![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dit was pas het eerste weekend hè. Daarnaast hebben ze trouwens nu reclame die volgens mij weinig oplevert (hartstichting, NAC en nog wel meer), dat zal later anders worden en dan kan de hoeveelheid reclame ook naar beneden. De mensen moeten eerst de weg naar Talpa nog vinden voordat ze winst kunnen maken.
||
Citaat:
||
Citaat:
• Met de komst van Talpa zal in ieder geval het aantal 'wereldgoals' op de Nederlandse velden flink toenemen. Hans Kooyman • Enkele kijkers na het eerste voetbalweekend op Talpa: 'Dit is reclame voor het voetbal!' Jaco Mol ![]() • 'We onderbreken de reclame voor een samenvatting' Vincent Kooijman ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en als de politie van Amsterdam al heel veel politieeenheden nodig heeft voor andere evenementen is het niet mogelijk om de veiligheid te garanderen als er rellen uitbreken. Het is dus niet meer dan logische dat hij deze wedstrijd niet door kon laten gaan. Het was alleen wel zo slim van hem geweest als hij dat eerder had ingevuld op een formuliertje. Ik vind het nog stommer van de knvb dat ze westrijd 1 dag eerder wouden spelen dan geplant nadat Amsterdam had doorgegeven dat de hele maand augustes niet mogelijk was door verschillende evenementen. Nu jankt de knvb dat het hele seizoen scheef loopt, maar dat hadden ze zelf kunnen voorkomen door de wedstrijd te verplaatsen naar ergens in september, wat ze nu alsnog willen bereiken door een hoger beroep.
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar meestal willen ze juistin het begin kijkers trekken (door bijvoorbeeld weinig en korte reclame blokken) en is het daarna pas kassa.... En in 1 weekend is het echt geen kassa hoor... Voordat de Mol denkt "KASSA!" heeft hij iets meer dan dat nodig...
||
Citaat:
idd, je zou meer mensen trekken met kortere blokken, maar dan worden ze later bozer omdat het langer is. We moeten er nu eenmaal aan wennen en kunnen er weinig aan veranderen. Ik heb er zelf weinig moeite mee, ben het gewend van Sportschau.
||
Citaat:
Als je het geleidelijk doet gaan niet alle mensen tegelijk klagen. Nu jut iedereen elkaar op hoe achterlijk het wel niet is. De meeste mensen in Nederland kijken geen Sportschau dus die zullen er een stuk minder begrip voor hebben. Als ze het blijven doen zoals het nu gaat dan gaat dit ze heel veel kijkers kosten denk ik. Alleen de fanatieke voetbal supporters zullen blijven, en dat zijn waarschijnlijk ook de mensen die in dit topic komen.
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Op een gegeven moment bij Talpa: Tan: "En nu wil Jack van Gel... ehehm SPIJKERMAN iets zeggen!" *komt in een lachbui* Spijkerman: "VAN GELDER?! Man, wat zeg je nou?!" *komt ook in een lachbui* En toen bleven ze nog wat giechelen en grappen en riepen ze "Naar de reclame!" Ik vond het sowieso allemaal giechelend en grappig. Kan ook van de zenuwen zijn (omdat het de eerste keer was), maar ik geef toch liever de voorkeur aan het serieuzere Studio Voetbal. En toen Studio Voetbal was afgelopen: Van Gelder: "Volgende week zit ... (weet al niet meer wie) hier, we wilden eerst Cees Geel vragen, maar die kon niet." Mulder / Borst: "Wie, Cees Geel?" En later op Talpa bleek dat Cees Geel volgende week daar te gast is. ![]() Ik zat dus voortdurend te zappen tussen Studio Voetbal en Cafe Sport, maar ik geef momenteel even de voorkeur aan Studio Voetbal. Meer informatief programma. En Hugo Borst heeft af en toe nog wel leuke nieuwtjes. Alleen dus jammer dat er nu bij Studio Voetbal ff geen overzichtje van de gespeelde wedstrijden komt, dat komt wel bij Talpa voorbij.
||
Citaat:
![]() Dit was toch gewoon buiten proporties? welke reden je eruit ook bij verzint. 15 minuten reclame in 45 minuten kan gewoon niet.
||
Citaat:
En wat de zender betreft: tja, ik blijf een verbitterde nostalg en mis nu al het bekende commentaar van de NOS, de begintune van Studio Sport en wat ik vooral mis zijn de zondagochtend uitzendingen. Niets is mooier dan brak wakker worden met Humberto Tan op het veld van het Oosterparkstadion voor de voorbeschouwing van FC Groningen – RKC Waalwijk om daarna de samenvattingen van de wedstrijden van zaterdagavond te bekijken. Maar goed, nu kan ik gelukkig mijn eigen favoriete club nog eens terugzien bij de herhaling van de gouden gids divisie. Niet iets wat het bekijken waard is trouwens. Ook mis ik de oude beelden uit de jaren ’90, zo ongeveer het hoogtepunt van de zondag. Oude stadions, oude tenues, oude doelpunten, nog fanatiek juichende mensen. Maar op voorhand wil ik niet direct een nieuwe zender elimineren. Het commentaar is minder vertrouwd, maar ik kan me niet echt storen aan andere mensen die commentaar proberen te geven. Reclames zijn ook vervelend, maar ook niet in die mate dat ik in plaats van voetbal kijken de Mijn Geheim ga lezen. Beelden van supporters vind ik juist wel grappig. Ik hoopte bij Studio Sport ook altijd dat de doelpunten aan de kant van het uitvak of fanatieke thuisvak vielen, zodat ik een glimp kon opvangen van juichende supporters. Helaas gaf de NOS altijd de voorkeur aan exotische spitsen die rare dansjes met de hoekvlag uitvoerden. Ik hoop dat Talpa iets meer aandacht geeft voor sfeeracties, spandoeken en juichende uitvakken. Leuke bijkomstigheid zou een sensatiebeluste regisseur zijn die eventuele schermutselingen ook haarfijn in beeld zou kunnen brengen. Vooralsnog geef ik Talpa het voordeel van de twijfel. De nieuwigheid heeft nog niet verloren van het bekende, maar ik hoop wel van harte dat de zondagmiddaguitzending terug komt. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Verder snap ik de kritiek richting Talpa niet zo. De N.O.S. scheen een ajax-zender te zijn, bij SBS6 zijn ze kaal of hebben een zonnebankkop, bij RTL5 roken ze op televisie, Sport7 was te commercieel, Eurosport grossiert in slecht commentaar, tv10 klonk slecht en Talpa is ook gewoon een televisiezender die voetbalwedstrijden uitzendt. Als ik wat leuke spelmomenten en doelpunten kan zien ben ik tevreden. Ik ben allang blij dat we niet, zoals in veel andere landen, alleen voetbal achter een decoder kunnen kijken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Pffff, gister ook weer. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |