Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2005, 18:51
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Cornel schreef op 19-09-2005 @ 17:31 :
Wel geen appels met peren vergelijken!
lol

en met zonder jas naar buiten gaan!
Oud 20-09-2005, 18:53
Verwijderd
Citaat:
VADER_METAL schreef op 20-09-2005 @ 15:51 :
ik werk er en die mensen die zijn kut vooral die saggerijnige kut managers die je alleen afzijken en afbeulen en niet eens al je geld uitbetalen. en nog wel veel meer dat er is.
je bent geen mens maar een nr daar.
Dan werk je denk ik toch in een verkeerd restaurant, wij zijn namelijk absoluut geen nummer, maar mensen. En dat je geld niet goed wordt uitbetaald ligt niet aan jou managers maar jou hoofdkantoor.
En volgens mij is Estar het met je eens hoor, dus mag je best een beetje liever tegen haar doen.
Maar als je het er zo niet naar je zin hebt, waarom werk je er dan nog? (en dit is een serieuze vraag...)
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Martine1986 schreef op 20-09-2005 @ 19:51 :
lol

en met zonder jas naar buiten gaan!
precies!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 18:58
Verwijderd
Ik heb toen ik 15 was een half jaar in de Mac in Doetinchem gewerkt en ik vond het echt vreeeeeselijk, ik moest óf in de lobby staan (opruimen + wc schoonmaken), óf de hele dag (8 uur achter elkaar) friet bakken of hamburgers maken Ik had echt ongeinteresseerde kutmanagers (ik weet niet of die er nog werken hoor), het was ontzettend massa en niemand kende niemand had ik het idee. Het was goor en druk.
Ik werk nu bij de AH, dus ik verdwijn weer naar het AlbertHeijn topic.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 19:00
Verwijderd
Citaat:
culture schreef op 20-09-2005 @ 19:58 :
Ik heb toen ik 15 was een half jaar in de Mac in Doetinchem gewerkt en ik vond het echt vreeeeeselijk, ik moest óf in de lobby staan (opruimen + wc schoonmaken), óf de hele dag (8 uur achter elkaar) friet bakken of hamburgers maken Ik had echt ongeinteresseerde kutmanagers (ik weet niet of die er nog werken hoor), het was ontzettend massa en niemand kende niemand had ik het idee. Het was goor en druk.
Ik werk nu bij de AH, dus ik verdwijn weer naar het AlbertHeijn topic.
De managers die ik pas in Doetinchem heb gezien, werken allemaal nog niet zo lang daar. Maar ken je Nicole toevallig?
En als je 15 bent, mag je ook nog niet zo veel, dus eigenlijk is 15 ook maar een k*tleeftijd om daar te werken...
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd schreef op 20-09-2005 @ 20:00 :
De managers die ik pas in Doetinchem heb gezien, werken allemaal nog niet zo lang daar. Maar ken je Nicole toevallig?
En als je 15 bent, mag je ook nog niet zo veel, dus eigenlijk is 15 ook maar een k*tleeftijd om daar te werken...
Oja, Nicole ken ik nog wel, die werkte er ook toen ik er werkte, die was wel aardig geloof ik.
Maar zo'n tuttig oud wijf met hoge knot.
Nouja, ik kon toen niet echt ergens anders werken.
Mja, voor alsnog is het goor en druk, mja.

Laatst gewijzigd op 27-02-2017 om 10:07.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 19:05
Verwijderd
Citaat:
culture schreef op 20-09-2005 @ 20:01 :
Oja, Nicole ken ik nog wel, die werkte er ook toen ik er werkte, die was wel aardig geloof ik.
Maar zo'n tuttig oud wijf met hoge knot.
Nouja, ik kon toen niet echt ergens anders werken.
Mja, voor alsnog is het goor en druk, mja.
Renate?
Ze ziet er idd een beetje tuttig uit met een hoge knot ja, maar ik vond dr wel heel aardig. Ze is nu vestegingsmanager daar.

En Nicole is echt een schat ja
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd schreef op 20-09-2005 @ 20:05 :
Renate?
Ze ziet er idd een beetje tuttig uit met een hoge knot ja, maar ik vond dr wel heel aardig. Ze is nu vestegingsmanager daar.

En Nicole is echt een schat ja
Oja, Renate; vre-se-lijk mens

Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 19:22
Verwijderd
Citaat:
culture schreef op 20-09-2005 @ 20:16 :
Oja, Renate; vre-se-lijk mens
Whehe, heb idd gehoord dat ze een verschrikkelijke bitch kan zijn...
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 20:26
.:: Chantal ::.
.:: Chantal ::. is offline
Citaat:
Verwijderd schreef op 20-09-2005 @ 19:49 :
Ja, was zeker gezellig.
Tot het skippyballen ging het goed, daarna deden spontaan mn armen en benen pijn Maar spierpijn is nu wel weer over, gelukkig
Deed je trouwens zaterdag of zondag mee?
En ik heb ook gehoord dat het beter was dan vorig jaar ja, maargoed, vorig jaar was ook pas de eerste keer, en voor dit jaar hebben ze van hun fouten kunnen leren natuurlijk
Ik deed zondag mee. Had die dag nergens last van, maar heb nu ontzettende spierpijn en volgens mij heb ik een knieband verrekt ofzo Maar het is het wel waard! En dat mens bij die sterrenslag: Vreselijk!

Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 13:27
verwijderddeze
verwijderddeze is offline
Citaat:
Verwijderd schreef op 20-09-2005 @ 19:53 :
Dan werk je denk ik toch in een verkeerd restaurant, wij zijn namelijk absoluut geen nummer, maar mensen. En dat je geld niet goed wordt uitbetaald ligt niet aan jou managers maar jou hoofdkantoor.
En volgens mij is Estar het met je eens hoor, dus mag je best een beetje liever tegen haar doen.
Maar als je het er zo niet naar je zin hebt, waarom werk je er dan nog? (en dit is een serieuze vraag...)

dat vind ik dus ook zo ongelooflijk irritant aan sommige van mijncollega's, die doen alsof de mac donald's echt een geweldig en serieus iets is. Het lijkt mij dat bij de mac donald's niet je verdere carriere ligt dus waarom zou je de mac donald's zo ophemelen.
Ik vind dat je bij mac donald's te hard gepusht wordt, alles moet perfect etc. Kan ik op zich wel begrijpen, maar dan mogen ze mn uurloon ook wel even opschroeven..

ooh, en het is jouw managers en jouw hoofdkantoor

Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 15:58
VADER_METAL
VADER_METAL is offline
Citaat:
Verwijderd schreef op 20-09-2005 @ 19:53 :
omdt ik verder gee nander werk kan vinden, maar ben al op zoek.
en mag ik een beetje aardiger doen? ik geef gewoon mijn mening, als men daar tegenwoordig al niet tegen kan.
en als je even terug leest dan zie je daar dat diegene nogal histirisch reageert op mijn stukje terwijl ze er zelf niet eens werkt waar ik werk en ze geen id heeft. moet ik dan gaan liegen dat het leuk vind en dat ik o zulke vrolijke managers heb?

Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 16:17
verwijderddeze
Citaat:
VADER_METAL schreef op 21-09-2005 @ 16:58 :
omdt ik verder gee nander werk kan vinden, maar ben al op zoek.
en mag ik een beetje aardiger doen? ik geef gewoon mijn mening, als men daar tegenwoordig al niet tegen kan.
en als je even terug leest dan zie je daar dat diegene nogal histirisch reageert op mijn stukje terwijl ze er zelf niet eens werkt waar ik werk en ze geen id heeft. moet ik dan gaan liegen dat het leuk vind en dat ik o zulke vrolijke managers heb?
lieverd, ze zei dat ze het met je eens was en dat ze je mening volkomen begreep want ze kon het zich heel goed voorstellen dat dat niet leuk voor je zou zijn je hoeft dus helemaal niet te liegen over wat dan ook..
eerst beetje lezen voordat je reageert
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 16:29
VADER_METAL
VADER_METAL is offline
Citaat:
Bloem schreef op 20-09-2005 @ 16:28 :
Met zo'n instelling kom je natuurlijk ook nergens verder, niet bij de Mac, niet bij de AH, en al helemaal niet als je later bij een of ander groot bedrijf werkt.
ik had het over deze mevrouw...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 16:32
verwijderddeze
Citaat:
VADER_METAL schreef op 21-09-2005 @ 17:29 :
ik had het over deze mevrouw...

ooh..jah dat was idd een domme opmerking ja
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 18:02
Verwijderd
Maar Bloem heeft wel gelijk, als jij je best niet doet voor McDonald's, doen zij hun best niet voor jou.

@Chantal, wat moest je ook alweer bij de sterrenslag doen?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 19:42
Verwijderd
wie zegt dat ik dat niet doe.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 19:47
Estar
Estar is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 21-09-2005 @ 20:42 :
wie zegt dat ik dat niet doe.
Even een vraagje tussendoor, is het bij de macdonalds altijd zo dat je of cassiere bent of dat je eten maakt of....?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Estar schreef op 21-09-2005 @ 20:47 :
Even een vraagje tussendoor, is het bij de macdonalds altijd zo dat je of cassiere bent of dat je eten maakt of....?
als je nog geen 15 bent moet je in de lobby(schoonmaken etc) als je 16 bent mag je in de keuken, meestal de jongens i nde keuken en de meisjes achter de kassa of drive.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 20:41
Citaat:
Verwijderd schreef op 21-09-2005 @ 19:02 :
Maar Bloem heeft wel gelijk, als jij je best niet doet voor McDonald's, doen zij hun best niet voor jou.

Eerst had je het hockey onderdeel, moet je met zo mega hockeystick een bal van de ene naar de andere kant rollen, en in het midden even een rondje maken om een pion.

Dan moest je met zijn vieren naar een doolhofbord rennen en die zo snel mogelijk met zijn vieren oplossen.

Daarna moest je een van je teamgenoten over 4 van die banden rollen met de rest van je teamgenoten.

En op het einde die enorme skippy slang, waar wij geen meter bij vooruit kwamen

Laatst gewijzigd op 27-02-2017 om 10:08.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 22:59
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
.:: Chantal ::. schreef op 21-09-2005 @ 21:41 :
Eerst had je het hockey onderdeel, moet je met zo mega hockeystick een bal van de ene naar de andere kant rollen, en in het midden even een rondje maken om een pion.

Dan moest je met zijn vieren naar een doolhofbord rennen en die zo snel mogelijk met zijn vieren oplossen.

Daarna moest je een van je teamgenoten over 4 van die banden rollen met de rest van je teamgenoten.

ik heb met sterrenslag alleen meegedaan met het drive team(cassier r1)
Oud 22-09-2005, 10:03
soultodeny
soultodeny is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 21-09-2005 @ 20:54 :
als je nog geen 15 bent moet je in de lobby(schoonmaken etc) als je 16 bent mag je in de keuken, meestal de jongens i nde keuken en de meisjes achter de kassa of drive.
Wel grappig op zich dat de meeste jongens het ook echt niet leuk vinden aan de kassa (was bij ons dan)
Oud 22-09-2005, 10:05
Verwijderd
Citaat:
Estar schreef op 21-09-2005 @ 20:47 :
Vroeger was het zo dat je gewoon alles leerde, lobby, keuken, counter en drive. Toen ik begon werd iedereen eerst de lobby in gezet, en daarna of keuken of counter, inderdaad vaak jongens keuken, en meisjes counter.
Ik heb zelf geloof ik een week of 2 weken in de lobby gestaan, en ik geloof dat het nu zo is dat je er misschien 1 dag staat.

Maar als je er langer werkt, leer je meestal de rest ook wel. Iemand die bijvoorbeeld altijd aan de counter staat, gaat drive leren.
En iemand die ook veel door de weeks werkt, zal ook meer stations leren, dan iemand die alleen op zaterdagmiddag komt werken.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 10:06
Verwijderd
Citaat:
.:: Chantal ::. schreef op 21-09-2005 @ 21:41 :

Ohja, ik heb niet echt op die mensen daar gelet...
En dat doolhofbord mocht toch ook met meer dan 4 personen? Iedereen moest 1 handvat vasthouden met 1 hand..
Of heb ik gewoon niet goed opgelet, en waren er maar 4 handvaten?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 14:23
verwijderddeze
Citaat:
Verwijderd schreef op 21-09-2005 @ 19:02 :

ze deed wel haar best, ze vind het er niet leuk. Ik vind het er ook niet leuk, doe nog wel m'n best.
En het maakt niet uit of iemand z'n best doet of niet, je geld moet gewoon goed uitbetaalt worden. Fout ligt gewoon bij de mac

Met citaat reageren
Oud 23-09-2005, 00:44
Verwijderd
Citaat:
crackwhore schreef op 22-09-2005 @ 15:23 :
ze deed wel haar best, ze vind het er niet leuk. Ik vind het er ook niet leuk, doe nog wel m'n best.
En het maakt niet uit of iemand z'n best doet of niet, je geld moet gewoon goed uitbetaalt worden. Fout ligt gewoon bij de mac
Ja, dat klopt zeker, de tijden die je werkt moeten gewoon uitbetaald worden.

@ Vader-metal (naamsverandering?) heb je ze eigenlijk wel verteld dat ze je te weinig uitbetalen? Of doen ze daar gewoon niks mee?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 15:41
HFL!
HFL! is offline
ik werk er ook, sinds augustus. eerst stond ik in de lobby dat vond ik niet leuk maar nu achter de kassa dat is wel leuk. de managers zijn ook wel relax ik had een verschil van 4,55 euro maar het was niet heel erg, en bij ons zijn er bijna alleen maar meisjes bij de drive, bijna alleen jongens in keuken en allebei even veel aan de kassa, maar ik sta liever kassa dan keuken, eerst moest ik friet bakken dat is echt zo erg en in de keuken is het veel te warm maar je hebt daar teminste geen zeurende klanten
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 21:49
Verwijderd
Citaat:
hero of time schreef op 26-09-2005 @ 16:41 :
ik werk er ook, sinds augustus. eerst stond ik in de lobby dat vond ik niet leuk maar nu achter de kassa dat is wel leuk. de managers zijn ook wel relax ik had een verschil van 4,55 euro maar het was niet heel erg, en bij ons zijn er bijna alleen maar meisjes bij de drive, bijna alleen jongens in keuken en allebei even veel aan de kassa, maar ik sta liever kassa dan keuken, eerst moest ik friet bakken dat is echt zo erg en in de keuken is het veel te warm maar je hebt daar teminste geen zeurende klanten
Maar ik de keuken heb je zeurende collega's

Oh, de sla is op, wat moet ik nu doen?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 21:54
HFL!
HFL! is offline
Citaat:
Verwijderd schreef op 26-09-2005 @ 22:49 :
Maar ik de keuken heb je zeurende collega's

Oh, de sla is op, wat moet ik nu doen?
ja, of zeurende caissieres (die alles tegelijk vragen en boos worden als het te lang duurt )
wij hebben trouwens een blauwe spijkerbroek met een overhemd, rood voor meisjes en blauw voor jongens

Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 11:22
Verwijderd
Citaat:
hero of time schreef op 26-09-2005 @ 22:54 :
ja, of zeurende caissieres (die alles tegelijk vragen en boos worden als het te lang duurt )
wij hebben trouwens een blauwe spijkerbroek met een overhemd, rood voor meisjes en blauw voor jongens
Ja, of mensen in de keuken die specials vergeten te maken, waardoor de gast nog langer moet wachten

En zo kunnen we nog wel even doorgaan denk ik
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 14:50
Verwijderd
Nu zijn er toch nieuwe T-shirts? Iig in Rotterdam. Zijn best leuk Wil er ook wel eentje hebben.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Carow schreef op 28-09-2005 @ 15:50 :
Nu zijn er toch nieuwe T-shirts? Iig in Rotterdam. Zijn best leuk Wil er ook wel eentje hebben.
Maar niet iedereen krijgt die, helaas...
Met citaat reageren
Oud 29-09-2005, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Cornel schreef op 18-09-2005 @ 14:37 :
Valt er dan veel goeds te bespreken over McDonald's, nou nee!

Heb ooit eens een maagonsteking opgelopen van hun gore Franse frietjes, waar ik wekenlang doodziek van ben geweest!
Hoe weet je zo zeker dat dit door Mcdonaldsfriet veroorzaakt werd?

Ontopic: mij lijkt het echt verschrikkelijk om in de mcdonalds te werken. het wordt slecht betaald (minimumloon, toch?), de kwaliteit van het eten is benedenmaats en er ik kan me niet voorstellen dat je leuk contact hebt met de klanten. bovendien sta je de hele dag in de vetdampen; ik kan echt niet bedenken wat daar leuk aan is.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2005, 20:02
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 29-09-2005 @ 16:43 :
Hoe weet je zo zeker dat dit door Mcdonaldsfriet veroorzaakt werd?

Ontopic: mij lijkt het echt verschrikkelijk om in de mcdonalds te werken. het wordt slecht betaald (minimumloon, toch?), de kwaliteit van het eten is benedenmaats en er ik kan me niet voorstellen dat je leuk contact hebt met de klanten. bovendien sta je de hele dag in de vetdampen; ik kan echt niet bedenken wat daar leuk aan is.
Okeej, voor het geld hoef je het eigenlijk niet te doen...maar het werk is supergezellig! altijd lol met collega's en managers, die vetdampen raak je wel aan gewend, evenals de piepjes en alles, en na het werk ga je dan gewoon douchen. Aan de klanten heb ik schijt, als ze chagrijnig zijn dan ga ik ook niet super vrolijk lopen doen, maar de meeste mensen doen gewoon normaal hoor, en met het kwaliteit van het eten heb ik niks te maken als ik er werk, ik moet het alleen verkopen. Het is aan de gast of zij het eten lekker vinden of niet
Oud 29-09-2005, 20:17
Verwijderd
Citaat:
.:: Chantal ::. schreef op 29-09-2005 @ 21:02 :
Okeej, voor het geld hoef je het eigenlijk niet te doen...maar het werk is supergezellig! altijd lol met collega's en managers, die vetdampen raak je wel aan gewend, evenals de piepjes en alles, en na het werk ga je dan gewoon douchen. Aan de klanten heb ik schijt, als ze chagrijnig zijn dan ga ik ook niet super vrolijk lopen doen, maar de meeste mensen doen gewoon normaal hoor, en met het kwaliteit van het eten heb ik niks te maken als ik er werk, ik moet het alleen verkopen. Het is aan de gast of zij het eten lekker vinden of niet
En als je er 2 kalenderjaren werkt, krijg je loonsverhoging
Met citaat reageren
Oud 29-09-2005, 20:19
HFL!
HFL! is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 29-09-2005 @ 16:43 :
het wordt slecht betaald (minimumloon, toch?)
je krijgt overal minimumloon als je ongeschoold werk doet, ook bij AH
Met citaat reageren
Oud 29-09-2005, 20:31
Citaat:
Verwijderd schreef op 29-09-2005 @ 21:17 :
En als je er 2 kalenderjaren werkt, krijg je loonsverhoging
Oeh, dan krijg ik dat bijna

Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 09:39
Verwijderd
Citaat:
.:: Chantal ::. schreef op 29-09-2005 @ 21:31 :
Oeh, dan krijg ik dat bijna
Dat scheelt echt een boel hoor
Ik ben in 1 maand tijd van 3,49 naar 6,11 gegaan, ik werd medewerker en ik was jarig
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 19:34
Verwijderd
Ik hoorde vandaag dat de PitaMacs er weer uitgaan, en de groenteburger weer terugkomt...

Ze weten ook echt niet wat ze willen geloof ik
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 20:02
Breg
Breg is offline
Citaat:
Verwijderd schreef op 01-10-2005 @ 20:34 :
Ik hoorde vandaag dat de PitaMacs er weer uitgaan, en de groenteburger weer terugkomt...

gelukkig.

Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 20:08
Verwijderd
blegh.. ben net terug van de mac..
werken..
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 20:08
Miracle
Miracle is offline
Ik werd laatst gebeld of ik wilde komen solliciteren. Ik had bij een ander filiaal een open sollicitatie gestuurd via de site, voor vakantiewerk. Wel netjes antwoord gekregen dat ze niemand nodig hadden, maar nu kreeg ik dus vast werk aangeboden (nou ja, ik moest nog wel solliciteren). Ik heb al een ander baantje, dus ik heb het afgewezen.
Oud 01-10-2005, 20:09
Citaat:
Verwijderd schreef op 01-10-2005 @ 20:34 :

Zal blij zijn als ze weggaan, ik heb echt een hekel aan die dingen! Ik moet ze altijd nabrengen

Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 20:56
Verwijderd
Citaat:
.:: Chantal ::. schreef op 01-10-2005 @ 21:09 :
Zal blij zijn als ze weggaan, ik heb echt een hekel aan die dingen! Ik moet ze altijd nabrengen
vooral de veggie..!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 23:12
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 01-10-2005 @ 21:56 :
vooral de veggie..!
ja idd! Maar ook de kip en beef hoor! Ze gingen gewoon te snel dan dat de keuken ze aankon
Oud 02-10-2005, 14:06
Verwijderd
Citaat:
.:: Chantal ::. schreef op 01-10-2005 @ 21:09 :
Ja, aan de kassa wel altijd nabrengen, maar aan de drive valt wel mee. Als het tenminste rustig is, hoef ik ze niet altijd op park te zetten, kunnen ze gewoon voor het raam blijven wachten. En tijdens de rush liggen ze vaak wel in te bin.
Tenzij de groente weer ens is uitverkocht.. meteen geen veggi en kip meer...

Verder heb ik die dingen nog nooit gemaakt, en ik geloof dat ik ook wel blij ben dat ik het niet hoef te leren, 't schijnen echt heel verveldende dingen te zijn...
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 16:57
Metal
Metal is offline
Citaat:
Verwijderd schreef op 19-09-2005 @ 02:30 :
Bij ons valt dat wel heel erg mee, dat gasten denken dat we dom zijn. Laatst kreeg iemand nog een compliment van een gast. Ze stond aan het eerste raam, en ze is altijd heel erg beleefd. Die gast zei tegen haar dat ze klonk alsof ze een hele hoge opleiding had gedaan
hij wilde haar neuken.

Laatst gewijzigd op 27-02-2017 om 10:09.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 20:54
Tiño
Tiño is offline
mensen bij het raam laten wachten.

Verder zijn die dingen volop makkelijk te maken, alleen tijdrovend als er 20 nodig zijn in de rush.
Oud 02-10-2005, 23:06
***ailá***
***ailá*** is offline
Ik werk nu 3 maanden bij de mc...
Ik heb 3 keer 2e raam gestaan en voor de rest doe ik alleen maar counter. Dat vind ik wel leuk, ben blij dat ik niet in de keuken hoef. Ik heb heel erg leuke collega's en ik denk dat ik deze baan nog wel een tijdje hou.

Maar ik werk niet erg veel, maar 4 of 8 uurtjes in de week. Dat zijn dus maar 1 of 2 dagen waar ik dan in de rush moet werken (etenstijd dus) Dat is maar 4 uurtjes per dag
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 01:03
Verwijderd
Citaat:
Tiño schreef op 02-10-2005 @ 21:54 :
mensen bij het raam laten wachten.

Verder zijn die dingen volop makkelijk te maken, alleen tijdrovend als er 20 nodig zijn in de rush.
Mensen een klein stukje door laten rijden, die vervolgens helemaal op de parkeerplaats aan het eind van de parklaan staan, en ik ze 30 seconden later achterna kan gaan lopen... Dat schiet op wou je zeggen?

Kunnen ze beter bij het raam blijven wachten, hebben ze hun eten een stuk sneller
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten