Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Probeer dat ICT gedoe nou maar niet te ontkennen, die idee van pim werkt dus echt niet bevorderend. dat 2e deel snap ik niet, want er zitten wat fouten in je zinnen, dus leg ff opnieuw uit als je wilt. Natuurlijk zitten er bedrijven tussen die niet goed met de politiek op kunnen schieten, dat zal altijd zo blijven, maar dat heeft evenveel met PvdA als met VVD te maken dan. En het gaat er niet zo om of ze er goed mee kunnen opschieten of niet, sommige mensen kunnen dat nou eenmaal ook niet, alsof het in het buitenland allemala perfect is, dat jij hier zeikt dat ze er niet goed mee kunnen opschieten, sjonge jonge. Blijkbaar kunnen ze er wel goed genoeg mee opschieten aangezien ze internationaal een sterk bedrijf zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik weet niet of je me tientallen posts over pim hebt gemist, maar je zou toch me mening moeten weten over pim ![]() Begrijpen wil niet automatisch zeggen dat wat hij zegt ook echt nuttig is, meer overbodig meestal en of ik het begrijp of niet boeit me dus echt helemaal nix, so what? als ik het begrijp, alsof ik kan meepraten ofzo ![]() Jij hebt volgens mij dat ''taal van het volk'' een beetje krom opgevat, aangezien dat niet wil zeggen dat het volk er mee eens of dat het goed is ofzo. Dat slaat echt nergens op dat je een partij gaat baseren op het gedachtengoed van een dooie, die mensen in die partij nu hebben ook wel hun eigen mening over de standpunten lijkt me, voel ej je wel genaaid als je steeds pim zijn gedachtengoed naar voren moet brengen zeg. En weetje, het probleem is dus dat wanneer het om iets gaat waar pim niet echt iets over heeft gezegd ofzo in de media, juist dan komt Herben met gelul waarvan ik denk, man praat toch normaal of geef geen commentaar en zeg vooral niet dat Pim dat zo zou gewild hebben, want dat weet je gewoonweg niet zeker. Ach, natuurlijk ben je t er dan niet mee eens, elke x als je pim hoort dan wordt je helemaal opgewonden, vind je heerlijk als die herben weer zegt van dat pim dat zo zou gewild hebben, misschien naait ie je wel gewoon, maar de tijd zal het leren he. Bovendien zie ik nou haast alleen maar VVD, en soms wat CDAstandpunten tijdens de tot nu toe gevoerde gesprekken en haast geen LPFstandpunten, want die gaan gewoon mee met de VVD, of ze nemen ''een middenpositie'' in, ja lekker duidelijk ben je dan. O, nou ik ben al begonnen sinds me geboorte, nu jij nog. |
![]() |
|
Wat mij verbaasd, is dat Herben geen LPF-jongerenpartij wil, omdat dat volgens hem "niet in Pim's gedachtengoed past", maar zelf stemt hij in met compromissen met VVD en CDA, die niet in Pim's gedachtengoed passen. (bv. extra geld naar zorg)
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() VVD en in mindere mate CDA trekken alles naar zich toe en die Herben ''vind het allemaal wel best''. |
![]() |
||
![]() |
Vooruit, je kan op deze onzin wel een reactie van me krijgen. 't Is nu toch zaterdag en ik verveel me.
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() wat ongelooflijk egoistisch. Kijk eens over de landsgrenzen heen jongetje.
|
Ik geloof er nu helemaal nie meer in, om het maar met de woorden van Mat Herben te zeggen '' het is niet in de geest van Pim'' wat de lpf fractie doet. En er is nu toch vollop achterkamertjes politiek bij de lpf
![]() Dus geen vertrouwen (meer) in de lpf.
|
vertrouwen in de lpf? ooit wel klein beetje gehad, maar niet genoeg om er op te gaan stemmen als ik 18 was geweest.
maar dat beetje vertrouwen is nou wel weg, aangezien het niet meer de lpf is die het wás. ik heb het idee dat de leden die er nu zitten nogal erg voor zichzelf in de 2e kamer zitten en niet om het land nou zoveel te verbeteren, met alle ruzies die er de afgelopen tijd zijn geweest... en verder denk ik dat samenwerking met andere landen nogal stroef gaat verlopen als de leden van de lpf net zo snel opmerkingen uit hun mond laten komen als dat ze nu al in nederland doen... ( denk aan de complottheorie van de moord op fortuyn ![]() want oké, in nederland kijkt men er nog tegen aan met de gedachte 'ze zijn nieuw, geen ervaring en hebben toch excuses aangeboden' (want de lpf leden komen er over het algemeen met een excuses toch wel heel makkelijk vanaf), maar in het buitenland is men denk ik niet zo makkelijk. *heeft btw niet het hele topic gelezen*
|
![]() |
Zo langzamerhand gaat 't me toch echt irriteren. Het lijkt erop dat veel mensen om de een of andere reden toch weer paars terug willen: er komt geen ruzie naar buiten door de achterkametjespolitiek en er is geen onenigheid over partijstructuur en ministerverdeling door vriendjespolitiek. Wees toch 's blij met wat meer dynamiek, dualisme en openheid.
De bakstenen zijn over, het cement is weg. Nieuw cement maken maakt nou eenmaal lawaai. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij bent kennelijk beter, en hebt een betere mening dan 'ons' omdat jij je er 15 jaar in verdiept hebt en 'wij' niet. Ga dan naar een volwassenen-forum met mensen die misschien wčl vaktaal praten. (Tip: de nieuwsgroep nl.politiek) Je hebt wel lekker makkelijk praten op zo'n forum waar niemand er echt voor geleerd heeft en je makkelijk reacties de grond in kunt boren met argumenten waar niemand op kan antwoorden omdat ze vaak onbegrijpelijk zijn. m.a.w. : ik snap niet wat je nou van 'ons' wilt... ontopic (sorry trouwens beetje lang offtopic, maar waar moet het anders?): Ik heb geen vertrouwen in de LPF. Nooit gehad ook. Dat hele geflikker binnen die partij... ik wordt er schijtziek van |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Krijgen we ook ministers met een strafblad?
||||||||||||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Oh trouwens, niets of niemand is heilig, ook de LPF niet. Maar stiekum Pim wel een beetje voor mij. ![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik neem aan dat je Mat bedoelt? Ik ben geen freak. Ik vind 'm ook maar een grijs mannetje en ik zie op de inhoud na weinig van Pim in 'm terug helaas. Maar ik vind dat het hier om de inhoud gaat, en dat lijkt me zeker bij (in)formatie en het sluiten van een regeerakkoord het belangrijkste. Citaat:
Forummen, just like you. Citaat:
Een jehova getuige? Persoonlijk walg ik vaak van het geloof, maar zie ik toch ook wel de historische positieve waarde ervan in. Mocht je het willen weten: zelf geloof ik overigens niet in een god of wat voor godsdienst dan ook, maar wel op de een of andere manier in een vorm van leven na de dood. Maar dit geloof is niet zo overtuigend dat ik niet denk dat ik het niet mis kan hebben en er misschien gewoon helemaal niets is. Citaat:
En, zoals je zult begrijpen, op 'enz...' kan ik lastig antwoord geven. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 12-07-2002 om 00:05. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Tussentijdse peiling Verwijderd | 435 | 31-03-2009 17:28 | |
Stelling: Lijsttrekkersdebat van net (op radio1/ned3) Joostje | 22 | 14-01-2003 23:00 | |
Kabinet valt? gevallen? EvilSmiley | 128 | 17-10-2002 19:07 | |
De Jong wil uit LPF-fractie stappen UnknoWn EntiTy | 122 | 15-10-2002 08:19 | |
De Kantine |
Aan LPF-stemmers (en anderen) Anne | 93 | 30-09-2002 11:26 | |
De Kantine |
Mijn condoleances aan iedere Nederlander met verstand waaromniet? | 123 | 16-05-2002 20:45 |