![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() godverr daar had ik nog niet eens aan gedacht ![]() ![]() ik was alleen bezig met nadenken hoe ik het met eten ga doen. weet je, dan word het nog moelijker. want als ik 1dag ofzo niet op de weegschaal kan dan heb ik gelijk in m'n hoofd dat ik 10kg zwaarder ben geworden en DURF ik nisk meer te eten. nouja het komt vast wel goed enzo ![]() jammer dat het nu 2dagen slechter gaat. Maar wel heel goed van je dat het voor de rest wel best goed gaat!!! echt goed ![]() is goed, ik hou jullie op de hoogte ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() tjah gewoon net zoals altijd ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hoe is het nou? Wanneer moet je op kamp? Bij mij gaat het meestal wel beter als er geen weegschaal in de buurt is, dan ga ik er iig niet steeds opstaan om te controleren wat ik van mezelf nog 'mag' eten. Maar ik hoop voor je dat het bij jou ook wel beter gaat op kamp, het is iig al fijn dat er mensen bij zijn die ervan af weten. Heel veel succes en plezier op je kamp. groetjes
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Discussie over een vraag, CBRB | 13 | 24-04-2016 20:39 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
een vraag over OH- halilo | 2 | 29-11-2004 13:13 | |
De Kantine |
het stel-een-vraag topic Vogelvrij | 493 | 01-08-2003 15:51 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Antwoord op een Vraag. Verwijderd | 26 | 17-04-2002 11:48 | |
Algemene schoolzaken |
een vraag: HOE KIJKT DE MAATSSCHAPPIJ TEGEN EEN SPW-ER???een vraagje van school! bakk-ster | 20 | 19-11-2001 20:14 |