Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Leuke race vandaag zeg ![]() ![]() Jammer dat Montoya weer zijn laatste rondes niet af kon maken, een één tweedje voor McLaren had me goed geholpen in mijn F1Manager spel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij heeft bij zijn overwinningen idd heel veel geluk gehad omdat er altijd wel 1 van de McLarens stuk gingen en nog steeds staat ie altijd nog even blij op het podium. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vind ik dan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Het heeft imo ook niet zoveel met geluk te maken. |
![]() |
||
Citaat:
Voor een deel heb je natuurlijk wel gelijk... Zijn auto is gewoon betrouwbaarder, maar evengoed heeft hij echt zoveel geluk gehad. En om nou te zeggen dat hij dat afdwong... niet echt, ik heb de wil om te winnen en de inzet daarvan al heel lang niet gezien
|||
Citaat:
![]() Citaat:
En bij Fisichella was ik al aan het juichen.. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Iets wat Schumacher altijd zal doen, omdat hij dan meer punten scoort en daardoor eerder kampioen zal worden. Natuurlijk zal de overwinning ook goed smaken. Alonso wordt kleurloos tweede, zoals zo vaak dit seizoen. Schumacher werd in 2001, 2002 en 2004 ook eerder kampioen, maar wel na zo veel overwinningen, x seconden voorsprong op de eindstreep. Natuurlijk is McLaren het snelst, maar zelfs Trulli en R. Schumacher hadden meer vechtlust en de wil om McLaren het moeilijk te maken. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Nu Doornbos nog..
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|