![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar stiekem hoop ik dat hij toch nog stopt, want hij twijfelt zelf heel erg. Het is zijn keuze en ik bemoei me er niet mee, hij moet het ook echt niet om mij doen. Maar als hij zou stoppen zou het alles veel minder gecompliceerd maken en dat zou wel heerlijk zijn ![]()
||
Citaat:
Mijn vriend bel ik altijd 's avonds, weet dat hij er dan vaak wel is. En als dat niet zo is, belt hij vanzelf terug. Ik heb het trouwens wel eens met mijn vriend over als hij uitgezonden moet worden ofzo. Dat is nog niet gebeurd en we hebben geen idee wanneer het wel gaat gebeuren, maar het geeft me wel een beter gevoel als we er over praten. Hij stelt me altijd wel gerust. Praten over wat je dwars zit doet wonderen!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Hij zit al bijna een jaar in dienst. Vier maanden nadat we vriendje en vriendinnetje werden. In het begin was het allemaal nog wel grappig en leuk, ik ging zelf ook net aan een nieuwe studie beginnen en het was wel te doen. De vier maanden ervoor waren we altijd samen wanneer we daar zin in hadden. Nu voelt het soms een beetje gedwongen omdat één van ons alleen tijd heeft in het weekend; dit zorgt wel eens voor problemen, vooral als je zelf ook ver van elkaar weg woont. Laat ik het zo zeggen: je wordt met de tijd nuchterder. In het begin voel je je heel alleen, want alleen slapen is nooit zo leuk als samen slapen. De situatie voelt oneerlijk en je denkt continu: dit heb ik toch niet verdiend? Op den duur slijt het wel, maar echt leuk en prettig wordt het nooit. Uiteindelijk besef je dat de situatie niet het belangrijkste is. Als een relatie, hoe pril dan ook, dit niet overleeft is dat niet de schuld van zijn baan, maar horen jullie niet bij elkaar. Wees dan maar gewoon blij dat je er nu achter komt, en niet als je een huis gekocht hebt en zwanger bent ofzo, want kutsituaties zullen altijd komen. In april gaat hij op uitzending. Ik ga niet van te voren zeggen dat het moeilijk wordt ofzoiets. Ik zie het wel. Je kunt het toch nooit van te voren weten hoe je er beide op reageert. Er zijn wel dingen die me dwarszitten natuurlijk, waaronder de onbereikbaarheid die ik eerder in dit topic ook wel las. Ikzelf vind het niet (meer) erg om hem een paar dagen niet over de telefoon te spreken; maar straks gebeurt er iets ergs waarbij je echt een knuffel en de steun van je vriend nodig hebt, en dan kun je hem niet bereiken. Dát is iets wat me echt verschrikkelijk lijkt. Je kunt niet op een soldaat terugvallen in moeilijke tijden. Dan sta je er alleen voor. En nog even over de uitzendingen in het oorlogsgebied: je kunt allerlei rampscenario's verzinnen, maar de kans dát er iets gebeurd is niet zo heel erg groot. Wat wel mogelijk is om na de uitzending een getraumatiseerd vriendje terug te krijgen, door alle shit die hij heeft gezien, hebben jullie daar over na gedacht? En hoe wil je daar mee omgaan?
||
Verwijderd
|
Citaat:
sterkte |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Misschien is het goed als jullie (andere meiden die ook een vriend in het leger hebben) het daar ook over hebben metjullie vriend en hij kan er vast wel informatie over verkrijgen. Ik vond het wel fijn om te lezen, dat er ook voor het thuisfront gezorgd wordt. Niemand wordt alleen gelaten met zijn problemen. Hij niet, maar wij ook niet.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar het is misschien sowieso wel goed voor ons allemaal dat we er over kunnen praten met anderen die in het zelfde schuitje zitten.
||
Citaat:
Mja, als het aan is, is het allemaal wel geweldig enzo, maar als het dan uit is heb je het wel gehad inderdaad.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nee dat kon niet, hij was van 6 uur 's ochtends tot 11 uur 's avonds (!) aan het werk, echt super lang, hij is dan helemaal kapot en gaat slapen, logisch ook.. maar hij gaat dus binnekort met zn functieopleiding beginnen, dan is hij 's avonds ook vrij en kan hij zelfs weer naar huis komen elke avond ! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Dat heeft mijn vriend nooit gehad hoor... ![]() Hij moest er geloof ik wel om 6 uur uit maar hij was ook rond 6en klaar meestal... ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar denk wel dat je vriend wel de gewone keuring moet doorstaan.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
grrr ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het is alleen niet zo gelopen als dat we hadden voorzien. Verwacht er gewoon maar niet te veel van. ![]()
||
Citaat:
![]() Als ik het goed begrijp zitten ze meer koffie te drinken en pauze te houden dan te werken! ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Waar zit jouw vriend? De mijne zat in Oirschot tijdens zn AMO en nu in... harskamp (als ik t goed heb) voor zn functieopleiding.. vraag me niet wat hij precies doet hoor.. iets met artillerie geloof ik.. njah.. ik ben dr niet zo goed in allemaal... ![]() ![]()
||
Citaat:
Mijn vriend zit ook in het leger in Stroe, Hij is net terug van Uitzending hij heeft een half jaar in Bosnie gezeten!! ![]() Na 3 maanden kwam hij gelukkig op verlof voor 16 dagen!!! Ik ben blij dat hij nu weer terug is ![]() Het houd je relatie wel spannend! Groetjes
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
[QUOTE]Aelin schreef op 30-12-2005 @ 14:07 :
Heeftie dan geen vrij? ![]() jawel ![]() ![]() vandaar dat ik het nu ook uit heb gemaakt.... ![]() maar eigenlijk is dat een kut reden, maar ik miste hem gewoon TE erg en het was gewoon echt kut om hem zo weinig te zien, hm. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 15-01-2010 13:41 | |
Liefde & Relatie |
Vriend(in) in het leger Arwyn | 55 | 06-03-2009 20:37 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Fabeltje voor school Verwijderd | 13 | 26-04-2006 15:57 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
nieuwe betoog [oorlog in irak] gemaakt :please nakijken halilo | 4 | 06-01-2006 14:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
EU wil boycot van ambassadeur Israël Gatara | 90 | 19-11-2003 17:21 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Kan iemand mij helpen aan een wereldliteratuurverslag | 3 | 08-06-2001 19:26 |