Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2005, 08:12
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
AC Milan 7 schreef op 18-09-2005 @ 14:37 :
Ik betaal geen €50 euro voor n spel, waar je eerst allemaal patches moet dll-en voordat ie goed is...
volgens mij is pes altijd nog goedkoper
Oud 19-09-2005, 18:20
CrazY G
CrazY G is offline
en komt erbij dat tegenwordig pes patchmakers 1 grote patch maken, waardoor je pes met 1 install in een keer "liscened" is. Dus patchen is niet meer zo moeilijk.
Oud 20-09-2005, 12:29
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 18-09-2005 @ 17:05 :
Teamspelen vond ik makkelijker gaan, verder kun je 2005/2006 niet echt zomaar vergelijken aangezien PES 2 een oudere titel is. En als we die met fifa 2004 gaan vergelijken kunnen we de lol op, jeetje wat was het passingsysteem en de moeilijksheidsgraad daarbij vernielt.
2004 heb ik niet gespeeld (2001 was de laatste daarvoor). Ik heb die demo gespeeld van 2006 en ik snap er echt niets meer van, waar is die tijd dat je gewoon nog met een toetsencombinatie je man voorbij kon en dat passingsysteem in de diepte werkt ook echt niet. Hoe stuur je een man de diepte in en 3 sec later de bal erachteraan, dat werkte bij 2001 altijd zo relaxt
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 06:34
Maradinus
Maradinus is offline
Wacht op een demo van FIFA 2006 en oordeel zelf.
Oud 28-09-2005, 17:30
Verwijderd
Heb FIFA 06 op de xbox gespeelt, ziet er goed uit maar als ik ergens niet van houd, zijn het wel voetbalspellen dus kan ik er weinig over zeggen..... Maar denk toch dat ik PES beter vind.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2005, 14:35
Vaat
Vaat is offline
Ik speelde fifa 2000 t/m 2005, totdat ik Pro Evo 4 kocht. Dat spel is echt veel beter dan die fifa's. Maar nu met Fifa 2006, weet ik het niet. Zal het eerst moeten spelen. Wel vind ik dat Fifa meer sfeer heeft dan Pro Evo, maar Pro Evo speelt 10x beter en heeft de Master League waarin je spelers beter kunnen worden (zodat je talenten kan opleiden). Ik weet niet of Fifa 2006 dit nu eindelijk heeft uitgewerkt, maar het zou het spel wel gelijk een stuk beter maken.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2005, 15:36
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Uit de demo van FIFA 2006 is voor mij wel gebleken dat de gameplay met sprongen vooruit is gegaan. De graphics zijn wel weer lekker kut en het commentaar is nóg kutter. Ik ga ze gewoon weer allebei spelen, maar laat TCM 2006 denk ik links liggen. FM 2006 gaat wel m'n collectie in.
Oud 29-09-2005, 15:37
Gimme more beer
Citaat:
Maradinus schreef op 28-09-2005 @ 07:34 :
Wacht op een demo van FIFA 2006 en oordeel zelf.
Die is er al een maand.
Oud 29-09-2005, 16:56
AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Citaat:
T_ID schreef op 18-09-2005 @ 16:10 :
Namen boeien absoluut niet.

Het is pas lame om 50 euro neer te tellen zodat een aantal dikbetaalde clubs nog dikker betaald kunnen worden terwijl je een spel koopt waar niet naar gameplay word gekeken.
Ik zou zeggen, check Fifa nu Gameplay is perfect...
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 01:20
Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 29-09-2005 @ 16:37 :
Die is er al een maand.

nou dan lijkt mij deze keuze nieyt moeilijk
Oud 02-10-2005, 02:04
FatihVercetti
FatihVercetti is offline
FIfa zal nooit en te nimmer beter worden dan Pro evo

pro evo is de bom
Oud 03-10-2005, 11:26
Gimme more beer
Ik heb FIFA vandaag binnengekregen, ik zal hem vandaag of morgen eens installeren.
Oud 04-10-2005, 12:02
HFL!
HFL! is offline
ik hou niet van voetbal/voetbalgames maar ik zou voor pes gaan, ook al is het alleen maar omdat fifa van ea is ea
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 12:29
Gimme more beer
Damn, de CDkey klopt niet. Moet ik een nieuwe krijgen, want ik wil wel online natuurlijk
Oud 04-10-2005, 16:34
Verwijderd
Citaat:
hero of time schreef op 04-10-2005 @ 13:02 :
ik hou niet van voetbal/voetbalgames maar ik zou voor pes gaan, ook al is het alleen maar omdat fifa van ea is ea
Je kan zeggen over EA wat je wilt maar ze brengen wel gewoon goede spellen uit hoor.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 19:03
Gimme more beer
Citaat:
Bossen schreef op 04-10-2005 @ 17:34 :
Je kan zeggen over EA wat je wilt maar ze brengen wel gewoon goede spellen uit hoor.
Ehhm...

?
Oud 04-10-2005, 19:05
DXR
DXR is offline
Citaat:
Gendra schreef op 05-09-2005 @ 21:26 :
Ik was altijd een fifa-fan maar de laatste paar jaren begon fifa zo verrot te worden dat ik maar over ging naar Pro Evolution Soccer en Ik moet zeggen dat dit de beste voetbalspel is die ooit is gemaakt, ik heb inmiddels PES2, PES3 en PES4. Maar nu hoor ik dat Fifa 2006 de beste voetbalspel allertijden gaat worden, moet ik nu Fifa 2006 kopen of PES5? En wat vindenjullie er zelf van?
PES 4 is lomper dan FIFA 2006 maar PES5 is beter dan FIFA 2006 ( kijk ook op www.pes5.net daar kan je demo downen)
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 19:07
CrazY G
CrazY G is offline
iid ehm.
Noem eens 1 titel van EA die echt goed is?
Ea veneukt heel de gamesindustrie met hun mainstream troep van ze.
Oud 04-10-2005, 20:56
Verwijderd
Citaat:
CrazY G schreef op 04-10-2005 @ 20:07 :
iid ehm.
Noem eens 1 titel van EA die echt goed is?
Ea veneukt heel de gamesindustrie met hun mainstream troep van ze.
Mainstream is niet automatisch slecht , ik vind bijvoorbeeld Burnout een erg leuk spel, vooral online. Ook veel gamers (mainstream dan wel) vinden dus FIFA of NFS:U leuk. Mij lijkt Most Wanted wel leuk te worden, beetje terug naar de roots. En wat dacht je van Black & White, niet echt mainstream te noemen. Battlefield 1942 en 2, houd ook veel gamers bezig. The Sims was redelijk vernieuwend en is super populair. Comand & Conquer Generals, ook niet zo mainstream. Sterker nog, EA brengt voortaan games van Valve uit, Half-Life 3 dus!

Ik vind wel dat EA niet veel groter moet worden, hoe kleiner de concurentie word voor EA, hoe minder goed de spellen die ze uitbrengen hoeven te zijn. Maar om nou te zeggen dat ze de gamesindustrie verneuken gaat wel erg ver hoor.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 21:33
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Ik heb net pes5 op de xbox gespeeld, maar eerlijk gezegd kan ik zo de verschillen met zn voorganger niet vinden.
Ook wel jammer dat er na een jaar maar weinig veranderd is qua grafisch opzicht.
Dat is wel niet de belangrijkste reden om het te kopen maar toch.

Fifa 06 is trouwens niet eens zo slecht, het is wel apart dat er veel dingen uit pes zijn ingestopt
Oud 04-10-2005, 21:37
Gimme more beer
Pes5 is inderdaad veel van hetzelfde. Niet het geld waard, imho.
Oud 05-10-2005, 17:35
Gimme more beer
FIFA 2006 is absoluut een goede game. Meer management elementen, sterk verbeterde gameplay en eindelijk weer een prima player/team editor. Ook kun je kiezen tussen het commentaar, door het spel op "Engels" te zetten heb je engelstalig commentaar, op "Nederlands" heb je Nederlandstalig commentaar. Dat miste ik vorig jaar wel.

Het is echt een lekkere game, het kopen waard
Oud 11-10-2005, 16:53
Cola
Cola is offline
ja he vooral dat management is gaaf, ik bedoel dat je moet investeren in je stadion omdat je anders bij bijv. AS Roma in je eerste jaar in de shit komt omdat je niet genoeg geld binnen krijgt door die belachelijk hoge salarissen, mja dan heb je wel Totti, Cassano, Montella, Chivu
Oud 02-02-2006, 22:02
R0n4ldinh0
R0n4ldinh0 is offline
pro evolution is zooo vet!! wat een gameplay
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 00:36
T_ID
T_ID is offline
Een up van vier maanden met zo'n nutteloze mededeling...

www.watkanjewel.nl
Oud 08-02-2006, 10:40
NilsHolgersson
NilsHolgersson is offline
nee man, je stinkt, fifa4life
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten