Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Vorig jaar zat AZ daar ook geloof ik, of ze zaten in pot 4.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
AZ wint met 1-2 van de club met de mooiste naam ever.
![]() Tja, na de 0-2 hadden ze gewoon moeten uitlopen en nu maakten ze zich het onnodig lastig. Maar uiteindelijk is het toch nog goed gekomen. Goed begin. Heerenveen... geen flauw idee wat het daar op dit moment staat, of is het al afgelopen? ![]()
|
Weer een goeie aankoop... Die Steinsson had ik nog niet veel zien spelen, gister voor het eerst een hele wedstrijd. Maar ik zie nu al dat het een prima speler is. Zijn speelstijl is vergelijkbaar met die van Kromkamp, hij komt goed mee op, heeft een aardige actie + voorzet en kan ook nog eens uitstekend koppen. Dus extra gevaar bij corners en vrije trappen...
En Meerdink terug, das natuurlijk super. ![]()
|
Nouja, AZ gelijkspel. Is in principe niet slecht.
Hereveen geeft het op het laatste weg door zo'n stomme penaltie. Ze hebben het nu volgens mij niet meer in eigen handen?!
|
Was weer een leuk Europacup-avondje gister... Jammer van het weer en het veld, maar de wedstrijd was zeker de moeite waard. AZ was dominant over de gehele wedstrijd gezien, maar 0-0 is geen slecht resultaat. Nu hebben we geloof ik nog maar 1 punt nodig in 2 wedstrijden om door te mogen.
Voor aanvang van de wedstrijd werd het publiek aangemoedigd door de nieuwe held van Alkmaar, Gretar Steinsson: KLIK ![]()
|
AZ 0-0, qua resultaat niet slecht nee. Nu winnen van die Bulgaren (die het trouwens verrassend goed doen
![]() Voor Heerenveen was het sneu en voor hen wordt het supermoeilijk. Alleen bij gunstige uitslagen in de volgende speelronde (waarin ze vrij hebben) en bij winst op Sofia thuis kunnen ze de volgende ronde bereiken. Vond het trouwens wel raar dat Vandenbussche zo fel uitkwam en die speler van Marseille neerhaalde. Hij had beter naar voren kunnen stappen en de hoek zo klein mogelijk maken. Bovendien waren er nog genoeg verdedigers in de buurt die nog konden ingrijpen indien die speler van Marseille nog zou treuzelen met uithalen etc.
||
Verwijderd
|
Citaat:
OK, knappe prestatie van Heerenveen vanavond!! ![]() Het Eredivisie-topic kan ook dicht aangezien de kampioen dus bekend is. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Knappe prestatie van Heerenveen, goed voor het Nederlandse voetbal. Ze hebben de nodige portie geluk gehad, met als toppunt wel wat er in Marseille gebeurde. De scheids floot af terwijl zij een seconde later scoorden.
|
AZ gewonnen gisteren, slechte wedstrijd en (helaas?) 2e in de poule geworden.
Dit is de potverdeling voor de volgende ronde waar de wedstrijden als volgt zijn: Pot 1 - Pot 3 en Pot 2 - Pot 4 Pot 1: AS Monaco (Fra) Palermo (Ita) Steaua Bucuresti (Rom) Middlesbrough (Eng) RC Strasbourg (Fra) Olympique Marseille (Fra) Rapid Bucuresti (Rom) Sevilla (Esp) Pot 2: Hamburger SV (Ger) Espanyol (Esp) RC Lens (Fra) AZ Alkmaar (Ned) AS Roma (Ita) Levski Sofia (Bul) Shakhtar Donetsk (Ukr) Zenit St. Petersburg (Rus) Pot 3: Slavia Praha (Cze) Lokomotiv Moscow (Rus) Hertha BSC (Ger) FC Lovech (Bul) FC Basel (Sui) Heerenveen (Ned) VfB Stuttgart (Ger) Bolton Wanderers (Eng) Pot 4: Club Brugge (Bel) FC Thun (Sui) Udinese (Ita) Lille OSC (Fra) Schalke 04 (Ger) Rosenborg BK (Nor) Real Betis (Esp) FC Petrzalka (Svk)
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Loting 3e ronde UEFA cup:
Real Betis - AZ SC Heerenveen - Steaua Boekarest Litex Lovetsj - RC Strasbourg VfB Stuttgart - Middlesbrough Slavia Praag - US Palermo Lokomotiv Moskou - FC Sevilla Bolton Wanderers - Olympiq.Marseille Hertha BSC - Rapid Boekarest FC Basel - AS Monaco Udinese - RC Lens Rosenborg BK - Zenit S.Peterburg Club Brugge - AS Roma Schalke 04 - Espanyol RSC Lille - Sjachtar Donetsk FC Thun - Hamburger SV Artmed.Bratislava - Levski Sofia Loting 8e finales: HEERENVEEN/Steaua - Real Betis/AZ Hertha/Rapid - Thun/Hamburger SV Basel/Monaco - Litex/Strasbourg Stuttg./Middlesb. - Cl.Brugge/AS Roma Sl.Praag/Palermo - Schalke/Espanyol Bolton/Marseille - Rosenborg/Zenit Udinese/Lens - Artmedia/Levski Lille/Sjachtar D. - L.Moskou/Sevilla
|
Real Betis Sevilla staat laatste in de spaanse competitie... Maar je kunt je afvragen wat dat nou zegt. Beloven iig 2 leuke wedstrijden tegen die Spanjolen.
Als we door gaan en Heerenveen ook, dan moeten we tegen elkaar in de volgende ronde. ![]() Heerenveen weer tegen een club uit het oosten. Ik hoop dat ze winnen, want ik zie voor AZ weer meer kans tegen de Friezen dan tegen Steaua...
|
Real Betis is een rare ploeg, versloegen Chelsea om vervolgens in de competitie te blunderen en ook tegen Anderlecht was het een drama hoewel het nergens meer om ging. Joaquin indammen en je bent een heel eind op weg.
Steaua stelt op papier niet zo veel voor, moet Heerenveen kunnen hebben, en dan misschien wel een mooie wedstrijd tegen AZ
|
Heerenveen vliegt er gewoon uit hoor. Steaua is niet voor niets eerste in de poule geworden. Zo fantastisch is Heerenveen nou ook weer niet. AZ maakt daarentegen goede kans. Ze spelen altijd wel goed in de UEFA Cup, en Betis draait niet goed.
|
Nou AZ mag niet klagen! Betis is misschien nog wel de zwakste ploeg die ze hadden kunnen loten. Ze doen of Betis veel voorsteld, maar zij weten ook dat als je laatste staat in een landelijke competitie er duidelijk iets mis is.
Steau lijkt me best pittig voor Heerenveen. Jammer idd dat ze tegen elkaar moeten in de volgende ronde (als Heerenveen ook doorgaat tenminste). |
![]() |
|
Moeilijk te voorspellen beiden. Wat AZ betreft: Spaanse clubs, altijd van een hoog niveau, maar wel clubs die willen voetballen en dat wil AZ ook graag (zie Villareal vorig jaar). Denk dat ze best wel een kans maken. Ik denk dat Heerenveen het eerder lastig heeft. Ze zijn sowieso met een beetje geluk doorgegaan en Boekarest met groot gemak. En volgens mij lijkt mij dat een heel stugge Oostblokploeg die het achterin goed dicht houdt en in uitwedstrijden erg op de counter loert, moeilijk door te komen lijkt me.
Maar als ze beiden winnen, moeten ze tegen elkaar!! ![]()
|
Voor beide ploegen een lastig te klaren klus. Heerenveen omdat het dit seizoen nog niet echt indruk heeft gemaakt en niet voortdurend goed blijft voetballen. En AZ tegen Betis, het blijft een club met goede spelers en spaanse teams hebben altijd een hoog niveau.
Ik denk dat AZ doorgaat ![]()
|
Viel me trouwens op dat Hertha BSC naar de volgende ronde is gegaan met het doelsaldo van 1 voor en 0 tegen.
![]() ![]() Tja, met 6 punten (3 keer 0-0 spelen en 1 keer 1-0 winnen) ben je meestal wel derde in de poule he...
|
Vanavond is het weer zover.
Heerenveen eerst tegen Steuea, en daarna natuurlijk AZ tegen Real Betis Sevilla. Weet niet wat ik van Betis moet verwachten. Ik denk niet dat het makkelijk zal worden, ook al draaien ze onderaan mee in de Spaanse competitie. Ik denk dat een gelijkspel een goeie uitslag zou zijn, het liefst natuurlijk wel een goaltje maken...
|
Zag net op teletekst allemaal verschillende tijden voor die wedstrijden.
![]() ![]() Oke, tijdsverschil (Engeland, Oostbloklanden) kan ik begrijpen, maar dan weer een paar wedstrijden kwart voor het uur, dan weer een paar wedstrijden kwart na het uur... waarom niet alles gewoon op het uur, veel gemakkelijker. ![]() Heerenveen zal het lastig krijgen denk ik en AZ zou best wel eens kunnen winnen daar in Spanje... en bij een gelijk spel kun je ook al tevreden zijn, dan kun je het hier in de eigen Hout afmaken. ![]()
||
Citaat:
|
Nou AZ en Heerenveen beide verloren
![]() Wat AZ betreft, stomme fout van mathijssen bij die 2e goal. Het wordt ook moeilijk voor hun maar AZ heeft zeker wel kans, ze hebben het eerder gedaan en ze kunnen het weer. ![]()
|
Ik vond beide team gewoon minder dan hun tegenstanders. Betis vond ik erg sterk, het blijft een genot om naar een speler als Joaquin te kijken. Heerenveen gaat in de uitwedstrijd er echt geen 3 inleggen dus dat is wel over, AZ kan met een goede dag thuis nog wel voor een stuntje zorgen, het blijven Spanjaarden en die hebben nog wel eens een offday.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Transfers & Geruchten X Stom Konijn | 500 | 03-02-2007 12:03 | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke Sportberichten Deel II Gimme more beer | 500 | 20-01-2006 15:51 |