Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2005, 21:40
Ketjing
Ketjing is offline
Snatch, overval van de negers op The Bookies
Oud 04-10-2005, 22:12
wilco984
wilco984 is offline
Team America World Police.. in dat terroristencafe.. (Uk Uk Uk Mohammed Jihad)
Oud 07-10-2005, 23:24
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Die scène uit Back to the Future waarin Marty McFly (Michael J. Fox) op het bal 'Johhny B. Goode' speelt! Echt zo cool! Die scène kan ik 100 keer zien.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 23:32
Floris_22
Floris_22 is offline
Een van de laatste scene's uit Philadelphia Story met Katherine Hepburn en James Stewart bij het zwembad. Ik ben geen fan van romantische scene's maar dit is zo goed. Ze kussen alleen heel even, maar de woorden erbij en de omgeving. Geweldig!
Oud 08-10-2005, 00:43
Verwijderd
Donnie Darko, die scene dat Donnie op zijn feest al die teleportalen-buizen ziet en ze gaat volgen.

The Virgin Suicides, de scene dat één van die meisjes in dat hek springt.

The Butterfly Effect, dat die dude ineens wakker wordt zonder benen ofzo. Brrrrrr.

Zoveel dat ik nu vergeten ben.

Lekkere topic vol spoilers.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 16:50
Verwijderd
Citaat:
BCR schreef op 29-09-2005 @ 22:40 :
Mooiste scene ooit komt uit The Pianist. Als ie na al die tijd weer piano gaat spelen en die Duitser erbij staat.
.
Ik kan zoveel scenes opnoemen, maar ik heb gister weer eens "memento" gekeken. Die scene dat Guy Pearce op zo'n knakker zit te wachten met een fles wijn als wapen. Het volgende moment is hij dat alweer vergeten en zegt dan: "What is this? I don't feel drunk..." . Beetje leedvermaak kan op zijn tijd wel .

Greetz
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Lekkere topic vol spoilers. [/B]
inderdaad
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 17:23
Verwijderd
En in Mindhunters zit ook een 'leuke', als ze allemaal in een kamer zitten en elkaar allemaal verdenken de moordenaar te zijn, dan zet zo'n blonde kerel koffie voor iedereen, en vallen ze in slaap. Even later worden ze wakker en begint een van de vergiftigde te lullen tegen die blonde, (die dan nog steeds 'slaapt') dat hij koffie gezet heeft, hij ze vergiftigd heeft en hij dus de moordenaar is. Als dan iemand die blonde bij zijn schouders vastpakt valt zijn hoofd eraf.

Het einde van de Matrix (revolutions dus), niet echt een scene maar gewoon het laatste kwartier.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten