Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2005, 13:59
Anno2007
Anno2007 is offline
helemaal zenuwachtig voor een punt van natuurkunde (in de andere klas was het echt heel slecht gemaakt), komtie in onze klas, ja sorry ze liggen thuis, geef ze morgen wel kank weer opnieuw zenuwachtig worden

maar nog steeds blij dat we kampioen met de korfbal zijn
Advertentie
Oud 10-10-2005, 15:31
Minami
Minami is offline
Vrije dag, I like it

Was ik boodschappen aan het doen in de stad, komt er zo`n auto langsscheuren met keiharde muziek aan.... van ADRÉ HAZES Liet bijna van schrik al mn boodschappen vallen, maar schrok me de lazerus
Niet gezond meer

Vanavond rot gesprek, ik wil niet Waarom waarom?
Oud 10-10-2005, 16:00
kroot
kroot is offline
Wat doe je als er geen klanten zijn in je winkel? Juist. Forummen. Ik wil iets verkopen, komt u maar..........
Oud 10-10-2005, 16:09
moisture
moisture is offline
Straks hou ik op met posten hoor

inspiratie inspiratie inspiratie. toch ben ik blij dat maandag erop zit.. pff..
Oud 10-10-2005, 16:34
WolterB
WolterB is offline
Moe, heel erg moe.

Wel een gezellige dag gehad, studie bevalt ontzettend goed
Oud 10-10-2005, 16:51
Halflight
Halflight is offline
Ieh heb ik morgen mn eerste toets heb ik mn boeken op school liggen ik ben zo'n snoll.
Oud 10-10-2005, 16:55
Anno2007
Anno2007 is offline
ik wil gewoon ff zeggen dat ik het op het hele scholieren.comforum zo positief gedaan wordt! 9ik ben echt serieus hoor, als je op andere forums kijkt, wor je meteen egt afgebrand als je ook maar een beetje domme vraag stelt) Hou dit vast!
Oud 10-10-2005, 16:58
cagie
cagie is offline
Na ruim een maand niks van R. gehoord te hebben krijg ik in eens een mailtje van hem. Weet niet zo goed wat ik daar mee moet eerlijk gezegd maar ben er stiekem wel blij mee. Realiseer me nu pas goed dat ik toch echt wel verliefd op hem ben en dat wil ik eigenlijk niet. Ben veel te bang dat hij mijn hart dan zal breken.
Werkcollege was vandaag weer leuk en de tijd vloog. Daarnaast heerlijk weer... Mijn dag kan vandaag niet meer stuk
Oud 10-10-2005, 17:10
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Kwieltje schreef op 10-10-2005 @ 17:55 :
ik wil gewoon ff zeggen dat ik het op het hele scholieren.comforum zo positief gedaan wordt! 9ik ben echt serieus hoor, als je op andere forums kijkt, wor je meteen egt afgebrand als je ook maar een beetje domme vraag stelt) Hou dit vast!
Dat gebeurt op dit forum ook weleens hoor Maar op psych zijn de meeste forummers heel behulpzaam en een 'luisterend oor'.
Oud 10-10-2005, 17:16
zus
zus is offline
Blegh....

Vriend en mijn vriendin zijn exen. Hebben nu ruzie. Ik ben het eens met mijn vriend, maar ik ga hier niet open voor uitkomen tegen mijn vriendin. En nu? Ik word gek. Allebei zijn ze kwaad op elkaar, vooral mijn vriendin beledigt mijn vriend. En ik? Ik zeg maar niks. Ik ben de hele dag stil, in mijzelf zit allemaal woede naar haar. Maar nee, ik laat niks merken...

Maar ik word er echt stapel van!
Oud 10-10-2005, 18:05
Verwijderd
Waarom vind ik het toch erg dat hij blowt..

En waarom blowt hij alleen minder als ik het 3000 keer tegen hem zeg.

Pff relaties.

Verder gaat alles goed ik word erg blij door de optredens die ik doe.
Oud 10-10-2005, 18:16
Verwijderd
Ik ben gestopt met roken!
ik ben verkouden en op een of andere manier stinkt het dan extra, dus ik heb 1 teug van mijn sigaret genomen en toen mijn sigaret uitgemaakt en het pakje aan een vriendin gegeven. Nu hopen dat ik het volhoud. IK GA HET VOLHOUDEN! zo.
Verder denk ik dat ik me morgen maar ziek meld ofzo, zodat ik aan mijn opdrachten voor maatschappijleer kan werken. Aan de andere kant, misschien wordt er nog wel iets belangrijks gemeld morgen over Nederlands. Bovendien geeft school wel afleiding om niet aan die stomme stinkdingen te denken. Mja, maatschappijleer is wel voor een punt en ziek ben ik zoiezo al, loop zo te kuchen en te snotteren, ze geloven me best als ik zeg dat ik hoofdpijn heb ofzo... dilemma...
Oud 10-10-2005, 18:35
Verwijderd
Pourquoi tu as ensemble avec ton amie?
Parce qu'il est tres bien dans le lit

En toen kreeg mijn lerares beelden in haar hoofd en moest ik mijn mond houden, ghe.

Toch heb ik wel gelachen vandaag, ondanks dat ik drama kut vind en het niet meer leuk vind in mijn groepje. Nougoed, verder gaat het wel oke, de ergste dag van de week hebben we weer gehad. Dus.
En ik gok erop dat ik me de hele lange avond dood ga vervelend. Bah. Verdorie.

*grmbl*

Rode wijn, rode wijn.
Kom laat ons vrolijk zijn...
Oud 10-10-2005, 18:37
Gothic
Gothic is offline
Zo lange dag voorbij. Nog dingen geleerd ook. Nuttige.
In tussenuren lekker wat gedaan en daarna gezellig met z'n 4en een ijsje gaan halen bij de Mc. Heel gezellig, lekker en leuk . Jammer dat die ene gaat stoppen, ik hoop echt dat ie nog het licht ziet, tis echt een super gezellig/aardige jongen .
Oud 10-10-2005, 18:43
Verwijderd
Hij negeert/ontloopt me.. Ik word er niet goed van.
Zeg dan gewoon wat er is, daar was hij juist zo'n voorstander van (zei hij me ooit), van eerlijkheid.
Want hier kan ik niks mee en ik word er zwaar onzeker van.
Oud 10-10-2005, 20:39
Nona
Nona is offline
@ me blackrose: goed zo, en veel succes!

Zo, dat was weer een paar uurtjes werk. Best frustrerend zo halverwege, als je werk bestaat uit heen en weer lopen en mensen met een gokverslaving verder helpen. Dat voelt dan even non-productief. Ik heb liever klanten die vragen stellen over boeken en advies willen. Nu goed, morgen weer, dan moeten de mensen van de staatsloterij weer een maandje wachten.
Morgen college, dan weer heel even werken en dan nog dansen. Het ging goed gisteren, ook al had de groep veel meer gehad dan ik. En ik moest voordansen, dat was wel even schrikken. Maar ja, ging foutloos, dus ik kan tevreden zijn.

Hmmm en dan zo lekker naar bedje, om morgen weer vroeg naar college te kunnen (heerlijk om 7 uur 's morgens duf bij de bushalte staan met een peuk). Alleen jammer dat ik nu alleen in slaap zal moeten vallen, een eigen kacheltje naast me is toch wel fijn. Zeker als dat kacheltje lieve kusjes geeft voor het slapen gaan.
Oud 10-10-2005, 20:48
Verwijderd
vandag een niet zo drukke dag. M en ik werden zelfs gespaard bij de tussenevaluatie. We hebben best wat werk verzet vanmorgen. dusch. ik was laat thuis, en ben maar naar huis gelopen omdat de bus net weg was en ik geen zin had om een half uur te wachten. ik dacht: ik ga gewoon bij een halte staan als ie er aan komt, maar ik was nog 500 meter van mn huis vandaan, en toen kwam ie langs. dus toen ben ik amar doorgelopen. gauw naar een verjaardag geweest, daar gegeten, en daarna eindelijk thuis. thee drinken. morgen een drukke dag.

En ik vind het niet leuk. hoe doet zij dat toch? altijd weer
Oud 10-10-2005, 21:00
Dolores
Dolores is offline
Waarom gaat het allemaal niet zo als ik wil?
Het is gewoon een stomme dag vandaag, echt niets nuttigs gedaan (terwijl ik genoeg dingen voor school had kunnen doen..). Er komen nu allemaal kutgevoelens naar boven, snap niet waarom, zal wel door de verveling komen. Maar ik word er niet vrolijk van, ik zie het meteen allemaal niet meer zitten. Slaat allemaal nergens op, maarja, niks aan te doen ofzo.

Oh God You have to save me
You're my last and only hope
All my right answers fail me
I can't seem to make it on my own
Oud 10-10-2005, 21:04
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik val op mooie vrouwen.
Mooie vrouwen vallen op mooie mannen.

Zie hier mijn probleem in een notendop.
Oud 10-10-2005, 21:11
Minami
Minami is offline
@ Dolores: *Hug*

En Mark ik geloof je niet
Oud 10-10-2005, 21:12
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Minami schreef op 10-10-2005 @ 22:11 :

En Mark ik geloof je niet
Ik val écht op mooie vrouwen hoor!
Oud 10-10-2005, 21:21
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 10-10-2005 @ 22:04 :
Ik val op mooie vrouwen.
Mooie vrouwen vallen op mooie mannen.

Zie hier mijn probleem in een notendop.
hehe waarom zie ik dan de meest mooie meisjes, vrouwen met de meest lelijke dude?
Oud 10-10-2005, 21:22
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 10-10-2005 @ 22:21 :
hehe waarom zie ik dan de meest mooie meisjes, vrouwen met de meest lelijke dude?
Toegegeven, ik ken ook één zo'n geval, maar dat noem ik dan maar de spreekwoordelijke uitzondering op de regel.
Oud 10-10-2005, 21:23
Verwijderd
Citaat:
me blackrose schreef op 10-10-2005 @ 19:16 :
Ik ben gestopt met roken!
(..)

heel veel succes!
ot:

oceangirl krijg een knuffel. en niet zomaar een losse, maar een echte appelmoesknuffel
Sterkte meissie! .. wishing you the will to go on .. da weet je
Oud 10-10-2005, 21:29
kroot
kroot is offline
Even tijdelijk gevoel van een beetje blijheid.
En voor de rest heb ik mijn huiswerk voor dirigeerles niet gedaan
Oud 10-10-2005, 22:40
coopergirl
coopergirl is offline
[moeheidsmodus aan] gaap zzzzz

@ me blackrose; succes!!!!!!
Oud 11-10-2005, 01:08
Baka-san
Baka-san is offline
ik zit in n id crisis
Oud 11-10-2005, 06:58
Verwijderd
Jammer dan als mensen me herkennen, ik ben mezelf met mn eigen problemen en als ik het hier wil dumpen doe ik dat lekker.
Zo.
Het was vreselijk gister. De hele week is al rampzalig. Dus gister past er wel bij. Dus, lang leve de depressie ofzo. Straks naar t kneuzecentrum maar eerst huiswerk maken. Het moet, het moet. het moet. [Zeikmodus]#$%Grmbl^@$%^&[/Zeikmodus]
Oud 11-10-2005, 07:09
farai
farai is offline
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 10-10-2005 @ 22:23 :
heel veel succes!
ot:

oceangirl krijg een knuffel. en niet zomaar een losse, maar een echte appelmoesknuffel
Sterkte meissie! .. wishing you the will to go on .. da weet je
en jij bent een schat, da weet jij ook en van mij part mag de hele aardbol dat weten cause tis echt zo. (k)

OT: ik heb best wel veel positieve zenuwen nu want over een uurtje ongeveer zit ik dus in die fameuze leefgroep. Hopelijk valt het mee maar dat laat ik jullie wel weer weten als ik trug ben.

Laatst gewijzigd op 11-10-2005 om 07:12.
Oud 11-10-2005, 07:11
Verwijderd
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 11-10-2005 @ 08:09 :
en jij bent een schat, da weet jij ook en van mij part mag de hele aardbol dat weten cause tis echt zo. (k)
*kusje* houd van jou

ot:
broertjes die de nazigroet doen
Oud 11-10-2005, 08:09
fractuur
fractuur is offline
Fractuur, wat heb je nou weer gedaan?? Gisteravond te veel gedronken, enkel geblesseerd en gezoend. Hij begon, en ik was gewoon te gaar om niet terug te zoenen. Het was maar even, en persoonlijk interesseert het me ook niet erg. Maar toch. Het roddelcircuit, en het direct verkloten van een reputatie. Ik begin er goed in te worden de laatste tijd..

Daarbij is het heel raar om te weten dat er mensen de hele dag in touw zijn voor hun studie, terwijl ik eigenlijk niets doe. Hij is bezig met stages en emotioneel zwaar wegende dingen, ik ben me politiek aan het bezighouden, en verder heb ik een studie waarvoor ik neit zoveel hoef te doen.. Vreemde gewaarwording..
Oud 11-10-2005, 08:24
Stefanie
Stefanie is offline
Mn opdrachten voor vandaag zijn af. Ik ben natuurlijk weer veel te vroeg opgestaan Aan de ene kant ben ik blij, aan de andere kant gaat het ontzettend mis... Ik wil terug
Oud 11-10-2005, 10:55
Verwijderd
Ik ben hartstikke gelukkig zo <3
Hopelijk mag dit nog lang duren
Oud 11-10-2005, 12:55
Ruudje
Ruudje is offline
15 euro per gesprek... waar denken ze dat ik dat vandaan moet halen?
Ik kan het wel gaan lenen bij de IBG, maar dan krijg ik alleen maar meer schuld
Oud 11-10-2005, 13:24
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik voel me zo kut.. Ik moet nú met iemand praten anders val ik nog flauw ofzo.. Wat wel fijn zou zijn, even niks voelen. Maar het hele huis zit vol bouwvakkers dus kan niet eens met mn moeder praten..
Oud 11-10-2005, 15:17
Verwijderd
tnx allemaal!

*brengt verslag uit* het gaat redelijk, ok, stiekem twee trekjes gehad, maar dat gaat toch nog wel? nu doe ik het echt niet meer, beloofd.

Donderdag ga ik weer naar mijn peut. Dat kan ik denk ik wel gebruiken want dan kan ik het eens hebben over het eten. Het loopt echt een beetje uit de hand. 2 kilo aangekomen en ik blijf maar eten (zeker nu ik gestopt ben met roken). Ik weet hoe dat straks gaat, dan hoeft er maar iets te gebeuren (knoop springt van mijn broek ofzo) en ik stop weer met eten en dát moeten we niet hebben dussss ga ik donderdag oplossingen zoeken.
Oud 11-10-2005, 15:40
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Minami schreef op 10-10-2005 @ 22:11 :
tnx
Oud 11-10-2005, 16:12
Louel
Louel is offline
M'n maag blijft maar knorren terwijl ik al heel de dag goed gegeten heb. En ik probeer niet meer te eten dan nodig is dus dat vind ik stom.
Oud 11-10-2005, 16:17
kroot
kroot is offline
dirigeer les was oke
gesprek bij psych ook.
Nu ga ik verder met mijn plank oranje verven
Oud 11-10-2005, 16:17
Verwijderd
Damn, coole hobby.
Oud 11-10-2005, 16:22
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 11-10-2005 @ 13:55 :
Nu ben ik met iets bezig wat ik wél leuk vind om te doen, en toch vraag ik me wel eens af waarom ik niet een veel technischere studie ben gaan doen. Volgens mij had ik dat veel makkelijker gevonden dan dit... Ik ben zo'n ramp in lange stukken tekst, en ook in plaatjes.
*stort zich weer op zij-aanzichten*

Ik ben in een goed humeur maar wel in een ontzettende twijfelbui. Kan dat?
Ik vind mijn studie ontzettend leuk maar toch twijfel ik nog Erg herkenbaar dus.

Met geneeskunde kan je toch ook nog best iets technisch gaan doen? Een beetje technische aanleg lijkt me helemaal niet verkeerd hoor
Oud 11-10-2005, 17:26
Minami
Minami is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 10-10-2005 @ 22:12 :
Ik val écht op mooie vrouwen hoor!
Innerlijk telt ook mee he
Ze kunnen nog zo mooi zijn maar een stenen hart hebben.

Mannen kunnen er trouwens ook wat van
Oud 11-10-2005, 18:19
Verwijderd
damn, ik kan opeens niet meer stoppen met forummen. Ik moet huiswerk maken!
Oud 11-10-2005, 18:28
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wat scheelt er toch met me? Weer zo'n dag dat ik alleen maar kan lopen huilen Je kan me nu toch niet blijven vertellen dat dat normaal is?

Ik voel me gewoon kut en het komt er niet uit, het enige wat er uit komt zijn korte antwoorden omdat het moet, en tranen. Mijn vriendje is er niet, die zit gezellig Tapas te eten met zijn nieuwe klas en wat moet ik nou? Ik wil het liefst alleen maar huilen en slapen maar ik moet nog zoveel doen.

Er zit zoveel tegen vandaag. Ik zit al twee uur aan mijn opdrachten maar ik ben nog steeds bij opdracht vijf...... terwijl ik nog tot vijftien moet, het schiet gewoon niet op en het moet eigenlijk vandaag toch nog wel af. Straks nog maar een uurtje proberen, hopelijk zit er dan meer schot in. Naja, lichamelijk voel ik me kut, ik ben zooo moe, had zo'n koppijn en mijn hart ging echt als een idioot tekeer, een polsslag van 100 lijkt me niet helemaal normaal maar waar komt dat dan ineens vandaan?

En toen die decaan, ze dacht dat het echt hopeloos was om een hardheidsclausule aan te vragen omdat ikg een schijn van kans maak. Daar vliegt dan weer al je hoop voor je neus weg. Ik ben het zo zat. Mijn vader kan alle rechterlijke bevelen aan zijn laars lappen en ik kan niets doen. Weet je hoe frustrerend dat is.

Ik wil dat het weekend is, vakantie. Ik ben kapot en wil slapen, terwijl ik deze week nog een keer om zes uur en een keer om half zes op moet. Morgen naar mijn oom en tante, normaal vind ik het hardstikke leuk maar ik ben op dit moment het liefste alleen maar thuis. Mijn broertje kwam hardstikke lief vragen hoe het ging maar ik wil alleen maar alleen zijn. Geen pottekijkers. Alleen mijn vriendje en die is natuurlijk weer ver weg en onbereikbaar en ik wil ook niet zijn nieuwe leven verzieken.

En daar zit ik dan weer met zo'n verwaterd hoofd, verhuld in tranen. Wanneer houdt dit nou eindelijk eens op? Ik moet toch een keer volwassen worden, puberteit is allang voorbij. Zou er dan toch echt iets met me zijn? Maar wat dan? Ik voel me gewoon kut, dat is alles. Lekkere diagnose

Naja, ga zo toch nog maar wat doen aan die opdrachten, want ik moet het echt maken anders mag ik niet meer deelnemen aan het tentamen Ben gelukkig net al gedoucht, die opdrachten dus nog, mijn tas nog inpakken voor morgen, misschien is een beetje afleiding ook wel goed. Mijn wekker ben ik aan het testen en die is tenminste nog niet kapot gelukkig want hij doet het nog. Die twee dingetjes nog en mijn reis nog fixen en dan slapen, daar ben ik echt aan toe.
Oud 11-10-2005, 18:48
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik heb besloten: Ik ga praten, snel. Heel snel.
Oud 11-10-2005, 19:03
rare kwast
rare kwast is offline
poe eindelijk thuis...
heb over een stuk waar ik nogmaal 2 uur en 15 minuten over doen nu ruim 4.5 uur over gedaan
heb er een uur over gedaan om van almelo weer terug naar almelo te keren!!! wegens een gekantelde vrachtwagen... wat doet die malloot dan ook op t spoor...
Oud 11-10-2005, 19:12
Verwijderd
Mis jou
Wanneer kan ik je weer spreken?
Oud 11-10-2005, 19:29
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Heb ik net met dr gepraat, heb ik 15 minuten later alweer twijfels over haar oprechtheid en geloof ik dr niet meer... Kut...
Oud 11-10-2005, 19:53
Meissiej
Meissiej is offline
bwaaaaaah grrrrr why?
Oud 11-10-2005, 20:03
Gothic
Gothic is offline
ik heb gebeld. Ik heb een afspraak, over 2 weken. Ben benieuwd... ik hoop echt dat ik eindelijk eens serieus genomen word.

Regels voor berichten