Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2005, 21:15
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
shit shit shit, nee verdorie, niet nu!
Oud 28-08-2005, 22:02
Charly Brown
Charly Brown is offline
Jaa, janken op het balkon <3!
Oud 28-08-2005, 22:09
rare kwast
rare kwast is offline
jaaaaaaaaaaah janken maakt niet uit waar....
(en dar rare 3 geval snap ik niet..laat ik weg (A))

waarom moeten mensne altijd hun vakantie foto's laten zien...en dan vooral aan mensen die zelf niet gegaan zijn..
ik heb mensen gevraagd of ze op vakantie wilde (met mij!) en een grote meerderheid koos voor optie A...NEE niet met JOU!!
zow leuk en bedankt...leuke vriendinnen club weet meteen hoe t zit...
je bent leuk voor de film
en de pizzaria
maar een week met jou op vakantie no fucking way dat gaat nooit goed omdat ik niet leuk ben, knap ben, gezellig ben, grappig ben...
wat ben ik wel?! niets waar enzo...

shit weer een negatieve post over het zelfde gezeik...ik ga wel naar bed
Oud 28-08-2005, 22:43
Charly Brown
Charly Brown is offline
Drie kwartier op het balkon gezeten. Huilen bellen voicemails inspreken. Hm <3 .
Oud 28-08-2005, 23:05
Roosje
Roosje is offline
Schrijven<3. Frustrerend alleen dat het niet lukt, maar schrijven terwijl je muziek luistert werkt al beter en als je nostalgisch bent gaat het niet.

- Het is dat ik geen balkon heb, anders zat ik er nu ook te janken -

(Het rare 3-geval is trouwens een hartje, duurde lang voor ik er ook achter was. Kantel je hoofd maar naar rechts. )
Oud 29-08-2005, 08:00
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik mag weer komen kijken bij een kamer

En zoals het er nu uitziet wil ik toch wel graag een kamer want de treinen tijden nu al niet
Oud 29-08-2005, 08:02
WolterB
WolterB is offline
De geur van koffie in de morgen maakt me misselijk en waarom moet ik die nu ik net wakker word door het hele huis ruiken, terwijl die er anders nooit is
Oud 29-08-2005, 08:19
rare kwast
rare kwast is offline
<3 een hartje...oké weten we dat ook weer *maakt note to self...<3 is een hartje!*
shit toch minder fantasie dan ik dacht maar goed...
maandag, nieuwe dag...introductie dag...
en wie gaat er niet *steekt vinger hoog in de lucht*
straks maar naar t dorp ofzo
Oud 29-08-2005, 08:25
Miracle
Miracle is offline
Waarom ben ik nou zo moe en voelt m'n lichaam zo zwaar en . Voel me niet bepaald fit.

Hopelijk duurt het vandaag niet te lang op school, ik heb er niet echt veel zin in.
Oud 29-08-2005, 08:27
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 29-08-2005 @ 09:19 :
<3 een hartje...oké weten we dat ook weer *maakt note to self...<3 is een hartje!*
shit toch minder fantasie dan ik dacht maar goed...
maandag, nieuwe dag...introductie dag...
en wie gaat er niet *steekt vinger hoog in de lucht*
straks maar naar t dorp ofzo
(was die faculteitsintro niet verplicht?)
Oud 29-08-2005, 09:13
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
WolterB schreef op 29-08-2005 @ 09:27 :
(was die faculteitsintro niet verplicht?)
weet ik veel...ik heb geen post
Oud 29-08-2005, 09:17
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 29-08-2005 @ 10:13 :
weet ik veel...ik heb geen post
je kunt ook ergens zelf achteraan gaan als je iets wil.
Oud 29-08-2005, 09:40
rare kwast
rare kwast is offline
ja ik ga ook bellen ja...maar mis sowieso deze dag...
tegen de tijd dat ik bij de school ben kan ik weer naar huis
Oud 29-08-2005, 09:41
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Roosieh schreef op 29-08-2005 @ 00:05 :
Schrijven<3. Frustrerend alleen dat het niet lukt, maar schrijven terwijl je muziek luistert werkt al beter en als je nostalgisch bent gaat het niet.
Hier sluit ik me bij aan.

Maar niet bij dat huilgedeelte, want verder ben ik eigenlijk wel vrolijk. En jaloers op al die mensen wier intro en school al is begonnen, ik wil ook

Om over een maand natuurlijk te zeggen dat ik er alweer schoon genoeg van heb
Oud 29-08-2005, 10:07
Verwijderd
Val allemaal maar lekker hard dood! nouja niet allemaal, bepaalde mensen. Dood is eigenlijk ook overdreven, dat hoeft ook weer niet. Hoop alleen dat ze zichzelf tegenkomen en zich realiseren hoe waardeloos ze zijn!!!!!
Oud 29-08-2005, 11:00
Stefanie
Stefanie is offline
Net bij het Riagg geweest. Even gepraat over wat me allemaal dwars zit, lucht op Volgende week weer heen. En daarna in therapie
Oud 29-08-2005, 11:31
Verwijderd
GodverDOMME! Ik baaaaal
Het zit er blijkbaar niet in dat ik uitgenodigd word mee te gaan

Laatst gewijzigd op 29-08-2005 om 11:34.
Oud 29-08-2005, 13:40
Verwijderd
kutkapper

Ik heb net een nieuwe afspraak gemaakt want ik vind dit NIET leuk
Oud 29-08-2005, 13:49
Verwijderd
bluhh morgen naar school

vroeg opstaan bah haha
Oud 29-08-2005, 14:54
Verwijderd
Niet veel gedaan vandaag en toch moe.
En ik weet wel dat ze gelijk heeft, dat ik erover moet praten. Maar ik moet eerst zelf rust krijgen in mijn eigen hoofd. Zelf weten wat ik wil. Pas dan kan ik hem vertellen hoe het ervoor staat.

I can remember when it was easy to say I love you.
But things have changed since then,
now I really can’t say if I still do.
But I can try
Oud 29-08-2005, 15:22
M@rco
M@rco is offline
Wat zeurt iedereen nou dat ik chagrijnig ben?

Ik voel me prima.
Oud 29-08-2005, 15:27
Halflight
Halflight is offline
Voel me wel goed vandaag. Het knaagt nog steeds aan me dat ze zich zo tegen me gedraagt maar ik probeer het achter me te laten en geniet van het mooie weer, een lekkere reep chocolade, koud drinken, goed tijdschrift en wat ontspannende muziek.
Oud 29-08-2005, 15:55
fractuur
fractuur is offline
Jongens, alcohol en opschepperij zijn een verschrikkelijk trieste combinatie.
Oud 29-08-2005, 16:09
rare kwast
rare kwast is offline
oke mensen ik ben uit het probleem into dagen...
die heb ik NIET
Oud 29-08-2005, 16:11
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 29-08-2005 @ 17:09 :
die heb ik NIET
Oud 29-08-2005, 16:32
Gothic
Gothic is offline
Ik voel me raar, weet niet waarom, kan de vinger er niet op leggen hoe of wat.

Ik wil veel, maar het meeste kan niet of lukt niet of zou ik niet weten hoe. Kweet het allemaal ff niet, opzich voel ik me niet heel slecht, maar ja, weet het dus niet
Oud 29-08-2005, 16:34
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Miracle schreef op 29-08-2005 @ 17:11 :
goed he
Oud 29-08-2005, 16:36
Nona
Nona is offline
Zo pannenkoeken bakken, ik heb nu nog even geen zin. Geen idee waar mijn vader zit, die zal toch eigenlijk wel op de terugreis zijn. Nouja, dan wacht hij maar even op zijn eten.
En nog steeds verliefd. Ik ben zo blij met hem, hij is lief voor me, begrijpt me, kan met hem praten en alles is zo lekker bespreekbaar. Dit mag nog heel lang duren.
Formulieren voor de UU zijn de deur uit (nu pas ja), ik hoop dat ik snel wat duidelijkheid krijg.
En morgen weer werken, meneer kwam erachter dat hij het rooster toch niet helemaal goed gedaan had. Nou ja, stom maar ik kan weer een paar uurtjes extra werken en dat komt me nog niet eens zo slecht uit.

*sigh* Iemand een kusje?
Oud 29-08-2005, 17:38
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 29-08-2005 @ 17:36 :
*sigh* Iemand een kusje?
Ik

OT: Vandaag was het best oké op school alleen heb ik weer het meest onmogelijke huiswerk gekregen. Zoals een verslag schrijven aan iemand zonder enige uitleg waarover precies, foto's maken voor tekenen maar ik kan ze niet afdrukken en een raar stappenplan maken maar ik heb geen idee welke bronnen ik moet gebruiken?! En ik heb ontzettende hongerr!!
Oud 29-08-2005, 17:46
Verwijderd
Het was gezellig gisteren, echt waar En ik weet net als zij dat ik het eerst even moet verwerken voordat ik er wat aan kan doen. (zijn we ook een mutsen, niet? ) Verder heb ik vandaag de hele middag autorijles gehad. en ik vind het leuk. wel lastig, wat wil je ook na twee lessen. maar goed. er zat een hele leuke jongen voor mij *grinnikt*. verder heb ik niet zoveel. dat ik gisteravond gewoon ergens wel fijn vond, en aan de andere kant beangstigend. maar ja.

-He said: 'We could still be friends.' Oh! Are u kiddin' me?-
Oud 29-08-2005, 18:09
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 29-08-2005 @ 17:09 :
die heb ik NIET
Waarom niet?
Oud 29-08-2005, 18:33
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
WolterB schreef op 29-08-2005 @ 19:09 :
Waarom niet?
ja dat weet ik niet maar ik volg geen regulier onderwijs maar een verkorte opleiding...
we hebben een infodag
Oud 29-08-2005, 19:05
JaJ
JaJ is offline
nu heb ik echt al het mogelijke gedaan wat ik kon verzinnen. nu zit er niets anders meer op...
dan aan mijn calculus huiswerk te beginnen
Oud 29-08-2005, 19:12
Nona
Nona is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 29-08-2005 @ 18:38 :
Ik
Kusknuf.

Zo, en dan nu naar een verjaardag. Joepiedepoepie zeg, dat wordt me een partij leuk... Goh, wat gezellig dat je er bent. Maar ik ben er alleen voor de vorm.
Hoe spannend, hoe je totaal geen boodschap hebt aan iemand die ooit je beste vriendinnetje was.
Oud 29-08-2005, 19:15
Mariekje*
Mariekje* is offline
Vandaag een introductiedag gehad op m'n nieuwe school. Zitten een paar hele leuke mensen tussen, dus ik denk/hoop dat het aankomend jaar wel goed zit. Veel mensen met hetzelfde soort verhaal, en behoorlijk wat mensen hebben toch aardig met zichzelf in de knoop gezeten...Jaaaaaaaa joehoe ik heb zin in dit schooljaar, nu nog kijken voor hoelang..

In iedergeval zat leuke jongens en meisjes, dus dan neem ik de wat 'mindere' maar voor lief.
Oud 29-08-2005, 19:24
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Introductiedag gehad, was leuk maar ik ben nu echt kapot. Ik kon zo in de trein in slaap vallen.

De trein viel me wel mee trouwens, vond het heerlijk vanmiddag. Even een uurtje zitten en niets hoeven en je ook niet schuldig voelen omdat je niets doet

Net lekker gedoucht straks lekker op de bank liggen en tv kijken of vroeg naar bed ofzo.

Intro was leuk, als ik het goed heb zit ik maar met een andere jongen in een 'klas' Was een leuke jongen, heeft ook al een andere studie hiervoor gedaan en was ook bezig met vrijstellingen enzo, beetje hetzelfde idee als ik das wel makkelijk. Verder ook leuke mensen gezien. Ik vond het vooral erg gekleurd, antillianen, grefo's, hoofddoekjes enzo. Echt van alles wat Ook wel weer eens leuk. Dit is trouwens voor het eerst in mijn leven dat ik niet op een Christelijke school zit en dat is toch wel heel anders vind ik

Het HBO bevalt me nu wel, je wordt echt aan het handje genomen en mijn boeken van studieloopbaancoaching zien er zo simpel uit (denk aan: maak een CV, maak een telefooncirkel, schrijf een verslagje dit, schrijf een verslagje dat) maar das ook wel lekker voor een jaartje. Wel balen dat iedereen op donderdag vrij is behalve ik omdat ik dan tweedejaarsvakken heb

Tot nu toe bevalt het me wel, ik ben iig niet nu al gillend weggelopen Trein en metro gingen ook goed alleen mogen ze de metro's wel eens wat beter aangeven bij de RET en mogen de aansluitingen op Beurs wel wat beter maar okee
Oud 29-08-2005, 19:37
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 29-08-2005 @ 19:33 :
ja dat weet ik niet maar ik volg geen regulier onderwijs maar een verkorte opleiding...
we hebben een infodag
Ah, okee
Oud 29-08-2005, 20:11
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vond het leuk allemaal tot ik mijn rooster eindelijk vond op internet:

Maandag van 11.45 - 15.25 uur
Dinsdag van 8.30 - 12.25 en van 13.15 - 13.55 uur
Woensdag van 13.15 - 15.25 uur
Donderdag van 13.15 - 17.10 uur
Vrijdag van 8.30 - 13.10 en van 14.00 - 17.55 uur

Dacht ik dat ik in Leuven een kutrooster had
Oud 29-08-2005, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 29-08-2005 @ 21:11 :
Dacht ik dat ik in Leuven een kutrooster had
Steeds laat beginnen heeft ook voordelen: je zit niet met het probleem dat je de eerste les niet kunt halen vanaf je moeder...
Oud 29-08-2005, 20:19
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Ik ben zo ontzettend ongelukkig. Het gaat helemaal niet meer. Ik kom helemaal niet meer verder. Ik kan alleen nog maar huilen. Ik denk dat ik het zo echt niet langer volhoud. En er is niemand die me kan helpen...
Oud 29-08-2005, 20:37
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 29-08-2005 @ 21:18 :
Steeds laat beginnen heeft ook voordelen: je zit niet met het probleem dat je de eerste les niet kunt halen vanaf je moeder...
Das wel waar maar half negen kan ik ook wel halen (weliswaar trein van kwart voor zeven ). Ik vind het alleen zo vervelend dat als je dan 's ochtends studeert dat je dan steeds in de gaten moet houden of je nog niet weg moet enzo.

En met die vrijdag ben ik nu net zo laat thuis als normaal vanuit Leuven geloof ik, daar was ik om vijf uur klaar.
Oud 29-08-2005, 20:48
Yoni
Yoni is offline
Ik denk dat ik voor het eerst echte liefde voel
Ik kan nergens anders meer aan denken en het enige wat ik wil is hem zien, aanraken, horen, ruiken.. *zwijmel*

Ik heb van het weekend best vervelend tegen hem gedaan en gezegd wat ik niet goed vond gaan. Ik ging met een rotgevoel naar huis en ik had niet eens afscheid genomen . Maar sinds die nacht is alles weer goed en hebben we het grotendeels opgelost. Ik merk nu al vooruitgang Hij doet dingetjes die 'ie eerst nooit of amper deed en hij is extra lief voor me. Nu maar hopen dat we er niet weer tegenaan lopen.
Oud 29-08-2005, 21:05
rare kwast
rare kwast is offline
ik wil iemand om tegen aan te praten en te hangen..gewoon even hangen en een knuffel krijgen..
zo een leeg donker gevoel van binnen..
verkeerde ideeën in mn hoofd..
vechtend om niet (weer) in de fout te gaan
en ik wil gewoon even praten, alles er uit gooien, de tranen laten lopen en getroost worden
waar is die gene waar ik altijd mee kan/kon praten
Oud 29-08-2005, 21:15
Mariekje*
Mariekje* is offline
Aai ik heb écht zin in morgen.

Gaat vandaag iets beter met me.. Lekker weggeweest, veel mensen gesproken... Dat had ik denk ik eventjes nodig.

Mja..
Oud 29-08-2005, 22:20
Verwijderd
Heerlijk gezwommen net, lekker gekletst met mn vriendinnen.. soms is het goed als er dingen gezegd worden en dingen uitkomen over mensen bedenk ik me soms.

En het gaatb eter met mn opa, zn bloeddruk is weer goed en zn hartslag ook. Waarschijnlijk had hij veel te veel medicijnen gehad. Die zijn er nu vanaf.

Lekker mn bedje in want morgen weer vroeg op.
Oud 29-08-2005, 22:27
Verwijderd
morgen naar school
Oud 29-08-2005, 22:38
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Blush schreef op 29-08-2005 @ 23:27 :
morgen naar school
hm-m
ik ook weer ja
Oud 29-08-2005, 22:44
Hawahaai
Hawahaai is offline
Compleet overstuur. En dat nog tien keer erger. Dat was 't.

Ik voel me omgeven door watten. Momenteel rust. En morgen zie ik wel, het moet te halen zijn in anderhalf uur. Zoniet, dan hebben ze pech. En naar Venlo toe, dat zien we dan wel weer... Ik probeer gewoon achter haar aan te rijden; kan dat niet, dan doe ik er gewoon langer over, maar echt moeilijk zal het niet zijn.
En nu dus gauw slapen, morgen om 7.15u in de auto.
Oud 29-08-2005, 22:54
rare kwast
rare kwast is offline
nee nee nee...nou niet afwijzen
zeg dat het niet goed gaat...zeg dat je wil praten...
Oud 29-08-2005, 22:56
rare kwast
rare kwast is offline
te laat

Regels voor berichten