Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2005, 12:19
0oFZo0
0oFZo0 is offline
nog 40 minuten
Oud 11-09-2005, 14:50
Orion2003
Orion2003 is offline
Was wel weer een leuke race. Wel erg jammer van Montoya, alweer de zoveelste keer dat hij van achter afgereden wordt.. Wel blijft nu het constructeurskampioenschap nog spannend, maar Alonso is nu al dan niet verdiend bijna zeker kampioen.
Oud 11-09-2005, 15:07
MC Bobie
MC Bobie is offline
1e helft van de GP was leuk, 2e was minder.
Minardi's erg slecht terwijl de Jordons me hebben verrast.
Top race van Button, zonde van JP Montoya, zoveelste keer.
Constructeurskampioenschap blijft zo wel spannend.. leuk
Oud 11-09-2005, 16:14
PV
PV is offline
Leuke race dankzij de pitstops Jammer dat het niet meer echt ging regenen. Alonso vind ik wel een terechte kampioen. Raikkonen mag het volgend jaar proberen
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 17:03
Sandersss
Sandersss is offline
Mooie schuiver van Fisi
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 17:18
Sandersss
Sandersss is offline
1 Raikkonen, Kimi McLaren - +- 1:30:01.295
2 Alonso, Fernando Renault - +- + 28.394
3 Button, Jenson BAR - +- + 32.077
4 Webber, Mark Williams - +- + 1:09.100
5 Barrichello, Rubens Ferrari - +- + 1:18.100
6 Villeneuve, Jacques Sauber - +- + 1:27.400
7 Schumacher, Ralf Toyota - +- + 1:27.500
8 Monteiro, Tiago Jordan - +- + 1 lap
9 Klien, Christian Red Bull Racing - +- + 1 lap
10 Massa, Felipe Sauber - +- + 1 lap
11 Karthikeyan, Narain Jordan - +- + 1 lap
12 Albers, Christijan Minardi - +- + 2 lap
13 Doornbos, Robert Minardi - +- + 3 lap
14 Montoya, Juan-Pablo McLaren - +- + 4 lap
15 Heidfeld, Nick Williams - +- + 5 lap
16 Trulli, Jarno Toyota - +- + 9 lap
17 Coulthard, David Red Bull Racing - +- + 26 lap
18 Schumacher, Michael Ferrari - +- + 31 lap
19 Sato, Takuma BAR - +- + 31 lap
20 Fisichella, Giancarlo Renault - +- + 34 lap

Stand:

1 Renault 152
2 McLaren 146
3 Ferrari 90
4 Toyota 80
5 Williams 59
6 BAR 31
7 Red Bull 27
8 Sauber 17
9 Jordan 12
10 Minardi 7

1 Fernando Alonso Renault 111
2 Kimi Räikönen McLaren 86
3 Michael Schumacher Ferrari 55
4 Juan Pablo Montoya McLaren 50
5 Jarno Trulli Toyota 43
6 Giancarlo Fisichella Renault 41
7 Ralf Schumacher Toyota 37
8 Rubens Barrichello Ferrari 35
9 Jenson Button BAR 30
10 Mark Webber Williams 29

Programma:
Brazilië
Japan
China
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 17:50
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Leuke race ja. Alleen jammer dat Minardi voor de verkeerde set banden had gekozen, daar hebben ze veel tijd aan verloren. Verder leuke inhaalmanoeuvres, de 1-2 van McLaren zoals ik van tevoren voorspelde (ook tactisch goed dat ze Kimi voor JPM kregen via de pitstops, hoe meer puntjes hij inloopt op Alonso, hoe spannender), en een paar auto's die van de baan vlogen. Al waren het maar een paar...

Hehe, die Schumi was me toch ff pissed op Sato hoor. Maja, in dit geval had-ie gelijk.

Haha, ging mijn pa trouwens vanavond naar een snackbar hier in Maastricht voor eten te halen, moet je eens raden wie daar binnenkwam? Christian Albers! Plus natuurlijk een aantal andere mensen van Minardi.
Oud 11-09-2005, 19:04
MC Bobie
MC Bobie is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 11-09-2005 @ 18:50 :
Haha, ging mijn pa trouwens vanavond naar een snackbar hier in Maastricht voor eten te halen, moet je eens raden wie daar binnenkwam? Christian Albers! Plus natuurlijk een aantal andere mensen van Minardi.
en dan baal je dat je niet mee was gegaan..
Oud 11-09-2005, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Sandersss schreef op 11-09-2005 @ 18:18 :

Programma:
Brazilië
Japan
China
Ik blijf het jammer vinden dat Japan niet meer de laatste race van het jaar is Japan is dat altijd al geweest en daar heeft Japan ook de sfeer voor.

Leuke race vandaag zeg leek in het begin een beetje saai maar steeds gebeurde er meer.
Jammer dat Montoya weer zijn laatste rondes niet af kon maken, een één tweedje voor McLaren had me goed geholpen in mijn F1Manager spel.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 20:11
franky
franky is offline
van mij mag der wel weer eens een flinke botsing komen, staat altijd so leuk
Oud 11-09-2005, 20:12
Verwijderd
Ik ben er geweest, en het was zooooooo vet. Nog nooit in het echt F1 auto's zien en vooral horen rijden. Zat op het snelste gedeelte van de baan, met een groot videoscherm en uitzicht op de combo bocht en eigenlijk de hele baan op de start na. Gp2 was ook leuk, veel crashes, een zelfs recht voor mn neus, hij vloog eraf met 290 km p/u . Ook komisch om de reactie van iedereen te zien, want toen Montoya eraf vloog, was dat niet op het gedeelte waar wij stonden en dus zagen we op het video scherm alleen een McLaren, toen we zagen dat daar Juan Pablo op stond hoorde je echt de helft van het publiek zuchten, zelfde verhaal met Fisschichella die eraf vloog.

Echt super race, geweldig om een keer in het echt te zien .
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 22:25
knijtert!
knijtert! is offline
Ik word echt zo moe van die Alonso, wat een mietje is dat geworden... Nu zei hij ook weer dat ze niet teveel risico wouden nemen.

Het komt hem gewoon aanwaaien, nu valt Montoya ook weer uit door een achterblijver
Oud 11-09-2005, 22:40
Verwijderd
Citaat:
knijtert! schreef op 11-09-2005 @ 23:25 :
Ik word echt zo moe van die Alonso, wat een mietje is dat geworden... Nu zei hij ook weer dat ze niet teveel risico wouden nemen.

Het komt hem gewoon aanwaaien, nu valt Montoya ook weer uit door een achterblijver
Als Alonso dit jaar wint zonder dat hij nog een race wint dan is dat onterecht gebeurd.
Hij heeft bij zijn overwinningen idd heel veel geluk gehad omdat er altijd wel 1 van de McLarens stuk gingen en nog steeds staat ie altijd nog even blij op het podium.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 22:46
PV
PV is offline
Citaat:
MightyDuck1 schreef op 11-09-2005 @ 23:40 :
Als Alonso dit jaar wint zonder dat hij nog een race wint dan is dat onterecht gebeurd.
Hij heeft bij zijn overwinningen idd heel veel geluk gehad omdat er altijd wel 1 van de McLarens stuk gingen en nog steeds staat ie altijd nog even blij op het podium.
Tja het doel van het spelletje is eenmaal ook dat je een wedstrijd uitrijdt en dus een betrouwbare auto hebt. Ik zie het onterechte niet.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 23:26
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 11-09-2005 @ 23:46 :
Tja het doel van het spelletje is eenmaal ook dat je een wedstrijd uitrijdt en dus een betrouwbare auto hebt. Ik zie het onterechte niet.
Een Wereldkampioen hoort het hele seizoen sterk te zijn en wedstrijden te winnen met echte kracht en niet met geluk hebben.
Vind ik dan
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 23:27
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Nee, oke, aan de ene kant heb je gelijk, maar wat MightyDuck1 zegt, klopt wel een beetje, Alonso laat de laatste races weinig zien, maar haalt wel telkens podia of iig punten, wat je van Raikkonen niet altijd kan zeggen...

Wat ik overigens wel frappant vind, is dat mensen in 2001, 2002 en 2004 zeiden: he bah, Schumacher al een paar races voor het einde kampioen...Alonso wordt hoogstwaarschijnlijk volgende race wereldkampioen, met dan nog 2 races te gaan, en nu zeurt niemand...
Oud 11-09-2005, 23:27
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
MightyDuck1 schreef op 12-09-2005 @ 00:26 :
Een Wereldkampioen hoort het hele seizoen sterk te zijn en wedstrijden te winnen met echte kracht en niet met geluk hebben.
Vind ik dan
Eens
Oud 11-09-2005, 23:43
PV
PV is offline
Citaat:
MightyDuck1 schreef op 12-09-2005 @ 00:26 :
Vind ik dan
Als steeds dezelfde persoon wint gaan we met z'n allen klagen dat het saai is Ik vind het nu een stuk leuker dan vorig jaar.
Het heeft imo ook niet zoveel met geluk te maken.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 23:59
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
PV schreef op 11-09-2005 @ 23:46 :
Aanrijdingen hebben ook met betrouwbaarheid te maken?

Voor een deel heb je natuurlijk wel gelijk... Zijn auto is gewoon betrouwbaarder, maar evengoed heeft hij echt zoveel geluk gehad. En om nou te zeggen dat hij dat afdwong... niet echt, ik heb de wil om te winnen en de inzet daarvan al heel lang niet gezien
Oud 12-09-2005, 07:01
McDuck
McDuck is offline
Citaat:
MightyDuck1 schreef op 11-09-2005 @ 20:31 :
Ik blijf het jammer vinden dat Japan niet meer de laatste race van het jaar is Japan is dat altijd al geweest en daar heeft Japan ook de sfeer voor.
Helemaal mee eens

Citaat:
Ook komisch om de reactie van iedereen te zien, want toen Montoya eraf vloog, was dat niet op het gedeelte waar wij stonden en dus zagen we op het video scherm alleen een McLaren, toen we zagen dat daar Juan Pablo op stond hoorde je echt de helft van het publiek zuchten, zelfde verhaal met Fisschichella die eraf vloog.
Dat had ik ook. Ik schrok me dood toen ik opeens een McLaren langs de kant zag staan. Maar gelukkig was het Montoya... want anders zou Alonso wel kampioen worden.

En bij Fisichella was ik al aan het juichen.. maar helaas was het niet Alonso
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 10:43
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 12-09-2005 @ 00:59 :
Aanrijdingen hebben ook met betrouwbaarheid te maken?

Voor een deel heb je natuurlijk wel gelijk... Zijn auto is gewoon betrouwbaarder, maar evengoed heeft hij echt zoveel geluk gehad. En om nou te zeggen dat hij dat afdwong... niet echt, ik heb de wil om te winnen en de inzet daarvan al heel lang niet gezien
Om hier aan te voegen. Alonso zei in de persco volgens mij dat hij niet voluit was gegaan.

Iets wat Schumacher altijd zal doen, omdat hij dan meer punten scoort en daardoor eerder kampioen zal worden. Natuurlijk zal de overwinning ook goed smaken.

Alonso wordt kleurloos tweede, zoals zo vaak dit seizoen. Schumacher werd in 2001, 2002 en 2004 ook eerder kampioen, maar wel na zo veel overwinningen, x seconden voorsprong op de eindstreep.

Natuurlijk is McLaren het snelst, maar zelfs Trulli en R. Schumacher hadden meer vechtlust en de wil om McLaren het moeilijk te maken.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 13:35
Carn
Carn is offline
fok.nl

Christijan Albers heeft een tweejarig contract getekend bij het team van Midland. Dat betekent dat de Nederlander in 2006 en 2007 voor het team zal uitkomen in de Formule 1.

Midland is de naam waaronder het Jordanteam volgend jaar zal rijden. Dit team is opgekocht en zal vanaf volgend jaar een metamorfose ondergaan. Dit jaar rijdt het team voornamelijk in de achterhoede, waar het in gevecht is met Minardi, het huidige team van Albers.

Albers was al langer in onderhandeling met Midland over een contract voor 2006, maar doordat Minardi nu wordt overgenomen door Red Bull Racing, ontstond er extra krapte op de rijdersmarkt. Red Bull heeft namelijk al twee coureurs klaarstaan voor het overgenomen team, waar Minardi nog geen coureurs had gecontracteerd.
Oud 12-09-2005, 14:00
MC Bobie
MC Bobie is offline
Citaat:
Biertank 52 schreef op 12-09-2005 @ 00:27 :
Wat ik overigens wel frappant vind, is dat mensen in 2001, 2002 en 2004 zeiden: he bah, Schumacher al een paar races voor het einde kampioen...Alonso wordt hoogstwaarschijnlijk volgende race wereldkampioen, met dan nog 2 races te gaan, en nu zeurt niemand...
Dit is de 1e keer dat Alonso kampioen wordt, dat is toch anders dan Schummi die het voor de zoveelste keer werd..

Citaat:
Carn schreef op 12-09-2005 @ 14:35 :
fok.nl

Christijan Albers heeft een tweejarig contract getekend bij het team van Midland. Dat betekent dat de Nederlander in 2006 en 2007 voor het team zal uitkomen in de Formule 1.

Midland is de naam waaronder het Jordanteam volgend jaar zal rijden. Dit team is opgekocht en zal vanaf volgend jaar een metamorfose ondergaan. Dit jaar rijdt het team voornamelijk in de achterhoede, waar het in gevecht is met Minardi, het huidige team van Albers.

Albers was al langer in onderhandeling met Midland over een contract voor 2006, maar doordat Minardi nu wordt overgenomen door Red Bull Racing, ontstond er extra krapte op de rijdersmarkt. Red Bull heeft namelijk al twee coureurs klaarstaan voor het overgenomen team, waar Minardi nog geen coureurs had gecontracteerd.
Goede keuze, wel grappig dat er nu een team is met eigenlijk 4 rijders.
Nu Doornbos nog..
Oud 12-09-2005, 14:52
Carn
Carn is offline
nu.nl

Christijan Albers is ook volgend jaar actief in de Formule 1. De coureur uit Laren bereikte zondag na de Grand Prix van België een akkoord voor twee seizoenen met Midland-Toyota, de opvolger van Jordan. Officieel moet de overgang nog worden bevestigd, maar volgens AD Sportwereld is alles in kannen en kruiken.

Het management van Albers onderhandelde de afgelopen weken met Colin Kolles, de teambaas van de nieuwe renstal. Zondag in Spa maakten ook de geldschieters van Albers kennis met Kolles. De Nederlandse coureur vormt bij Midland waarschijnlijk een duo met de Brit Anthony Davidson.

De overgang van Albers kwam in een stroomversnelling na de verkoop van Minardi aan Red Bull. Hierdoor waren er plots twee stoeltjes minder beschikbaar, aangezien Red Bull jonge talenten wil stallen bij het huidige team van Albers en Robert Doornbos. Albers en zijn zaakwaarnemer Lodewijk Varossieau wilden bovendien niet langer wachten en kozen voor zekerheid.
------------------------

Ik ben benieuwd of Midland wat zal scoren volgend jaar; ik hoop stiekem dat het een top-10 team wordt maar ik vrees dat ze samen met Minardi/RBR#2 waarschijnlijk weer hekkensluiters zullen zijn
Oud 12-09-2005, 17:51
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
MC Bobie schreef op 11-09-2005 @ 20:04 :
en dan baal je dat je niet mee was gegaan..
Ja.
Reageren

Regels voor berichten