Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wij hadden nog zo'n ouderwetse pater als leraar grieks van wie we allemaal verzen uit de illias en odyssea vanbuiten moesten kennen! ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Of ging dat net over iets anders? Dat was in ieder geval ook zoiets ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gaat wel.... Ik vind Oleander mooier. Maar misschien komt dat ook omdat ik orchideeën niet zo'n mooie bloemen vind... @ astuanax Water putten klinkt inderdaad wel erg mooi. Laat ik het anders zeggen: Ik hou niet van "moderne" woorden waar in het midden een T in zit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
wat te denken van "prullaria", heerlijk! een prachtig woord voor vaak gewoon onbestemde troep! een eufemisme zogezegd (ook mooi) (dat zogezegd dan, misschien omdat mijn vriend en ik dit vaak achter zinnen plakken, dan roept het gelijk een beeld op, een gevoel, zoals bijvoorbeeld "hardlopen" mij een gevoel van vrijheid geeft ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Porcelain ![]() Zoals ik al op DoPchat verkondigde vind ik 'polen' ook mooi, en 'tegenpolen', en 'elektroden' en 'energiek' |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik vind Lisa en Nora mooie meisjesnamen. Mocht ik ooit per ongeluk een kind krijgen, geef ik het een lange officiële naam die ik dan heel hip ga afkorten. (Elisabeth en Eleonora zouden dan dus de officiële namen zijn.) Ik vind fornuis altijd een stom woord omdat daar geen h in zit ![]()
||
Citaat:
Ik zou mijn kind trouwens nooit een te bijzondere naam geven, want dat vind ik zielig omdat je dan nooit souvenirs of andere prullaria kan kopen met je naam erop.
||
Citaat:
![]() Ik vond het anders altijd echt stom, dat mijn zusje wel een mok met haar naam kon krijgen en ik niet ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
(zie brieventopic geopend door CSN op Letteren ![]() Eigenlijk vind ik het ook wel leuk als namen echt Nederlands zijn, dus ik denk hier tegenstrijdig over ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
MIJN VERHAAL: Nina's droom Nandje | 24 | 30-07-2006 20:41 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Verhalen & Gedichten |
kheb nog geen titel.. aapje | 6 | 06-08-2003 11:24 |