![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook denk ik niet dat vrouwen meer macht krijgen, op deze manier. De mannen zijn namelijk even goed in staat om die, volgens jou vrouwelijke, manipulatieve macht uit te oefenen. Als ze dat niet doen, zijn ze blijkbaar niet intelligent genoeg ![]() Citaat:
En verder weet ik niet zo goed wat ik met deze berichten aan moet. In mijn omgeving merk ik niet dat de mannen duidelijk intelligenter zijn. Nou ja, mij maakt het eigenlijk ook niet zoveel uit - ik ben degene die het hoogst scoort op IQ-tests in onze familie ![]() Laatst gewijzigd op 04-09-2005 om 11:11. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben er meer van overtuigd dat als je echt slim bent, je zo snel mogelijk weg wilt van school, en toch wel doorhebt dat school niet een reden van bestaan mag zijn. ?
||
Citaat:
||
Citaat:
P.S. laat ik op de rest maar niet meer reageren, dat zal nergens toe leiden ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Hetzelfde geldt voor wat jij zegt. Dat mannen vroeger (en wellicht nu nog steeds) de strategie op het slagveld bepaalden verandert niets aan hun genen. Dus op basis van deze redenatie kun je niet zeggen dat mannen een beter strategisch inzicht hebben (ook al niet om dat strategisch inzicht uit meerdere vaardigheden bestaat. Die vaardigheden zouden ook voor vrouwen nodig kunnen zijn). Voor meer info: http://en.wikipedia.org/wiki/Lamarckism
||
Citaat:
- Dit zegt niets over de verhouding in intelligentie of kracht tussen vrouwen en mannen. Er zijn enkele zeer sterke tegenargumenten hiervoor, die je ongetwijfeld bekend zijn, en anders staan ze denk ik ook wel elders in dit topic.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat vinden vrouwen sexy aan het mannelijke lichaam? Verwijderd | 363 | 16-08-2012 21:11 | |
De Kantine |
Als je een vraag mocht stellen........ Verwijderd | 55 | 14-11-2004 21:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Slimmer investeringsplan Een Tweeling | 20 | 21-07-2004 22:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Slimmer investeringsplan. Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:43 | |
Seksualiteit |
Hoe verliep jouw laatste vrijpartij? Negrotiator | 145 | 02-01-2004 16:16 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
man en vrouw gelyk...of... *fledermous* | 162 | 16-11-2002 16:13 |