Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2002, 00:58
twiety
twiety is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:

Nee, Pim wou daar wat aan doen hoor, dat ICT, gewoon alle computers van alle scholen af, ja dan haal je wel een stukje in ja

Daar zit nu het verschil tussen SLIMMER en MEER gebruik van ICT.

Weinige grote bedrijven? Damn, dan weet je echt nix. ABN, Unilever, Ahold, KLM, Philips, KPN, Shell, Schiphol.

Hij had het over "weinige grote bedrijven met internationaal aanzien" in Nederland. En dat is wat anders overigens wat anders dan "een groot internationaal bedrijf, oorspronkelijk ontstaan in Nederland" en sowieso een kleinere groep dan jouw "weinige grote bedrijven".

En 't ging om het laten doodbloeden. Of op z'n minst het tegenwerken. Ik geloof dat er ook wel enkele bedrijven in jouw lijstje zijn die niet zo goed met de politiek konden opschieten. Soms waarschijnlijk met 'n terecht standpunt van de politiek overigens, maar niet in 't genoemde geval van Fokker.

Maar ja, op dit soort tere punten ga je blijkbaar liever niet in.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-06-2002, 01:06
twiety
twiety is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
Ik heb geen vertrouwen in de LPF, nooit gehad, niet omdat ze rechts zijn, maar

Let op: wat nu komt lijkt me toch i.i.g. geen verklaring waarom je nooit vertrouwen in de LPF hebt gehad aangezien het toen niet om Herben, maar om Fortuyn ging:

omdat die Herben kindertaal praat

Niet mee eens. Misschien wel eens een keer taal die de mensen begrijpen.

en alles nalult wat Balkenende en Zalm zeggen,

Dus ook zij lullen kindertaal??? Ik vind inderdaad wel dat ook zij, i.t.t. bijv. Dijkstal en Melkert, ook beter de taal van het volk spreken.

en wanneer hij dat niet doet geeft hij geen commentaar of komt ie met dat Pim dat zo gewild zou hebben,

Goed, 't is al duidelijk dat hij het (grotendeels) niet eens is met de PvdA, GL en de SP. De LPF is een partij, gebaseerd op het gedachtengoed van Pim, en is nu bezig met coalitiebesprekingen met 't CDA en de VVD. Wat is er onlogisch aan zijn uitspraken en wat, waar je NIET op tegen bent, blijft er voor hem dan nog over om te zeggen???????

vooral bij dat laatste komt ie echt zo dom over,
Niet mee eens.

man praat es met niveau.
Verbeter de wereld, begin bij jezelf!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 08:04
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
twiety schreef:

Probeer dat ICT gedoe nou maar niet te ontkennen, die idee van pim werkt dus echt niet bevorderend.

dat 2e deel snap ik niet, want er zitten wat fouten in je zinnen, dus leg ff opnieuw uit als je wilt.

Natuurlijk zitten er bedrijven tussen die niet goed met de politiek op kunnen schieten, dat zal altijd zo blijven, maar dat heeft evenveel met PvdA als met VVD te maken dan. En het gaat er niet zo om of ze er goed mee kunnen opschieten of niet, sommige mensen kunnen dat nou eenmaal ook niet, alsof het in het buitenland allemala perfect is, dat jij hier zeikt dat ze er niet goed mee kunnen opschieten, sjonge jonge. Blijkbaar kunnen ze er wel goed genoeg mee opschieten aangezien ze internationaal een sterk bedrijf zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 08:12
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
twiety schreef:

Ik weet niet of je me tientallen posts over pim hebt gemist, maar je zou toch me mening moeten weten over pim
Begrijpen wil niet automatisch zeggen dat wat hij zegt ook echt nuttig is, meer overbodig meestal en of ik het begrijp of niet boeit me dus echt helemaal nix, so what? als ik het begrijp, alsof ik kan meepraten ofzo
Jij hebt volgens mij dat ''taal van het volk'' een beetje krom opgevat, aangezien dat niet wil zeggen dat het volk er mee eens of dat het goed is ofzo.
Dat slaat echt nergens op dat je een partij gaat baseren op het gedachtengoed van een dooie, die mensen in die partij nu hebben ook wel hun eigen mening over de standpunten lijkt me, voel ej je wel genaaid als je steeds pim zijn gedachtengoed naar voren moet brengen zeg. En weetje, het probleem is dus dat wanneer het om iets gaat waar pim niet echt iets over heeft gezegd ofzo in de media, juist dan komt Herben met gelul waarvan ik denk, man praat toch normaal of geef geen commentaar en zeg vooral niet dat Pim dat zo zou gewild hebben, want dat weet je gewoonweg niet zeker.

Ach, natuurlijk ben je t er dan niet mee eens, elke x als je pim hoort dan wordt je helemaal opgewonden, vind je heerlijk als die herben weer zegt van dat pim dat zo zou gewild hebben, misschien naait ie je wel gewoon, maar de tijd zal het leren he.
Bovendien zie ik nou haast alleen maar VVD, en soms wat CDAstandpunten tijdens de tot nu toe gevoerde gesprekken en haast geen LPFstandpunten, want die gaan gewoon mee met de VVD, of ze nemen ''een middenpositie'' in, ja lekker duidelijk ben je dan.

O, nou ik ben al begonnen sinds me geboorte, nu jij nog.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 08:47
ExTeRmInAtOr2
ExTeRmInAtOr2 is offline
Vroeger had ik het grootste vertrouwen in LPF maar nu is dat iets minder geworde. Ik hoop dat ze de plannen van Pim gaan uitvoeren.
Oud 14-06-2002, 09:41
twiety
twiety is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef nog grotere onzin dan voorheen
Twiety gaapt.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 11:22
waaromniet?
waaromniet? is offline
twiety, eerst ff behoorlijk quoten, dan praat ik verder.
Oud 14-06-2002, 11:58
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Wat mij verbaasd, is dat Herben geen LPF-jongerenpartij wil, omdat dat volgens hem "niet in Pim's gedachtengoed past", maar zelf stemt hij in met compromissen met VVD en CDA, die niet in Pim's gedachtengoed passen. (bv. extra geld naar zorg)
Oud 14-06-2002, 12:58
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
twiety schreef:

Twiety stinkt
ow
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 12:59
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef:
Wat mij verbaasd, is dat Herben geen LPF-jongerenpartij wil, omdat dat volgens hem "niet in Pim's gedachtengoed past", maar zelf stemt hij in met compromissen met VVD en CDA, die niet in Pim's gedachtengoed passen. (bv. extra geld naar zorg)
Ja en al die mensen denken nog steeds dat ze Pim zijn plannen gaan uitvoeren, nou ik heb er anders nog (haast) nix van gemerkt
VVD en in mindere mate CDA trekken alles naar zich toe en die Herben ''vind het allemaal wel best''.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 18:26
suze02
suze02 is offline
IK heb nog veel vertrouwen in de LPF....

Maar dat zal wel niemand verbazen.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 21:47
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
suze02 schreef:
IK heb nog veel vertrouwen in de LPF....

Maar dat zal wel niemand verbazen.
nee
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 14:26
twiety
twiety is offline
Vooruit, je kan op deze onzin wel een reactie van me krijgen. 't Is nu toch zaterdag en ik verveel me.

Citaat:
Dutchy15 schreef:
Ik weet niet of je me tientallen posts over pim hebt gemist, maar je zou toch me mening moeten weten over pim

Ik weet hoe je over Pim denkt, maar ik kan vaak uit jouw posts niet afleiden waarom je zo over hem denkt. 't Lijkt erop dat je vooral op z'n gedrag reageert. Als 't op inhoud aankomt zit er in jouw posts niet bijster veel diepgang.

Begrijpen wil niet automatisch zeggen dat wat hij zegt ook echt nuttig is,

Dat is waar.

meer overbodig meestal en of ik het begrijp of niet boeit me dus echt helemaal nix, so what? als ik het begrijp, alsof ik kan meepraten ofzo

Inderdaad. Als je het zou begrijpen - of i.i.g. je best daarvoor zou doen - dan zou je minder onzin uitkramen. En je kunt in een forum betere reacties plaatsen als je je ook werkelijk ergens in verdiept.

Ik weet echter onderhand wel dat je het fijn vindt om onzin uit te kramen, dus snap ik dat het je niet boeit dat je hem niet begrijpt. Of hier nog wat aan te doen is, mocht je dat willen, weet ik zo niet: volgens mij zijn die 3 hersencellen van jou niet geschikt om deze informatie op te nemen.

Jij hebt volgens mij dat ''taal van het volk'' een beetje krom opgevat, aangezien dat niet wil zeggen dat het volk er mee eens of dat het goed is ofzo.

Dat zeg ik ook niet....dat zegt de verkiezingsuitslag voor een gedeelte van het volk wel natuurlijk.

Dat slaat echt nergens op dat je een partij gaat baseren op het gedachtengoed van een dooie,

Beter een slimme dooie dan een levende debiel. Het gaat in de politiek om ideeën. Of diegene van wie die ideeën afkomen nog in leven is, is niet relevant.

die mensen in die partij nu hebben ook wel hun eigen mening over de standpunten lijkt me, voel ej je wel genaaid als je steeds pim zijn gedachtengoed naar voren moet brengen zeg.

Als ze geen affiniteit met z'n gedachtengoed zouden hebben, waren ze niet naar die politieke partij gegaan. Verder gebruik je zelf al het woord 'baseren'. Dit gedachtengoed is de BASIS. Dat wil niet zeggen dat je helemaal niets van je eigen mening naar buiten mag brengen, maar je moet wel in je achterhoofd houden waarom mensen op jouw partij hebben gestemd.

En weetje, het probleem is dus dat wanneer het om iets gaat waar pim niet echt iets over heeft gezegd ofzo in de media

Pim heeft ook boeken geschreven. Aangezien jij je totaal niet in hem en z'n gedachtengoed hebt verdiept, lijkt 't me ook sterk dat jij weet of Pim ergens iets over heeft gezegd of niet. Het enige wat jij van Pim's gedachtengoed weet is wat je toevallig bij Barend en Van Dorp bent tegengekomen bij het zappen in de reclamepauze van een film ofzo.

, juist dan komt Herben met gelul waarvan ik denk, man praat toch normaal of geef geen commentaar en zeg vooral niet dat Pim dat zo zou gewild hebben, want dat weet je gewoonweg niet zeker.

Dat weet hij WEL zeker. Z'n gedachtengoed staat beter op papier dan van welke politicus dan ook. Ik heb nog NIETS kunnen ontdekken waarbij Herben zij dat 'Pim het zo gewild zou hebben' en waarbij ik dacht dat dat niet zo was.

Ach, natuurlijk ben je t er dan niet mee eens, elke x als je pim hoort dan wordt je helemaal opgewonden, vind je heerlijk als die herben weer zegt van dat pim dat zo zou gewild hebben,

Als hij dat naar mijn mening onterecht gezegd zou hebben, dan zou ik dat niet 'heerlijk vinden'. Maar dat is dus nog niet gebeurd.

misschien naait ie je wel gewoon, maar de tijd zal het leren he.

Het enige dat tot nu toe is besloten waar ik niet zo blij mee ben is het JSF-besluit. We lijken niet al teveel geld over te hebben, en toch doen we het.
Dan nog gaat het er mij om dat datgene wat in het partijprogramma staat (ook boeken, met name De Puinhopen..) gerealiseerd wordt. En daar stond niets in over de JSF. Ik denk daarom ook niet dat Pim het erg zou hebben gevonden als dit toch door zou gaan (wat nu dus het geval is).
Of dat een goede beslissing was, blijft een gok. Ik voel me i.i.g. niet genaaid als dat niet zo blijkt te zijn.

Bovendien zie ik nou haast alleen maar VVD, en soms wat CDAstandpunten tijdens de tot nu toe gevoerde gesprekken en haast geen LPFstandpunten, want die gaan gewoon mee met de VVD, of ze nemen ''een middenpositie'' in, ja lekker duidelijk ben je dan.

Als je je wat meer verdiept zou hebben in de standpunten, dan had je geweten dat de standpunten van de LPF nu eenmaal vaak in deze middenpositie zitten. Maar nee, jij denkt 'de LPF is hartstikke rechts, dus dat kan niet'.

O, nou ik ben al begonnen sinds me geboorte, nu jij nog.

Jammer dat je sindsdien niets hebt bijgeleerd. Ik verdiep me nu zo ongeveer een jaartje of 15 in de politiek.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 14:55
girl18
girl18 is offline
ze hebben mijn volste vertrouwen
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 17:11
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
Twiety schreef:
We lijken niet al teveel geld over te hebben
Ohja, 1 van de rijkste landen ter wereld, maar we hebben niet zoveel geld over

wat ongelooflijk egoistisch. Kijk eens over de landsgrenzen heen jongetje.
Oud 03-07-2002, 17:40
MAGIC-MAN
MAGIC-MAN is offline
Ik geloof er nu helemaal nie meer in, om het maar met de woorden van Mat Herben te zeggen '' het is niet in de geest van Pim'' wat de lpf fractie doet. En er is nu toch vollop achterkamertjes politiek bij de lpf en van politieke vernieuwing staat er (bijna) niets in het concept regeerakkoord.
Dus geen vertrouwen (meer) in de lpf.
Oud 03-07-2002, 19:52
Verwijderd
nooit gehad en met die crisissen wordt het er alleen maar beter op
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 22:45
Balance
Balance is offline
vertrouwen in de lpf? ooit wel klein beetje gehad, maar niet genoeg om er op te gaan stemmen als ik 18 was geweest.
maar dat beetje vertrouwen is nou wel weg, aangezien het niet meer de lpf is die het wás.

ik heb het idee dat de leden die er nu zitten nogal erg voor zichzelf in de 2e kamer zitten en niet om het land nou zoveel te verbeteren, met alle ruzies die er de afgelopen tijd zijn geweest...
en verder denk ik dat samenwerking met andere landen nogal stroef gaat verlopen als de leden van de lpf net zo snel opmerkingen uit hun mond laten komen als dat ze nu al in nederland doen... ( denk aan de complottheorie van de moord op fortuyn )

want oké, in nederland kijkt men er nog tegen aan met de gedachte 'ze zijn nieuw, geen ervaring en hebben toch excuses aangeboden' (want de lpf leden komen er over het algemeen met een excuses toch wel heel makkelijk vanaf), maar in het buitenland is men denk ik niet zo makkelijk.

*heeft btw niet het hele topic gelezen*
Oud 04-07-2002, 16:58
Sommetje
Sommetje is offline
nee, nooit gehad en zou ook niet weten waarom ik dat zooitje ongeregeld zou moeten vertrouwen.
Oud 04-07-2002, 18:18
Verwijderd
nooit gehad zal ut ook nooit krijgen...
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 11:55
twiety
twiety is offline
Zo langzamerhand gaat 't me toch echt irriteren. Het lijkt erop dat veel mensen om de een of andere reden toch weer paars terug willen: er komt geen ruzie naar buiten door de achterkametjespolitiek en er is geen onenigheid over partijstructuur en ministerverdeling door vriendjespolitiek. Wees toch 's blij met wat meer dynamiek, dualisme en openheid.

De bakstenen zijn over, het cement is weg. Nieuw cement maken maakt nou eenmaal lawaai.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 14:46
John Simon
John Simon is offline
zeg twiety, niet alles van de lpf hoeft fantastich te zijn hoor. Je mag ook weleens tegen ze ingaan ook al ben je een aanhanger van de partij... je doet net alsof de lpf alles goed doet...
Oud 11-07-2002, 19:59
Verwijderd
Citaat:
twiety schreef:
Jammer dat je sindsdien niets hebt bijgeleerd. Ik verdiep me nu zo ongeveer een jaartje of 15 in de politiek.
Dat betekent dat je ongeveer 30 jaar of ouder bent. Op zich niets op tegen natuurlijk (vooral de rol van bijv. 'mathfreak' op dit forum vind ik leuk) Maar wat doe jij hier nou eigenlijk? Je bent echt zon jehova getuige die ons allemaal gaat overtuigen dat Pim de beste is en LPF geweldig en nooit fouten maakt enz...

Jij bent kennelijk beter, en hebt een betere mening dan 'ons' omdat jij je er 15 jaar in verdiept hebt en 'wij' niet. Ga dan naar een volwassenen-forum met mensen die misschien wčl vaktaal praten. (Tip: de nieuwsgroep nl.politiek) Je hebt wel lekker makkelijk praten op zo'n forum waar niemand er echt voor geleerd heeft en je makkelijk reacties de grond in kunt boren met argumenten waar niemand op kan antwoorden omdat ze vaak onbegrijpelijk zijn.

m.a.w. : ik snap niet wat je nou van 'ons' wilt...

ontopic (sorry trouwens beetje lang offtopic, maar waar moet het anders?):

Ik heb geen vertrouwen in de LPF. Nooit gehad ook. Dat hele geflikker binnen die partij... ik wordt er schijtziek van
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 20:19
Verwijderd
Citaat:
John Simon schreef:
zeg twiety, niet alles van de lpf hoeft fantastich te zijn hoor. Je mag ook weleens tegen ze ingaan ook al ben je een aanhanger van de partij... je doet net alsof de lpf alles goed doet...
precies, ik heb meer respect voor mensen die ook kunnen toegeven dat 'hun' partij ook wel eens dingen doen die niet goed zijn of waar ze het zelf niet mee eens zijn dan alles maar goed te praten omdat ze toch wel geweldig zijn..ze zijn echt niet heilig hoor.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 23:00
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
twiety schreef:
De bakstenen zijn over, het cement is weg. Nieuw cement maken maakt nou eenmaal lawaai.
Dit nieuwe cement is echter nu al aan het rotten.

Krijgen we ook ministers met een strafblad?
Oud 11-07-2002, 23:04
Verwijderd
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
nooit gehad.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 23:58
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
[B]nooit gehad./B]
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 00:01
twiety
twiety is offline
Citaat:
John Simon schreef:
Nee hoor, ik zeg alleen dat er teveel ophef over elke scheet gemaakt wordt. En dat ik hoop dat ze alles goed gaan doen en ik mag daar als stemmer op een volksvertegenwoordiger ook vanuit gaan.

Citaat:
Milk schreef:
precies, ik heb meer respect voor mensen die ook kunnen toegeven dat 'hun' partij ook wel eens dingen doen die niet goed zijn of waar ze het zelf niet mee eens zijn dan alles maar goed te praten omdat ze toch wel geweldig zijn..ze zijn echt niet heilig hoor.
Ik zal de eerste zijn om te zeggen dat ik niet zo happy was met het jsf-besluit. Al vind ik dat geen speerpunt van het partijprogramma, 't staat er niet eens in, en ik wil dat dat verwezenlijkt wordt. En ook ik vind dat er teveel ego's bij elkaar zitten daar. Zo, hier heb je ook even wat kritiek van mij (maar die had je ook al eerder kunnen lezen). Happy now?
Oh trouwens, niets of niemand is heilig, ook de LPF niet.

Maar stiekum Pim wel een beetje voor mij.

Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
Dit nieuwe cement is echter nu al aan het rotten.

Krijgen we ook ministers met een strafblad?
Gaap. Wie weet. Als het bekend wordt zal 't i.i.g. niet zo snel als bij paars in de doofpot komen denk ik.

Citaat:
Minnitje schreef:
Dat betekent dat je ongeveer 30 jaar of ouder bent.
Mis. En het gaat je eigenlijk geen snars aan. Als ik vond dat dat wel zo was of ertoe deed, dan had ik het wel aangegeven bij m'n instellingen.

Citaat:
Op zich niets op tegen natuurlijk (vooral de rol van bijv. 'mathfreak' op dit forum vind ik leuk)

Ik neem aan dat je Mat bedoelt? Ik ben geen freak. Ik vind 'm ook maar een grijs mannetje en ik zie op de inhoud na weinig van Pim in 'm terug helaas. Maar ik vind dat het hier om de inhoud gaat, en dat lijkt me zeker bij (in)formatie en het sluiten van een regeerakkoord het belangrijkste.

Citaat:
Maar wat doe jij hier nou eigenlijk?

Forummen, just like you.

Citaat:
Je bent echt zon jehova getuige die ons allemaal gaat overtuigen dat Pim de beste is
Als je bedoelt de beste Nederlandse politicus van deze tijd, ben ik van mening dat Pim de beste is. Dat heeft echter geen zak met geloof te maken.
Een jehova getuige? Persoonlijk walg ik vaak van het geloof, maar zie ik toch ook wel de historische positieve waarde ervan in. Mocht je het willen weten: zelf geloof ik overigens niet in een god of wat voor godsdienst dan ook, maar wel op de een of andere manier in een vorm van leven na de dood. Maar dit geloof is niet zo overtuigend dat ik niet denk dat ik het niet mis kan hebben en er misschien gewoon helemaal niets is.

Citaat:
en LPF geweldig en nooit fouten maakt enz...
Dat beweer ik niet. Ik hoop zoals gezegd dat ze Pim's visie uitdragen, maar ik vind 't onzin om te zeggen dat het op spanning zetten van een regeerakkoord het vooroorzaken van een crisis is zijn en dat verschillen van mening altijd ongezond zijn, zeker in een beginnende partij moet het af en toe botsen om wat vastigheid te krijgen. En daar legt de media dan weer de loep op en gooien iedere scheet met veel sensatie naar buiten.
En, zoals je zult begrijpen, op 'enz...' kan ik lastig antwoord geven.

Citaat:
Jij bent kennelijk beter, en hebt een betere mening dan 'ons' omdat jij je er 15 jaar in verdiept hebt en 'wij' niet.
Integendeel. Een mening is een mening en daar doe ik niets aan af. Maar het neerzetten van onwaarheden - vaak door onwetendheid - probeer ik tegen te gaan. Als je over een bepaald onderwerp geen verstand hebt, zeg er dan in ieder geval geen dingen over die je niet weet. En ik spoor graag mensen aan om niet zomaar wat te blaten, maar ook een motivering te geven zodat wellicht soms blijkt dat dat geblaat toch ergens op slaat.

Citaat:
Ga dan naar een volwassenen-forum met mensen die misschien wčl vaktaal praten. (Tip: de nieuwsgroep nl.politiek)
Ik bepaal zelf wel waar ik heen surf, maar bedankt voor de tip, ik kende die nieuwsgroep echter al.

Citaat:
Je hebt wel lekker makkelijk praten op zo'n forum waar niemand er echt voor geleerd heeft
Ik heb er ook niet voor geleerd, ik heb alleen aardig wat Pim gelezen, gezien en gehoord.

Citaat:
en je makkelijk reacties de grond in kunt boren met argumenten waar niemand op kan antwoorden omdat ze vaak onbegrijpelijk zijn.
Er zijn hier genoeg mensen op dit forum die net zo inhoudelijk reageren als ik, maar er een andere mening op nahouden. Als jij iets van mij niet begrijpt, moet je zeggen wat. Dan leg ik het je graag nog even uit.

Citaat:
m.a.w. : ik snap niet wat je nou van 'ons' wilt...
Uhm, nou eh, eigenlijk niets. Voornamelijk een inhoudelijk gesprek over onderwerpen die ertoe doen, met een gezonde dosis humor. Maar mocht een beter begrip van Pim's gedachtengoed mijn bijdrage blijken, dan vind ik dat een goeie zaak.

Citaat:
ontopic (sorry trouwens beetje lang offtopic, maar waar moet het anders?):
Tja.

Citaat:
Ik heb geen vertrouwen in de LPF. Nooit gehad ook. Dat hele geflikker binnen die partij... ik wordt er schijtziek van
Dat kan, dat is dus een mening. En dan zou ik het nu dus bijvoorbeeld leuk vinden als je hier wat dieper op in zou gaan (eufemisme).

Laatst gewijzigd op 12-07-2002 om 00:05.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten