![]() |
||
Citaat:
![]() en met zonder jas naar buiten gaan!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En volgens mij is Estar het met je eens hoor, dus mag je best een beetje liever tegen haar doen. Maar als je het er zo niet naar je zin hebt, waarom werk je er dan nog? (en dit is een serieuze vraag...) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als je 15 bent, mag je ook nog niet zo veel, dus eigenlijk is 15 ook maar een k*tleeftijd om daar te werken... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar zo'n tuttig oud wijf met hoge knot. ![]() Nouja, ik kon toen niet echt ergens anders werken. ![]() Mja, voor alsnog is het goor en druk, mja. Laatst gewijzigd op 27-02-2017 om 10:07. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze ziet er idd een beetje tuttig uit met een hoge knot ja, maar ik vond dr wel heel aardig. Ze is nu vestegingsmanager daar. En Nicole is echt een schat ja ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 27-02-2017 om 10:07. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 27-02-2017 om 10:07. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat vind ik dus ook zo ongelooflijk irritant aan sommige van mijncollega's, die doen alsof de mac donald's echt een geweldig en serieus iets is. Het lijkt mij dat bij de mac donald's niet je verdere carriere ligt dus waarom zou je de mac donald's zo ophemelen. Ik vind dat je bij mac donald's te hard gepusht wordt, alles moet perfect etc. Kan ik op zich wel begrijpen, maar dan mogen ze mn uurloon ook wel even opschroeven.. ooh, en het is jouw managers ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 27-02-2017 om 10:07. |
![]() |
||
Citaat:
en mag ik een beetje aardiger doen? ik geef gewoon mijn mening, als men daar tegenwoordig al niet tegen kan. en als je even terug leest dan zie je daar dat diegene nogal histirisch reageert op mijn stukje terwijl ze er zelf niet eens werkt waar ik werk en ze geen id heeft. moet ik dan gaan liegen dat het leuk vind en dat ik o zulke vrolijke managers heb? Laatst gewijzigd op 27-02-2017 om 10:07. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() eerst beetje lezen voordat je reageert ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ooh..jah dat was idd een domme opmerking ja ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dan moest je met zijn vieren naar een doolhofbord rennen en die zo snel mogelijk met zijn vieren oplossen. Daarna moest je een van je teamgenoten over 4 van die banden rollen met de rest van je teamgenoten. En op het einde die enorme skippy slang, waar wij geen meter bij vooruit kwamen ![]()
Laatst gewijzigd op 27-02-2017 om 10:08. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb zelf geloof ik een week of 2 weken in de lobby gestaan, en ik geloof dat het nu zo is dat je er misschien 1 dag staat. Maar als je er langer werkt, leer je meestal de rest ook wel. Iemand die bijvoorbeeld altijd aan de counter staat, gaat drive leren. En iemand die ook veel door de weeks werkt, zal ook meer stations leren, dan iemand die alleen op zaterdagmiddag komt werken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat doolhofbord mocht toch ook met meer dan 4 personen? Iedereen moest 1 handvat vasthouden met 1 hand.. Of heb ik gewoon niet goed opgelet, en waren er maar 4 handvaten? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En het maakt niet uit of iemand z'n best doet of niet, je geld moet gewoon goed uitbetaalt worden. Fout ligt gewoon bij de mac ![]() Laatst gewijzigd op 27-02-2017 om 10:08. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ Vader-metal (naamsverandering?) heb je ze eigenlijk wel verteld dat ze je te weinig uitbetalen? Of doen ze daar gewoon niks mee? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh, de sla is op, wat moet ik nu doen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() wij hebben trouwens een blauwe spijkerbroek met een overhemd, rood voor meisjes en blauw voor jongens ![]() Laatst gewijzigd op 27-02-2017 om 10:08. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En zo kunnen we nog wel even doorgaan denk ik ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: mij lijkt het echt verschrikkelijk om in de mcdonalds te werken. het wordt slecht betaald (minimumloon, toch?), de kwaliteit van het eten is benedenmaats en er ik kan me niet voorstellen dat je leuk contact hebt met de klanten. bovendien sta je de hele dag in de vetdampen; ik kan echt niet bedenken wat daar leuk aan is. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben in 1 maand tijd van 3,49 naar 6,11 gegaan, ik werd medewerker en ik was jarig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tenzij de groente weer ens is uitverkocht.. meteen geen veggi en kip meer... Verder heb ik die dingen nog nooit gemaakt, en ik geloof dat ik ook wel blij ben dat ik het niet hoef te leren, 't schijnen echt heel verveldende dingen te zijn... |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 27-02-2017 om 10:09. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kunnen ze beter bij het raam blijven wachten, hebben ze hun eten een stuk sneller |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kapitalisme is inherent aan liefde AsianDF | 153 | 25-08-2006 12:05 |