Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2005, 12:28
freakinaround
freakinaround is offline
Ik heb een DS. Bevalt me prima. Ik vind dat touchscreen juíst zo leuk. De PSP vindt ook super, echt waar, maar als ik hem zou kopen zou ik het doen voor het gamen, want voor mp3's heb ik een iPod en ik heb al een portable dvdspeler. En alleen voor het gamen vind ik hem weer net iets te duur voor een portable console. En de games zijn ook veel duurder dan de DS.
Misschien ooit als het zich gaat voorkomen dat ik ineens rijk ben ofzo, dan ga ik wel de PSP kopen, maar voorlopig niet. Eerst een nieuwe pc kopen.

De DS dus.
Oud 18-09-2005, 13:20
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
zoiets dacht ik dus ook. wou sowieso een handheld hebben (een nieuwe dan, had al een gba, maar daar kun je nie echt zoveel leuks meer voor krijgen ondertussen al), en wou m voor mn aanstaande vakantie hebben. kon niet echt kiezen tussen een ds en een psp. tja, en bij de intertoys (jah, ik ben volwassen en kom in speelgoedwinkels, who cares) hadden ze een demopod met een demo van nintendogs. en, echt waar, ik heb een half uur met die hondjes zitten klooien, het werkt gewoon. dus tja, toen een ds gekocht, en nog geen moment spijt gehad.

sowieso vind ik de psp nog te duur, voor dat geld kun je straks volgens mij bijna een nieuwe console kopen.
Oud 18-09-2005, 13:29
Verwijderd
Ga denk ik toch de PSP halen, die mp3 speler is mooi meegenomen, net als de films die je erop kunt kijken. Ook vind ik de touchscreen van de DS niet iets voor een handheld, zoiets werkt niet fijn in een rijdende auto. En stiekem vind ik die graphics ook wel een goede rede om de PSP te kopen

Ik vind ze trouwens allebei te groot voor een handheld .
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 14:02
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
probeer de touchscreen 's. t werkt echt heel goed. (maar goed, in een rijdende auto zit ik 9 van de 10 keer zelf achter t stuur.) toch is t jammer dat veel mensen iets nieuws niet uitproberen, maar alleen de nadelen maar zien. t was iets met je kop boven t maaiveld uitsteken geloof ik...
Oud 18-09-2005, 14:12
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 18-09-2005 @ 15:02 :
probeer de touchscreen 's. t werkt echt heel goed. (maar goed, in een rijdende auto zit ik 9 van de 10 keer zelf achter t stuur.) toch is t jammer dat veel mensen iets nieuws niet uitproberen, maar alleen de nadelen maar zien. t was iets met je kop boven t maaiveld uitsteken geloof ik...
Die heb ik geprobeerd, vriendin van me heeft er een, het werkt leuk. Maar als ik dat puzzelspel (kan zo niet op de naam komen) speel, moet je erg precies die stylus bewegen, een keer over een drempel en ik kan weer overnieuw beginnen.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 15:25
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
puzzelspel : polarium misschien ? (ken ik overigens niet, lijkt me saaaaaai). overigens had ik met mn gba (toen ik daar veel op speelde moest ik nog elke dag met de bus) ook zoiets, wil je net een knopje inrammen druk je mis omdat de bus ineens stopt. leuk
Oud 18-09-2005, 15:34
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 18-09-2005 @ 16:25 :
puzzelspel : polarium misschien ? (ken ik overigens niet, lijkt me saaaaaai). overigens had ik met mn gba (toen ik daar veel op speelde moest ik nog elke dag met de bus) ook zoiets, wil je net een knopje inrammen druk je mis omdat de bus ineens stopt. leuk
Ja idd polarium, daar moet je erg precies met die sylus over het scherm bewegen.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 15:55
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
hoef er geen maar als ik moet keizen

PSP wegens GTA:LCS
Oud 18-09-2005, 16:23
ikbenroy
ikbenroy is offline
De touchscreen is echt heel gaaf! Het werkt heel goed en intuitief. Na een tijdje begin je zelfs ook op dat bovenste schermpje te tikken met je stylus

( Polarium is overigens niet saai vind ik. Het is zo'n spel dat je oppakt, een half uurtje speelt en dan weer even weglegt omdat je heel de tijd over blokjes zit te denken, maar dan na een paar minuutjes toch weer oppakt om NET even dat leveltje verder proberen te komen )
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 17:01
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 18-09-2005 @ 15:02 :
toch is t jammer dat veel mensen iets nieuws niet uitproberen, maar alleen de nadelen maar zien. t was iets met je kop boven t maaiveld uitsteken geloof ik...
DS verkoop pima, beter dan de PSP in Japan, USA en Europa.
Oud 18-09-2005, 17:49
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
da's waar, maar de gemiddelde reactie (als ik afga op wat ik zelf meemaak) is toch 'hey, vet, een draagbare playstation' en 'hey, wa's dat voor ding. je moet niet zo op t scherm tikken, dr zijn knoppen hoor...'. (ff serieus, dat zei een vriend van me... die ff later de ds niet terug wou geven omdat-ie yoshi nog niet bij de eindstreep kon krijgen...).

zodra mensen ze zien lopen ze naar de psp; zodra ze dr op gespeeld hebben lopen ze naar de ds, tenzij ze echt graag weer gta deel zoveel of tony hawk 3456 willen spelen, maar dan op de achterbank. tja.
Reageren

Regels voor berichten