Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() edit: nou moet ik ineens denken aan iets wat iedereen grappig vond, behalve degene bij wie t gebeurde: Vaak als ik buiten ben, ben ik op een asfaltpleintje bij mij in de buurt, wat een voetbalveld is. Daar komen altijd veel mensen, en ook wel ns iemand die niet helemaal goed in zn hoofd is. Hij heeft niet het syndroom van down ofzo, maar hij jankt nogal gauw, scheldt nogal gauw, denkt van zichzelf dattie heel goed kan voetballen(mn oma van 76 is nog beter), en nog wat van die dingen. Achter dat veldje is een grote sloot, waar al menig bal[en stoeptegel] in verdwenen is. Op een dag kwam die jongen, Jeffrey, met zn rubberboot + een peddel naar die sloot. Gewoon om daar te varen. Op dat moment was eigenlijk iedereen die wel ns op dat pleintje komt, ook op dat pleintje. Der was ook een jongen met een citta, met van die 'rupsbanden' veel profiel in ieder geval. Dus jeffrey doet die boot in t water en gaat erin zitten. Nou is er een hoogte verschil van +\- 1-1.5meter tussen de straat en het water, het is zeg maar een zand/modderpadje wat het verschil overbrugt. Dus Jeffrey zat eindelijk in de boot, en hij lag nog bij de kant. Op dat moment komt die jongen met die citta, en zet zn achterkant in de richting van de boot, en draait vol zn gas open(burnen). gevolg: al het zand spuit als een fontein naar achteren, zo de boot in, en zo in de mond van de schreeuwende en krijsende Jeffrey. Ik heb eigenlijk nog nooit zo hard gelachen, maar ik schaam me der nog steeds een beetje voor ![]() overigens, Jeffrey is dat een dag later alweer vergeten en dan voetbaltie al weer mee
Laatst gewijzigd op 23-08-2005 om 21:01. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat: