Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2005, 16:09
Verwijderd
Bij WoW als ik met me UD priest net een sterke vijand loop te killen dat er dan nog 1 bij komt terwijl me mana al bijna op is >_>

En de zware missies waar ik maar geen hulp bij kan vinden >_>
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-09-2005, 12:43
MikeyMo
MikeyMo is offline
Laatst met GTASA...liep de hele tijd vast bij de laatste missie
Oud 03-10-2005, 18:33
Zyh
Zyh is offline
- dik aant ownen met enemy territory en dan gekicked worden omdat je even snel 10 minuten gaat douchen en daardoor 6000+ xp kwijt ben ( +_4 uur spelen ofzo)

- met je bureaustoel over cd 3 van FF8 rijden en um doormiddenbreken zodat je niet verder kan spelen terwijl je net hardcore in het verhaal zit
Oud 03-10-2005, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Zyh schreef op 03-10-2005 @ 19:33 :
- dik aant ownen met enemy territory en dan gekicked worden omdat je even snel 10 minuten gaat douchen en daardoor 6000+ xp kwijt ben ( +_4 uur spelen ofzo)

- met je bureaustoel over cd 3 van FF8 rijden en um doormiddenbreken zodat je niet verder kan spelen terwijl je net hardcore in het verhaal zit
GAST! mijn cd3 was ook gefokt, ik was bij die draak shizzle , net nadatje die boot moest zoeken ofzoiets, en toen heb ik em nooit af kunnen maken
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 21:07
HFL!
HFL! is offline
ik kwam een keer thuis van school om erachter te komen dat mn broertje de memorycard had geformatteerd. nu ik erover nadenk, is al ruim 3 jaar geleden
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 22:13
Menahem
Menahem is offline
Bij pokémon (don't ask ) zo goed als alle pokemon hebben (zelfs geruild via linkkabel ) én mn team op lvl 80 oid.
Vervolgens je broertje er héél even oplaten, benadrukken dat hij absoluut NIEt mag saven.
Er dan achter gekomen dat hij dat wel gedaan heeft
Oud 07-10-2005, 19:09
Verwijderd
DE kamer scene in Fahrenheit (zie fahrenheit topic ), norton springt omhoog en ik kan weer helemaal opnieuw beginnen....
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 19:35
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
MoH: Allied Assault, de eerste missie in afrika, ik mis op de een of andere manier alle ker0ltjes, miss omdat ik op hero speel?
Oud 10-10-2005, 22:04
Alejandro Sosa
Alejandro Sosa is offline
ach, er is iedere dag wel frustratie aan wannabe cpl pro's en cheatertjes die erbij willen horen. dat is dan weer een voordeel dat je hebt bij single player games.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 22:47
Verwijderd
Toen ik CS verslaafd was en mijn provider @home 1 heel weekend geen internetverbinding kon realiseren.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 16:22
Verwijderd
Toen Operation Wolf het niet deed in Dosbox.

[edit] hij doet het nu wel

Laatst gewijzigd op 13-10-2005 om 00:23.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 23:05
Stanley
Stanley is offline
Het level van Fahrenheit waar al die dingen op je af komen gevlogen die ik meer als 100 keer verspreid over 2 dagen heb geprobeerd zonder een steekje succes
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 08:23
Verwijderd
Citaat:
Stanley schreef op 13-10-2005 @ 00:05 :
Het level van Fahrenheit waar al die dingen op je af komen gevlogen die ik meer als 100 keer verspreid over 2 dagen heb geprobeerd zonder een steekje succes
Citaat:
DE kamer scene in Fahrenheit (zie fahrenheit topic ), norton springt omhoog en ik kan weer helemaal opnieuw beginnen....
Daar had ik idd ook last van ja , ik begon me op een gegeven moment gewoon op iets anders te concentreren, en gewoon hersenloos die knoppen in te duwen, toen is het me gelukt .
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 10:38
Wammus
Wammus is offline
GTA San Andreas:

De missie met Big Smoke waarbij je op een motor achter een trein aan moet rijden en die 4 kereltjes erbovenop neer moet schieten. Ik laat die Big Smoke schieten maar hij mist steeds . Is er een manier hoe je zelf op je motor kan richten?
Oud 13-10-2005, 11:53
Verwijderd
Nope, gewoon zorgen dat je dichtbij blijft. Alleen niet te dicht tegen de trein aan, want hij kan er niet echt doorheen schieten. Gewoon stug door blijven rijden (maar wel om obstakels heen oc)
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 12:18
Verwijderd
Challenge of the gods in God of War. Dat hele gedoe is 1 brok ellende. En de God Mode difficulty in dat spel is helemaal ziek. Kwam niet eens voorbij die eerste hydrakop.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 13:45
Doodle!
Doodle! is offline
Pokémon Red op de gbc. We moesten nog 1 eevolution hebben (vaporeon) en ik drukte met m'n lompe kop A en B in ofzo, dus toen konden we overnieuw beginnen ;-;
Oud 14-10-2005, 09:45
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 13-10-2005 @ 11:38 :
GTA San Andreas:

De missie met Big Smoke waarbij je op een motor achter een trein aan moet rijden en die 4 kereltjes erbovenop neer moet schieten. Ik laat die Big Smoke schieten maar hij mist steeds . Is er een manier hoe je zelf op je motor kan richten?
'
Die missie is op zich niet zo moeilijk, je moet zien dat je ongeveer een meter of 2 voor de trein rechts naast het spoor blijft rijden.

Je kunt ook vanaf die berg op de trein springen en die gastjes doodrijden, maar dat is wel moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2005, 15:20
Supreme Dutch
Die missie in GTA San Andreas voor Zero waarmee je koeriers moest killen met een bestuurbaar vliegtuigje.. en vele malen in het zicht van het einddoel was de benzine op.. Heb die missie ook nooit gehaald..

En natuurlijk diverse save-games die beschadigd/kwijt raken.. Cd's die beschadigd waren..

Bijvoorbeeld Super Power 2 (iemand die dit ooit gespeeld heeft?) ik had bijna de wereld veroverd met Nederland na vele uren van vriendjesmaken.. en ik hoefde alleen nog elke Afrikaanse landjes te crushen (kwestie van minuten).. de cd er netjes uitgehaald.. op mn bureau laten liggen.. die is op mysterieuze wijze beschadigd geraakt zodat het spel het niet meer deed en ik een nieuwe versie van 35 euro uit de VS moest bestellen..

En met Championshipmanager is het bij mij ook weleens gebeurt.. dagen gespeeld.. zit je in 2009 ofzo.. alle gaat top.. je sluit af.. je gaat saven.. stroomuitval.. weg.. save beschadigd..
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 00:54
Verwijderd
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 15-10-2005 @ 16:20 :
En met Championshipmanager is het bij mij ook weleens gebeurt.. dagen gespeeld.. zit je in 2009 ofzo.. alle gaat top.. je sluit af.. je gaat saven.. stroomuitval.. weg.. save beschadigd..
Je meot ook na elke gewonnen wedstrijd saven. Als verloren wedstrijden kwijt raken is dan weer minder erg.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 07:28
Verwijderd
Je kunt beter zeggen dat ie meer savegames moet hebben
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 10:22
Verwijderd
Oh als we het toch over football/championship manager hebbben. Wat mijn bloed echt kan doen koken is als ik weer eens keer precies de 1ste/5de/10/15de/etc goal van een speler tegen krijg. Dat gebeurt me echt zo ontzettend vaak dat ik bijna vermoed dat het een bug is. Ik heb het een keer bijgehouden en rond de 60% van alle goals die ik tegenkreeg in een seizoen vielen daaronder.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 17:40
Love & Peace
Love & Peace is offline
Dat zijn het er gelukkig heel veel. Anders zou ik een computerfreak worden.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 18:28
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Het uitspelen van European Assault... Alles goud, denk je iets extra's te krijgen... Niet dus
Oud 17-10-2005, 19:45
Supreme Dutch
Citaat:
Blackwater_park schreef op 17-10-2005 @ 11:22 :
Oh als we het toch over football/championship manager hebbben. Wat mijn bloed echt kan doen koken is als ik weer eens keer precies de 1ste/5de/10/15de/etc goal van een speler tegen krijg. Dat gebeurt me echt zo ontzettend vaak dat ik bijna vermoed dat het een bug is. Ik heb het een keer bijgehouden en rond de 60% van alle goals die ik tegenkreeg in een seizoen vielen daaronder.
Je verdediging is gewoon zo lek als een mandje.. en denk ook wel dat een groot deel van de goals de 1ste is van een speler.. zeker 1e in beker, 1e in CL, 1e in competitie..
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 19:49
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 17-10-2005 @ 20:45 :
Je verdediging is gewoon zo lek als een mandje.. en denk ook wel dat een groot deel van de goals de 1ste is van een speler.. zeker 1e in beker, 1e in CL, 1e in competitie..
Nee, dat is niet zo. Dat is een welbekende bug uit de CM3 engine
(dus CM3, CM99/00, CM01/02)
ongeveer 60-65% van alle goals die je tegen krijgt zijn inderdaad "mijlpalen" van de speler die de goal maakt. Dus controleer altijd de basisspelers van je tegenstander en bereken hoeveel spelers op hun 5e/10e/15e goal zitten te wachten en dan weet je ongeveer hoeveel tegengoals je gaat krijgen... (niet helemaal waar maar vaak wel)

EDIT:
Frust. Campende pistollamers in Alien vs Predator2
Oud 17-10-2005, 22:13
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Golden Sun 2: The Lost Age

Toen ik de laatste baas 2 koppen afhandig had gemaakt en de laatste kop 2 aanvallen achter elkaar doet waardoor mijn 2e party van 100% leven/djinn naar 0% ging. Game Over dus.
Kon ik weer overnieuw beginnen...
Oud 18-10-2005, 10:49
Menahem
Menahem is offline
Diablo2:

De drie keys verzameld, een party gemaakt die allemaal zo'n beetje lvl 80 zijn en tegen Uber- Izual vechten!

Uiteindlijk winnen,en vervolgens crasht de server!

Geen keys meer, geen brain, geen xp
Oud 19-10-2005, 10:55
PhilipW
PhilipW is offline
Met CM4 in de CL finale van Bayern Munchen op penalties verliezen!
Oud 22-10-2005, 16:27
T_ID
T_ID is offline
Ow, en laten we Soldier of Fortune II niet vergeten. Van dichtbij een vol magazijn in iemands gezicht legen en toe moeten kijken hoe hij het door de beroerde modelling gewoon overleefd en je vervolgens omver haalt.
Oud 22-10-2005, 21:49
Kali
Kali is offline
medal of honour allied assault : het dorp met de snipers, een sniper maar niet vinden en 100x sterven omdat je die sniper maar niet kunt zien die ergens in de een of andere boom zit

Laatst gewijzigd op 22-10-2005 om 22:00.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2005, 22:38
Snukkie
Snukkie is offline
daarnet met wow, met 1990 tegen 2000 verliezen terwijl je de hele tijd voor staat
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 08:57
don_gasolino
don_gasolino is offline
resident evil gewoon die monsters bah bah deel 2 vond ik het moeilijkste deel 0 was makkelijk deel 1 ook maar deel 3 was ook moeilijk man daar heb ik 5maanden over gedaan
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 09:19
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Op dit moment heb ik grote moeite het Westelijke Romeinse Rijk te bedwingen
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 15:59
Zyh
Zyh is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 13-10-2005 @ 13:18 :
Challenge of the gods in God of War. Dat hele gedoe is 1 brok ellende. En de God Mode difficulty in dat spel is helemaal ziek. Kwam niet eens voorbij die eerste hydrakop.
zo maar even aan de godmode beginnen dan, klinkt veel belovend
Oud 03-11-2005, 18:17
beeble
beeble is offline
je eerste soj vinden in diablo 2 en hem dan kwijt raken door een connection interrupt
Oud 03-11-2005, 23:41
Verwijderd
Niet echt een gamemoment, maar moet even mijn afkeer delen.

Op google zoeken naar een plaatje van een cgi filmpje uit Final Fantasy X en dan allemaal foto's tegenkomen van mensen die zich gaan verkleden als chars uit dat spel en dan ook nog eens veel te dik, te klein en/of te lelijk zijn. Zulke mensen moeten ze echt afschieten.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 12:56
Project 50
Project 50 is offline
Ik ben maar weer eens begonnen met Civ. Map staat op archipelago en ik heb op mijn eiland een buurman. Ik ben al wel iets verder dan hem qua tech dus lekker veroveren. Ik denk dat ik 'm verslagen heb maar kan de laatste stad NIET vinden. Blijkt dat ie een klein stadje ergens had en vanaf daar weer een heel rijk opgebouwd heeft op een ander eiland. We blijven zo dus een eeuwigheid in oorlog. Ik ben niet écht ver vergeleken met het jaartal. Hij duidelijk wel. Opeens komen er van die fijne mariniers m'n steden belagen. Ik moest me wel gewonnen geven
Met citaat reageren
Oud 05-11-2005, 16:42
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Dat zijn ze allemaal. Ik ben zo'n ramp in gamen. Ik kom haast nooit verder dan de eerste level.
Reageren

Regels voor berichten