Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2005, 14:29
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Indeed.

Maargoed, alle punkers het land uit Je weet toch.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2005, 14:44
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 11-09-2005 @ 15:29 :
Indeed.

Als dat zou kunnen.
Oud 11-09-2005, 14:44
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Misschien Rita Verdonk eens aanschrijven?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 15:19
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 11-09-2005 @ 15:44 :
Misschien Rita Verdonk eens aanschrijven?
ik denk toch dat dat wat lastig is, want er is niet een land om ze naar uit te zetten. ik ben toch meer voor de 'zet alle punx en alle skins op een grasveldje en laat ze het uitzoeken'-oplossing
Oud 11-09-2005, 15:21
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Zegmaar een beetje het ajax-feyenoord idee.

Mja. Zou een goeie zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 15:30
Snuitermans
Snuitermans is offline
Herscholing.
Oud 11-09-2005, 16:21
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Snuitermans schreef op 11-09-2005 @ 16:30 :
Herscholing.
verzwaarde dienstplicht
Oud 11-09-2005, 17:25
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 11-09-2005 @ 15:29 :
Indeed.

Ik ga serieus in of een flauwe grap. Maar laat ik zo zeggen: punk heeft ook heel veel positieve kanten. Jammer dat nu er nu weer negatieve publiciteit is. Heel jammer.

Over die dixies. Tja, je weet dat veel mensen in een keer naar buiten komen. Misschien is dixies dan geen slecht idee. Aan de andere kant: misschien mag dat weer niet van de gemeente Amsterdam...
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 17:35
JCG
JCG is offline
Citaat:
little nemo schreef op 11-09-2005 @ 16:19 :
ik denk toch dat dat wat lastig is, want er is niet een land om ze naar uit te zetten. ik ben toch meer voor de 'zet alle punx en alle skins op een grasveldje en laat ze het uitzoeken'-oplossing
inderdaad, dan een paar filmcamera's erbij. Op talpa uitzenden met zo'n idioot sms spel erbij en het niveau van de programma's op talpa gaat ook weer omhoog
Oud 11-09-2005, 17:38
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Laten we nou niet net doen of punkers per definitie rotzooi trappen!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 18:17
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 11-09-2005 @ 18:38 :
Laten we nou niet net doen of punkers per definitie rotzooi trappen!
Je komt te weinig in Hengelo.
Oud 11-09-2005, 18:34
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Ach, ik heb niks tegen punkers hoor Alleen tegen debiele prutpunkers

Maargoed, weet je wat ik niet snap? Over dat mensen zeggen dat ze dixies moeten neerzetten? Waarom in godsnaam? Een discotheek heeft elke avond ook tering veel bezoekers, de paradiso ook, de melkweg heeft ook elke avond wel wat, en tuurlijk weet je dat er heel veel mensen tegelijk binnen komen en tegelijk na een showtje even buiten gaan chillen als t binnen weer eens niet te harde is door de warmte. Maar dat is toch geen reden om de melkweg verantwoordelijk te stellen voor wat hun bezoekers buiten doen?
De verantwoordelijkheid van de melkweg houd op bij de brug, daarna word het eigen verantwoordelijkheid die gecontroleerd word door de politie lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 18:42
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 11-09-2005 @ 19:34 :
Ach, ik heb niks tegen punkers hoor Alleen tegen debiele prutpunkers

Maargoed, weet je wat ik niet snap? Over dat mensen zeggen dat ze dixies moeten neerzetten? Waarom in godsnaam? Een discotheek heeft elke avond ook tering veel bezoekers, de paradiso ook, de melkweg heeft ook elke avond wel wat, en tuurlijk weet je dat er heel veel mensen tegelijk binnen komen en tegelijk na een showtje even buiten gaan chillen als t binnen weer eens niet te harde is door de warmte. Maar dat is toch geen reden om de melkweg verantwoordelijk te stellen voor wat hun bezoekers buiten doen?
De verantwoordelijkheid van de melkweg houd op bij de brug, daarna word het eigen verantwoordelijkheid die gecontroleerd word door de politie lijkt mij.
De meeste evenementen die 1 dag duren zijn wel degelijk voorzien van dixi's. Plus het feit dat de gemiddelde punk een ietwat andere feestinstelling heeft dan de gemiddelde discotheekbezoeker.

En de Melkweg kan wel niet verantwoordelijk zijn voor hetgeen wat er na die brug gebeurt, maar dit soort dingen zijn natuurlijk niet goed voor de publiciteit. Een aantal dixi's hadden dit gekloot voorkomen.
Oud 11-09-2005, 18:49
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 11-09-2005 @ 19:42 :
De meeste evenementen die 1 dag duren zijn wel degelijk voorzien van dixi's. Plus het feit dat de gemiddelde punk een ietwat andere feestinstelling heeft dan de gemiddelde discotheekbezoeker.

En de Melkweg kan wel niet verantwoordelijk zijn voor hetgeen wat er na die brug gebeurt, maar dit soort dingen zijn natuurlijk niet goed voor de publiciteit. Een aantal dixi's hadden dit gekloot voorkomen.
Ik ben het op zich met Pruttelpot eens. Maar als je door paar Dixies te plaatsen veel ellende weet te voorkomen... Why not! Maar goed, dat is de Melkweg natuurlijk niet verplicht.

Al met al: jammer!

Even opmerking:

Ikzelf heb voornamelijk ervaring met 'lieve' punks. De positive side, zegmaar. Soms kom ik echter punks tegen met een dusdanige negatieve attitude dat ik denk: dat is geen punk, dat is ..... gewoon sneu.

Niet lief-links, maar hard-rechts, zou ik bijna zeggen.

Over Hengelo. Op zich leuke stad. Ik heb me er wel vermaakt!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 18:53
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Achja, opzich had een dixi geen kwaad gekunt natuurlijk, maar om heel eerlijk te zijn denkik dat als je eenm punker voor een dixi zet en hij moet pissen dat ie het dan liever tegen de muur doet dan in een dixi (ik heb namelijk ook een pleuris hekel aan dixi';s maargoed).

En fout volk heb je onder elke bevolkingsgroep, of t nou kakkers, gabbers, marrokanen, of punkers zijn, overal heb je hufters en overal heb je lieverdjes. T is alleen zo jammer dat de hufters niet wat meer stokslagen krijgen..

T enige echte verschil met een punker en een "normaal" iemand wat ik gemerkt heb (ken zat punkers) is dat een punker na 3 biertjes moeilijk loopt en moeilijk praat en vooral 12keer kut in een zin moet gooien en alles is zinloos, en bovenal, dat je werkelijk geen flikker meer aan ze hebt. (uitzonderingen daargelaten).
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 18:56
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 11-09-2005 @ 19:53 :

T enige echte verschil met een punker en een "normaal" iemand wat ik gemerkt heb (ken zat punkers) is dat een punker na 3 biertjes moeilijk loopt en moeilijk praat en vooral 12keer kut in een zin moet gooien en alles is zinloos.
Ben je wel eens in een discotheek geweest?
Oud 11-09-2005, 18:58
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 11-09-2005 @ 19:56 :
Ben je wel eens in een discotheek geweest?
Jahoor, maar zo erg als bij de punkers die ik ken heb ik nog nooit een discotheekganger lam zien worden (en dat na niet eens al te veel bier).

Weet niet wat het is met die lui, mqaar op de een of andere manier heb je na 3 bier helemaal geen ene drol meer aan een punker en aan een discotheek ganger nog wel over t algemeen.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 19:02
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 11-09-2005 @ 19:58 :
Jahoor, maar zo erg als bij de punkers die ik ken heb ik nog nooit een discotheekganger lam zien worden (en dat na niet eens al te veel bier).

Weet niet wat het is met die lui, mqaar op de een of andere manier heb je na 3 bier helemaal geen ene drol meer aan een punker en aan een discotheek ganger nog wel over t algemeen.

Verschil van mening en ervaring lijkt me. Ben het overigens wel met je eens dat er een hoop lamballen tussen zitten hoor. Ik denk ook dat het slechts een fase is bij de meesten.
Oud 11-09-2005, 19:22
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 11-09-2005 @ 20:02 :
Verschil van mening en ervaring lijkt me. Ben het overigens wel met je eens dat er een hoop lamballen tussen zitten hoor. Ik denk ook dat het slechts een fase is bij de meesten.
Laten we het hopen zeg...
Anders staat het er bijzonder triest voor met de toekomst van de punkers van tegenwoordig....
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 19:24
Haligh
Haligh is offline
de punkers van tegenwoordig.
Oud 11-09-2005, 22:16
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 11-09-2005 @ 18:53 :
dat een punker na 3 biertjes moeilijk loopt en moeilijk praat
Ik denk dat de gemiddelde punker wel wat meer kan hebben dan 3 biertjes

en vooral 12keer kut in een zin moet gooien en alles is zinloos

en daar hebben ze geen 3 biertjes voor nodig
Oud 11-09-2005, 22:21
Metal
Metal is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 11-09-2005 @ 19:58 :

Oud 11-09-2005, 23:13
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Pff, stelletje homo's.
Oud 12-09-2005, 11:47
Verwijderd
allereerst gaan mijn complimenten uit naar pruttelpot en little nemo voor de meest kortzichtige en hersenloze opmerkingen van de dag.

verder: waarom zitten jullie zo te zeiken over dixis? hebben jullie niet stilgestaan bij het feit dat de biggen het uitlokte door iemand op proberen te pakken voor wildplassen? daar hoor je enkel een boete voor te krijgen en niet een nacht de cel ingefluikkerd voor te worden. als je als juten voor de deur van een punkfestival dat soort geintjes uit gaat halen dan kan je gaan wachten op problemen. plus het feit dat die kankerlijers nog lang voor het feest afgelopen was al met ME om het hoekje ons stond op te wachten en ze nog meer mensen zonder enige reden de cel ingegooid hebben voor een nacht en ze de volgende dag zonder procesverbaal weer hebben laten gaan. oftewel de juten hebben dit zichzelf op de hals gehaald en als ik de koppen die een paar van die fakkers trokken goed heb geinterpreteerd dan hebben ze duidelijk hun lesje wel geleerd.

verder was het een groot feest
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 11:57
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 12-09-2005 @ 12:47 :
allereerst gaan mijn complimenten uit naar pruttelpot en little nemo voor de meest kortzichtige en hersenloze opmerkingen van de dag.

verder: waarom zitten jullie zo te zeiken over dixis? hebben jullie niet stilgestaan bij het feit dat de biggen het uitlokte door iemand op proberen te pakken voor wildplassen? daar hoor je enkel een boete voor te krijgen en niet een nacht de cel ingefluikkerd voor te worden. als je als juten voor de deur van een punkfestival dat soort geintjes uit gaat halen dan kan je gaan wachten op problemen. plus het feit dat die kankerlijers nog lang voor het feest afgelopen was al met ME om het hoekje ons stond op te wachten en ze nog meer mensen zonder enige reden de cel ingegooid hebben voor een nacht en ze de volgende dag zonder procesverbaal weer hebben laten gaan. oftewel de juten hebben dit zichzelf op de hals gehaald en als ik de koppen die een paar van die fakkers trokken goed heb geinterpreteerd dan hebben ze duidelijk hun lesje wel geleerd.

verder was het een groot feest
ohw dus het was allemaal de schuld van de politie. ok, weten we dat ook weer.
Oud 12-09-2005, 12:02
Verwijderd
dat hoor je mij niet zeggen flapdrol, ik zeg dat de politie het uitgelokt heeft. natuurlijk kan je dan verwachten dat er punx door het lint gaan en de boel uit de klauwen loopt. sowieso grappig om te zien trouwens dat jullie zonder ook maar aanwezig geweest te zijn kennelijk al je verhaal klaar hadden en er geen fuck van klopt. kortzichtigheid al om.

verder heb ik net wat beelden gezien van de 'rellen' en die zijn erg vermakelijk vooral die angstige politieberichten van die juut die klappen gekregen had maakten mij zeer aan het grinniken
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 12:12
Verwijderd
link
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 12:14
Verwijderd
http://www.nu.nl/news/590048/13/Grot...weg_Amsterdam_(video).html

heheh tjek ook vooral de directeur vand de melweg. de echte punkers uit de oertijd
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 12:24
Verwijderd
Overdreven, maar leuk.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 12:29
Verwijderd
het hele gebeuren zaterdag was overdreven, de juten hadden het rustig kunnen afhandelen maar kozen voor een overdreven aanpak, dan haal je dit soort zooi op je dak.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 12:36
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Het dixie gezeik heb ik ook nog niet helemaal gesnapt, maarem:

Openbare dronken schap word in nederland getolereerd MITS er geen strafbare feiten gepleegd worden. Een bezopen wildplasser (die ongetwijfeld niet echt vriendelijk was toen er een juut kwam die hem op de bon wou slingeren) en wat vervolgens uit de handloopt, verdient wat mij betreft een nachtje cel.

Ik snap zowiezo nooit hoe "jullie volk" het keer op keer voor elkaar krijgt om het uit de hand te laten lopen. Met glas naar juten gooien? Serieus, ze zouden je dan wat mij betreft finaal kapot knuppelen als het aan mij ligt.

Op de een of andere manier heeft "jou volk" een compleet andere omgangsnorm als het gaat over politie (niet alleen politie overigens), en wat mij betreft, mag je even goed in t "gareel" gemept worden, want kee rop keer blijkt dat het nodig is ook.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 12:41
Verwijderd
wat ben je toch een smerig stuk rechts tuig.

ik snap 'jouw soort' ook niet damn wat loop je triest te blaten zeg. ga bij de biggen ofzo want met zo'n instelling heb je kans op een lange carriere in het blauw.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 12:44
Tom Violence
Tom Violence is offline
haha negeer die gast gewoon, hij is zo dom als het achtereind van een varken.
Oud 12-09-2005, 12:47
Verwijderd
true
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 12:52
biep
biep is offline
ik liep er gister nog even langs want ik moest kaartjes halen voor Dredg en Supergrass, en toen kwam er een hele dikke grote punkmevrouw waar ik 10x inpaste heel stoer vertellen dat ze mijn schoenen lelijk vond. Ik kreeg er meteen een hele geschreeuwdepreek bij waarom ze lelijk waren.

jaja, ze weten wel waar ze voor staan die punkers
Oud 12-09-2005, 12:54
Verwijderd
Pruttelpot je bent een naar mannetje.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 12:55
Verwijderd
toch niet die engelse bitch met die roze kam he?
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 12:57
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 12-09-2005 @ 12:47 :
oftewel de juten hebben dit zichzelf op de hals gehaald
Citaat:
little nemo schreef op 12-09-2005 @ 12:57 :
ohw dus het was allemaal de schuld van de politie. ok, weten we dat ook weer.
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 12-09-2005 @ 13:02 :
dat hoor je mij niet zeggen flapdrol, ik zeg dat de politie het uitgelokt heeft.
dus.

trouwens, volgens mij als iemand iets uitlokt, is het ook de schuld van die persoon.

maargoed, ik geloof best dat de politie zich als een stelletje machtsbeluste kankerlijers gedragen heeft. maar dat neemt niet weg dat ik het erg opvallend vind dat er bij dit soort punkfeestjes heel vaak dingen uit de hand lopen. punkers zijn net hooligans wat dat betreft.
Oud 12-09-2005, 12:59
Verwijderd
het bleek gewoon maar weer dat de knuppel regeert en dat in zo'n geval punx wel hun bek open trekken en andere groeperingen misschien niet vind ik opzich geen slecht punt.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 12:59
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Rechts? Mwoah, maybe. Wat ik wel vind is dat je je gewoon hoort te gedragen zoals in nederland de maatstaven is, dat geld voor een stel debiele prutpunkers, dat geld voor mij en dat geld net zohard voor de marrokaanse gemeenschap net als voor de rest van nederland.

En wat mij betreft valt glasgooien naar juten daar niet onder.
Wat er met die wildplasser precies gebeurd is weet ik niet, maar ik kan je wel vertellen dat ie niet zomaar gearresteerd word. Dat mag namelijk simpel weg niet in nederland.

Ik neem aan dat je het er over eens bent dat wildplassen en glasgooien geen normale gang van zaken is.

En Tom Violence: Ik denk toch echt dat ik meer werkende hercencellen in mn kop heb dan jij en je moeder bij elkaar. Vooral na zo'n opmerking van je
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 13:01
Verwijderd
geldt
Met citaat reageren
biep
biep is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 12-09-2005 @ 13:55 :
toch niet die engelse bitch met die roze kam he?
neu, was wel engels, maar vooral groot, met een heeeeeele grote ass. En ze kon alleen maar schreeuwen, en elke keer als ze wat schreeuwde, bewogen haar boobies en neusgaten
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 12-09-2005 @ 14:01 :
geldt
Verstand zit niet in een typo. Verstand zit in je doen en laten.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 13:02
Verwijderd
juh er waren echt absurd veel oude engelse punx, erg vermakelijk over het algemeen. behalve dan dat er een was die dacht dat het 1977 was en ze maar bleef gobben
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 12-09-2005 @ 14:01 :
Verstand zit niet in een typo. Verstand zit in je doen en laten.
verstand zit bij jou in dikke bruine staven die je reet uitkomen.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 13:04
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 12-09-2005 @ 13:59 :
het bleek gewoon maar weer dat de knuppel regeert en dat in zo'n geval punx wel hun bek open trekken en andere groeperingen misschien niet vind ik opzich geen slecht punt.
Maar als ik jou moet geloven zijn de punx een stel ontzettende lieverdjes en juten een stel machtsmisbruikende mishandelaars?

Of juten geweld gepast gebruiken is niet aan mij om te beslissen. Doch als er met glas gegooid word, dat vind ik het zeer gepast. Je moet niet vergeten dat de politie er is om de orde te bewaken, en dat een stelletje punkers het daar niet meer eens is, daat heeft niemand een boodschap aan.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 13:04
biep
biep is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 12-09-2005 @ 14:02 :
juh er waren echt absurd veel oude engelse punx, erg vermakelijk over het algemeen. behalve dan dat er een was die dacht dat het 1977 was en ze maar bleef gobben
viel mij ook op idd dat er veel buitenlandse punks waren.
wel hilarisch dat die grotepunkbig in ontzettend bekakt Oxford-Englisch schreeuwde
Oud 12-09-2005, 13:05
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 12-09-2005 @ 14:03 :
verstand zit bij jou in dikke bruine staven die je reet uitkomen.
Dit zegt genoeg over jou...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 13:06
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Update:

Weer arrestaties bij ingang Melkweg
Alleen de punker die zaterdagavond op de Lijnbaansgracht een politie agent in het water wilde duwen, zit maandag nog vast. Zes andere zijn weer vrijgelaten.
Wel kwam het voor de deur van de concertzaal in de nacht van zondag op maandag opnieuw tot schermutselingen, zij het minder heftig dan zaterdag.
Een groepje feestgangers wilde rond middernacht met alle geweld naar binnen. Daarbij sneuvelden een nooddeur en een ruit en ontstond een vechtpartij met de portiers van De Melkweg. Drie mannen werden opgepakt voor geweldpleging, één belandde achter de tralies vanwege openbare dronkenschap.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 13:07
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 12-09-2005 @ 13:59 :
het bleek gewoon maar weer dat de knuppel regeert in
gelul, als je je normaal gedraagt is er niks aan de hand.. en ja, ik spreek uit ervaring.
Reageren

Regels voor berichten