Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Over die dixies. Tja, je weet dat veel mensen in een keer naar buiten komen. Misschien is dixies dan geen slecht idee. Aan de andere kant: misschien mag dat weer niet van de gemeente Amsterdam... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
En de Melkweg kan wel niet verantwoordelijk zijn voor hetgeen wat er na die brug gebeurt, maar dit soort dingen zijn natuurlijk niet goed voor de publiciteit. Een aantal dixi's hadden dit gekloot voorkomen.
||
![]() |
Citaat:
Al met al: jammer! Even opmerking: Ikzelf heb voornamelijk ervaring met 'lieve' punks. De positive side, zegmaar. Soms kom ik echter punks tegen met een dusdanige negatieve attitude dat ik denk: dat is geen punk, dat is ..... gewoon sneu. Niet lief-links, maar hard-rechts, zou ik bijna zeggen. Over Hengelo. Op zich leuke stad. Ik heb me er wel vermaakt! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Weet niet wat het is met die lui, mqaar op de een of andere manier heb je na 3 bier helemaal geen ene drol meer aan een punker en aan een discotheek ganger nog wel over t algemeen. |
![]() |
||
Citaat:
Verschil van mening en ervaring lijkt me. Ben het overigens wel met je eens dat er een hoop lamballen tussen zitten hoor. Ik denk ook dat het slechts een fase is bij de meesten.
||
Citaat:
Anders staat het er bijzonder triest voor met de toekomst van de punkers van tegenwoordig.... |
![]() |
||
Citaat:
en vooral 12keer kut in een zin moet gooien en alles is zinloos en daar hebben ze geen 3 biertjes voor nodig
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
http://www.nu.nl/news/590048/13/Grot...weg_Amsterdam_(video).html
heheh tjek ook vooral de directeur vand de melweg. de echte punkers uit de oertijd ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
trouwens, volgens mij als iemand iets uitlokt, is het ook de schuld van die persoon. maargoed, ik geloof best dat de politie zich als een stelletje machtsbeluste kankerlijers gedragen heeft. maar dat neemt niet weg dat ik het erg opvallend vind dat er bij dit soort punkfeestjes heel vaak dingen uit de hand lopen. punkers zijn net hooligans wat dat betreft.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Of juten geweld gepast gebruiken is niet aan mij om te beslissen. Doch als er met glas gegooid word, dat vind ik het zeer gepast. Je moet niet vergeten dat de politie er is om de orde te bewaken, en dat een stelletje punkers het daar niet meer eens is, daat heeft niemand een boodschap aan. |
![]() |
||
Citaat:
wel hilarisch dat die grotepunkbig in ontzettend bekakt Oxford-Englisch schreeuwde ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|