstil liggen daarna die gast schoot wel in paniek ik hield het best lang vol toen begon hij meppen te geven op me gezicht na 3 was ik het zat en toen zei ik goh toch wel bezorg

resultaat ik moest in een andere klas gymen voor 1 maand
Sinds wanneer kan jij niet meer fatsoenlijk spellen?
Oud 30-08-2005, 21:14
Benteknol
Benteknol is offline
Ik zag het kut toetsiebord
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten