Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2005, 15:00
Wawl
Wawl is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 15-08-2005 @ 15:47 :
lol dat komt door een bange burgemeester
De KNVB heeft overigens beroep aangetekend tegen de uitspraak van vorige week.
Oud 15-08-2005, 15:09
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 15-08-2005 @ 14:18 :
Dit is niet zeiken.

Reclame is en blijft irritant. Kan je niet om heen draaien. Tevens verloederd de sport juist door commercieel te gaan. Straks krijgen we net een superbowl als in Amerika. En ik kots daarop.
Je kunt niet om reclame heen als commerciële omroep. Ze hebben miljoenen betaald voor deze rechten (1 miljoen per speelronde), moeten verschrikkelijk veel investeren in materiaal en personeel en krijgen geen subsidie. Reclame is dus een must en opzich heb ik daar dan ook niets op tegen. Als de kwaliteit er maar beter van wordt. En ik moet zeggen, ze zijn aardig op weg

Dit was pas het eerste weekend hè.

Daarnaast hebben ze trouwens nu reclame die volgens mij weinig oplevert (hartstichting, NAC en nog wel meer), dat zal later anders worden en dan kan de hoeveelheid reclame ook naar beneden. De mensen moeten eerst de weg naar Talpa nog vinden voordat ze winst kunnen maken.
Oud 15-08-2005, 15:09
Gimme more beer
Citaat:
McDuck schreef op 15-08-2005 @ 15:04 :
Die verdomde spreekkoren zorgen er onder andere voor dat totaan januari de hele competitie scheef loopt.
Dat heeft weinig te maken met spreekkoren, des te meer met een heel slordige gemeente Amsterdam.
Oud 15-08-2005, 15:57
Gilbert
Gilbert is offline
Citaat:
Master of Puppets schreef op 14-08-2005 @ 20:57 :
Inderdaad, en volgens de commentatoren zijn er wel een stuk of 4 werelddoelpunten gemaakt dit weekend.
Vandaag in het wereldje:

• Met de komst van Talpa zal in ieder geval het aantal 'wereldgoals' op de Nederlandse velden flink toenemen.
Hans Kooyman

• Enkele kijkers na het eerste voetbalweekend op Talpa: 'Dit is reclame voor het voetbal!'
Jaco Mol

• 'We onderbreken de reclame voor een samenvatting'
Vincent Kooijman
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 16:13
Gimme more beer
Oud 15-08-2005, 16:15
Wawl
Wawl is offline
Lol.
Oud 15-08-2005, 16:30
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Kwam ik vannacht thuis, nog ff kijken of er nog wat voetbal op tv is, zie ik Rolf Wouters. Ik haat Talpa.
Oud 15-08-2005, 16:31
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 15-08-2005 @ 15:47 :
lol dat komt door een bange burgemeester
Ajax - ADO is een risico wedstrijd
en als de politie van Amsterdam al heel veel politieeenheden nodig heeft voor andere evenementen is het niet mogelijk om de veiligheid te garanderen als er rellen uitbreken.
Het is dus niet meer dan logische dat hij deze wedstrijd niet door kon laten gaan. Het was alleen wel zo slim van hem geweest als hij dat eerder had ingevuld op een formuliertje.
Ik vind het nog stommer van de knvb dat ze westrijd 1 dag eerder wouden spelen dan geplant nadat Amsterdam had doorgegeven dat de hele maand augustes niet mogelijk was door verschillende evenementen. Nu jankt de knvb dat het hele seizoen scheef loopt, maar dat hadden ze zelf kunnen voorkomen door de wedstrijd te verplaatsen naar ergens in september, wat ze nu alsnog willen bereiken door een hoger beroep.
Oud 15-08-2005, 16:37
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 15-08-2005 @ 16:09 :
Je kunt niet om reclame heen als commerciële omroep. Ze hebben miljoenen betaald voor deze rechten (1 miljoen per speelronde), moeten verschrikkelijk veel investeren in materiaal en personeel en krijgen geen subsidie. Reclame is dus een must en opzich heb ik daar dan ook niets op tegen. Als de kwaliteit er maar beter van wordt. En ik moet zeggen, ze zijn aardig op weg

Dit was pas het eerste weekend hè.

Daarnaast hebben ze trouwens nu reclame die volgens mij weinig oplevert (hartstichting, NAC en nog wel meer), dat zal later anders worden en dan kan de hoeveelheid reclame ook naar beneden. De mensen moeten eerst de weg naar Talpa nog vinden voordat ze winst kunnen maken.
Ik vind het wel erg veel reclame eerlijk gezegt. Reclame kom je bij de commerciele inderdaad niet onderuit, maar Talpa maakt het wel heel erg vind ik. Nu al, want ik verwacht niet dat het mindergaat worden. Over het algemeen is het volgens mij zo dat naarmate een zender/programma langer bestaat en populairder word dat er alleen maar meer reclame bij komt.
Oud 15-08-2005, 17:36
Ketjing
Ketjing is offline
Mensen, het was het eerste weekend voor Talpa en dat betekend kassa qua reclameblokken, het is niet vreemd dat er zo veel reclame was.
Oud 15-08-2005, 18:18
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 15-08-2005 @ 18:36 :
Mensen, het was het eerste weekend voor Talpa en dat betekend kassa qua reclameblokken, het is niet vreemd dat er zo veel reclame was.
We wachten het af...
Maar meestal willen ze juistin het begin kijkers trekken (door bijvoorbeeld weinig en korte reclame blokken) en is het daarna pas kassa....

En in 1 weekend is het echt geen kassa hoor... Voordat de Mol denkt "KASSA!" heeft hij iets meer dan dat nodig...
Oud 15-08-2005, 18:47
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 15-08-2005 @ 19:18 :
We wachten het af...
Maar meestal willen ze juistin het begin kijkers trekken (door bijvoorbeeld weinig en korte reclame blokken) en is het daarna pas kassa....

En in 1 weekend is het echt geen kassa hoor... Voordat de Mol denkt "KASSA!" heeft hij iets meer dan dat nodig...
Reclame in eerste dag en weekend is erg duur, dus hoe meer je uit zend, hoe meer er binnenkomt.

idd, je zou meer mensen trekken met kortere blokken, maar dan worden ze later bozer omdat het langer is.

We moeten er nu eenmaal aan wennen en kunnen er weinig aan veranderen. Ik heb er zelf weinig moeite mee, ben het gewend van Sportschau.
Oud 15-08-2005, 19:26
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 15-08-2005 @ 19:47 :
Reclame in eerste dag en weekend is erg duur, dus hoe meer je uit zend, hoe meer er binnenkomt.

idd, je zou meer mensen trekken met kortere blokken, maar dan worden ze later bozer omdat het langer is.

We moeten er nu eenmaal aan wennen en kunnen er weinig aan veranderen. Ik heb er zelf weinig moeite mee, ben het gewend van Sportschau.
Zo denkt de heer Mol ook ja. Hij denkt er alleen kennelijk niet bij na dat dit waarschijnlijk veel kijkers gaat kosten. Want een kwartier reclame in een programma van 45min is gewoon veel en veel te veel.

Als je het geleidelijk doet gaan niet alle mensen tegelijk klagen. Nu jut iedereen elkaar op hoe achterlijk het wel niet is.

De meeste mensen in Nederland kijken geen Sportschau dus die zullen er een stuk minder begrip voor hebben. Als ze het blijven doen zoals het nu gaat dan gaat dit ze heel veel kijkers kosten denk ik. Alleen de fanatieke voetbal supporters zullen blijven, en dat zijn waarschijnlijk ook de mensen die in dit topic komen.
Oud 15-08-2005, 20:23
Gimme more beer
Citaat:
knijtert! schreef op 15-08-2005 @ 17:37 :
Ik vind het wel erg veel reclame eerlijk gezegt. Reclame kom je bij de commerciele inderdaad niet onderuit, maar Talpa maakt het wel heel erg vind ik. Nu al, want ik verwacht niet dat het mindergaat worden. Over het algemeen is het volgens mij zo dat naarmate een zender/programma langer bestaat en populairder word dat er alleen maar meer reclame bij komt.
Nee, de vaste lasten bij dit programma zijn zo hoog dat ze in het begin (zeker naar aanleiding van de kijkcijferprognoses) vooral veel kleine reclame moesten aannemen. Veel bedrijven wachten het even af voordat ze reclame gaan maken. Later komt de dure reclame binnen en dan zal het vast wel minder worden. Je kunt het je echter niet veroorloven om hier verlies op te maken, want dat verlies loopt dus echt in de miljoenen per speelronde. Zeker aangezien het best wel eens een éénjarige investering zou kunnen zijn. Het moét er voor het einde van het seizoen uit zijn.
Oud 15-08-2005, 21:29
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 14-08-2005 @ 22:44 :
+/- Sommige commentatoren vond ik slecht en sommige wel aardig. Maar ook bij de NOS zijn ze niet echt geweldig dus ik heb hier niet zo heel veel kritiek op... (op 1 commentator na dan, al weet ik niet meer bij welke wedstrijd dat was, was op Zaterdagavond iig en hij was overenthousiast )
Ik denk dat je die commentator bij Roda-Twente bedoelt. Ja, was inderdaad verschrikkelijk (ik heb 'm alleen zondag in de überkorte samenvatting gehoord), klonk veel te enthousiast. De NOS had bijvoorbeeld met Evert Ten Apel (wat een brabbelaar ), Arno Vermeulen en Philip Kookke (of hoe heet die vent) ook niet de beste commentatoren. Echter, mensen als Frank Snoeks waren wel weer goed. Misschien had Talpa Hugo Walker ook moeten vragen om nog een verslag te geven (al issie al redelijk oud, hij blijft geniaal. ).

Citaat:
vreselijke fout schreef op 15-08-2005 @ 12:17 :
Maar ik lees net dat bij Talpa volgende week die Cees Geel(acteur) komt
Haha, Studio Voetbal en Talpa zaten elkaar wel op te jennen ja. Ik was voortdurend tussen beiden aan het zappen.

Op een gegeven moment bij Talpa:
Tan: "En nu wil Jack van Gel... ehehm SPIJKERMAN iets zeggen!" *komt in een lachbui*
Spijkerman: "VAN GELDER?! Man, wat zeg je nou?!" *komt ook in een lachbui*
En toen bleven ze nog wat giechelen en grappen en riepen ze "Naar de reclame!" Ik vond het sowieso allemaal giechelend en grappig. Kan ook van de zenuwen zijn (omdat het de eerste keer was), maar ik geef toch liever de voorkeur aan het serieuzere Studio Voetbal.

En toen Studio Voetbal was afgelopen:
Van Gelder: "Volgende week zit ... (weet al niet meer wie) hier, we wilden eerst Cees Geel vragen, maar die kon niet."
Mulder / Borst: "Wie, Cees Geel?"
En later op Talpa bleek dat Cees Geel volgende week daar te gast is.

Ik zat dus voortdurend te zappen tussen Studio Voetbal en Cafe Sport, maar ik geef momenteel even de voorkeur aan Studio Voetbal. Meer informatief programma. En Hugo Borst heeft af en toe nog wel leuke nieuwtjes. Alleen dus jammer dat er nu bij Studio Voetbal ff geen overzichtje van de gespeelde wedstrijden komt, dat komt wel bij Talpa voorbij.
Oud 15-08-2005, 22:21
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 15-08-2005 @ 21:23 :
Nee, de vaste lasten bij dit programma zijn zo hoog dat ze in het begin (zeker naar aanleiding van de kijkcijferprognoses) vooral veel kleine reclame moesten aannemen. Veel bedrijven wachten het even af voordat ze reclame gaan maken. Later komt de dure reclame binnen en dan zal het vast wel minder worden. Je kunt het je echter niet veroorloven om hier verlies op te maken, want dat verlies loopt dus echt in de miljoenen per speelronde. Zeker aangezien het best wel eens een éénjarige investering zou kunnen zijn. Het moét er voor het einde van het seizoen uit zijn.
Ik vraag me af inhoevere wij (dus jij ook) in godsnaam kunnen weten hoe het bij de Mol zit met de in en uitgaves en wat hij nog heeft. Ik denk dat hij genoeg geld heeft, hij heeft (geloof ik )ooit ook aangegeven in een interview dat hij zeker in hetbegin geen winst zal maken, dat gebeurd pas op termijn, in eerste instantie zou hetgaan om de kijkcijfers. Maar als je het daarvoor doet moet je niet 1/3 van een programma vullen met reclames.
Dit was toch gewoon buiten proporties? welke reden je eruit ook bij verzint. 15 minuten reclame in 45 minuten kan gewoon niet.
Oud 16-08-2005, 08:03
Gimme more beer
Die uitgaven ken jij ook. Je weet hoeveel ze voor de rechten betalen, iedere speelronde en je kunt wel ongeveer bedenken hoeveel geld er uitgegeven wordt aan alle zaken eromheen.

De Mol is een zakenman en die willen altijd winst maken.

Goed, nu ga ik verhuizen, tot over 2 weken !
Oud 16-08-2005, 11:30
AGH
AGH is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 15-08-2005 @ 23:21 :
Ik vraag me af inhoevere wij (dus jij ook) in godsnaam kunnen weten hoe het bij de Mol zit met de in en uitgaves en wat hij nog heeft. Ik denk dat hij genoeg geld heeft, hij heeft (geloof ik )ooit ook aangegeven in een interview dat hij zeker in hetbegin geen winst zal maken, dat gebeurd pas op termijn, in eerste instantie zou hetgaan om de kijkcijfers.
Ik denk dat de mensen bij Talpa dat wel ingecalculeerd hebben. En ik ga er vanuit dat de Mol vanaf de start bij Talpa geen eigen vermogen meer in de zender zal steken.

En wat de zender betreft: tja, ik blijf een verbitterde nostalg en mis nu al het bekende commentaar van de NOS, de begintune van Studio Sport en wat ik vooral mis zijn de zondagochtend uitzendingen. Niets is mooier dan brak wakker worden met Humberto Tan op het veld van het Oosterparkstadion voor de voorbeschouwing van FC Groningen – RKC Waalwijk om daarna de samenvattingen van de wedstrijden van zaterdagavond te bekijken. Maar goed, nu kan ik gelukkig mijn eigen favoriete club nog eens terugzien bij de herhaling van de gouden gids divisie. Niet iets wat het bekijken waard is trouwens.
Ook mis ik de oude beelden uit de jaren ’90, zo ongeveer het hoogtepunt van de zondag.
Oude stadions, oude tenues, oude doelpunten, nog fanatiek juichende mensen.

Maar op voorhand wil ik niet direct een nieuwe zender elimineren.
Het commentaar is minder vertrouwd, maar ik kan me niet echt storen aan andere mensen die commentaar proberen te geven. Reclames zijn ook vervelend, maar ook niet in die mate dat ik in plaats van voetbal kijken de Mijn Geheim ga lezen.
Beelden van supporters vind ik juist wel grappig.
Ik hoopte bij Studio Sport ook altijd dat de doelpunten aan de kant van het uitvak of fanatieke thuisvak vielen, zodat ik een glimp kon opvangen van juichende supporters.
Helaas gaf de NOS altijd de voorkeur aan exotische spitsen die rare dansjes met de hoekvlag uitvoerden. Ik hoop dat Talpa iets meer aandacht geeft voor sfeeracties, spandoeken en juichende uitvakken. Leuke bijkomstigheid zou een sensatiebeluste regisseur zijn die eventuele schermutselingen ook haarfijn in beeld zou kunnen brengen.

Vooralsnog geef ik Talpa het voordeel van de twijfel.
De nieuwigheid heeft nog niet verloren van het bekende, maar ik hoop wel van harte dat de zondagmiddaguitzending terug komt.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 19:44
Verwijderd
Daarom had voetbal ook nooit bij een commerciele zender mogen komen.

Ik ben het eens met CDA-er Atsma, die door John een sneer naar kreeg.

Een volkssport, moet voor iedereen toegankelijk zijn. En er zijn mensen die flink agressief kunnen worden door reclame borden en wachtijden.

Ik zie reclame meer als een vertraging van een trein.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 12:41
Verwijderd
- reclame tijdens het programma is irritant

MAAARRR als ze dan een reclame van Sunweb uitzenden die Sunweb speciaal voor Pierre van Hooijdonk heeft gemaakt waar je gewoon een harde plasser van krijgt, dan mag het wel

- interviews zijn nutteloos, ouwe vellen hebben weinig te vertellen
- commentaar mag iets minder overdreven, vind het overigens wel beter commentaar als bij de NOS.
- statistieken vind ik leuk
- technische snufjes tijdens de wedstrijd bijv. afstand van de muur etc. vind ik ook leuk
- analyses na de wedstrijden waren er bij de NOS ook vaak zat, dus niet zeuren..
- en eens een keer niet de sTOP 3 aan het begin vind ik ook leuk
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 22:07
Gilbert
Gilbert is offline
Citaat:
vijf schreef op 17-08-2005 @ 13:41 :
wel beter commentaar als bij de NOS.
zoek de vaut
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 22:09
Gimme more beer
Citaat:
Pibbo schreef op 16-08-2005 @ 20:44 :
Een volkssport, moet voor iedereen toegankelijk zijn. En er zijn mensen die flink agressief kunnen worden door reclame borden en wachtijden.
Och, die mensen hebben toch schotel-TV
Oud 17-08-2005, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 17-08-2005 @ 23:09 :
Och, die mensen hebben toch schotel-TV
In een TBSkliniek of gevangenis niet meer
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 12:17
AGH
AGH is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 16-08-2005 @ 20:44 :
Daarom had voetbal ook nooit bij een commerciele zender mogen komen.

Ik ben het eens met CDA-er Atsma, die door John een sneer naar kreeg.

Dat wordt ik ook als ik iemand van een andere voetbalclub zie lopen, maar dan moet ik me weer in houden van dhr. Atsma.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 22:49
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
AGH schreef op 18-08-2005 @ 13:17 :
Dat wordt ik ook als ik iemand van een andere voetbalclub zie lopen, maar dan moet ik me weer in houden van dhr. Atsma.
Ja... dus... en... nu? Wat wil je zeggen met deze post? Dat het tijd word voor je om op therapie te gaan?
Oud 19-08-2005, 09:19
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Jack Spijkerman aan tafel met deskundigen. Hoe verzinnen ze het! Moet ik dat Cafe de Sport nou serieus nemen? Dacht het niet. Flauwe humor van Spijkerman aan tafel. Zonder zijn carabatiers stelt hij niet zo veel voor. Dat is wel te zien.

Het moment waar Jack Spijkerman alleen ging zitten, kwam het programma ten goede. Dat stukje over de meeuw, was iets interessants.

Voor de rest kijk ik liever naar Voetbal Insite en Studio Voetbal. Serieus gepraat met een vleugje humor. Vooral Johan Dercksen vind ik soms erg leuk uit de hoek komen (), zonder dat het tenkoste gaat van de kwaliteit.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 12:31
Yps
Yps is offline
Wanneer Humberto Tan 'De Wedstrijden' presenteert (zoals gisteravond), wordt het direct een stuk aangenamer kijken, dan wanneer je naar die depressieve/ arrogante (ben er nog niet helemaal uit..) Wilfred Genee moet kijken.

Hebben ze trouwens de supporters-interviews geschrapt?
Oud 21-08-2005, 15:53
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Pfffff... ik mis nu al de herhalingen van het voetbal in de nacht van zaterdag op zondag en op zondagmiddag!
Oud 21-08-2005, 16:02
Verwijderd
Vanavond maar eens gaan kijken.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 16:15
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 21-08-2005 @ 17:02 :
Haha, ja maar wat de wedstrijden van zaterdag betreft moet ik het doen met samenvattingen van 2 minuten, dan ben je ook zo wedstrijden "vergeten" hoe die verliepen en zo. Ach ja, jammer.
Oud 21-08-2005, 19:06
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Yps schreef op 21-08-2005 @ 13:31 :
Wanneer Humberto Tan 'De Wedstrijden' presenteert (zoals gisteravond), wordt het direct een stuk aangenamer kijken, dan wanneer je naar die depressieve/ arrogante (ben er nog niet helemaal uit..) Wilfred Genee moet kijken.

Hebben ze trouwens de supporters-interviews geschrapt?
John leest mee hiero Iedereen klaagde terecht over die altijd-zenuwachtig-aan-zn-pennetje-zittende Wilfred Genee, en voila: Humberto Tan presenteert De Wedstrijden
Oud 21-08-2005, 19:33
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 21-08-2005 @ 17:02 :
Beide programma's worden niet herhaald dus ik weet nog niet welke ik ga kijken
Oud 21-08-2005, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 21-08-2005 @ 17:15 :
Haha, ja maar wat de wedstrijden van zaterdag betreft moet ik het doen met samenvattingen van 2 minuten, dan ben je ook zo wedstrijden "vergeten" hoe die verliepen en zo. Ach ja, jammer.
Naja, ik doelde niet echt op jouw post ofzo
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 20:11
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Dat deuntje van Tiesto begint me nou al de strot uit te komen.
Oud 21-08-2005, 20:26
Wawl
Wawl is offline
Gelukkig aanstaande woensdag om half negen weer gewoon de NOS.
Oud 21-08-2005, 20:53
knijtert!
knijtert! is offline
Ik vond die 'reportage' bij Sparta - Feyenoord echt heel iritant... Dat soort dingen horen in een napraat en niet tussen de samenvattingen door.
Oud 21-08-2005, 23:17
qwnm
qwnm is offline
we gaan lopen naar de zwem en komen met de fiets terug
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 23:20
Verwijderd
Ik heb helaas Feyenoord niet kunnen zien, Dank je wel Jorien.

Ik kon het niet aanzien dat ze een vergeten voetballer van honderden jaren terug op trommelde en iets lieten zeggen, wannaar de reclame begon. Ik werd er moe van.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 08:57
WolterB
WolterB is offline
Ik heb het deze week niet gezien.
Heb het gedaan met wat er verteld is bij studio voetbal en dat was genoeg, vond ik
Oud 22-08-2005, 10:23
Verwijderd
Ik vond er een beetje te veel poespas omheen zitten
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 10:32
Verwijderd
Er zit iemand met een NAC-hart bij Talpa.. eerst een 'docu' over het Avondje NAC en dan op zondag bij de wedstrijden een stukje gefilmd vanaf de B-Side tijdens het Overal Waar We Komen met G.

goeie zender dat Talpa

trouwens... spreekkoren hebben geen zin, bekogel de cameramensen gewoon met bier
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 10:54
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
vijf schreef op 22-08-2005 @ 11:32 :
Er zit iemand met een NAC-hart bij Talpa.. eerst een 'docu' over het Avondje NAC en dan op zondag bij de wedstrijden een stukje gefilmd vanaf de B-Side tijdens het Overal Waar We Komen met G.

goeie zender dat Talpa

trouwens... spreekkoren hebben geen zin, bekogel de cameramensen gewoon met bier
toevallig gisteravond Studio Voetbal gezien? Dat Nac-hart zit denk ook bij de NOS
Oud 22-08-2005, 11:56
Verwijderd
Ik vind het zo jammer dat ik Feyenoord niet heb gezien.

Eigenlijk hebben de clubs niet naar de supporters geluisterd.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 12:33
AGH
AGH is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 18-08-2005 @ 23:49 :
Ja... dus... en... nu? Wat wil je zeggen met deze post? Dat het tijd word voor je om op therapie te gaan?
Ook dat. Maar vooral dat politici zich niet met voetbal moeten bemoeien en vooral niet moeten roepen dat het een volkssport vooral van het volk moet blijven. Dat hadden ze zich iets eerder moeten bedenken.

Verder snap ik de kritiek richting Talpa niet zo.
De N.O.S. scheen een ajax-zender te zijn, bij SBS6 zijn ze kaal of hebben een zonnebankkop, bij RTL5 roken ze op televisie, Sport7 was te commercieel, Eurosport grossiert in slecht commentaar, tv10 klonk slecht en Talpa is ook gewoon een televisiezender die voetbalwedstrijden uitzendt.
Als ik wat leuke spelmomenten en doelpunten kan zien ben ik tevreden. Ik ben allang blij dat we niet, zoals in veel andere landen, alleen voetbal achter een decoder kunnen kijken.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 12:33
one.
one. is offline
Citaat:
Wawl schreef op 21-08-2005 @ 21:26 :
Gelukkig aanstaande woensdag om half negen weer gewoon de NOS.
Oud 22-08-2005, 22:18
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 21-08-2005 @ 20:47 :
Naja, ik doelde niet echt op jouw post ofzo
Zo'n vermoeden had ik ook wel een beetje, maar ik reageerde toch maar.

Pffff, gister ook weer. Ja, zo krijg je anderhalf uur vol ja met 3 reclameblokken en een wat mij betreft tijdverspillende reportage van Sparta-Feyenoord. Vooral dat gedoe met Jules Deelder en Gerard Cox. Het is een sportprogramma, die onzin bewaren ze maar voor in een ander programma.
Oud 28-08-2005, 19:01
Verwijderd
Gelukkig zapte ik op tijd in voor Feyenoord. Maar wat een baggerbeelden kregen we te zien en een korte samenvatting. En die cirkel die ze in beeld doen bij vrijetrappen is ook totaal nutteloos.
Ik heb gelukkig geen reclame gezien.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Pibbo schreef op 28-08-2005 @ 20:01 :
Gelukkig zapte ik op tijd in voor Feyenoord. Maar wat een baggerbeelden kregen we te zien en een korte samenvatting. En die cirkel die ze in beeld doen bij vrijetrappen is ook totaal nutteloos.
Ik heb gelukkig geen reclame gezien.
waarom zouden ze meer laten zien van die wedstrijd? Het is dan misschien wel een topper, maar als de wedstrijd gewoon zaad is, waarom zou je er dan een uitgebreide samenvatting van laten zien?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 15:40
Verwijderd
Citaat:
vijf schreef op 29-08-2005 @ 12:11 :
waarom zouden ze meer laten zien van die wedstrijd? Het is dan misschien wel een topper, maar als de wedstrijd gewoon zaad is, waarom zou je er dan een uitgebreide samenvatting van laten zien?
Omdat het Feyenoord betreft. Feyenoord heeft meer aanhang in Nederland dan andere clubs die nu opeens gelijk worden getrokken.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 19:07
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Deze wedstrijd had natuurlijk in z'n geheel uitgezonden moeten worden, net als de persconferentie daarna..

Leuk hè Danny, Rotterdamse journalisten!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten