Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2005, 14:26
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 21-09-2005 @ 17:43 :

@iedereen: Waarom gaan jullie er eigenlijk van uit dat ouders denken dat hun kinderen geen seks hebben als ze 's nachts niet bij elkaar logeren? Ouders zijn echt niet achterlijk, hoor...
Omdat dat ook niet altijd zo is. Toen ik dus op mn 14e bij een vriendje bleef slapen, sliep ik ook in een ander bed Dat wilde ik toen ook helemaal niet. Hij was jarig en het was gewoon handig om bij m te blijven slapen (niet dat ie echt ver weg woonde, maar goed).
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-09-2005, 15:08
blupp
blupp is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 30-09-2005 @ 15:26 :
Omdat dat ook niet altijd zo is. Toen ik dus op mn 14e bij een vriendje bleef slapen, sliep ik ook in een ander bed Dat wilde ik toen ook helemaal niet. Hij was jarig en het was gewoon handig om bij m te blijven slapen (niet dat ie echt ver weg woonde, maar goed).
Bijelkaar in bed liggen is heel wat anders dan in het zelfde huis/zelfde kamer slapen, lijkt me
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 15:35
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 30-09-2005 @ 14:23 :
waar staat dat dan?
ander topic.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 15:43
Denkie
Denkie is offline
Citaat:
paco schreef op 29-09-2005 @ 23:18 :
jezus waarom zijn er zoveel jongeren die zo'n KUT communicatie met hun ouders hebben?
en waarom zijn er zoveel ouders van jongeren die zo debiel streng pogen te zijn.
VERTROUWEN in je kinderen is veel belangrijker.
Om dat te krijgen moet je COMMUNICEREN!
Ouders zijn streng omdat ze het beste met hun kind voor hebben. Kijk eens goed rond en zie hoeveel tuig er rond loopt op straat en hoe onveilig het wordt... ik zou dat toch niet moeten proberen bij mijn ouders om 2 uur 's nachts bijvoorbeeld opgehaald te worden op het politiebureau... er zijn ouders die daar een keer boos over worden en een paar maanden later kunnen ze hetzelfde weer doen... dáárom is het maar goed ook dat er nog een beetje ouders zijn die hun kinderen goed opvoeden... sommige kinderen (en ook volwassenen) ZIJN niet te vertrouwen!

En communicatie is ook niet alles, kinderen communiceren so wie so op een andere manier, omdat ze met een compleet andere sociale groep in aanraking zijn geweest dan hun ouders, daarom wil het niet altijd even goed vlotten...

Het is ook altijd een samenloop van omstandigheden. Sommige ouders vinden het te snel gaan, misschien hebben ze eigen ervaringen ermee (en dat hoeft een kind niet allemaal per se te weten: jou ouders hebben net zo goed recht op privacy: jij verteld ze ook niet alles...), sommige ouders zijn gewoon wat voorzichtig...

... praat er gewoon een keer over (en niet dat verschrikkelijke communiceren volgens de regeltjes, maar lekker losjes praten in een ontspannen sfeer), bij sommige ouders moet dat gewoon groeien, zo vreemd is dat écht niet... neem er de tijd voor

Overigens, je ligt misschien fijner met elkaar in bed als het gewoon gegroeit is, dan dat het stiekem moet of dat het allemaal met ruzie moet... je ligt dan toch wat ongemakkelijker, niet?

Laatst gewijzigd op 30-09-2005 om 15:47.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 16:10
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Experiment schreef op 30-09-2005 @ 16:35 :
ander topic.
Oh ja, daar heb ik zelf ook nog gereageerd.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 16:24
mcflem
mcflem is offline
Citaat:
SilverBlue schreef op 29-09-2005 @ 23:32 :
Nu heb ik dus een situatie gehad waar ik dus wel bij mijn huidige vriend in 1 bed moest slapen. Lekker spannend.
Toen hadden we nog niet eens verkering eerste week was gewoon appart slapen wel op de zelfde kamer trouwens, maar matras op de grond en hij in zijn eigen bed.

Natuurlijk heeft iedereen een andere bond met hun moeder maar ik ben vrij open. Dus moet moeder maakte er ook geen enkel probleem van ze zei alleen aan de pil nu

Als ik er zo aan denk en dat we nu heerlijk in 1 bed kunnen liggen hebben we niks gehaast gedaan zelfs de eerste week voelde het al normaal aan de eerste 2 nachten oh hij aan 1 kant van het bed en ik aan het andere ( 2 persoons) samen in 1 bed maar wel appart , nouja de week daarop hadden we verkering dus toen hebben we wel samen geslapen als echte geliefden

Wat ik hier ong wil vertellen is dat je met openheid en eerlijkheid toch het verst kunt komen, je moeder heeft het vroeger ook gehad anders vraag je eerst hoe zei het heeft ervaren en dan zeg je dat je er ook klaar voor bent en dat je het heel graag wil.

Zeg dat je een doktersafspraak wil maken voor de pil dat geeft je moeder mss ook wel een veiliger gevoel.

Verder veel sterkte met je moeder

Silver
Hm, ik snap wel wat je bedoelt hoor. Maar mijn ouders en ik zijn ook heel open tegenover elkaar (okee, we hebben het niet over dat ik seks heb met mijn vriend ofzo, maar verder vertel ik ze alles en als we iets overleggen ook altijd)

En ik ben ook al aan de pil.

Ze hebben ook echt wel vertrouwen in me..

Maarja, dat is denk ik bij iedereen anders.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 14:03
Dobomobo
Dobomobo is offline
Tis inderdaad over

Post hier maar niet meer en gooi er maar een slot op. Doet me alleen maar meer pijn.

Zie topic: Wat nu?
Oud 04-10-2005, 19:44
Stefanie1984
Stefanie1984 is offline
Hoi,
Als je al 10 maanden een relatie heb, moet samen slapen toch echt wel kunnen. Aan de ene kant begrijp ik haar ouders toch wel. Het ergste wat een ouder kan overkomen is haar kleine meisje groot zien worden, dus vriendjes enz krijgen. Je kan het best nog even wachten, en hun duidelijk maken dat je zowiezo sex met haar kan hebben. Al is het in bed ,auto enz. Of laat je ouders met haar ouders praten . Mischien kom je dan tot een goede compromis.
Oud 04-10-2005, 19:54
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
blupp schreef op 30-09-2005 @ 16:08 :
Bijelkaar in bed liggen is heel wat anders dan in het zelfde huis/zelfde kamer slapen, lijkt me
Is ook zo Maar toen mijn vriend en ik voor het eerst bij elkaar in bed sliepen, hebben we ook niets gedaan. Na 3 maanden sliepen we al bijna ieder weekend samen maar pas na 8 maanden zijn we met elkaar naar bed geweest. Dus
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten