Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2005, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 01-09-2005 @ 16:43 :
Pff, dan moeten ze die regels maar aanpassen... Weet je hoe duur een retour is?
Ja
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2005, 15:45
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 01-09-2005 @ 16:43 :
Pff, dan moeten ze die regels maar aanpassen... Weet je hoe duur een retour is?
Ja dan kan je overal alles wel gaan zeuren dat het duur is
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 15:56
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Rachel schreef op 01-09-2005 @ 16:45 :
Ja dan kan je overal alles wel gaan zeuren dat het duur is
Nee, dat is onzin. Het openbaar vervoer moet aantrekkelijk zijn, althans, dat is de bedoeling. Maar ik vind het veel te duur en dus verreweg van aantrekkelijk. Daarbij heb ik mn ov voor mn studie en vind ik best dat ik 3 dagen voordat het ov in gaat, gratis zou moeten kunnen reizen naar school.

Normaal gesproken reis ik ook niet zwart hoor. Ik stempel zelfs een tram kaartje af terwijl er geen hond is die controleert
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 15:59
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 01-09-2005 @ 16:56 :
Nee, dat is onzin. Het openbaar vervoer moet aantrekkelijk zijn, althans, dat is de bedoeling. Maar ik vind het veel te duur en dus verreweg van aantrekkelijk. Daarbij heb ik mn ov voor mn studie en vind ik best dat ik 3 dagen voordat het ov in gaat, gratis zou moeten kunnen reizen naar school.

Normaal gesproken reis ik ook niet zwart hoor. Ik stempel zelfs een tram kaartje af terwijl er geen hond is die controleert
Haha oke
Maar goed, aan de ene kant is het ook wel raar dat het pas vanaf 1 september is, maar aan de andere kant, wat maken nou die 3 dagen uit op 4/5 jaar tijd
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 16:03
Verwijderd
Dat OV voor jou duur is, zegt natuurlijk niets. Volgens mij is het altijd nog goedkoper (en dus aantrekkelijker) dan zelf een auto kopen/huren en daarmee rond gaan rijden.

Gezond eten moet ook aantrekkelijk zijn, imo, maar daarom pak ik het niet zomaar mee zonder te betalen.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 16:13
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Rachel schreef op 01-09-2005 @ 16:59 :
Haha oke
Maar goed, aan de ene kant is het ook wel raar dat het pas vanaf 1 september is, maar aan de andere kant, wat maken nou die 3 dagen uit op 4/5 jaar tijd
Als je het zelf moet betalen en niet zoveel verdient... Ik zou voor 2 dagen introductie 75 euro aan vervoerskosten kwijt zijn...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 17:15
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
koelieboelie schreef op 30-08-2005 @ 16:43 :
vandaag weer gedaan, en er was nu ook controle in de metro en hij keek ook echt goed, maar zij er niks van Ze hebben nu wel ong. 10 keer naar m,n OV gekeken! Dus het risico zal wel meevallen.

En de meeste uit m,n klas gebruiken hem ook al, ook nog niks van gezgegd
Zo hey. Ja, die vriend van me deed dat "zwartrijden" vooral in bussen. Je stapt de bus in, laat een seconde je OV zien en loopt door. In de trein en de metro pakken sommige conducteurs je OV vast, dan zou het risico dat je gepakt wordt groter moeten zijn. Echter, verhalen zoals hierboven (dat ze ondanks dat niets zeggen) hoor ik maar al te vaak, in werkelijkheid valt het risico dus inderdaad best wel mee.
Reageren

Regels voor berichten