Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2005, 12:52
Lente
Lente is offline
ik wist helemaal niet dat dat pijn kon doen

ik denk dat je dat al doet maar toch even voor de zekerheid: als je em eruit haalt ontspan dan die spieren die je ook ontspant als je plast
Met citaat reageren
Oud 25-08-2005, 13:23
noa-zut
noa-zut is offline
Jezus wat zijn jullie toch allemaal trutjes zeg, zo kleinzerig en allemaal. Gewoon dat ding eruit trekken en er niet zo over nadenken. Als je over elk klein pijntje zo'n probleem moet maken, bah, nu vind ik echt dat wijfen zeiken
Met citaat reageren
Oud 25-08-2005, 15:38
Verwijderd
Citaat:
noa-zut schreef op 25-08-2005 @ 14:23 :
Jezus wat zijn jullie toch allemaal trutjes zeg, zo kleinzerig en allemaal. Gewoon dat ding eruit trekken en er niet zo over nadenken. Als je over elk klein pijntje zo'n probleem moet maken, bah, nu vind ik echt dat wijfen zeiken
Zeik zelf niet zo. Bij de een doet iets pijn wat bij de ander geen pijn hoeft te doen, zoiets verschilt gewoon per persoon. Bij mij doet het nu geen pijn meer, 't voelt niet prettig maar pijn is het niet te noemen, voorheen deed het gewoon écht pijn. Mag ik dat niet zelf vaststellen?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2005, 15:54
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
bla, bla bla :x
Met citaat reageren
Oud 25-08-2005, 15:58
Verwijderd
Ik ben het met de mensen boven mij eens...je kunt niet weten wat een ander voelt en of dat wel of geen klein pijntje is (en al is het dat wel, dan nog).
Met citaat reageren
Oud 25-08-2005, 19:18
Ostentation
Ostentation is offline
Ik ken het! Ik durf het na die ene, enige, laatste keer, NOOIT weer!

Mijn tampon zat in de tweede dag van mijn menstruatie, na heel wat uren niet vol, dus hij zat een beetje ingenesteld aan de binnenkant van die buis, hoe je het ook noemt, baarmoedermond?

Maar goed, dat ding moest er dus uit en ik kreeg het er niet uit bij zachtjes trekken aan het touwtje. Dat vond ik raar, dus ik trok iets harder.. Nou ik heb echt gejankt, en zelfs mijn pijngrens overschreden, zó zeer had nog nooit iets gedaan! Na een half uur, kwam het er eindelijk uit, bijna geen bloed.

Ik zeg nu ajuu tegen tampons en hou het maar bij maandverband. Ik vind het eng en raar om de hele dag met een 'iets' in je vagina te lopen.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 14:48
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Je moet die van OB gebruiken en niet vroegtijdig eruit trekken. Dan doet het namelijk wel zeer!
Oud 26-08-2005, 15:19
Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
Haha 'nu vind ik echt dat wijfen zeiken'? Goedzooo
Oud 28-08-2005, 18:00
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Ostentation schreef op 25-08-2005 @ 20:18 :
Ik ken het! Ik durf het na die ene, enige, laatste keer, NOOIT weer!

Mijn tampon zat in de tweede dag van mijn menstruatie, na heel wat uren niet vol, dus hij zat een beetje ingenesteld aan de binnenkant van die buis, hoe je het ook noemt, baarmoedermond?

Maar goed, dat ding moest er dus uit en ik kreeg het er niet uit bij zachtjes trekken aan het touwtje. Dat vond ik raar, dus ik trok iets harder.. Nou ik heb echt gejankt, en zelfs mijn pijngrens overschreden, zó zeer had nog nooit iets gedaan! Na een half uur, kwam het er eindelijk uit, bijna geen bloed.

Ik zeg nu ajuu tegen tampons en hou het maar bij maandverband. Ik vind het eng en raar om de hele dag met een 'iets' in je vagina te lopen.
wuahahaha. Sorry. Ten 1e, je tampon kan niet in je baarmoedermond komen, zover komtie niet. Hij zit in je vagina

Ten 2e, natuurlijk doet het pijn als je die tampon eruit haalt, je zegt zelf dat er bijna geen bloed was. Een tampon die niet vol zit doet pijn omdattie nog *hard* is en een tampon die bijna leeg is helemaal. Ik snap niet waarom je dan een tampon indoet.. met zo weinig bloed kan je beter een maandverbandje of inlegkruisje doen.

Ten 3e.. tsjah.. is niet eng hoor... je voelt er nix van

t valt me op dat de mannen dit topic mijden
Met citaat reageren
Oud 28-08-2005, 18:03
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
***ailá*** schreef op 28-08-2005 @ 19:00 :
t valt me op dat de mannen dit topic mijden
Dat is maar goed ook, want die hebben hier niets te zoeken
Met citaat reageren
Oud 28-08-2005, 22:09
Vice
Vice is offline
Citaat:
Bloem schreef op 22-08-2005 @ 13:22 :
Of de allerkleinste mini-tampons.

Maandverband voelt gewoon vies, bij mij, liever tampons, dan merk ik nergens iets van.
Ik heb ook liever een tampon, maar ik verlies zo weinig bloed, dat het na 8 uur nog steeds pijn doet om hem eruit te halen. Aan de andere kant, omdat ik zo weinig verlies, is het ook minder vies. Sterker nog, ik voel het niet eens. (En dan heb ik het niet over het maandverbandje.)
Oud 29-08-2005, 18:28
keukentrappetje
keukentrappetje is offline
Ja, ik begrijp wel wat jullie bedoelen. Maar het is nog een soort van kunst om het te plannen . Ik deed bijvoorbeeld als ik wakker werd gelijk een tampon in, omdat ik het gewoon een naar gevoel vind, een maandverband. ik voel dan altijd wanneer er iets inloopt? en ik voel me altijd wat zekerder met tampon in. Maar als ik dan bijvoorbeeld 2 uur nadat ik wakker werd en er een indeed, naar school ging fietsen, deed ik toch nog even een schone in, want stel je voor dat ik door zou lekken op de fiets.
Maar daar raakt je vagina dus geirriteerd van. Als ik dat zegmaar een paar x deed, deed het ook gewoon echt zeer om ze in te doen. dus je moet goed opletten dat je ze niet te vroeg uithaalt.
Oud 29-08-2005, 18:37
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Vice schreef op 28-08-2005 @ 23:09 :
Ik heb ook liever een tampon, maar ik verlies zo weinig bloed, dat het na 8 uur nog steeds pijn doet om hem eruit te halen. Aan de andere kant, omdat ik zo weinig verlies, is het ook minder vies. Sterker nog, ik voel het niet eens. (En dan heb ik het niet over het maandverbandje.)
Ja als je maar een klein beetje bloed verliest is het niet zo erg, maar ik voel het bij mezelf er altijd uitlopen, en dat voelt zó vies, dan toch echt liever tampons.

Als je trouwens toch tampons wilt gebruiken maar ze er niet 'halfdroog' uit wilt trekken kan je ook even in bad gaan liggen, of met de douche water 'erin spuiten' (tsja, het klinkt plastisch, maar helpt wel ) dan zit 'ie namelijk ook zo vol
Met citaat reageren
Oud 02-09-2005, 16:20
Anki
Anki is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 19-08-2005 @ 18:22 :
Ik laat 'm ook altijd zolang mogelijk in, dus de eerste dagen 6 uur en daarna 8. De mini's vind ik de eerste dagen toch wat eng, maar 6 uur laten zitten kan geen kwaad.
Ik vind dat niet echt schoon..Ik heb gelezen dat het gemiddelde ong. 3/4 uur is.
Zelf vind ik het tegen die tijd ook wel fris om een schone in te doen, niet dat ik zo veel verlies, dat zeker niet, maar je hebt ook een frisser gevoel.
Oud 03-09-2005, 21:04
Kaa
Kaa is offline
ik heb precies hetzelfde probleem, al jaren. smalle schede.
mijn tip; trek het draadje niet omlaag eruit, maar recht naar voren, dan forceer je het minder. je voelt het dan nog wel. maar het doet geen pijn meer...
succes
Oud 04-09-2005, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Anki schreef op 02-09-2005 @ 17:20 :
Ik vind dat niet echt schoon..Ik heb gelezen dat het gemiddelde ong. 3/4 uur is.
Zelf vind ik het tegen die tijd ook wel fris om een schone in te doen, niet dat ik zo veel verlies, dat zeker niet, maar je hebt ook een frisser gevoel.
Tampons kan je meestal wel zo'n 4 tot 6 uur inhouden, op de lichtere dagen is 8 uur niet raar.
Onfris vind ik het niet in ieder geval, dat heeft er weinig mee te maken. Als het ding nog niet vol is, is het onnodig hem te verwisselen (voelt alleen maar naar).
Met citaat reageren
Oud 04-09-2005, 22:09
***ailá***
***ailá*** is offline
ja tis goed om niet recht naar beneden te trekken. je vagina loopt in een bochtje

Persoonlijk maak ik me totaal niet druk. Ik gebruik al jaren tampons, super. Geen probleem mee, erin en eruit hoppa (ben wel met mini begonnen)
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 16:24
hola
hola is offline
Citaat:
Rachel schreef op 19-08-2005 @ 15:03 :
hebben jullie nog wel tips om ze erin te doen dan?
ik probeer het al niet meer, omdat ik het zo'n gedoe vind

Zoals iemand al zei kan het bij het uitdoen pijnlijk zijn omdat het nog niet vol genoeg is, en de boel dus te droog is. Dit geldt ook voor het inbrengen. Je kan de ingang even nat maken met wat spuug, dan glijdt het er zo in! ( nou ja.. bij mij dan)
Oud 08-09-2005, 18:37
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Anki schreef op 02-09-2005 @ 17:20 :
Drie/vier uur vind ik echt kort. Dan is de kleinste vaak nog te weinig. (Alleen ik heb liever normaal, voor de zekerheid, vooral op school enzo) Ik heb gelezen dat 6 uur op zwaardere dagen best ok is, dus ik doe ze maar zo lang als mag. Met die mini's doe ik vaak 6-8, het mag, en eerder eruit halen is toch niet nodig.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 16:35
Experiment
Experiment is offline
Maar voor de mensen die het lastig vinden om tampons IN te brengen: dat had ik ook heel erg, maar met inbrenghulzen (Tampax) gaat het helemaal toppie
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 20:35
Verwijderd
Bij mij deed het al minder pijn nadat ik ontmaagd was. Maakte echt een verschil! Eruithalen vind ik nog steeds niet fijn maar meestal doet het geen zeer meer
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Jolankaas schreef op 11-09-2005 @ 21:35 :
Bij mij deed het al minder pijn nadat ik ontmaagd was. Maakte echt een verschil! Eruithalen vind ik nog steeds niet fijn maar meestal doet het geen zeer meer
Om me nou even te laten ontmaagden voor een tampon..
Hmm.. lichtelijk overdreven

maar ik ga het wel weer proberen
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 21:03
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Jolankaas schreef op 11-09-2005 @ 21:35 :
Nou dat maakt bij mij ook geen verschil
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 19:00
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 19-08-2005 @ 13:58 :
Serieus, die comfort-tampons zijn zoveel fijner, die voelen nooit droog aan (ook al zijn ze het soms wel).
Hmm, ik heb dus nu gekocht &. ingebracht en dat gaat inderdaad vanzelf
Ze hadden alleen nog maar normale, dus ik heb die gekocht, alleen zal ik die niet volkrijgen denk ik
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten