Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2005, 13:02
phink
phink is offline
Ik denk eerder dat dit van die liposuctie vrouwen zijn. Want van mijn buik inhouden lijken mijn benen niet dunner
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 13:03
Mara
Mara is offline
Citaat:
Cookie schreef op 16-09-2005 @ 13:54 :
Volgens mij kan dat haast niet anders want ze heeft gewoon een deuk in dr buik maar aan de zijkant is het niet helemaal strak.
Die snap ik niet?
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 13:08
Verwijderd
na de zijkant kan je niet inhouden
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 13:10
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
phink schreef op 16-09-2005 @ 14:02 :
Ik denk eerder dat dit van die liposuctie vrouwen zijn. Want van mijn buik inhouden lijken mijn benen niet dunner
klopt, lipo in combi met tummytuck of hoe dat ook eet. Stuk buik wegknippen en eindjes aan elkaar naaien
Oud 16-09-2005, 13:11
phink
phink is offline
Citaat:
Gothic schreef op 16-09-2005 @ 14:10 :
klopt, lipo in combi met tummytuck of hoe dat ook eet. Stuk buik wegknippen en eindjes aan elkaar naaien
Gatsie... zo heel mooi vind ik ze er trouwens nog niet eens uitzien
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 13:13
Verwijderd
Citaat:
salieee schreef op 16-09-2005 @ 12:29 :
vrouwelijke vormen zijn iig niet alleen de borsten. Ik heb namelijk, zonder dat ik wil opscheppen, wel een paar keer gehoord van jongens dat ze vonden dat ik 'vrouwelijke vormen' had. Maar ik heb een kleine cup B dus daar zal het niet aan liggen. Maar vooral omdat ik een redelijk smalle taille heb en wel heupen en een kont dus heupen/billen horen ook wel bij die vrouwelijke vormen
mjah, het zandloperfiguur wat meelfriek al noemde en dan half of helemaal, kan ook; ik heb cup a, maar mijn borst (alsin borstkas) is wel duidelijk breder dan mijn taille en mijn heupen zijn ook duidelijk breder dan mijn taille, dan krijg je toch een zandloper (van voor en achter gezien dan... niet van opzij gezien )
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 19:17
Wednesday#40159
Wednesday#40159 is offline
Citaat:
Balance schreef op 13-09-2005 @ 17:42 :
Waar ik me vaak wel een beetje aan kan ergeren is dat men het heeft over 'een buikje' en 'een beetje vet mag wel, want dat is zo lekker zacht'. Maar als je een man vraagt naar een plaatje bij wat ze dan bedoelen, komt er vrijwel altijd iets als dit uit:

[afbeelding]

'Lekker zacht, een klein beetje buik'.
Maar ik vind dat gewoon plat; ik vind er niks vet aan zitten.

Bij 'een beetje vet op d'r buik mag wel' denk ik eerder aan iets als dit:

[afbeelding]
(of nog wat meer, want een betere foto kon ik niet vinden).

Dus wat bedoelen jullie nou met 'een buikje'?
Ik vind dat bovenste juist mooi. Ik houd wel van een strakke buik.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 19:58
Verwijderd
Een beetje buikje is leuk, zolang het maar niet bij mezelf is. Lekker krom.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 20:46
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 17-09-2005 @ 20:58 :
Een beetje buikje is leuk, zolang het maar niet bij mezelf is. Lekker krom.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 22:01
Balance
Balance is offline
Citaat:
Wednesday#40159 schreef op 17-09-2005 @ 20:17 :
Ik vind dat bovenste juist mooi. Ik houd wel van een strakke buik.
Begrijp me niet verkeerd; ik vind het bovenste ook mooi. Maar ik erger me eraan als iedereen dat 'een beetje een buikje' noemt. Imho is het precies wat jij ook zegt: een strakke buik. Niks geen vet.
Oud 19-09-2005, 13:03
hmmmm
hmmmm is offline
Het mooiste is eigenlijk als een vrouw zelfverzekerd over haar uiterlijk overkomt. Niet zo van kijk mij eens knap zijn, maar meer tevreden met zichzelf. Dus vrouwen, vinden jullie jezelf te dik?

Verder vind ik het mooi als een vrouw gewoon 'in verhouding' is. Bij een stevige bouw hoort gewoon een buikje en bij een tengere bouw niet.
Voor alles daar tussenin is een buikje prima en idd eigenlijk wel lief, zolang het niet te is (en dan heb ik het niet over J-Lo die een buikje heeft ofzo ).
Maar zoals ik al zei vind ik het t meest aantrekkelijk als vrouwen zichzelf mooi vinden.

O jah, en zelf heb ik het niet zo op de tengere bouw, dat geeft me altijd het gevoel alsof ze ieder moment iets kan breken ofzo
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 15:02
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
De heupen zijn denk ik het belangrijkste kenmerk van een vrouwenlichaam dat mannen aantrekt, de buik moet er gewoon niet overheen hangen denk ik. Borsten zijn niet zo belangrijk voor mij.
Oud 19-09-2005, 16:00
Verwijderd
Citaat:
lady-kebiss schreef op 14-09-2005 @ 14:40 :
volgens mij ook ja. Vandaar dat die korsetten uitgevonden zijn, die benadrukken dat alleen maar nog meer.

Kwestie van smaak denk ik, die buikjes.
Ik vind ze in ieder geval verschrikkelijk. Vooral nu die heupbroeken en al in zijn, zie je vaak van die hobbels eroverheen. Vet is goed, beetje warm moet je het toch wel hebben in de winter en een blokjesbuik hoeft nou ook weer niet, maar hou er in ieder geval rekening mee met je kleding. Niet echt een smakelijk gezicht... Maar goed, is dus een kwestie van smaak.
Het erge is dan ook dat het vaak van die slanke meisjes zijn, die gewoon hun riem te strak doen. Dan zijn ze echt niet dik, maar toch komt er een vetrol/hobbel boven hun broek uit. Argh. Het is toch echt niet moeilijk om te beseffen dat je die riem helemaal niet nodig hebt, laat staan dat ie zo strak moet
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 17:58
esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-09-2005 @ 01:01 :
Vrouwelijke vormen wil niets meer en niets minder zeggen dan dat je iemand aan haar silhouet als vrouw kunt herkennen. Een slank meisje kan dus ook wel degelijk vrouwelijke vormen hebben (en behoorlijk opwindende vaak ook), dat heeft geen donder te maken met 'vet'.

idd het vrouwelijk geraamte is ook al op die manier gevormd, de heupbeenderen van een rouw zijn al breder bijv.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 19:58
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Morgan schreef op 19-09-2005 @ 17:00 :
Het erge is dan ook dat het vaak van die slanke meisjes zijn, die gewoon hun riem te strak doen. Dan zijn ze echt niet dik, maar toch komt er een vetrol/hobbel boven hun broek uit. Argh. Het is toch echt niet moeilijk om te beseffen dat je die riem helemaal niet nodig hebt, laat staan dat ie zo strak moet
Hier ben ik het zo erg mee eens.

Regels voor berichten