Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2005, 20:24
love-THE-world
love-THE-world is offline
Citaat:
dark princess schreef op 22-09-2005 @ 21:03 :
Ik ben wel trots op je hoor! Goed dat je mentor het nu weet, je zegt wel dat je het zelf niet gezegd hebt, maar je hebt wel zelf de stap gezet om erheen te gaan, goed van je!

Ik hoop dat die week een beetje leuk wordt voor je en daar kan je niet op de weegschaal, dat scheelt ook weer...of juist niet, maar ik hoop van wel.

Ik zelf eet nu wel gewoon, neem zelfs ook tussendoortjes enzo! Dat vind ik wel goed van mezelf, maar ik heb net een stroopwafel op en nu voel ik me wel een vreetzak en zit onbewust wel steeds te bewegen , maar ben nog niet de trappen op en af gerend .

Bij mij ligt het er helemaal aan hoe ik me voel en wat voor dag ik heb gehad, met hoe het met mij en mn eetpatroon (vooral de gedachten eigenlijk) gaat. Nu heb ik twee rotdagen achter de rug op school, dus dan heb ik weer de gedachten enzo en voor de rest gaat het over het algemeen goed . Maar ik kom nu niet meer aan, maar ik val ook niet meer af, dus dat is wel goed, ik wil ook niet meer afvallen. Het is bij mij meer dat ik heel veel niet meer kan eten, omdat mijn lichaam het niet kan verdragen, maar ook dat gaat steeds wat beter .

Ik hoop dat jij over een tijdje (ik hoop heel snel) ook kan zeggen dat het beter gaat, het hoeft niet gelijk perfect te gaan enzo, maar als je maar aan jezelf merkt dat het beter gaat.

Houd je ons een beetje op de hoogte?
mja dankjewel

godverr daar had ik nog niet eens aan gedacht
ik was alleen bezig met nadenken hoe ik het met eten ga doen.
weet je, dan word het nog moelijker. want als ik 1dag ofzo niet op de weegschaal kan dan heb ik gelijk in m'n hoofd dat ik 10kg zwaarder ben geworden en DURF ik nisk meer te eten.
nouja
het komt vast wel goed enzo

jammer dat het nu 2dagen slechter gaat. Maar wel heel goed van je dat het voor de rest wel best goed gaat!!! echt goed

is goed, ik hou jullie op de hoogte
Oud 22-09-2005, 20:58
Verwijderd
Citaat:
love-THE-world schreef op 22-09-2005 @ 20:59 :
dat is waar denk ik
dankje

en jij?
hoe gaat het met jou?
oke !

tjah gewoon net zoals altijd maar wel goed hoor
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 10:10
dark princess
dark princess is offline
Citaat:
love-THE-world schreef op 22-09-2005 @ 21:24 :
mja dankjewel

godverr daar had ik nog niet eens aan gedacht
ik was alleen bezig met nadenken hoe ik het met eten ga doen.
weet je, dan word het nog moelijker. want als ik 1dag ofzo niet op de weegschaal kan dan heb ik gelijk in m'n hoofd dat ik 10kg zwaarder ben geworden en DURF ik nisk meer te eten.
nouja
het komt vast wel goed enzo

jammer dat het nu 2dagen slechter gaat. Maar wel heel goed van je dat het voor de rest wel best goed gaat!!! echt goed

is goed, ik hou jullie op de hoogte
Hey meis!

Hoe is het nou? Wanneer moet je op kamp?

Bij mij gaat het meestal wel beter als er geen weegschaal in de buurt is, dan ga ik er iig niet steeds opstaan om te controleren wat ik van mezelf nog 'mag' eten. Maar ik hoop voor je dat het bij jou ook wel beter gaat op kamp, het is iig al fijn dat er mensen bij zijn die ervan af weten.

Heel veel succes en plezier op je kamp.

groetjes
Reageren

Regels voor berichten