Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2005, 22:48
Stefanie
Stefanie is offline
Wel gehad ja. Dan spreek je elkaar steeds minder en minder. Dat komt waarschijnlijk omdat je niet echt geinteresseerd meer bent en dan bloedt het dood.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2005, 14:48
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Myuki schreef op 28-09-2005 @ 20:16 :
@Cookie: ga gewoon een keertje langs. Dat kan toch best?
ja dat overleef ik opzich ook wel, maar dan is die aanzet zo snel weer gemaakt dat hij weer een keer smst van" wat doe je morgen" Ik wil eigenlijk zo weinig mogeijk contact.
Oud 29-09-2005, 15:52
Aurora
Aurora is offline
@ Cookie: ik zou er idd gewoon omgaan. En als hij daarna de hele tijd of je af wil spreken zou ik gewoon eerlijk zeggen dat je daar niet zo'n zin meer in hebt. Eerlijk zijn is veel makkelijker dan jezelf in allerlei bochten wringen om die persoon te ontlopen.
Oud 29-09-2005, 15:56
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
nope, ik heb nog nooit een vriend of vriendin in die zin gedumpt. wel dat je 'gewoon' geen contact meer met elkaar hebt, doordat je elkaar gewoonweg niet meer ziet en geen van beiden de moeite neemt (of wil nemen) om contact met elkaar op te nemen.

aan de andere kant heb ik goede vrienden van mij soms wel een paar maanden niet gezien; en als je elkaar dan weer tegenkomt (toevallig of gepland, dat maakt niet uit) dan is het alsof je gisteren nog bij elkaar op visite bent geweest.

ik heb weleens bewust geen contact opgenomen met sommige mensen, en andersom reageerden andere mensen niet op contact van mijn kant. zo gaat dat, uiteindelijk leer je je echte vrienden kennen. liever een paar echt goede vrienden die mij echt kennen dan een hele zooi vol mensen die je eigenlijk kan missen als kiespijn.
Oud 29-09-2005, 16:09
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Aurora schreef op 29-09-2005 @ 16:52 :
@ Cookie: ik zou er idd gewoon omgaan. En als hij daarna de hele tijd of je af wil spreken zou ik gewoon eerlijk zeggen dat je daar niet zo'n zin meer in hebt. Eerlijk zijn is veel makkelijker dan jezelf in allerlei bochten wringen om die persoon te ontlopen.
jah kan natuurlijk ook...maar das best eng iig bedankt
Oud 29-09-2005, 16:29
blupp
blupp is offline
Ik lees een aantal berichten over "beste vriendin/vriend" waar slaat dat op? Dus van de een op de andere dag heb je opeens een nieuwe beste vriend/in? Klinkt me echt idioot...is toch veel leuker als je iedereen ongeveer gelijk behandelt? Wel logisch dat er wat mensen uitspringen waarmee t gewoon t beste klikt..maar om te zeggen dat iemand anders je beste vriend werd en de ander daardoor boos werd..nee DUH dat is nogal kinderachtig "beste" vriendjes vind ik iets voor de brugklas
Ik heb nog nooit mensen "gedumpt", soms groei je wel uitelkaar enzo maar zo is het leven
Met citaat reageren
Oud 29-09-2005, 16:33
Jane says
Jane says is offline
Overlaatst kreeg ik een mailtje van looknmeet, zo'n profielsite waar ik al maanden niet meer op geweest was.
Blijkbaar had een vriend van me, waar ik al tijden niets meer van gehoord had, onze relatie veranderend van 'vriend' naar 'kennis'.
Dat was ook duidelijk
Oud 30-09-2005, 18:40
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Ben pas geleden "gedumpt" door mijn toemalige beste vriendin..
Ze vond dat ik te veel bij m'n vriend was (zag hem 3 á 4 keer in de week) en dat ik haar nooit belde..
Als ik haar belde, zei ze ik heb nu geen tijd ik bel je nog wel.. (niet gedaan dus)

Ze heb nieuwe vrienden ontmoed, ik ging daar mee om, ik ben eruit gepleurd..(om het zo maar te zeggen) en ik kan oprotten!

Een goeie vriend van mij zit ook in dat "groepje" en daar heeft ze mee gezoend, en die loopt ze nu zwart te maken en ook buiten te sluiten.

Ze had tegen mijn nieuwe baas gezegt dat ik niet goed functioneerde, en dat hij beter een ander kon zoeken..
Zooooo slecht
Oud 30-09-2005, 19:25
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Jane says schreef op 29-09-2005 @ 17:33 :
Overlaatst kreeg ik een mailtje van looknmeet, zo'n profielsite waar ik al maanden niet meer op geweest was.
Blijkbaar had een vriend van me, waar ik al tijden niets meer van gehoord had, onze relatie veranderend van 'vriend' naar 'kennis'.
Dat was ook duidelijk
das triest he
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 20:53
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Mja, ik heb nog niet zo lang geleden een vriend aan de kant gezet omdat-ie meerdere keren had gelogen over z'n bedoelingen met m'n ex. Natuurlijk speelde ook mee dat hij alleen nog maar over z'n auto wilde praten, maar dat was dus niet de aanleiding.

Zelf heb ik het andersom ook meegemaakt. Dat ik degene ben die aan de kant gezet werd. Niet zo lang geleden nog, door 3 mensen in één keer. Eerst maandenlang niets aan de hand, beste vrienden, ze hadden me opgevangen toen ik vorig jaar december een weekje zulke ruzie had thuis dat ik even niet thuis wilde wonen, ik heb bij hen geslapen en gewoond, verjaardagen gevierd, geheimen gedeeld en gehoord en toen opeens... pats! boem! Over.

Nu ben ik gelukkig zover dat ik me daar niet meer druk over kan maken. 'Wat geweest is, is geweest'. Ik heb nog genoeg andere vrienden over en ik leer heel veel nieuwe mensen kennen op de univ met wie ik goed op kan schieten.

Het is misschien leuk om de liedjes 'De vrienden van vroeger' en 'Ze zijn niet meer als toen' van Boudewijn de Groot te downloaden. En daarna 'Zonder vrienden kan ik niet' als herinnering aan de vrienden die wél overgebleven zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 21:46
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Nog niet zo heel lang geleden heeft een vriend mij 'gedumpt'. Hij had net die week ervoor een nieuwe vriendin en zij was/is nogal een bezitterig, jaloers kind. De enige reden was dus dat hij haar niet kwijt wilde. Terwijl ik absoluut geen bedreiging voor haar was maar misschien dacht zij of hij er anders over. Het was echt ineens over. Hij wilde ineens niks meer met me te maken hebben. Hij gaf niet eens een reden of een excuses of wat dan ook. In het begin had ik zoiets van: "ach, dan verdient hij mij gewoon niet en was hij toch niet de vriend die ik dacht dat hij was''. En dus moet ik niet treuren om zo iemand. Maar de laatste tijd vind ik het toch wel kut. Hoe kan iemand zomaar een goeie vriendin dumpen voor een meisje die je net kent? Dat begrijp ik dus niet, en daar kan ik maar niet over uit. Ik heb er wel van geleerd (hoe cliché), maar ik blijf het kut vinden. Eén positief ding van alles, ze zijn nog wel bij elkaar, dus dan heeft hij het, gelukkig voor hem, niet voor niets gedaan. Al had ik het stiekem toch wel heel erg leuk gevonden als ze al na een paar weken uit elkaar waren gegaan.
Oud 01-10-2005, 00:59
Metal
Metal is offline
Citaat:
Morgan schreef op 28-09-2005 @ 18:41 :
En je hebt geen enkele poging gedaan om haar te helpen, haar te vertellen dat ze zo de verkeerde kant op ging?
idd
Oud 01-10-2005, 01:20
Metal
Metal is offline
Niet echt een vriend ofzo, maar een jongen die ik kende en een hele tijd als vriend beschouwde. Ik wil nu weinig meer met hem te maken hebben. In zekere zin is dit vreemd, maar hij staat wel altijd voor je klaar op een bepaalde manier, maar het is net of hij 2 gezichten heeft. Heeft op bepaalde momenten een anti sociale persoonlijkheid. Als hij drinkt wordt hij lastig, en als we samen uitzijn komt er bijna altijd wel een vechtpartij van, waar ik dus echt nooit behoefte aan heb. Hij is dus lastig als hij drinkt, en ook op feesten begint hij heel subtiel ruzie te maken, zo heeft hij al vaker feestjes verpest. Ik heb hem al vaak genoeg moeten helpen bij een vechtpartij omdat hij anders klappen kreeg. Ook heeft hij een jaar geleden in een zatte bui in een discotheek ergens in eindhoven een jongen met een bierglas op zijn oog geslagen, die jongen heeft nu dus een litteken over zijn hele gezicht, verschrikkelijk. Daarna is hij gewoon naar huis gereden en heeft hij 2 andere jongens laten staan, die 2 nachten voor hem hebben gezeten. Verder is het een beetje dubbel, want toen ik hem écht leerde kennen wilde ik weinig meer met hem te maken hebben. Verder weet ik nooit echt wat ik tegen hem moet zeggen, aangezien we niet dezelfde interesses hebben. Hij is ook meer een vriend van mijn beste vriend, maar aangezien hij verhuisd is zie ik hem ook niet meer. Maar beter ook, ik heb hem al 3 maanden niet meer gezien.

Ik heb me wel voorgenomen mocht hij eens een keertje in de problemen zitten, dat ik hem dan help. Dat is wel mijn plicht in zekere zin.
Oud 01-10-2005, 10:37
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik heb wel eens een keer een vriendin, die ik toen beschouwde als mijn beste vriendin, 'gedumpt'.

Er waren heel veel dingen gebeurd. Heel veel vervelende dingen, ze heeft me enorm gekwetst en uiteindelijk kreeg ik er ook nog eens de schuld van. Ik heb toen één keer geprobeerd het uit te praten, maar dat lukte niet. Ik mocht van haar vriend niet met haar praten, ik moest maar met hem praten. Toen dat gebeurde heb ik maar de eer aan mezelf gehouden en was er van de ene op de andere dag geen contact meer.

Dat heeft toen heel veel pijn gedaan. Misschien nog niet eens omdat je een vriend kwijt raakt, maar vooral op de manier waarop, en dat iemand die je zo vertrouwd je zo kan kwetsen. Ik hoop dan ook dat zoiets me nooit meer gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 01-10-2005 @ 01:59 :
idd
Lees wat ik daarover geschreven heb joh
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 19:51
Stefanie1984
Stefanie1984 is offline
Nee ik heb nog nooie een vriend/vriendin gedumpt, ik zou eerder zeggen dat we uit elkaar zijn gegroeid. En als ik een vriend/vriendin zou dumpen, moet het wel een hele goeie reden zijn geweest.
Oud 05-10-2005, 17:23
Verwijderd
Gelukkig nog maar één keer voorgekomen. Nouja, niet echt gedumpt, maar we groeiden toen gewoon uit elkaar zeg maar. Hij ging steeds meer met andere mensen om, ging andere dingen doen waarmee ik het niet echt meer eens was. Het werd gewoon steeds minder. Komt waarschijnlijk ook doordat hij naar een andere schoollocatie moest, daardoor zie ik hem nu ook bijna nooit ofzo. Praten doen we ook nog maar zelden, al weet ik niet waarom. Heb ik eigenlijk ook niet de behoefte voor.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 19:46
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Wel vaker, maar hij bleef toch terugkomen.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2005, 18:47
Skilly
Skilly is offline
Ja een vage vriendschap. Eenm vage meisje die ik gewoon niet mag. Ik wil haar echt lozen. En het lijkt me te gaan lukken.

Nu pas. Hoe? Door steeds te zeggen dat een andere vriendin van me bij me langs kwam blablabla. Want andere dingen lukte niet echt.

Ik haat haar zo echt geen iedee dat ze me de aardigste van de klas vindt

Verder heb ik nog nooit echt mensen gedumpt
Oud 06-10-2005, 20:24
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Cookie schreef op 29-09-2005 @ 17:09 :
jah kan natuurlijk ook...maar das best eng iig bedankt
Ik laat t er maar bij zitten, dan maar geen fotos
Reageren

Regels voor berichten