Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
blues jonge. beatles/stones=r&b
||
Citaat:
edit: Ik heb 't even opgezocht, in "The Beatles Anthology", 't is zowel blues als rock 'n' roll.
Laatst gewijzigd op 28-08-2005 om 17:40. |
![]() |
||
Citaat:
en de zelfmoord van herman brood ook niet.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En cruisen in je cadillac. Jezelf zijn doe je thuis maar, op zondagochtend, als niemand je ziet.
||
Citaat:
geen mensen die in grote groepen met slipknot shirts, 1000 armbandjes en spikes in hun haren de anarchisten uit lopen te hangen of mensen met zielige bleke gezichtjes en zwarte gewaden die in hun arm lopen te krassen, of mensen die elke zaterdagavond op dezelfde tering herrie staan te dansen met een pil in hun nek, of mensen die zo down zijn met al die grote negers en naakte wijven op tv dat ze ook besluiten om voortaan als gangster door het leven te gaan en elke flapdrol met een mes in hun ribben te steken. overdreven maakt duidelijk, maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel. mensen houden gewoon van zichzelf beperkingen opleggen, met een bepaalde massa meegaan zodat je er niet alleen voor staat en rock 'n roll betekent voor mij dat je daar schijt aan hebt. dat je gewoon lekker je eigen ding doet, de shit die werkelijk bij jou past.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
is eindhovuh roepen op concerten rock 'n roll?
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Denk je nou echt dat je het licht hebt gezien ofzo. ![]() Rock 'n Roll is cool ![]() Vanaf nu sluit ik elke zin af met een smiley. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
en Augustus: Elvis had een handjevol blues nummers ja. En alle rock'n'roll stamt af van de blues. Citaat:
![]() enen en en Brian Setzer is een doofus haha. Ik geloof dat het tegenwoordige rock'n'roll overgestyleerde zooi is. Vlammen, dobbelstenen, spinnenwebben, kaarten, 8ballen en al die rotzooi. Lelijke flattops of haren slicked back. oja, en (garage)punk! en een hoop andere lifestylen herken je rock'n'roll dingen in terug. Voor mij is rock'n'roll nog steeds simpele, wilde, pakkende, primitieve geluiden, leren jackies, brylcreem en een kam in de backpocket. Voor de rest vind ik de jaren 80 rock'n'roll revival dikke pikken in de hel zuigen, dus ook de stray cats. Maar van de rock'n'roll evolutie van garagepunk tot surf tot glam tot beat tot whatever vind ik over het algemeen te gek. ik heb niets te doen, misschien moet ik eens rock'n'roll gaan doen, m'n haar kammen en actie ondernemen.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Rock'n roll feestje aanstaande Vrijdag in Venlo J Garde | 8 | 14-09-2005 21:58 | |
Muziek |
rock 'n roll gitariste gezocht Hells Ezel | 14 | 19-02-2005 11:54 | |
Verhalen & Gedichten |
rock'n'roll death grandmommy | 13 | 10-11-2003 09:19 | |
ARTistiek |
rock'n'roll death grandmommy | 9 | 01-11-2003 00:01 | |
Muziek |
Rock 'n Roll Sublime85 | 34 | 09-01-2003 11:57 | |
Muziek |
Rock 'N' Roll Religion Skullkid | 7 | 17-12-2002 17:35 |